Telecom News - סמסונג גלקסי S4 – נקודת מבט עסקית - סקירה

סמסונג גלקסי S4 – נקודת מבט עסקית - סקירה

דף הבית >> גאדג'טים לעסקים >> סמסונג גלקסי S4 – נקודת מבט עסקית - סקירה
סמסונג גלקסי S4 – נקודת מבט עסקית - סקירה
מאת: מיכאל פנחס, 23.6.13, 23:30מיכאל פנחס
 
חברת סמסונג מדרום קוריאה כובשת את השוק העולמי במכשירי הסמארטפון שלה מבוססי אנדרואיד. האם מנהלים ואנשי עסקים אמורים לבחור בגלקסי S4 או אולי להמתין לאייפון בגרסה הבאה (5S או 6)?
 
כבר בחלוף חודש ראשון להשקה, דיווחה חברת סמסונג על מכירות בהיקף 10 מיליון יחידות של דגם ה- Samsung Galaxy S4. על-פי הערכות החברה, נמכר מכשיר בכל 4 שניות (בממוצע). נראה, כי מדובר בשיא של ממש, שכן דגם ה- S3 רשם מכירות בהיקף דומה רק לאחר 50 ימים, בשנת 2012. לדגם ה- Samsung Galaxy S2 נדרשו חמישה חודשים כדי להגיע למכירות בהיקף זה של 10 מיליון יחידות.
 
במקביל, עפ"י דו"ח גרטנר, האנדרואיד "ממשיך לגנוב את ההצגה" בהובלת חברת סמסונג. כ-75% ממכירות הסמארטפונים ברבעון ראשון לשנת 2013 היו אנדרואיד, וזו קפיצה של 20% בהשוואה לרבעון הראשון של שנת 2012. ב-3 החודשים הראשונים לשנת 2013 נמכרו בעולם 156 מיליון מכשירי אנדרואיד מתוך ס"ה 210 מיליון מכשירים, שנמכרו באותה תקופה. בנוסף, הבלקברי  10 - RIMממשיך במגמת הירידה ונמצא במקום השלישי ולאחריו מיקרוסופט (בעיקר בשת"פ נוקיה), שמצויה במגמת עליה. עם זאת, הרבה עבודה עומדת בפני מיקרוסופט ושותפותיה כמו נוקיה, כדי להתקרב למספרים של המתחרות. בפילוח לפי חברות, סמסונג הובילה בראש ברבעון הראשון של שנת 2013 עם נתח שוק של 31%, ואפל הייתה במקום השני עם נתח שוק של 18% בלבד. זה שינוי משמעותי לעומת אותו רבעון אשתקד, בו עמדה סמסונג בראש אך הפער ביניהן היה רק 5% לעומת כ-12% השנה. בנוסף, חברת LG החליפה את חברת הוואווי והגיעה למקום השלישי, לעומת מקום רביעי לפני שנה, עם נתח שוק של 4.8%.
 
בנוסף, ה- Galaxy S4 זכה בהכרת משרד ההגנה האמריקאי לשימוש בכל זרועות הממשל. משרד ההגנה האמריקאי (DoD) אישר שימוש רשמי בגופי הממשל במכשיר הדגל החדש של סמסונג, שהוצג אך במרס 2013 בניו יורק. האישור מכסה גם את מערכת האבטחה Knox של החברה ופותח את הדרך לשימוש בהתקן החדש בכל מוסדות הממשל. זאת, כחלק ממדיניות חדשה: הודעת משרד ההגנה מפברואר האחרון, כי יפתח את רשתות התקשורת שלו לשילוב סמארטפונים וטאבלטים מהחברות אפל וגוגל בצורה מלאה החל מפברואר 2014. בכך, זונח הממשל האמריקאי את הבלקברי, ששימש אותו במשך כעשור, בהיקף של כחצי מיליון מכשירים. סביר להניח, שהחלטה זו תשפיע גם על מקבלי ההחלטות בארגונים בישראל, לגבי בחירת סוג מכשיר הסלולר המתאים לשימושים ביטחוניים וממשלתיים ניידים.
 

האם הגלקסי S4 החדש מתאים לעסקים?

כדי לענות על שאלה זו יש לבחון את המפרט של המכשיר.
 
מפרט טכני:
 Galaxy S4 משווק עם מעבד מהיר 1.6 ג'יגה הרץ בעל 8 ליבות ומערכת הפעלה עדכנית Android 4.2.2 (Jelly Bean). המכשיר מתאפיין בעיצוב מיוחד הכולל מסך גדול יותר של 5 אינץ', סוללה ומסגרת דקה. כל אלה מזוודים במבנה קל (130 גרם) ודק יותר (7.9 מ"מ) מאי פעם. המכשיר דק יותר אך גם חזק יותר.
 
מה מיוחד בדגם החדש?
תצוגת ה- Full HD Super AMOLED הראשונה מסוגה בעולם להצגת תמונות בצורה הטובה ביותר ע"ג מסך 5 אינץ' - 441 dpi לאיכות צפייה גבוהה. מסך זכוכיתGorilla Glass 3 המקנה למכשיר עמידות בטלטלות היום-יום.
 
למכשיר מצלמה אחורית של 13 מגה פיקסל, ויכולת  ‘Dual Camera’ המאפשרת למצלמה הקדמית ולמצלמה האחורית לצלם בו זמנית תמונות וסרטוני וידיאו. המשתמש יכול לבחור בעת הצילום מתוך מגוון אפקטים ומסגרות המאפשרים למזג שתי תמונות באופן טבעי ואף להתאים את גודל התמונה הקטנה בתוך התמונה הגדולה. ניתן לבחור בין 8 אופציות לשילוב שתי התמונות שצולמו במצלמה הקדמית והאחורית. התוצאה הסופית היא תמונה ייחודית המשלבת את נושא הצילום והרקע בצורה שונה לחלוטין. פונקציית ה- ‘Dual Video’ מאפשרת לקבל ולבצע שיחות וידיאו קבוצתיות עם חברים, עמיתים לעבודה ומשפחה.
 
למצלמה  12 מצבי צילום מיוחדים, כגון: מצב ‘Drama Shot’ אשר מאפשר לצפות בכל הפעילות בצילום מתמשך אחד ומצב ‘Sound & Shot’ הייחודי המאחסן סאונד וקול יחד בזמן צילום התמונה, כך שהרגעים המיוחדים מתועדים בצורה הכי אמיתית שאפשר לדמיין, בדיוק כפי שהם התרחשו.
 
אותם רגעים מיוחדים יכולים להישמר באופן אוטומטי באלבום תמונות באמצעות פונקציית ה- ‘Story Album’. תמונות, שצולמו ב- Galaxy S4, נאספות וממוינות באופן אוטומטי על פי ציר הזמן האישי, מיקום גיאוגרפי או אירוע מסוים, על מנת ליצור אלבום תמונות. ניתן להזמין ולמסור את אלבומי התמונות הייחודיים האלו באמצעות שותפות חדשה עם Blurb, כך שניתן לשמור בבטחה את אותם רגעים, לצפות בהם ולשתף אותם שוב ושוב.
 
ה- Galaxy S4 מאפשר חיבור אמיתי עם האנשים החשובים בחיי מחזיק המכשיר. הוא מעשיר את מערכות היחסים ומאפשר לשתף ולחוות בקלות את הנאות החיים, יחד עם משפחה וחברים, מכל מקום. באמצעות פונקציית ה- ‘Group Play’ ניתן ליהנות ממוסיקה, תמונות ומשחקים יחד עם הסובבים, זאת ללא צורך בחיבור לרשת  Wi-Fi או אות סלולרי. תכונה זו מאפשרת למשתמשים להתחבר ישירות עם אחרים על מנת לשתף, לשחק וליצור במשותף תוכן ובידור באופן מידי. תכונת ה- ‘Share Music’ מאפשרת למשתמשים לנגן את אותו השיר על גבי מספר טלפונים על מנת ליצור את אווירת החגיגה הטובה ביותר.
 
ה-Galaxy S4 מקרב בין אנשים באמצעות הסרת מחסומי שפה. הוא הופך נסיעות בחו"ל למהנות ויעילות יותר באמצעות תכונת ה- ‘S Translator’ המספקת תרגום מידי ומשתמשת בתרגום טקסט או תרגום קולי על גבי יישומים כגון אי מייל, הודעות טקסט או ChatON. התרגום המיידי קיים בתצורה של דיבור בעל פה לטקסט כתוב  או להיפך, תוך שהוא מבטיח כי ניתן לסמוך על המידע הנכון והמדויק בזמן שהייה בחו"ל (במועד ההשקה הראשוני השירות תומך בעשר שפות).
 
ה-Galaxy  מספק יכולת לבצע משימות ללא מאמץ עם תכונות חדשניות המזהות את תווי הפנים, התנועות והקול של המשתמש על מנת לאפשר לו שליטה במסך ללא כל צורך בהפעלה של מגע אצבע. פונקציית ה- ‘Samsung Smart Pause’ מאפשרת לשלוט במסך על פי המיקום אליו מסתכלים. בזמן צפייה בווידיאו, הסרט יעצור כאשר המשתמש יסתכל הצידה וימשיך להקרין כשיסתכל עליו שוב. פונקציית 'Samsung Smart Scroll' מאפשרת לגלול את הדפדפן והאי-מייל מטה ומעלה מבלי לגעת במסך. הפונקציה מזהה את עיני המשתמש ואת תנועת היד וגוללת את הדפים למטה או למעלה בהתאם.
 
פונקציית ה- ‘Air View’ מאפשרת למשתמש לרחף עם האצבעות על מנת לצפות בתצוגה מקדימה של תוכן האי-מייל, ה- 'S Planner', גלריית התמונות או סרטוניי הווידיאו מבלי לפתוח אותם. כמו כן ניתן לצפות בתצוגה מוגדלת של דפדפן האינטרנט או במספר טלפון השמור בחיוג מהיר בלוח המקשים. באמצעות פונקציית ה- ‘Air Gesture’ ניתן לשנות את רצועת המוסיקה, לגלול למעלה ולמטה את דפדפן האינטרנט או לקבל שיחה. כל זאת בהינף של היד. באמצעות פונקציית ה-‘S VoiceTM Drive’ ניתן להפעיל פקודות על ידי שליטה קולית לייעול מצב הנהיגה. כאשר הטלפון מחובר ל- Bluetooth של המכונית, הוא נכנס באופן אוטומטי למצב נהיגה ומספק את אופציית ה- Text to speech, כך שניתן לבדוק את ההודעות בקלות ובבטחה ללא צורך להסתכל על המסך. פונקציית ’Optical Reader’ מקלה בזיהוי אוטומטי של טקסט, כרטיס ביקור או קוד QR ועל ידי סיפוק פונקציות שימושיות כגון תרגום, שיחה, הודעות טקסט וחיפוש.
 
שימוש ביכולת ‘Samsung WatchON’, הופך את ה- Galaxy S4 לשלט IR במערכת הבידור הביתית כולל הטלוויזיה, הממיר, נגן ה- DVD ואפילו במזגן. כמו כן, ניתן ליהנות מתוכן מגוון כגון טלוויזיה בשידור חי, טלוויזיה בכבלים ו- VOD, בהתבסס על המידע העשיר המסופק על ידי ה- EPG (מדריך תוכניות אלקטרוני). באמצעות תוכנת ה- ‘S Health’ זוכים במידע על בריאות ורווחה. שילוב חיישנים מובנים במכשיר מנטר באופן שיטתי את מצב בריאות המשתמש והסביבה על מנת לשפר את איכות החיים. כמו כן, המשתמש יכול לבדוק בקלות את מצבו הבריאותי באמצעות יומן אוכל, יומן פעילות גופנית ופיקוח שינה על מנת להישאר בריא ובכושר (פונקציות מסוימות מופעלות באמצעות אביזרים חיצונים ספציפיים).
 
על מנת להמשיך ולשמור על רווחת המשתמש, מספקת פונקציית ה-Samsung Adapt Display חוויית צפייה אופטימאלית מותאמת לכל סוג של יישום,  ופונקציית ה-Samsung Adapt Sound מציעה סוג ורמה אופטימאלית של סאונד מותאם לכל משתמש, על מנת להפיק את המרב מהחיים.
 
אפשרות הדפסה במדפסות HP: הסמארטפון מבית סמסונג מכיל אפשרות מובנית להדפסת תמונות ומסמכים ישירות למדפסות. זה מאפשר הדפסה פשוטה ומהירה ביותר מ-180 דגמי מדפסות של HP. בשונה מיישומים להדפסה ניידת הקיימים בשוק, הפתרון של HP המוטמע במכשירי סמסונג לא דורש מנהלי התקנים, הגדרות רשת או הגדרות מיוחדות אחרות כדי להתאים לסמארטפון,  דבר שהופך את ההדפסה הניידת לנוחה במיוחד. בנוסף, פתרון ההדפסה של HP וסמסונג הוא אחד הפתרונות היחידים למכשירי סלולר המציעים הגדרות מדפסת מתוחכמות כגון הדפסת דופלקס, צבע, כיוון וסוג הנייר. משתמשים יוכלו להדפיס באחד משני אופנים: על ידי חיבור אוטומטי של מכשיר הסמסונג על גבי רשת ה-WiFi המקומית, או באמצעות חיבור ישיר בין הטלפון למדפסת באמצעות הטכנולוגיה האלחוטית של HP.
    

איך ה-Galaxy 4S  עומד מול המתחרים ובראשם אפל?

כבר ניתחנו בגרסה הקודמת של הגלקסי S3, שמוצרי סמסונג נמצאים הרבה לפני המוצרים של אפל ובראשם האייפון, מכל היבט של ניתוח המפרט הטכני. ההתאמה של המוצרים של סמסונג לשוק העסקי טובה יותר, בצורה מאוד בולטת. בכל השוואה בין המוצרים, יש עדיפות למוצרי אנדרואיד. למעשה, המוצרים של אפל כלל אינם מתאימים לשוק העסקי והארגוני. הם יותר בגדר "מכשיר סטטוס" להתגאות בו, לא כלי שימושי למנהלים ולעובדים בעסקים ובארגונים, שיכול לספק להם איזה מענה עסקי בסיסי.  
 
האייפון 5 יקר בד"כ מדגמי סמסונג גלקסי המקבילים (אייפון 5 מקביל לגרסת הגלקסי הקודמת – S3) ונשאלת כמובן השאלה האם תכונותיו ונוחות ממשק המשתמש מצדיקות את הפרש העלות? לא רק העלות הראשונית של הרכישה גבוהה יותר, גם עלות הביטוח, היישומים, התחזוקה והחלפים יקרים יותר, שלא לדבר שתיקון יסודי של מכשיר תקול או שבור ככלל לא נעשה בארץ (ובכל מקרה ליצרן אין אחריות לשבר מסך ולנזק מים, גם לא בשנה הראשונה, כך שביטוח פרטי הופך להכרחי).
 
בנוסף, רוב החברות הגדולות בעולם, שמספקות ציוד ושירותים לעסקים וארגונים (דוגמת סיסקו, יבמ, אוויה, HP, SAP, ועוד), עדיין לא הכינו גרסאות מלאות ומקיפות לאייפון, לחלק ניכר ממערכות התוכנה שלהן, כך שיש לבדוק נקודה זו בטרם קבלת ההחלטה, אם יש צורך עסקי להפעיל מרחוק בסמארטפון מערכות תוכנה של אותם ספקים, מה שלא אפשרי באייפון. כמובן שלאייפון אין תמיכה בתוכנות של מיקרוסופט (שמשמשות עובדים ומנהלים רבים בחיי היום יום שלהם), בעוד שלאנדרואיד יש תוכנות לא מעטות התומכות במוצרים הנפוצים של מיקרוסופט.
 

האם ניתן להמליץ על פתרון אחד ללקוח העסקי?

בהחלט לא. בחירת מכשיר סלולר לעסק אינה החלטה רגעית של אופנה חולפת. כבר הדגשנו, שהבחירה אמורה להסתמך על ניתוח מקצועי המשקלל פרמטרים רבים ובכלל זה:
 
 1) מהו התקציב של העסק למכשירים סלולריים?
  
 2) היכן רוכשים את המכשירים (אצל ספק הסלולר, או בחנות עצמאית, או בשניהם)?
 
 3) היכן עושים ביטוח? מה בדיוק הביטוח מכסה? מה קורה במקרים של אבדן\גניבה\שבר מלא\ נזק טוטאלי (לרבות יותר מפעם אחת) בתקופת הביטוח?
 
 4) למי מיועד\ים המכשיר\ים בעסק?
 
 5) מה השימושים של המכשירים לפי סוגי בעלי התפקידים המחזיקים בהם?
 
 6) איך מנהלים את המכשירים והיישומים עליהם?
 
 7) איך מאבטחים, מגבים ומחילים את מדיניות האבטחה הארגונית על המכשירים הניידים?
 
8) מה עקומת הלמידה של היכולות של המכשיר ותכונותיו? ריבוי תכונות יכול דווקא להפריע לעבודה, אם אין בהן צורך והמשתמש נדרש להשקיע בלימוד יכולות שבסופו של יום אין להן שימושים מעשיים לעבודתו.
 
בשוק יש מגוון רחב של מכשירים מתחרים, רובם זולים יותר מסמסונג גלקסי S4. יש לזוכר שמעבר למחיר המכשיר בעת רכישתו יש "עלויות נלוות" לא מעטות כגון:
 
א. מוצרים היקפיים (כיסוי מסך, נרתיק מגן, תושבות למשרד או לרכב, אוזניות בלוטוס', סוללה רזרבית, זיכרון מוגדל וכיו"ב).
 
ב. ביטוח ותחזוקה.
 
ג. מערכות לניהול המכשירים הניידים (MDM) לרבות מערכי הגנה ואבטחה מרחוק.
 
יש מכשירים מתחרים ברמה גבוהה דוגמת ה- הסוני אקספריה Z, נקסוס, או HTC One X, שיש לבחון אותם במקביל לבחינת הבחירה בסמסונג גלקסי. מולם, יש מכשירים סיניים מאוד זולים, אפילו במחיר של פחות מאלף ₪ למכשיר אנדרואיד מתקדם.
 
בנוסף, אם העסק יחכה 3 עד 4 חודשים, גם המחיר של הגלקסי S4 ירד באלף ₪ לפחות. מכאן, שיש להתייעץ לפני ביצוע בחירה חפוזה במכשיר זה.

טיפ

הבעיה המרכזית של העובדים והמנהלים המסתובבים עם סמארטפון חדיש בידם היא המשך העבודה במערכת העסקית, גם כשהם מחוץ למשרד. זאת, באמצעות המכשיר הנייד (סמארטפון או טאבלט) ומעל לרשתות אלחוט וסלולר שיש בכל מקום.
 
לכן, מומלץ להתנסות באחת המערכות ל- MDM (ר"ת: Mobile Device Management) שיש בשוק. אלו מערכות המאפשרות שליטה ואבטחה על המכשיר הנייד בכל מקום בעולם עם אפשרות לעבודה מרחוק מהמכשיר הסלולרי ביישומים הארגוניים.
 
הגישה המועדפת כאן היא חלוקה וירטואלית של מכשיר הסלולר, בין חלק פרטי לבין חלק עסקי, שמנוטר ומפוקח ע"י המערכת הארגונית מרחוק. הפתרון הנפוץ והמתאים ביותר לבדיקה הוא הפתרון של VMware בשם Horizon. פתרון מתחרה באותו גישה הוא של נט-אפ בשם NetApp Connect. מומלץ לנסות כמה כלים כאלו עם גישה ההפרדה מוחלטת בין החלק הפרטי לחלק העסקי במכשיר, כדי לבחור בפתרון הנוח והמתאים ביותר ליישום עבור העסק.  
 
 
מאת: מיכאל פנחס, מהנדס תקשורת. יוני 2013.
מחבר המדריך לחיסכון  בהוצאות התקשורת ולרכישת מרכזיות טלפון לעסקים
גלקסי S4



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים