Telecom News - הסיפור המוזר (מאוד) של החלפת תדרים בין פלאפון למשטרת ישראל

הסיפור המוזר (מאוד) של החלפת תדרים בין פלאפון למשטרת ישראל

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> הסיפור המוזר (מאוד) של החלפת תדרים בין פלאפון למשטרת ישראל
מנכ"ל משרד התקשורת המריא לחלל החיצון כדי לקבל החלטות מנותקות ממערכת הכבידה של כדור הארץ הכוללות בתוכן שלל חוקים מעצבנים ומפריעים למהלך התקין של הכאוס הרגולטורי אותו הוא מנהל. חשיפת הכאוס (וכמה זה עולה לנו) המסתתר מאחורי ניהול התדרים של ישראל, שנחשף בגלל "הודעה לציבור" תמימה (כביכול) של פלאפון.
מאת: אבי וייס, 29.4.17, 20:22שלמה פילבר

הסיפור של ניהול התדרים במדינת ישראל יכול למלא כרך שלם בוויקיפדיה (לא זו של טורקיה שנסגרה ע"י ארדואן...). הסיפור העצוב הזה ממלא לא פחות מ-3 דוחו"ת חוזרים ונשנים של מבקר המדינה (שלא שינו מאומה). בקרוב נחשוף פרשה חדשה הנוגעת לציבור חובבי הרדיו בישראל, אבל הפעם נתמקד בסיפור של תדרי ה-LTE-A של פלאפון.

הסיפור הזה הוא פשוט "מערכון חוזר" של ההודעה המפוברקת הקודמת של משרד התקשורת, בעניין אישור הקצאת תדרים ל-PHI (רשת פרטנר והוט-מובייל), שחשפנו כאן. אולם, הפעם העלילה שונה לחלוטין, כי היה כאן ניסיון ברור להסתיר את תהליכי קבלת ההחלטות הבלתי חוקיות.   

לעלילה של הסיפור הזה היו כמה שלבים:
א. בשלב ראשון פורסמה (כאן) הודעה תמימה (כביכול) מיום 23.4.17 של משרד התקשורת, הודעה בדבר סגירת רשת ה-CDMA של פלאפון. בהודעה כתוב, שפלאפון תפנה את התדר המשמש אותה לרשת ה-CDMA שלה [ציטוט]: "במגמה לטייב את מפת התדרים ולמנוע הפרעות ספקטרליות בין מערכות תקשורת שונות". משפט קצת תמוה ודי סתום, שלא מוסבר בכלל בהודעה. למה? זאת נסביר לקראת סוף הכתבה כשנעסוק ברשת "ניצן". בנוסף, לאתר משרד התקשורת לא עלה שום מסמך רשמי בחתימת המנכ"ל (או בחתימה של כל בעל תפקיד אחר), בעניין שמוזכר בהודעה לציבור הזו. 

העיקר: אין בהודעת משרד התקשורת הזו שום רמז (ואפילו לא עקיף) מה יקרה עם התדרים הללו (שפלאפון התבקשה לפנות בדחיפות) ומה פלאפון תקבל במקום זה (אם בכלל). הרי תדרים שווים המון כסף ומקבלים אותם במכרזים ומשלמים עליהם אגרות מאוד יקרות במשך השנים. כלומר: ההודעה של משרד התקשורת הסתירה לחלוטין מה היו ההחלטות האמיתיות בעניין רשת פלאפון וניסתה להסתיר את האמת הזו.

ב. אולם, לא חלפו כמה דקות מפרסום הודעת משרד התקשורת (המדובר ביום 23.4.17) ופלאפון שלחה "הודעה לציבור", הודעה שפורסמה בכל כלי התקשורת וגם אצלנו (כאן) ובה לפלאפון בכלל היה חשוב להדגיש דבר אחר לגמרי ממה שהיה בהודעת משרד התקשורת. פלאפון הדגישה בהודעתה, שהיא קיבלה אישור להפעיל LTE-A ונושא סגירת רשת ה-CDMA שלה הפך לדי שולי בהודעתה. 

גם בהודעת פלאפון אין הסבר מלא מהיכן יגיעו התדרים ל-LTE-A. שכן, פלאפון קיבלה במכרז התדרים ל-LTE רק 15 מגהרץ ואין לה שום שותפות עם חברות אחרות בעלות תדרים, כמו שיש לפרטנר ולסלקום. חוץ מהכרזות חסרות כיסוי, לא היה לפלאפון פתרון של ממש לבעיה הקשה שלה.

ההסבר והפתרון לבעיה נחשף בגלובס: פלאפון תקבל 5 מגהרץ בתחום ה-1,800 מגהרץ על חשבון תדרים, שנשמרו לפלסטינאים וטרם נוצלו, זאת תמורת 1 מגהרץ בתחום ה-850 מגהרץ (תחום ה-CDMA של פלאפון שייסגר בקרוב מאוד), אותו תעביר פלאפון למשטרת ישראל. כ"כ לא ברור בכלל האם העלות של 1 מגהרץ שמוחזרת ע"י פלאפון כתוצאה מסגירת ה-CDMA שוות ערך כלכלי ל-5 מגהרץ שהיא מקבלת ל-LTE-A (כי לא היה שום שימוע ו\או מכרז, או איזה הליך כלכלי גלוי לעניין זה). 

ג. החשיפה הזו עוררה "גלי הדף" בשוק התקשורת, שכן מנכ"ל משרד התקשורת (שלמה פילבר, בתמונה למעלה משמאל), התעלה על עצמו ויצא לחלל החיצון, כדי להשתחרר מכוח הכבידה של החקיקה הקיימת בישראל, שמונעת ממנו לקבל החלטות כאלו. 

שלמה פילבר כנראה הרגיש, שיש כאן משהו הדורש התייחסות מצדו, ולכן הוא השיב די מהר (ביום 23.4.17) בציוץ בטוויטר. כמה קל, במקום לעבוד לפי החוק ובגלוי, אפשר ב-2 שניות לצייץ בטוויטר ו"לחסל את המטרד".
הנה הציוץ של מנכ"ל משרד התקשורת בטוויטר, למי שפספס:


כלומר: עפ"י הציוץ של שלמה פילבר, הכל בסדר. כל חברה, שתבקש להשקיע ולעבור לדור 4.5 (הוא התכוון בוודאי ל-LTE-A שזה לא דור 4.5. אבל נניח למנכ"ל משרד התקשורת, שלא מבין מאומה בעולם התקשורת, אבל מבין מצוין בספינים), לפי הציוץ בטוויטר, אותה חברה תקבל ממנו תדרים זמניים.

הבעיות המיידיות בציוץ הזה (מעבר לטעות בהגדרת הדור הטכנולוגי) הן:
1. אין למנכ"ל משרד התקשורת שום סמכות בעניין חלוקת והקצאת תדרים, זמניים או קבועים או בכלל. 
2. אין שום חברת תקשורת, שצריכה לבקש משלמה פילבר תדרים כדי ליישם LTE-A. זאת, כי PHI (פרטנר והוט מובייל) כבר קיבלה אישור ומיישמת LTE-A בפועל וסלקום אך לאחרונה קיבלה אישורים להקים רשת משותפת עם גולן טלקום ואקספון. כך, שלא חסרים גם לה תדרים ל-LTE-A. 
3. שום דבר לא היה שקוף, כי אלמלא החשיפה, שמקורה בהודעה התמימה (כביכול) של פלאפון, שהיא קיבלה אישור ממשרד התקשורת ליישם LTE-A, כלל לא היינו יודעים על תרגיל הקצאת והחלפת התדרים, שנעשה עימה. גם לא ידוע מה פלאפון משלמת (או תשלם) על התדרים הללו. 

כלומר: מלבד התאריך בסוף הציוץ ושמו של שלמה פילבר באנגלית בתחילת הציוץ (והצילום של תחילת הכתבה מגלובס), אין אפילו מילה אחת נכונה בכל הציוץ שלו (שכולל 21 מילים), מהמילה ההראשונה ועד המילה האחרונה. פשוט מדהים. 

ד. כנראה, שהציוץ של שלמה פילבר לא עשה רושם על איש, גם מפני שבציוץ שלו אין כל רמז לתרגיל החלפת התדרים של משרד התקשורת שבוצע על ידו, אז באמצעות דובר משרד התקשורת, נשלח ציוץ נוסף, הפעם במסלול ציוצים לגמרי אחר: ב-WhatsApp של קבוצת כתבי התקשורת של רוטר (ערוץ המכונה בשם "רוטרניק"). ההודעה הזו כבר מפרטת מעט יותר את התרגיל, שנחשף יומיים קודם לכן.

למי שפספס את ציוץ ההודעה של דובר משרד התקשורת, פשוט העתקתי אותה מ-WhatsApp והיא ניתנת להורדה מכאן. ההודעה הזו צויצה ביום 25.4.17, אולם היא לא עלתה לאתר משרד התקשורת ולא נשלחה במייל כרגיל לתפוצת ההודעות של משרד התקשורת וגם לא פורסמה ברבים, מה שמחשיד עוד יותר את כל התהליכים המתרחשים מאחורי הקלעים בפרשה החמורה הזו. 

מה לא בסדר בהקצאת התדרים של שלמה פילבר ל-LTE-A?
את עיקר הטעויות והפיברוקים חשפתי כבר בהקצאה הקודמת בעניין PHI ואחזור על זה שוב כאן בקצרה:
  • אין בישראל שום מסמך מדיניות (או כל מסמך רשמי אחר) הקובע, שיהיה בישראל LTE-A בכלל ובתדרים, ש-PHI ופלאפון משתמשות בהם בפרט. לכן, ההחלטות הטריות של שלמה פילבר (כאן, כאן וכאן), ניתנו ללא כל סמכות חוקית משום סוג.
  • בנוסף, שלמה פילבר טוען באישורים, שהוציא תחת ידו, שהוא מאשר זאת לפי סעיף 28 של הרישיון [של פלאפון, הוט-מובייל ופרטנר], בעוד שסעיף זה מדבר רק על שינויים במיקום של האנטנות ופריסתן בשטח, ולא בתדרים ובטכנולוגיות (בזה עוסק חלק ג' ברישיון, המתחיל בסעיף 455). כלומר: "ישראבלוף" הזועק לשמיים. 
  • במכרז התדרים האחרון הוקצה לצרכים עתידיים של LTE-A תחום התדרים של 2,500 מגהרץ וצה"ל קיבל עשרות מיליוני ש"ח עבור התדרים הללו, שלא נעשה בהם כל שימוש, מזה כמה שנים טובות. לא בוצע שום שימוע ושום החלטה של שר תקשורת כלשהו (לא של בנימין נתניהו ולא של צחי הנגבי) כדי לשנות את החלטת שר התקשורת דאז (גלעד ארדן), שהחליט, שאלה התדרים, שישמשו ל-LTE-A. 
  • מסמך המדיניות האחרון, שיש במשרד התקשורת לעניין הקצאת תדרים, הוא בחתימת השר אריאל אטיאס מ-2009 (כאן), שבו הוקצו ל-LTE תחומי התדרים הבאים: 2,500 מגהרץ, 3,500 מגהרץ ו-3,700 מגהרץ. השר גלעד ארדן תיקן במעט את המסמך הזה כשקבע, ש-LTE-A יהיה ב-2,500 מגהרץ, בלי לקבוע או להוציא מסמך מדיניות חדש. כך, שבפועל מסמך המדיניות מ-2009 של אריאל אטיאס הוא התקף עד היום
  • מכרז התדרים ל-LTE יצא בסוף על תדרי ה-1,800 מגהרץ וצה"ל קיבל הרבה כסף כדי לפנות את תדרי ה-2,500 מגהרץ. משרד הביטחון דרש בהתחלה מיליארד וחצי ש"ח עבור פינוי התדרים, אבל בסוף הסתפק בכמה מאות מיליוני ש"ח, הסכום המדויק לא פורסם. הצבא פינה את התדרים במהירות והעביר אותם למשרד התקשורת (סה"כ רצועה די גדולה של 60 מגהרץ), והמשרד לא עשה בהם שום שימוש (הוסבר על ידי במאמרים רבים למה). בקצרה: זה נועד ליצירת "מחסור מדומה" של תדרים, ששירת כמה מטרות של "עבודה בעיניים", בו זמנית ובכלל זה: המצאת שיטת "שת"פ האנטנות" ויצירת מחסור בתדרים המוביל למחיר מופקע עבור התדרים שבמכרז
לעניין תרגיל ההחלפה של התדרים עם פלאפון נוספו עוד 3 פברוקים ובעיות רגולטוריות קשות:
  • עפ"י פקודת הטלגרף האלחוטי (זה החוק המהווה בסיס להקצנתי שוברטאת וחלוקת תדרים בישראל), מנכ"ל משרד התקשורת (שלמה פילבר) כלל אינו חבר ב"ועדת התדרים" (הוועדה המוסמכת להקצות תדרים בישראל). מי שעמד בראש הוועדה הזו (סמנכ"ל הספקטרום היוצא, נתי שוברט, בתמונה משמאל), עזב את תפקידו במסגרת "השינוי הארגוני" במשרד התקשורת ולא מונה לו מחליף (למעשה שמילה מימון הוא המחליף). אולם הממשלה היא המאשרת את שמות חברי ועדת התדרים ולא יצא שום מסמך של החלפת בעלי תפקידים. זאת, כי שמילה מימון אינו ראש אגף ספקטרום, אלא משנה למנכ"ל וראש אגף הנדסה, מה שדורש החלטת ממשלה חדשה בעניין הרכב ועדת התדרים, מה שלא קרה. רק לשם חידוד הנקודה הזו, עפ"י החלטת הממשלה שבתוקף, מנכ"ל משרד התקשורת הוא יו"ר "ועדת התדרים העליונה", ועדה, שמעולם לא התכנסה לשום דיון בשום נושא, בוודאי לא בעניין "תרגיל תדרי פלאפון". בנוסף, כל החלטות הממשלה בעניין שקיפות בתחום ניהול התדרים - לא יושמו (מדובר בהחלטות מ-2008. אנו כעת ב-2017, למי שלא שם לב). כך, שההחלטה של שלמה פילבר בעניין פלאפון נעשתה ללא כל הסמכה בחוק כלשהו שיש במדינת ישראל. 
  • אם לא די בכך, אין בשום חוק שום סעיף של תרגילי החלפת תדרים והקצאת תדרים זמנית, כמו שיש בהסדר שנעשה מול פלאפון. 
  • התדרים, שיינתנו ע"י פלאפון למשטרה ישראל, הם המשך לכאוס התדרים, לפיו משטרת ישראל קיבלה תדרים לרשת "ניצן" (שהפכה ל"רשת החרום הלאומית של ישראל") בתחום התדרים האמריקאי, במקום בתחום התדרים האירופאי. מדובר בטעות ענקית, שעלתה עד כה למשלמי המיסים בישראל מעל למיליארד ש"ח. כל הקריאות של אנשי מקצוע לשרים, שהיו מעורבים בהחלטות דאז (מתן וילנאי וגלעד ארדן) לבחון את ההחלטה על הקמת רשת "ניצן", נפלו על "אזנים ערלות". התוצאה: הרשת המשטרתית הזו מפריעה לכל המדינות המקיפות אותנו (ובכללן מדינות שיש לנו עימן הסכמי שלום דוגמת ירדן ומצרים), וההפרעות ההדדיות הללו מגיעות עד טורקיה, יוון וכמובן קפריסין, מדינות, שעובדות, כמובן לפי הקצאות התדרים של אירופה. הקצאת המגהרץ הבודד ע"י פלאפון למשטרת ישראל, לא תפתור את הבעיות של רשת "ניצן" בכלל. ההפרעות תימשכנה כל עוד לא תתוקן הטעות הכאוטית הענקית הזו, שאיש לא קיבל עליה אחריות
שורה תחתונה:
בעולם הרחב, מזמן עברו לדור 4.5 שהוא LTE-A Pro (עד 1 גיגה בערוץ היורד). במקום להתקדם לכיוון דור 5 בסלולר, ממשיכים בישראל לפרק אנטנות ו"לעבוד על הציבור בעיניים" בתרגילים ובספינים חשאיים, שנחשפים פעם אחרי פעם, תהליכים בלתי חוקיים, שנעשים מחוץ לכל מסגרת רגולטורית מוכרת. לא פלא, שזה מצבנו מול ההתפתחויות המהירות הקיימות בעולם. במקום בו רמיסת החוק היא הנורמה, שום דבר טוב לא יכול להיות מקודם ולהצליח. 
LTE-A Pro



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים