Telecom News - החטא ועונשו: בזק ממשיכה "לייצר כסף", גם בגלל הטיפשות של הרגולטור

החטא ועונשו: בזק ממשיכה "לייצר כסף", גם בגלל הטיפשות של הרגולטור

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> החטא ועונשו: בזק ממשיכה "לייצר כסף", גם בגלל הטיפשות של הרגולטור
בתחום "השוק הסיטונאי" מאז שנולד ועד היום, עוסקים אנשים, שאין להם "מושג ירוק" במה מדובר. ועדת חייק לא כללה אפילו מהנדס תקשורת קווית אחד, והמצב הזה לא השתנה עד היום. לכן, הפוך מתחזיות משרד התקשורת, השוק הקווי מייצר לבזק עוד ועוד כסף. רגולציית השוק הסיטונאי במתכונתו הנוכחית תמוטט ונשאר רק עם בזק. עדכון ותחזית אנליסטית בסוף הכתבה. 
מאת: אבי וייס, 17.3.16, 12:24שאול אלוביץ'

פרסום הדו"ח הכספי של קבוצת בזק לסיכום שנת 2015 (נמצא כאן להורדה, למתעניינים), הוא המחשה למה שאני טוען מזה מספר שנים ובמאות מאמרים, שכל העיסוק בנושא השוק הסיטונאי הוא טעות אחת גדולה.

המספרים של קבוצת בזק מדברים בעד עצמם והפעם אביא רק נתון אחד מהדו"ח הטרי של בזק (ציטוט): "ההכנסות משירותי אינטרנט לשנת 2015 הסתכמו בכ- 1.54 מיליארד שקל בהשוואה לכ-1.39 מיליארד שקל בשנת 2014, עלייה של כ-10.6%. ... ההכנסה הממוצעת (ARPU) מלקוחות האינטרנט של החברה (קמעונות) ברבעון הרביעי של שנת 2015 הסתכמה בכ-89 שקל, בהשוואה לכ-88 שקל ברבעון השלישי 2015, וכ-85 שקל ברבעון הרביעי אשתקד".

הגידול הזה הוא רק בהכנסה הישירה מהלקוחות של הפס הרחב של בזק. יש לקבוצת בזק עלייה בהכנסות בכל הפרמטרים האחרים של עלויות, שהשוק הסיטונאי עולה ל-ISP (הכביכול מתחרים של בזק), שמשלמים בחשבון חודשי לבזק. למשל עלויות התמסורת (הגיגות) ועוד עלויות מגוונות (דוגמת: עלויות הטכנאים של בזק, עלויות רישום שטרודל - @ [זה סעיף לא מצחיק בכלל], עלויות חיבורים וציוד לתשתיות בזק, עלויות תשתיות בינלאומיות וכיו"ב). 

כלומר: "השוק הסיטונאי", במקום ליצור תחרות (שמשמעה הפסד לבזק, כפי שמשרד התקשורת חזה, הפסד של יותר ממיליארד ש"ח עד 2018), הביא, בדיוק כפי שחזינו, לרווח הולך וגובר לקבוצת בזק.

פרטנר הודתה בעניין זה בגלוי בדו"ח המדכא שלה לסיכום 2015 (ציטוט של מנכ"ל פרטנר): "במגזר הקווי, חווינו שינוי משמעותי ב-2015 עם השקת רפורמת השוק הסיטונאי ע"י משרד התקשורת במחצית הראשונה של השנה. פעילויותינו כיום בשוק הסיטונאי משקפות את הראיה האסטרטגית של החברה, אך הרגולציה החלקית ויישומו של השוק הסיטונאי בעייתי עבורנו ועבור הצרכנים שלנו כך שאנו עדיין איננו יכולים להפיק רווח מהיישום של השוק הסיטונאי"

בדו"ח המדכא לא פחות של סלקום לסיכום 2015, מתחמק מנכ"ל סלקום מהבעיה הכלכלית ומציג את העניין הזה בזווית קצת אחרת (ציטוט):  "ב-2015 החלה הקבוצה לפעול גם בשוק הסיטונאי עם הצעות אטרקטיביות ללקוחות הן בעולם הטריפל והן בעולם תשתית וספק האינטרנט. למרות האתגרים הרבים ביישום הרפורמה, אנו מובילים את גיוס הלקוחות בשוק הסיטונאי עם כ-100,000 בתי אב נכון להיום". כלומר: יש לסלקום 100 אלף לקוחות בשוק הסיטונאי, אבל כמה מפסידים מהם? הנתון הזה הועלם מהדו"ח... 

כבר ניתחתי בהרחבה את המשמעות של ההפסדים, שילכו ויגדלו אצל ה-ISP בתחום השוק הסיטונאי. אני מוסיף כאן נדבך קטן נוסף להבנת חומרת הבעיה: מאז העשור הקודם ועד היום, בתחום השוק הסיטונאי, בצד של הרגולטור והוועדות הציבוריות, שעסקו בנושא, לא עסק ולא עוסק בנושא שום מהנדס תקשורת בעל ידע עדכני וניסיון רלבנטי בתחום המערכות ההנדסיות של השוק הקווי (טלפוניה, אינטרנט ותמסורת קווית).

בוועדת חייק לא ישב שום מהנדס (רק כלכלנים, רואי חשבון ומשפטנים) והם (ועדת חייק) כמו גם אגף הכלכלה במשרד התקשורת, שהכין את פרטי הרפורמה לשר התקשורת הקודם, תמיד נעזרו ביועצים חיצוניים לעניין ההנדסי, יועצים שלא תמיד היו בקיאים בנושא (בלשון המעטה), או שלעיתים ייצגו אינטרסים שונים ומשונים (גם כן בלשון המעטה). או בקצרה: לבזק היה קל "לקרקס" את האנשים הללו, שלא הבינו ולא מבינים בתחום, ולהוביל אותם לאן שבזק רוצה

זו גם הסיבה, שאנשים שלא מבינים מאומה בתחום (כולל אבי ברגר, מנכ"ל משרד התקשורת הקודם), החליטו שאפשר ליישם טלפוניה של בזק במודל BSA (זה המודל הטכנולוגי של שוק סיטונאי, שוועדת חייק המליצה ויושם משום מה בישראל). לכן, הרעיון הזה קרס ונתקע.

זו גם הסיבה, כשבזק תקבל כבר השנה את ביטול של "ההפרדה המבנית" מעליה, תמורת חיבור הבתים בישראל לפס רחב ב-G.fast וב-Vectoring, כל רגולציית ה-BSA הקיימת תתמוטט, כי היא בכלל לא רלבנטית לטכנולוגיות החדשות הללו. בנוסף, על רשת הוט לא יהיה שוק סיטונאי, זה ברור. Unlimited בדרכה לפח האשפה של ההיסטוריה. כך שנשארנו ונישאר רק עם בזק בשוק הסיטונאי. 

לכן, בזק בינלאומי גם חוגגת (זה כתוב שחור על גבי לבן בדו"ח של קבוצת בזק, בניגוד לכל ה-ISP המתחרים, בזק בינלאומי גדלה והגיעה לכ-44% נתח שוק בתחום האינטרנט, הישג שיווקי וכלכלי הגדול ביותר מאז שהחברה נוסדה, כך היא מדווחת) והשנה הקרובה תהיה חגיגה עוד יותר גדולה לקבוצת בזק.

הרגולטור בכלל לא מבין את הנעשה בשוק התקשורת, אבל מבין היטב, שרק בזק יכולה לחבר סיבים לבתים או ליד הבתים בישראל וכעת. כך, שנכנסנו בישראל ל"סמטה ללא מוצא". התרגילים של ראשי סלקום ופרטנר בוועדת הכלכלה של הכנסת ובבג"ץ לנסותלעצור את בזק והרגולטור, הם פשוט בדיחה אחת גדולה.

היות ומשרד התקשורת לא הפך את הפיקוח על מחירי הטלפוניה של בזק למחיר מכסימלי, במקום מחיר FIX, אפילו בתחום הזה (של הטלפוניה), בזק תשיך ליהנות מ"רווחיות עודפת", גם השנה. "בית החרושת לכסף", ששמו קבוצת בזק, ימשיך לחגוג בחסות הרגולטור, גם השנה וכנראה גם בשנים הקרובות. 

עדכון 23:00: התייחסות אנליסט התקשורת עערן יעקובירן יעקובי (בתמונה משמאל), מנכ"ל רוסאריו ייעוץ ומחקר

בזק היא חברת התקשורת האחרונה  שמדווחת על תוצאותיה הכספיות. כמובן שתוצאותיה השנתיות של הקבוצה לשנת 2015 וההנחיות שלה לשנה הנוכחית שמות באור מאד ברור את מפת הכוחות בשוק התקשורת הישראלי הנמצא הרחק הרחק מאיזון.
 
אנו מציגים כאן את הסיכום של תוצאות הקבוצה ודגשים נוספים (לאחר כנס משקיעים ביום א' הקרוב ובחינה מחדש של המודלים, נוציא התייחסות רחבה יותר ושווי הוגן מעודכן):
 
  • הכנסות – בעוד שוק התקשורת מלקק הפצעים, קבוצת בזק שומרת על יציבות בהכנסות הרבעוניות, כאשר תוספת ההכנסות מ-yes שאוחדה איחוד מלא במהלך השנה, מראה זינוק מלאכותי של כ- 10% בהכנסות השנתיות לעומת השנה הקודמת. ברזולציה ראשונית על חלקי הקבוצה, קשה להתעלם מהתעצמותה של בזק קווי שככל הנראה מאד מאד נהנית מרפורמת השוק הסיטונאי בעוד אלה שהיו אמורים באמת ליהנות מפתיחת השוק לתחרות, נאנקים תחת נטל הנסיון לצמוח שם. בזק קווי מגדילה הכנסות בכ- 2% לעומת השנה הקודמת.
  • פלאפון באופן טבעי מציגה ירידה בהכנסות של כ- 15% ברמה שנתית, כאשר ההכנסות משירותי סלולר יורדות בכ- 18.5%. נקודה ראויה לציון היא יישום אסטרטגיית נתח השוק של פלאפון (אסטרטגיה מאד נכונה לטעמנו, נוכח ההבדלים במבנה הבעלות ומבנה המאזן לעומת המתחרות) אשר מוכיחה עצמה עם גיוס נטו של כ- 65 אלף מנויים בשנה החולפת. כמו אצל המתחרות בפלאפון ה- ARPU ממשיך לרדת וכך גם אחוז הנטישה וכמות העובדים.
  • yes ובזק בינ"ל ממשיכות לצמוח על אף "התחרות" ולתרום לגידול השורה העליונה של קבוצת בזק.yes  גדלה במהלך השנה החולפת בכ- 5 אלפי מנויים תוך שמירה על ה- ARPU וזאת למרות כניסת סלקוםTV , תוך ניצול החולשה שלHOT  והיתרונות של השתייכות לקבוצת בזק.
  • רווחיות – הקבוצה הציגה רמת EBITDA מרשימה של כ- 4.25 מיליארד ש"ח. שיעור ה- EBITDA  עומד על כ- 42.6% ברמה שנתית, כאשר ההשוואה לשנה קודמת מראה ירידה חדה בשיעורים, אך יש לקחת בחשבון כי yes וגם פלאפון מורידות את שיעורי ה- EBITDA  של הקבוצה כולה. הרווח הנקי הסתכם בכ- 1.72 מיליארד ש"ח בהתאם להנחיות האחרונות. הירידה החדה ברווח הנקי לעומת שנת 2014, נובעת מהעובדה שמכירת יד 2 בשנת 2014, השפיעה באופן ניכר על הרווח הנקי בשנה זו. מעניין לראות כי למרות התגברות התחרות בשנתיים האחרונות, הרווח הנקי של שנת 2015 כמעט זהה לרווח הנקי בשנת 2013...
  • ה- EBITDA של בזק קווי ממשיך להשתפר באופן דרסטי ואנו מזכירים כי אמורה היתה להתפתח תחרות בשנה החולפת, כך שרווח זה צמח בכמעט 8% לעומת שנה קודמת ושיעורו עומד בשנת 2015 על כ- 65.2% לעומת כ- 61.8% בשנת 2014. בסה"כ אין הפתעות במגמת ה- EBITDA  והרווח הנקי של שאר חברות הקבוצה כאשר ראוי לציין כי פלאפון, הודות לכך שאינה צריכה לשרת חוב וגם לא להיכנס להרפתקאות אסטרטגיות אחרות, מציגה רווח נקי של כ- 150 מיליון ש"ח – יותר משלוש המתחרות הגדולות (כולל קבוצת HOT כולה) האחרות בשוק התקשורת... קבוצת בזק גם ייצרה תזרים פנוי לאחר השקעות של כ- 2.25 מיליארד ש"ח – תזרים של שנה אחת בלבד שכמעט מספיק לרכוש חברת סלולר אחרת שלמה בישראל...
  • דיבידנד – החברה הצהירה על דיבידנד של כ- 776 מיליון ש"ח שהם 100% מהרווח הנקי של שנת 2015. ברמה שנתית מדובר על תשואת דיבידנד של כ- 7%. נציין בהקשר זה כי אנו לא רואים סכנה למדיניות החלוקה של 100% מהרווחים בשנים הקרובות לאור העובדה שגם לאחר קליטת yes, החוב ל- EBITDA  עומד על 2.2 בלבד.
  • הנחיות – בזק מנחה לתוצאות 2016 כדלקמן: רווח נקי של 1.4 מיליארד ש"ח, EBITDA של כ- 4.2 מיליארד ש"ח ותזרים פנוי של כ- 2 מיליארד ש"ח. למדנו כי בזק מאד בטוחה בהנחיות שהיא נותנת והן מתגלות כשמרניות בד"כ. תחרות??? די ברור מה הקבוצה חושבת על התפתחות התחרות בישראל.
  • השקפת רוסאריו: בזק ממשיכה להיות גוליבר במדינת החלמאים. אין לנו כרגע דרך טובה יותר לתאר את תוצאות שנת 2015 וההנחיות לשנת 2016. בנוסף לכך שמדובר בקבוצה עם משאבים אינסופיים במונחים ישראלים ובקבוצה המנוהלת היטב, אי אפשר להתעלם מהעובדה כי גם הכוכבים בשמיים הרגולטוריים מסתדרים עבורה היטב.
 
  • מבחינת ההשקפה שלנו קדימה: סירבנו להתרגש כאשר הרגולטורים הקודמים ניסו לעצור את בזק בדרכים לא חכמות ואנו מסרבים להתרגש כעת, כאשר נראה כי שהרגולטורים מנסים לעודד את הקבוצה להשקיע בדרכים לא חכמות בהיבט של מצוקת שוק התקשורת כולו. בסופו של דבר אנו חושבים שבעתיד הנראה לעין, בזק תצליח לשמר את רמת הרווחיות הנוכחית שלה, עד אשר מדינת חלם תתפכח, כך או אחרת...
 
  • מומנטום ושווי: המומנטום העסקי כאמור, הולך יד ביד עם הקבוצה והדבר מתבטא גם במנייתה שנמצאת סביב פסגת כל הזמנים. בשלב הזה נציין רק כי שווי השוק של החברה בתוספת החוב נטו (עדיין לא בניכוי הדיבידנד שהוכרז) מגלמים מכפיל EBITDA  של 8.2 על ההנחיות לשנת 2016 – מכפיל לא נמוך לכל הדעות, גם כאשר הכוכבים מסודרים נכון עבור הקבוצה. נרחיב ונעדכן שווי הוגן (עד כה השווי ההוגן למניה שלנו עומד על 7.5 ש"ח, אולם הוא נקבע בתחילת הקיץ של 2015 ומאז עברו הרבה מים רגולטוריים מתחת לגשר), לאחר כנס משקיעים הקרוב, וצלילה עמוקה יותר לדיווחי חברות התקשורת כולן.
 
רווח גדול לבזק



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים