בזק תשדרג בחינם את מהירות הגלישה עד 100 מגה

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> בזק תשדרג בחינם את מהירות הגלישה עד 100 מגה
בזק תשדרג בחינם את מהירות הגלישה עד 100 מגה
מאת: מערכת Telecom News, 11.2.14, 17:30בזק

זאת, למשדרגים באמצעות אתר האינטרנט של החברה. תגובה למבצע השדרוגים של הוט ולקראת התחרות ב-IBC. מה המהירות הגלישה המינימלית והאפקטיבית – זה לא פורסם בהודעה.
  • בזק יוצאת למהלך במסגרת השקת אתר חדש לשירות עצמי.
  • מצטרפים חדשים באמצעות האתר ייהנו מחודש גלישה חינם.
  • מנכ"ל בזק, סטלה הנדלר, "עד סוף השנה כ-50% מהפעילות מול הלקוח תתבצע בשירות עצמי".
חברת בזק ממשיכה להוביל (כך לדברי החברה) את המהפכה הדיגיטלית ומשיקה אתר אינטרנט חדש לשירות עצמי. כבר היום אתר בזק מאפשר שירות עצמי, אך מעבר להוספת שירותים נוספים, אותם ניתן לצרוך מהיום דרך אתר האינטרנט, מבצעת בזק מהלך אסטרטגי ומנגישה את עולם השירות העצמי באתר החברה ובפלטפורמות הנלוות (סלולר ואפליקציה), תוך העמקת האפשרות לשירות עצמי. פעילות השירות העצמי בבזק התפתחה בקצב משמעותי בשנה האחרונה, ובמקביל העולם הדיגיטלי הפך להיות חלק משמעותי בחיי לקוחותיה וכולל תשלום וצפייה בחשבונות, דרך קניות ועד לעולם החוויה והתרבות.

כחלק ממהלך ההשקה, בזק מעניקה שדרוג מהירות הגלישה בחינם למשך שנה למהירות של עד 100 מגה, וזאת ללקוחות שיבצעו פעילות זו באמצעות האתר. כמו כן, לקוחות חדשים, שיצטרפו באמצעות האתר לשירותי האינטרנט של החברה, ייהנו מחודש חינם.

השקת השירות העצמי כוללת אתר חדש בעל עיצוב חדשני, שמאפשר ללקוח לנווט ביתר קלות, תוך הצגת שירותים מותאמים לפי צרכיו. בין השירותים, שהאתר מאפשר "און ליין", הם תמיכה טכנית וסיוע באבחון ופתרון של תקלות שונות, ניהול קו הטלפון באופן עצמאי, צפייה ביתרת דקות שיחה, תשלום חשבון, הזמנת מסלולי גלישה, הצטרפות לבזק וכדומה. האתר החדש מצטרף לשורת שירותים הניתנים כבר היום באפליקציית "בזק שלי", שמאפשרת ללקוחות להישאר מעודכנים בכל זמן ובכל מקום.

סטלה הנדלר, מנכ"ל בזק: "כבר היום כרבע מפעילות שירות הלקוחות מתבצעת באמצעות שירות עצמי. אין לי ספק, כי האתר החדש, לצד מהלכים חדשניים נוספים, יתרמו לשיפור השירות ויובילו לכך, שיותר לקוחות יבצעו פעולות באופן עצמאי, יעיל ומהיר. אני צופה, כי עד סוף השנה כ-50% מההתקשרות עם הלקוחות תבוצע על ידי פלטפורמת השירות העצמי.

בחודשים האחרונים פעלנו באופן אינטנסיבי במספר גזרות בתוך החברה כדי למצוא כל דרך לשפר את חוויית השירות. התפיסה בבזק היא, ששירות טוב הוא קודם כל לייצר מצב בו הלקוח לא צריך להיעזר בשירות לקוחות. כשתשתית התקשורת והשירותים הניתנים על גביה פועלים היטב, לא נוצר צורך לקבל שירות. מעבר לכך, היום אנחנו יודעים לזהות תקלות ברשת בזמן אמת ולתקן את רובן מרחוק. כך, שהלקוח אפילו לא יידע שהיתה בעיה".

בתוך כך, בזק השיקה שירותים דיגיטליים מתקדמים, שמאפשרים, למעשה, ללקוח לבצע כל פעילות, שהוא רוצה, דרך האתר. גם בצד של רישום לשירותים חדשים, או שינוי ועדכון קיימים (כמו הרשמה לאינטרנט וקו טלפון, שדרוג אינטרנט, הוספת שירותי ערך מוסף ועוד) וגם בתחום השירות (כמו בדיקת קו, מהירות גלישה, דיווח על תקלה, הוראות התקנה של ציוד וכו').

הנדלר: "הניסיון שלנו רחב מאד בתחום ואנחנו גם רואים תהליכים מאד ברורים בעולם, של מעבר לעולם של שירות דיגיטלי. כל הסקרים בעולם, וגם אלו שלנו, מראים באופן מובהק, ששירות עצמי בפלטפורמות דיגיטליות מגדיל את שביעות הרצון של הלקוח".
 
מבחינת בזק לא מדובר רק בהשקת אתר ושירותים חדשים, אלא הלכה למעשה, תפיסת עולם מוכוונת שירות חדשני. בזק מבצעת  באופן שוטף, כל העת ובכל רמות הניהול, פעילויות רבות לשדרוג שירות הלקוחות. השקת האתר החדש והאפליקציות המתקדמות מהווה סוג של נקודת שיא בתהליך זה, אך הוא יימשך באופן שוטף כל העת.

ממחקרים, שערכה בזק, עולה כי 61% מהציבור פונים לאינטרנט כדי לצרוך שירותים. אולם כ-30% חושבים, שחברות תקשורת בישראל צריכות להרחיב את מגוון הפעילות, שניתן לבצע באתר האינטרנט וכי לעומת גופים אחרים במדינה (בניהם בנקים וקופות חולים), אתרי האינטרנט של חברות התקשורת נתפסות כבינוניות. בזק, שמתמקדת בעולם הדיגיטל במגוון האינטראקציות שלה עם הלקוחות, זיהתה את הצורך תחום השירות העצמי, ולכן פיתחה פלטפורמה דיגיטלית חדשנית, בתחום השירות העצמי.

מחקרים בעולם מראים, שיש עליה והעדפה משמעותית של לקוחות המעוניינים בביצוע פעולות באופן עצמאי. חברות התקשורת בעולם זיהו את הפוטנציאל של השירות העצמי וכבר בשנת 2013 נרשמה צמיחה בשימוש ערוצי תקשורת חדשים בין חברות ללקוחות כמו צ'טים אינטרנטיים, אפליקציות, פייסבוק ועוד. עוד מראים המחקרים, שעד שנת 2020 כ-85% מכלל ההתקשרות של הלקוח מול הארגונים השונים תנוהל באופן אוטומטי ללא צורך במענה אנושי. ארגונים הולכים לכיוון של מגוון ערוצים לתקשור עם לקוחות החברה, כאשר הדגש הוא על ערוצים אינטרנטיים.



 
 
Bookmark and Share


 

לוח מודעות
מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

28-29/10/19 - Smart Mobility Summit 2019 

17-24/11/19 - שבוע היזמות העולמי 2019  

17-21/11/19 - Oracle Week 

3/12/19 - ועידת ההייטק החרדי 2019  

4/12/19 -  GO Mobile #8 

11/12/19 - Next Case  

12/2/20 - Teleco 2020

 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לספטמבר 2019 עפ"י Business Insider - כאן

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה מבלבלים את המוח לציבור בנושא המכונה "שוק סיטונאי"? - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת ההונאה הגדולה שהובילה לכך שמוצרי התקשורת יקרים יותר בישראל - כאן

בלעדי לקוראי האתר: 1 ש"ח ליום שיחות וגלישה ללא הגבלה בחו"ל... - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: חשיפת "דבר ראשון" בעניין היועמ"ש - היבטים חמורים חדשים - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי המאת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן






 
זרקור חברות
 
פורטינט
 
NORDVPN
 
Telecom Expert
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
PIXABAY
 
Telecom Experts
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים