איך הופכים תוכן לתוכן שיווקי שמביא ערך למותג ולקוראים?

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> איך הופכים תוכן לתוכן שיווקי שמביא ערך למותג ולקוראים?
פורום B2BTalks# "שם על השולחן" את אחד הנושאים, שממעטים לדבר עליהם בעולם השיווק של היום: איך הופכים "תוכן" ל"תוכן שיווקי" ומצליחים בכך, תוך הבאת ערך לקוראים וערך למותג, מבלי להרגיז את הקוראים ולתת להם מענה לצרכים העכשוויים.
מאת: אבי וייס, 19.5.15, 16:30כפיר פרבדה

הבאנו כאן את הנתון המדהים של Outbrain, שכיום 86% מתעשיית ה-B2B ו-77% מתעשיית ה-B2C משתמשים בכלים של 'תוכן שיווקי' כדי להביא את הלקוחות הפוטנציאליים עד כמה שיותר מהר לנקודת ההחלטה שלהם, או לרכוש את נאמנותם ולחזק את ערכי המותג, מותג שדוחף תוכן שיווקי.

חשפנו כאן ממזמן ניתוח, ש
רוב מה שמתפרסם בעיתונות ובשאר כלי המדיה יכול ליפול בגדר ההגדרה של "תוכן שיווקי". "עיתונות חופשית" זה מושג שנעלם לאט לאט מהבמה. אינפוגרפיה הכוללת ניתוחים ונתונים נכונים ל-2015 בתחום השיווק באמצעות התוכן - כאן

פורום B2BTalks# המונה מעל ל-150 חברים, מיוזמתו של כפיר פרבדה (בתמונה),
מנכ"ל Pravda Media Group, שמפעיל פורומים דומים גם ב-Meetupבלינקדאין, וב-Flipboard עסק בנושא הזה בצורה מקצועית בכמה פגישות. המפגש האחרון יוחד לנושא: When Paid Media Meets Content. 

כפיר פרבדה: "זה המפגש השביעי של הפורום שלנו וגם בו נדבר על הקשר בין התוכן לבין השיווק. הבאנו 2 מומחים, אחת מהארץ והשני מבריטניה, מומחים לתחום השיווק באמצעות תוכן, שיספרו מניסיונם ויספקו לנו טיפים.

בעבר, נושא התוכן היה נושא נפרד. למשל דיברו על קידום תוכן בבלוג של העסק, או ע"י מישהו שיודע לכתוב מבין העובדים. קניית מדיה הייתה לרוב רכישת מודעות ודחיפת מודעות. היום מבינים, שזה כבר לא עובד. השיח היום בעולם השיווק שונה לגמרי וזו הסיבה, שאנו דנים בזה עם האנשים העוסקים בזה יום יום.

שיווק דרך תוכן זה לא דבר חדש, רק שקודם לא ייחסו לזה את החשיבות, שיש לזה כיום. לא היינו צריכים את האינטרנט כדי לדעת, שתוכן חשוב לכל האנשים. השאלה היא: איך מניעים את האנשים מנקודה A לנקודה B ומשכנעים אותם לרכוש מוצר או שירות.

שאלה נוספת ולא פחות חשובה: איך מנהלי השיווק משכנעים מנהלים להשקיע בתוכן? הרי ברור, שהתוצאות הן לא מיידיות ולא תמיד מדידות. קשה לדעת מה תהיינה התוצאות של השיווק באמצעות תוכן. לעיתים ההחלטה על הקנייה מתרחש זמן רק אחרי קריאת התוכן וקשה לקשר בין הדברים. צריך לזה כלים מאוד רגישים, כלים הקיימים כבר בשוק. 

איך אפשר למדוד 'ליד' בתוכן שיווקי? זו משימה, שיש להתמודד איתה. לעיתים הערך של התוכן משפיע אחרי חצי שנה או שנה. לכן, חייבים להתאים את הציפיות בין ההשקעה בתוכן שיווקי לבין התוצאות שתוכן זה מביא ולאורך זמן.

כשמתחילים לדבר על שיווק אוטומטי, אני רואה אצל הלקוחות שלי שינויים בגישה ושינויים בתוצאות, מול כלי השיווק הישנים, שאינם אוטומטיים. אין היום מספיק חשיבה איך מתכננים שיווק בכלים ממוחשבים ואוטומטיים. האנשים רוצים לדעת מה מגיע בסוף - 'תכלס'.

אולם, בכלים הללו אנו יכולים להראות, שמי שבא וחוזר לבלוג ומתעניין במה שכתוב בבלוג, קונה בסוף התהליך של ההחלטה שלו על רכישה. זו הוכחה, שאי אפשר להראות בכלים אחרים. כך, מגיעים בכלים האוטומטיים טוב יותר לאנשים המתאימים ובזמן המתאים, אנשים הבשלים לקבל החלטה על הקנייה. מדידת תעבורה לתוכן אינה אומרת מאומה, כי היא אינה אומרת אם אלה האנשים הנכונים והאם הם מצויים בזמן שהם בשלים לקבל החלטות על קנייה.

שיווק בתוכן לא עומד בפני עצמו. הוא חלק מתכנית עסקית מלאה, שצריכה להכיל את כל האפשרויות כולל פגישות פנים אל פנים, חומר מודפס, אירועים וכל הכלים האחרים. ההחלטה הקשה: מה מפעילים, מתי, היכן וכיצד. התזמון מאוד חשוב. 

ברור, שבשוק התוכן התוצאות אינן מיידיות ולפעמים זה תהליך שלוקח זמן, הרבה זמן. אולם, זה מוביל למעורבות גדולה יותר מצד הלקוחות. אני כל הזמן מופתע מכמות העסקים, שלא מפעילים CRM, שזה הכלי הבסיסי ביותר, שנועד לתמוך בשיווק.". 

מורי באום, (בתמונ
מורי באוםה משמאל), Acquisition Champion, חברת daPulse: "אני שונאת את הביטוי 'שיווק תוכן' או 'תוכן שיווקי'. או שזה שיווק או שזה תוכן. לכן, תוכן ממומן הוא כלי שיווקי והוא תוכן כמו כל תוכן.

אני מריצה כל הזמן תוכן ממומן. זה תחום שהחל מזמן וכולם בודקים אם זה מביא תוצאות. הניסיון שלי ברור: יש תוצאות. קשה להתווכח עם מספרים, שאני מציגה. 

לכן, קידום באמצעות תוכן מביא יותר תוצאות. רכישת מודעות ובאנרים זה תחום בגסיסה: אין לזה תוצאות. לעניות דעתי, השיווק באמצעות תוכן לא שונה מכל שיטת שיווק אחרת. זה שמשלמים על הפצת התוכן, זה לא משנה את כלי המדידה.

מה שחשוב זה להפיץ את המידע הנכון לאנשים הנכונים ובזמן הנכון. אלה הפרמטרים הידועים של עולם השיווק והם לא משתנים כשעוברים להפצת תוכן. אם זה נעשה טוב ונכון, זה יצליח.

שיווק בתוכן יש לו כמה מטרות והן יוצרות תוצרים וסוגי תוכן שונים. למשל: תוכן ליצירת מודעות למותג שונה לגמרי מתוכן לחינוך לערכי המותג ומתוכן המיועד למכור או לקדם מוצר. צריך לדעת איך בונים תוכן לכל סוג של מטרה. תוכן עם 'המרה' הוא יותר מתוכן רגיל, לכן חשוב ה-Call for Action כשרוצים 'הנעה לפעולה'. 

מדידת תוכן היא אתגר. אבל בחברות קטנות די קל למדוד את התוצאות והמטרות יותר מוחשיות. אפשר היום לבנות בכלים ממוחשבים תסריטים מהיכן הגיע הלקוח. כיום, יש לנו יכולת למדוד מי הגיע רק מקריאת בלוג או מי ידע עלינו ממקום אחר קודם לכן, או במקביל. מצאנו, שההמרה כפולה בממדים שלה אם אדם מגיע לבלוג לאחר שמצא אותנו במקום אחר. זה נתון חשוב למי שמתכנן מסע שיווקי באמצעות בלוג.

הניסיון שלי בעבודה מול ארגונים הוא לא גדול, אבל אני יכולה לספר על הנסיון שלי עם Uber. גם אצלם התחלנו בקטן, עם אדם אחד או שניים מהארגון ומשם התחלנו להתפשט פנימה לכל אלה המתאימים לקבל את התוכן, שהפקנו עבורם. זו הפצה ויראלית כמו כל הפצה לתוך ארגון וזה עובד ומצליח.

התוכן השיווקי לא תמיד חייב להיות שלי. אפשר להפנות אנשים לתוכן שאחרים כתבו עלי. למשל בסקירת מוצר. זה עובד די טוב, כי זה צד ג' המתייחס למוצר שלי. חשוב למדוד גם תנועה כזו מצד ג' ומה התועלת שיש בה".

ג'וני סטיל - Jonny Steel (בתמונה משג'וני סטילמאל), סמנכ"ל שיווק, Payoneer: "בעבר הייתי עושה AB Tests כדי לראות מה עובד בשיווק. היום זה כבר מיותר, כי קיבלנו תובנות רבות מההתנסויות שלנו. תוכן טוב מעורר עניין ומוביל לוויכוחים. זה לא דבר חדש. זה שעולם השיווק גילה את זה רק עכשיו זה פשוט עניין של הבשלה של המודעות.

היום, מנקודת מבטי, המספרים הם מאוד ברורים. השאלה שתמיד נשאלת: מהן המטרות של שיווק באמצעות תכנים. האם 'הורדות', צפיות ולייקים, אלו מטרות? לעניות דעתי זה רק תעבורה. צריך לבחון מה התועלת הקיימת בתעבורה הזו.

בכל קמפיין של תוכן יש צורך לחשוב מה תהיינה התוצאות של הקמפיין, כי לעיתים התוכן נהיה פוגעני ומשיג תוצאות הפוכות. יש תכנים הגוררים גזענות, אפלייה (למשל כלפי נשים או מיעוטים) או שהתוכן חושף דברים, שלא צריך לחשוף.

בעולם השיווק, שבו אני חי, הזמן של מחזור המכירה יכול להימשך שנים. יש בו תהליכים חוזרים רבים, אבל אנו מחפשים כל הזמן עוד לקוחות בכל העולם ומספקים להם יכולת התנסות בחינם, שזה צעד ראשון בתהליך המכירה.

השימוש בתוכן שיווקי מביא את הלקוחות הפוטנציאליים שלנו מהר מאוד לנקודה, שהם עוברים להתנסות בחינם. כך אנו יוצרים איתם קשר, הרבה לפני שהם בשלים בכלל לקבל את ההחלטה על הקנייה. אנו משתמשים גם בשאלונים וגם במשחקים כדי למשוך את הלקוחות.

אנשים אצלנו בחברה דוגמת ה-CFO רוצים לראות טבלאות, מספרים וסטטיסטיקות. זה די מורכב אבל זה אפשרי. אתן דוגמה ממוצר חדש, שהחלטנו, שהוא מתאים לשוק בהודו. לא הכרנו מספיק את השוק ההודי והחלטנו לנסות 2 כיוונים: להציע לאנשים להוריד מחקר עם מידע בתחומים שבו אנו עוסקים, או להוריד את התוכנה להתנסות בחינם. 2 האפשרויות הללו נשתלו באקראיות בתוכן שיווקי ממומן, שהופנה בעיקר לקהילות הפרילנסרים בהודו, שמתעניינים בפתרונות תשלומים מקוונים מהסוג שיש לנו.

התוצאה הייתה מאוד ברורה: 400 נרשמו באתר שלנו להתנסות בחינם, מולם, מעל ל-4,000 הורידו את הדו"ח. הלקוחות המשלמים הגיעו בהמשך בעיקר מהאוכלוסייה, שהורידה את הדו"ח. זה הוביל לתוצאות מאוד יפות מבחינת מערך השיווק שלנו. דהיינו: קיבלנו כאן תוצאות ברורות, שיש יכולת להשיג לקוחות באמצעות תוכן שיווקי, אם אתה נותן להם דבר, שהוא בעל ערך בעיניים שלהם. 

גם בשיווק של המוצרים שלנו לארגונים גדולים, במהלכי שיווק, שיש להם מעגלי מכירה מאוד ארוכים, הניסיון שלי מראה, שצריך למצוא את הלידים הנכונים בארגון ולשכנע אותם. דהיינו: גם כאן התוכן השיווקי עובד. אני פועל לאתר את האנשים הזקוקים למוצרים שלנו בארגון, מספק להם תכנים, מזמין אותם לאירועים ולסמינרים, רק כך ניתן ליצור קשר טוב עם מקבלי ההחלטות. זה המסלול המוביל למכירה, גם בארגונים. מכאן, בארגונים צריך להשתמש בכמה כלים במקביל ולראות מה עובד.

אחד הנושאים, שקידמנו השנה, היה הרצון שלנו ליצור יותר קשר עם הלקוחות שלנו, שמבוזרים בכל העולם. מה שעשינו: ביקשנו מהלקוחות, שיספרו דבר מעניין על עצמם, לאו דווקא בתחום המוצר שלנו, בכל נושא, וייצרו קבוצות עניין לפי הנושא האישי הזה. המהלך הזה פשוט יצר אפקט בלתי רגיל. השלב הבא, שהלכנו בו, זה יצירת אירועים מקומיים, שבהם מזמינים לקוחות, שהם מספרים דברים מעניינים על עצמם בקרב הקהילה שלנו. כך, אנו מעודדים לקוחות להיות פעילים. הפעילות הזו מביאה לקוחות חדשים ומחזקת את הנאמנות של לקוחות קיימים. 

טיפ נוסף שיש לי: יצאנו מקום 4 בניתוח של כלכליסט. השתמשנו בידיעה הזו וביקשנו מהעובדים להפיץ זאת בגאווה לכל מי שהם מכירים. זה מייד הביא תוצאות. דהיינו: שימוש בתוכן טוב של אחרים מביא תוצאות.

אפשר ליצור תחרויות ופרסים לבד, למשל בין עובדים, לקוחות, שותפים ועוד. זה מוביל לפידבקים חיוביים ויכולת הפצה ויראלית. הדבר החשוב ביותר: להקשיב כל הזמן מה לקוחות רוצים, במה הם מתעניינים בכל יום ולענות על זה. לא צריך לחשוב על עצמנו, אלא לחשוב בעיניים של הלקוחות ולתת להם מענה לצרכים שהם רואים".  
 
לשרת את הלקוחות



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות
הצלחה ורק בריאות, לכל הקוראים והקוראות באשר הם!!!!

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 




רק בריאות, לכל הקוראים והקוראות של האתר, באשר הם!!!!

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

7-13/11/21 - שבוע היזמות הגלובלית 2021

17-18/11/21 - iHLS INNOTECH 2021 
 

הכי ניצפים 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

"תיק 4000" התפור: עדכונים שוטפים לגבי משפט נתניהו שחשוב לדעת - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

חשיפה: כיצד עמית סגל הטעה את הציבור וסייע לתפירת תיק 4000 כנגד נתניהו - כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן





 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
Telecom Expert
 
טלקום אקספרטס
 
הבלוג של אלי ציפורי
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים