Telecom News - NetApp מתאימה עצמה לעידן החדש

NetApp מתאימה עצמה לעידן החדש

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> NetApp מתאימה עצמה לעידן החדש
NetApp מתאימה עצמה לעידן התחרותי החדש
מאת: חיים חביב, 14.6.14, 19:50נטאפ

חברת NetApp ערכה השנה את כנס השותפים השנתי לאזור EMEA בעיר בודפשט בירת הונגריה. היא נערכת להשקיע יותר, אך בפחות שותפים. החשיפות והמוצרים החדשים לשוק התחרותי של עולם האחסון והענן - בדרך.
 
כ-300 משתתפים בהם גם מישראל - מפיצים, אינטגראטורים, מנהלי אזור EMEA - נטלו בשבוע החולף (10-12.6.2014) חלק בכנס השנתי NetApp EMEA Partner & Pathways Summit שקיימה חברת NetApp יחד עם שותפיה האסטרטגיים (Cisco, VMware, Citrix ,Fujitsu) בבודפשט בירת הונגריה.

הכנס, שננעל ביום חמישי האחרון, התקיים במלון הילטון, במרכז הרובע העתיק של העיר - בודה. בודפשט ידעה באלף השנים האחרונות מלחמות ומאבקים מרים, שהקיזו דם רב והותירו בה הרס עצום, שניבט כמעט מכל מונומנט בסביבה (רבים מהם בשלבי שיקום ושחזור). אם תרצו, היה בכך סוג של תפאורה הולמת למאבקים ולסערות, שחווה עולם ה-IT על רקע טלטלה ותמורות מפליגות בעולם המחשוב - וירטואליזציה, מחשוב ענן (פרטי, ציבורי, היברידי), מובייל, ביג דאטה, אנליטיקס, רשתות חברתיות ועוד, שמשנות את פני הענף מן היסוד ומציבות בפני המגזר העסקי אתגרים חדשים.

חברת NetApp פועלת בעולם האחסון (Storage) בשוק הכולל כ-30 ספקים ומתאפיין ברמת תחרותיות גבוהה מאד. בין מתחרותיה חברות ענק כמו IBM ,EMC ,HP אמזון וגוגל. החברה מציעה פורטפוליו עשיר של פתרונות אחסון מתקדמים (לרבות בטכנולוגיית Flash), שמשתלבים היטב במגמות הווירטואליזציה והענן בשוק ה-IT ומאפשרים לארגונים לנהל ולאבטח את המידע האלקטרוני העסקי שלהם - נכסי ה-IP .

פתרונות NetApp מותאמים הן ליישומי עננים היברידיים (שילוב בין ענן פרטי בתוך הארגון וענן ציבורי אצל אחד או יותר מספקי שירותי ענן) - פתרון אופטימאלי לארגונים הנמנעים עדיין, מסיבות עסקיות או משיקולים של רגולציה, מ'להניח את כל הביצים בסל אחד'. הפתרונות מאפשרים, בין היתר, מתן מענה לאירועים של התאוששות מכשל חמור או אסון הפוגע בארגון - DRP ו-BCP.

החברה ממצבת עצמה כחברת תוכנה, וייחודה בהצעת פתרון תוכנה מתקדם וגמיש לניהול קל ונוח של משאבי האחסון ע"ג פלטפורמות תשתית של יצרנים שונים. בניגוד למרבית המתחרים בשוק, שבחירה בפתרון שלהם מכתיבה ומאלצת בדרך כלל גם את מערך החומרה הכולל וכובלת אליהם את הלקוח לשנים רבות, לטוב או לרע, מאפשרת NetApp ללקוחותיה חופש בחירה מלא בבחירת ציוד התשתית - היחידה בין המתחרים שלה בשוק הנוהגת בדרך זו. למגזר העסקי - Mid Enterprise וה-SMB, שמחפש כל העת הזדמנויות עסקיות ודרכים להתחדש ולשרוד, מתלבט בבחירת דרך חדשה ו'מחשב מחדש מסלול' - לדוגמא, מעבר לעולם ה-SDN והתקדמות מתשתיות רשת פיזיות לרשתות וירטואליות גמישות - זו בהחלט בשורה חשובה וייחודית.

דוגמא להמחשת הגמישות: פלטפורמת NetApp מאפשרת למנמ"ר (CIO) של הארגון לבחור בכל רגע נתון את ספק שירות הענן המועדף של הארגון (ממש באותה הקלות בה אנו בוחרים תחנת שידור במקלט הרדיו) ואפילו לבחור בו-זמנית מספר ספקי שירותי ענן. ניתן גם לקבוע אלו מפריטי המידע של הארגון יישמרו בענן פרטי (בארגון) ואלו יאוחסנו בעננים ציבוריים. זו גמישות חשובה למנהל, שלמעלה מ-65% מהוצאותיו מוקדשות לתחזוקת מערך ה-IT של העסק ורק כשליש מהן מנותבות לצמיחה ולהתחדשות.

יכולות אלו כמו גם הכרזת פורטפוליו מוצרי אחסון חדשים (במגוון ביצועים ונפחי זיכרון וגם שילובים של התקני אחסון Flash, גישה מאובטחת ועוד) וגם משודרגים (עליהם נרחיב בכתבה נפרדת) מאפשרות לארגון מתן מענה גמיש, יכולת תמרון וחופש בחירה בין ספקים. חשיבותם אף גוברת לאור מגמת התפוצצות המידע - תוצר ישיר של הטמעה הולכת וגוברת של יישומי Big Data בארגון, התפתחות איסוף וניתוח נתונים בכמויות עתק (analytics) ממגוון ערוצים ומקורות (יישומי מובייל, רשתות חברתיות, רשתות קמעונאיות ועוד) לצורך הפקת תובנות עסקיות וקבלת החלטות רציונליות.

את מגמת 'התפוצצות המידע' בחרו להמחיש למשתתפי כנס NetApp דווקא על רקע אירועי משחקי גביע העולם בכדורגל, 'המונדיאל', שהחלו בסוף השבוע בברזיל. כך לדוגמא (ר' אינפוגרמה כאן):

בגביע העולם בכדורגל, צרפת 1998: כ-15 אלף צופים במשחק הגמר (כ-20% מכלל הצופים) שידרו בטלפונים סלולריים בהיקף כולל של כ-2Mb. הכיסוי הטלוויזיוני הקיף 27 אלף שעות וכמות שידורי הטלוויזיה המקוונים עמדה על אפס (0).

בגביע העולם בכדורגל בגרמניה בשנת 2006: כ-69 אלף צופים במשחק הגמר שיגרו תמונות מטלפונים סלולריים (כ-1.3 מגה פיקסל בממוצע לתמונה) בהיקף של 30Gb. היקף שעות השידור הטלוויזיוני עמד על 73 אלף שעות, והיקף השידור המקוון (כמות קטעי ה-Video streams) זינקה ל-125 מיליון.

נתוני הצפי למונדיאל ברזיל 2014: כ-73 אלף צופים במשחק הגמר ישתפו קטעי וידיאו HD (בני דקה בממוצע) בהיקף של 12.6 טרה בייט! המשחקים ישודרו ל-192 מדינות ברחבי העולם וכמחצית מתושבי כדור הארץ ייצפו בהם. משחקים נבחרים ישודרו בטכנולוגיה מתקדמת 4k (פי 4 פיקסלים מאשר בצילום HDTV) ולאלו יצטרפו, לראשונה, טכנולוגיות חדישות נוספות (צילום משחקים בו-זמנית ממספר זוויות, מערכות אבטחה עוצמתיות לזיהוי תווי פנים).

על כל יעלו משחקי המונדיאל בקטאר 2022 עם צריכה חזויה של התקנים סלולריים ומחשבים לבישים במשחק הגמר בהיקף של מעל לאלף טרה בייט, כ-1.3PB .  

חדשות טובות ופחות טובות
חברת NetApp מקיימת כיום רשת מסועפת של כ-1,900 משווקים ונציגים ב-50 מדינות ברחבי העולם. לאורך שנים, מערך זה היה סוד הצלחתה בשווקים רבים. במסגרת ההיערכות חדשה בכוונת החברה לצמצם את מספר המשווקים שלה אך מאידך להגביר את התמיכה והסיוע בהם. הגישה החדשה של NetApp ממוקדת בניסיון להעמיד במרכז את הצלחתם העסקית של לקוחות הקצה ולהשיא את רווחיותם. החברה נערכת להדק קשרים ולקדם שותפים אסטרטגיים, שביכולתם, בין היתר, להציע ללקוחות פתרון שלם, תפור ומותאם למידתם, שמשקף להם מודל עסקי מושכל לצד תזרים ורווח צפוי עקבי. החברה תעניק לשותפים אלה הדרכה במתכונת שונה: מתאימה להזדמנות עסקית העומדת על הפרק (לא עוד סדרת הדרכה לכל מוצר חדש). ההדרכות תינתנה בזמן המתאים (just in time). החברה מבטיחה, שתעמוד לצד השותפים, שידעו להוביל את הלקוח ליעדו ואף תגייס לכך את שותפיה האסטרטגיים.

בחברה משוכנעים, שההיערכות החדשה תאפשר לשותפים חדירה לשוק נוסף או הרחבת שוק קיים בהיקף של כמיליארד דולרים. לא דבר של מה בכך. התייעלות מערך ההדרכה גם צפויה לשפר את המדדים הכספיים של הצדדים הנוגעים.

מהו סוד הצלחתה של חברת NetApp? נטאפהחברה, שקמה לפני כ-20 שנה, מעסיקה כ-13,000 עובדים ומייצרת הכנסה שנתית של כ-6.3 מיליארד דולרים. החברה פרוסה ב-50 מדינות ברחבי העולם ופועלת ממטה הממוקם בסאניוול, קליפורניה, ארה"ב. משיחות שקיימתי התרשמתי, שהחברה נוהגת כבוד רב ב- 1,900 שותפיה ברחבי העולם, רואה בהם שותפים מרכזיים להצלחתה, טורחת לעדכן ולהדריך אותם תכופות בכל החידושים, נוהגת בהם בהוגנות רבה ולא חוסכת מהם תמיכה שיווקית אדירה ומענה לכל בעיה הצצה בשטח. גם הנאמנות של העובדים לחברה בולטת לעין -  חברת NetApp דורגה השנה במקום ה-33 ברשימת ה-2014 Fortune 100 Best Companies to Work. כל אלה, לצד תרבות ארגונית ייחודית ופורטפוליו מוצרים, צרובים ל-DNA של החברה. כך אמרה לי בשיחה גו'לי פאריש, סגן נשיא בכיר ומנהלת השיווק הראשית של החברה.

לחברה שלוחה פעילה בישראל בראשות שלומי פרייס, מנכ"ל NetApp ישראל.
 
הכותב היה שליח Telecom News לכנס NetApp בהונגריה.
 
נטאפ לוגו



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים