Telecom News - חשיפה: הפרת צו בית המשפט בעניינה של עוזרת מנכ"ל משרד התקשורת

חשיפה: הפרת צו בית המשפט בעניינה של עוזרת מנכ"ל משרד התקשורת

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> חשיפה: הפרת צו בית המשפט בעניינה של עוזרת מנכ"ל משרד התקשורת
פרשה גוררת פרשה. כאן נחשף כיצד צמרת משרד התקשורת הפרה צו של בית המשפט בעניינה של עדי קאהן גונן, כשזימנה אותה ל"שימוע" בפני בעלי תפקידים (המנכ"ל בפועל וסמנכל"ית בכירה למנהל ומשאבי אנוש), שאסור לה להתקרב אליהם ולדבר איתם. כ"כ נחשפת מערכת הטיוח וההסתרה, שהחלה מייד עם החשיפה שלנו.
מאת: אבי וייס, 10.8.17, 08:00עדי קאהן גונן

בלעדי: בעת הדיון השני בבית המשפט בתל-אביב בעניינה של עדי קאהן גונן (בתמונה משמאל, עוזרת מנכ"ל משרד התקשורת), הרגשתי, שיש "משהו מסריח" בתגובה, שקיבלתי מנש"מ (נציבות שירות המדינה) בעניין ה"שימוע" שנערך לה (ושלא הוחלט בו דבר, מעבר לשיבוץ שלה באגף הדואר).

הניסיון שלי בתגובות מנש"מ, שהן "מריחה אחת גדולה", הוביל אותי למסקנה, שמנסים להסתיר ממני משהו גדול, אבל די מהר עליתי על ההסתרה, גם אחרי כמה בדיקות, שערכתי בנושא.

גם היה לי ברור, שתגובת נש"מ נוסחה בעצה אחת עם הנהלת משרד התקשורת ומיטב עורכי הדין ניסחו זאת, כדי לערפל את המענה שקיבלתי ולנסות להסתיר ממני ומציבור הקוראים, את הפאשלה.

לכן, ביום 7.8.17 שלחתי בדחיפות את השאלה הבאה לנציבות שירות המדינה ולמשרד התקשורת:
"1. בתשובתכם כאן למטה מובן מהתשובה, שעדי קאהן גונן עברה שימוע בפני שמילה מימון ותמי לשם ("מ"מ מנכ"ל וסמנכ"לית  בכירה).
2. הבעיה: אסור היה על עדי קאהן גונן לדבר עם השניים הללו בכלל לפי החלטת בית המשפט שהייתה בתוקף באותה עת (מצ"ב צילום הקטע הרלבנטי מההחלטה).
צילום

בית המשפט לא התיר לה לדון עם העובדים הבכירים הללו בשום נושא (בניגוד להחלטה בעניינו של שלמה פילבר, שהותר לו לדון עם עובדים כאלה בנושאים שקשורים להשעייתו).
3. יודגש, שנאסר עליה בהחלטת בית המשפט ליצור קשר ישיר או עקיף עם עובדים במשרד התקשורת העוסקים ברגולציה בנושאים המוגדרים בהחלטה, כאשר שמילה מימון עוסק בפועל בכל הנושאים המוגדרים בהחלטת בית המשפט (כולל בתחום הטלוויזיה, בגלל היותו חבר במועצת הכבלים והלוויין וגם בגלל היותו מממונה על פי תיקון טרי של החוק, לאכיפת החוק בתחום השידורים, בתור סמנכ"ל פיקוח ואכיפה, כי טרם מונה לו מחליף בתפקיד זה), ותמי לשם עוסקת ברגולציה של תחום הטלוויזיה בגלל חברותה במועצת הכבלים והלוויין.
3. היות והייתה כאן הפרה בוטה של החלטת בית המשפט, מן הדין, שהשימוע הזה יבוטל ויתקיים לעדי קאהן גונן שימוע כדין, שימוע העונה על תנאי בית המשפטי (התנאים הללו התחדשו אתמול, כאשר התנאי של אי מגע ישיר או עקיף עם עובדי משרד התקשורת העוסקים ברגולציות, שהוגדרו בהחלטהעדיין בתוקף).
כלומר: השימוע שלה אמור להיערך בנציבות, או בפני השר. 
4. אודה להתייחסותכם הדחופה".

הפנייה הקודמת שלי לנציבות ותגובת הנציבות מ-3.8.17:
"אבי שלום; להלן תגובת הנציבות לשאילתא;
"השעייתה של העובדת נבחנה ע"י המשרד בהתאם לסמכות הקבועה בסעיף 48 לחוק שירות המדינה (משמעת).
העובדת זומנה לשימוע והוחלט ע"י המשרד, בשלב זה, להעבירה לתפקיד אחר שאין לו קשר ללשכת המנכ"ל ולתחומי הרגולציה במשרד.
דיון בעניינה של העובדת צפוי להתקיים בבית המשפט ביום 06.08.17 בדבר התנאים המגבילים בהם היא שוהה.
נציבות שירות המדינה עוקבת אחרי ההתפתחויות בדיון ותבחן את צעדיה בהקשר של העובדת בהתאם להתפתחויות".

זה היה מענה לשאלה ששלחתי לנציבות:  
"שלום רב, אודה להתייחסותכם לפסקה הבאה:
כידוע ב"פרשת בזק-יס" יש את המסלול הפלילי ואת המסלול המשמעתי. שני המסלולים בלתי תלויים זה בזה (למרות שהם עוסקים באותם אנשים).
במסלול הפלילי, הוטלו הגבלות על עדי קאהן גונן (להלן עדי) אך הגבלות אלה לא כוללות הרחקה פיסית ממשרד התקשורת. 
במסלול המשמעתי, ככלל משעים מהעבודה עובד מדינה החשוד בפלילים או במעשים משמעתיים אחרים (בניגוד למה שיוחלט לגבי שלמה (מומו) פילבר, שכבר הודיע לבית המשפט שהוא "מסכים להשעייתו"), אך לגבי עדי, הוחלט (לא ידוע ע"י מי), שלא לנקוט בהליך משמעתי של השעיה מהעבודה (נושא שבסמכות: נציב, שר, מנכ"ל סמנכ"ל למינהל).
יודגש, שנקבע בפסיקה זה מכבר, שהשעיה של עובד הנחשד בפלילים אינה נחשבת אמצעי ענישה, או פגיעה בחזקת החפות שלו, אלא צעד מנהלי, שנועד להגן את המשך פעילות תקינה של השירות הציבורי ועל אמון הציבור בו. אי לכך ובהיעדר הליך משמעתי של השעיה, עדי חזרה למשרד, לתפקיד זוטר ממש לא ברור, עם המגבלות, שהוטלו עליה במסלול הפלילי, דהיינו: הרחקה מהמחשב שלה ואיסור על קשר עם עובדים הקשורים לשירותי בזק או השידורים וכיו"ב כקביעת בית המשפט.
כזכור, בעבר הושעה מהעבודה (ועוד בהשעיה דחופה) סמנכ"ל הנדסה דאז של המשרד, חיים גרון, ע"י מנכ"ל המשרד דאז, עדן בר טל, רק בשל בדיחה לא מוצלחת, שסיפר על שר התקשורת דאז, משה כחלון ושעליה התנצל מיד.
 אבקש לברר האם נשקלה בנציבות השעיה בעניינה של עדי ומדוע היא אינה מושעית?"

את תגובת הנציבות (לשאלה למעלה בדבר הפרת צו של בית המשפט) לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם.

תגובת משרד התקשורת:
"כהרגלך אינך מדייק. מעבר לכך, הדברים אינם ראויים להתייחסות ולכן לא תזכה לתגובה".

לא הצלחתי להבין מה לא מדויק בשאלתי: האם אין עובדת כזו בשם עדי קאהן גונן במשרד התקשורתשמילה מימון? האם היא לא נחקרה באזהרה והובאה בפני שופט בת"א והוטלו עליה הגבלות חמורות וברורות? האם לא נעשה לה שימוע בפני שמילה מימון (בתמונה משמאל) ותמי לשם, כפי שהנציבות כתבה לי? אולי אין בכלל דבר כזה שנקרא "משרד התקשורת" ואני סתם המצאתי משרד ממשלתי כזה מדמיוני?

היות והנושא של הפרת צו של בית משפט זה דבר מאוד רציני  ולא יכולים להפוך אותו לבדיחה (להלן הנחיות פרקליט המדינה בנושא זה ולהלן ההנחיות של משטרת ישראל בנושא זה), השערורייה כאן זועקת לשמים. עדי עברה שימוע בפני אנשים, שאולי ייקראו גם הם לחקירה בהמשך הדרך, והם החליטו לא להשעותה. מדובר בהליך מאוד מוזר, שמתאים אולי יותר למיזם המדהים שחשפתי בעבר ששמו: "החשודים בפלילים יחקרו את עצמם"... .

לכן, שלחתי ביום 7.8.17 ליועץ המשפטי לממשלה את הפנייה הבאה:
"פנייה דחופה ליועמ"ש.
בפרשה המכונה "בזק--yesפילבר" מתברר, שצו בית המשפט (המצ"ב) הופר בעניינה של אחת החשודות בפרשה (עדי קאהן גונן, עוזרת מנכ"ל משרד התקשורת), בכך, שנפגשה עם אלה, שהצו אסר עליה להיפגש, במסגרת שימוע, שהם הזמינו אותה והחליטו לא להחליט, לאחר ששמעו אותה (יש במפגש הזה גם חשש לתיאום עדויות, שכן השניים, שהזמינו אותה לשימוע וקיימו עמה את השימוע, היו מעורבים אישית בקבלת ההחלטות ואישורים על מיזוג בזק-yes).
למטה מצויה פניותיי בנושא, עד רגע זה לא הצלחתי לקבל מענה ענייני מנש"מ, משרד התקשרות ומרשות ניירות הערך.
היות ומדובר (לכאורה) בהפרת החלטה של בית משפט, ע"י כמה משרדי ממשלה, אני סבור, שהיועמ"ש אמור לבדוק סוגיה חמורה זו ולטפל בה בהתאם לחוק".

את תגובת היועמ"ש טרם קיבלתי. ככל שאקבל, אעדכן בהתאם.

במקביל, שלחתי בדחיפות ביום 7.8.17 לרשות ניירות הערך (היחידה החוקרת בפרשה זו) את השאלה הבאה:
"1. מצ"ב פנייה דחופה ששלחתי לנש"מ.
2. על פי מיטב הבנתי את החלטת בית המשפט, במשרד התקשורת הפרו את ההחלטה הזו בכך, שערכו לעדי קאהן גונן שימוע בפני שמילה מימון ותמי לשם, כשנאסר עליה לעמוד איתם בקשר ישיר או עקיף, משום שהם עוסקים ברגולציה בנושאים, שהוגדרו בהחלטה.
3. מה בדעת רשות ניירות ערך לעשות, לנוכח הפרת הצו השיפוטי, בהסכמה שבשתיקה ע"י נש"מ ובעקיפין גם על ידכם, שכן לאור החלטת נש"מ הגעתם להסכמות עם בא כוחה של עדי קאהן גונן (בשורה 7 בהחלטה [בעמוד השני] כתוב שהצדדים "הגיעו להסכמות" ו"על בסיס ההסכמות"). 

תגובת הרשות לניירות ערך מ-7.8.17:
"שלום אבי,
כידוע לך איננו מגיבים לשאלות בנושאי חקירות ומודיעין ואיננו מפרטים אודות פעילות האכיפה שלנו.
אתה מקבל את הפרוטוקולים שלנו מבית המשפט נכון?
אתמול הפצתי שלושה". 

היות והתשובה הזו הייתה ממש מתחמקת, שלחתי תגובה והבהרה לשאלתי, לרשות ניירות הערך:
"שלום רב,
לא שאלתי דבר וחצי דבר אודות חקירה כלשהי.
אני שאלתי שאלה ברורה בדבר הפרת החלטה של בית משפט על ידי משרד התקשורת, נש"מ וכנראה בטעות (כך אני כרגע מאמין) על ידכם.
השאלה כמובן מבוססת על מה שפורסם בפרוטוקולים....שאני מקבל אותם (בתודה) ממך.
אז אני חוזר שוב על השאלה:
כיצד כל הגורמים שמניתי (משרד התקשורת, נציבות שירות המדינה והרשות לניירות ערך) נתנו את ידם לקיומו של שימוע לעדי קאהן גונן, בזמן שבית המשפט פסק, שאסור לה להיות בקשר ישיר או עקיף עם אלה, שבפניהם היא התייצבה, עברה שימוע וקיימה עימם דיון, שיג ושיח פנים אל פנים, במסגרת השימוע הזה, על הנושאים, שבגינם היא נחקרה באזהרה?"

תגובת הרשות לניירות ערך:

פי שהשבתי לך, איננו מגיבים לשאלות בנושאי חקירות ומודיעין ואיננו מפרטים אודות פעילות האכיפה שלנו".

תשובה ברורה ונחרצת. לפחות לא הייתה כאן הכחשה וזלזול, כמו שקיבלתי ממשרד התקשורת. 

אני מניח שיהיו קוראים שישאלו: מדוע עדי לא התריעה בפני שמילה ותמי שאסור לה בכלל לדבר ולנהל עמם איזה שיג ושיח? אין לי תשובה טובה לשאלה הזו. הרשות לניירות ערך אמורה לשאול אותה את השאלה הזו. אולם, מי שיקרא את 223 הכתבות שיש באתר זה אודות שמילה מימון, יבין מיד שעניין כיבוד שלטון החוק, זה אולי הנושא האחרון שמעניין אותו. 

לכן, פניתי בדחיפות ביום 9.8.17 ליחידת המשמעת בנציבות שירות המדינה בפנייה הבאה:

"1. אני סבור, שיש לפתוח בחקירה משמעתית דחופה כנגד שמילה מימון (מ"מ מנכ"ל משרד התקשורת) ותמי לשם (סמנכ"ל בכיר למנהל ומשאבי אנוש במשרד התקשורת), בגין זה, שזימנו לשימוע את עדי קאהן גונן (עוזרת המנכ"ל במשרד התקשורת והנמצאת כיום תחת חקירה והגבלות של בית המשפט), בזמן שאסור היה לעדי קאהן גונן לפי החלטה שיפוטית (המצ"ב) להיפגש עם השניים הללו, במישרין או בעקיפין.
2. ההחלטה השיפוטית הזו הייתה ידועה להם וגם פורסמה ברבים (גם על ידי) ונשלחה גם לנש"מ ולמשרד, ולמרות זאת הם הפרו את החלטת בית המשפט ואולי אף שיבשו חקירה, במהלך השימוע שלהם. (יש במפגש הזה, שכונה "שימוע", גם חשש לתיאום עדויות, שכן השניים,שהזמינו אותה לשימוע וקיימו עמה את השימוע, היו מעורבים אישית בקבלת ההחלטות והאישורים על מיזוג בזק-yes, הנושא, שבגינו היא נחקרה).
3. מצ"ב למטה התכתובת שלי עם נש"מ ומשרד התקשורת, שלא זכתה למענה. הדברים מדברים בעד עצמם ואין צורך לחפש הרבה ראיות, הם כולם כאן בתכתובת".

טרם קיבלתי תגובה מנש"מ. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. 

שורה תחתונה:
פרשה רודפת פרשה. האם גם את הסיפור המזעזע הזה, של הפרת צו של בית המשפט ע"י צמרת משרד התקשורת ונש"מ, "קליקת הפרקליטים" תצליח למרוח ולגרוס? נדווח לקוראינו בהתאם. צפו להפתעות נוספות. 


המהלך החשאי והלא חוקי, כפי שחשפנו כאן, מחזק את הצורך הדחוף בהקמת "רשות לתקשורת", רשות עצמאית, שתפעל לטובת הצרכנים ולא נגד הצרכנים ולטובת בעלי ההון וה"מנקורבים לצלחת" של מקבלי ההחלטות, בניגוד מוחלט לחוק ולאחריות המוטלת על משרד ממשלתי חשוב ובעל כוח כלכלי עצום, כלפי השחקנים הגדולים בשוק. 

עדכון 14.8.17
: לבזק אין מזל עם יו"ר הדירקטוריון. להלן הודעת קבוצת בזק: "דיווח מיידי – עיכוב מ"מ יו"ר דירקטוריון החברה לחקירה בידי משטרת ישראל
ניתן בזאת דיווח מיידי, כי כפי שנמסר לחברה לפני זמן קצר, מ"מ יו"ר דירקטוריון החברה, מר דוד גרנות,
עוכב לחקירה בידי משטרת ישראל [ביחידת להב 433, ביחד עם עוד אנשי עסקים ובהם בני שטיינמץ, בגין חשד לביצוע עבירות על חוק איסור הלבנת הון, זיוף מסמך, שימוש במסמך מזויף, רישום כוזב במסמכי תאגיד, מרמה והפרת אמונים בתאגיד, שיבוש מהלכי משפט ומתן שוחד]. 
נכון למועד הדיווח אין בידי החברה [בזק] כל מידע אודות מהות החקירה, נסיבותיה ותוכנה, אולם כפי שנמסר
לחברה, החקירה אינה קשורה לחברה, ובכלל זה היא אינה קשורה לנושאים הנחקרים במסגרת חקירת
רשות ניירות ערך אודותיה דיווחה החברה ביום 20 ביוני 2017 ובדיווחים עוקבים."

עדכון 6.2.18: מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר יושעה מתפקידו למשך חודשיים נוספים, לאחר ששיגר היום (שלישי 6.2) מכתב לנציבות שירות המדינה שבו הסכים להארכת ההשעייה. עורכי דינו הסבירו כי ההסכמה נובעת מההבנה שהחקירה בעניינו של פילבר, החשוד בפרשת בזק, נמצאת בשלביה האחרונים. עורכי דינו מבהירים: הבנו שאין סיכוי לתוצאה אחרת...

עדכון 22.11.19
גם אחרי הגשת טיוטת כתב האישום כנגד נתניהו בתיק 4000, עדייןעדי קאהן גונן הפרקליטות לא החליטה מה לעשות עם התיק שנפתח כנגד עדי קאהן גונן, (בתמונה משמאל), העוזרת המקצועית של שלמה פילבר ומי שעסקה בפועל בכל הנושאים שהוא הואשם בהם ב"תיק בזק".

בינתיים, עדי מצאה לעצמה מקום עבודה חדש, מנכ"לית ארגון NLP-PLUS

ללא ספק מדובר בסוגיה משפטית לא פשוטה, שאני מניח שהפרקליטות תדע לפתור בשיטות הרגילות של "סגירת תיקים", למי שלא חפצים בפרקליטות שיעמוד לדין. 

המקרה של רות דוד (פרקליטת מחוז ת"א לשעבר בפרקליטות), היא דוגמה מצוינת לתהליכים המשפטיים הנהדרים הללו. 
 
עדכון 23.12.20:
א. פורסם כאן ע"י חן מענית מ"גלובס" (כותרת בלבד): "תיק בזק: כתב אישום נוסף נגד שאול אלוביץ' ושורת נאשמים נוספים; האישום נגד סטלה הנדלר מסתיים בקנס בלבד. לצד אלוביץ', הוגש כתב אישום גם נגד אור אלוביץ'עמיקם שוררלינור יוכלמןרון איילון, ומיקי ניימן, שמייחס להם, בין השאר, מרמה בנסיבות מחמירות • כתב האישום מתייחס לשתי פרשות: רכישת מניות חברת יס על ידי בזק והתנהלות ועדות בלתי תלויות שבחנו עסקאות שלאלוביץ' היה עניין אישי בהן."

ב. בנוסף פורסם שם: "בפרשת 4000 הוחלט על סגירת התיק בעניינם של זאב רובינשטיין ויועץ התקשורת אלי קמיר, לאחר שנשקלה העמדתם לדין אך טענות השימוע בעניינם התקבלו. הוחלט על סגירת תיק החקירה בעניינם של איתן צפריר, לשעבר ראש מטה משרד התקשורת; עדי קהאן, שהייתה עוזרת מנכ"ל משרד התקשורת; שרון פליישר, שהייתה סמנכ"ל רגולציה בחברת בזק; אור אלוביץ' ועמיקם שורר, שהיו נושאי משרה בבזק."
 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים