Telecom News - למה משרד התקשורת נתן מתנה של 46 מיליון ש"ח לגולן טלקום?

למה משרד התקשורת נתן מתנה של 46 מיליון ש"ח לגולן טלקום?

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> למה משרד התקשורת נתן מתנה של 46 מיליון ש"ח לגולן טלקום?
כמעט כל כלי התקשורת העתיקו בגישת Copy & Paste את הודעת משרד התקשורת בדבר החזרת 46 מיליון ש"ח, שהם כספי ציבור, לגולן טלקום, בלי לשאול כמה שאלות בסיסיות, שהיו הופכות את ההחלטה הזו לבלתי חוקית בעליל. למה ההחלטה הזו נעשתה בדיוק כעת?
מאת: אבי וייס, 15.9.17, 06:20שמילה מימון

משרד התקשורת פרסם ביום 11.9.17 (כאן) "הודעה לתקשורת" (שהועתקה כלשונה כמעט ע"י כל כלי התקשורת, בלי שום שאלות ובדיקות, בשיטת ה-Copy & Paste), בדבר החזר מיידי של 46 מיליון ש"ח לגולן טלקום ("החזר אגרות תדרים", לאור תוצאות מכרז התדרים מ-2012), מה שהעשיר את קופת בעלי גולן טלקום (אלקטרה מוצרי צריכה).

זאת, כי הקנס ("בתצורת "חילוט ערבות"), שהיא קיבלה אך לפני כחודש, בהחלטת השר איוב קרא (כאן), היה של 28 מיליון ש"ח ב-3 תשלומים, הפרוסים על פני 3 שנים. 

בסיום ההודעה הקודמת של משרד התקשורת (כאן, של "חילוט הערבות") היו 2 פיסקאות הנראות כעת די מבדחות [ציטוט]:
"השר (איוב קרא) אף הנחה את הגורמים הנוגעים בדבר במשרד לפקח מקרוב כדי לבחון את עמידתה של חברת גולן בהוראות רישיונה, ובפרט בתחום פרישת הרשת ויישום הסכם השיתוף.
 
מנכ"ל המשרד בפועל מימון שמילה מסר כי: 'המשרד מצפה מכל חברות התקשורת המפוקחות לציית להוראות כנדרש ולא יהסס לפעול בכל דרך וללא פשרות לאכיפת הוראות רישיונן'".

[כל ההדגשות הן במקור].

כעת, בקושי עבר חודש, וכאילו התרחש נס משמיים: גולן טלקום "החלימה" לפתע מכל הפרות החוק, התקנות והרישיונות שלה (יש לה 2 רישיונות). במקום לבטל לה את הרישיון הסלולרי ולהפקיע ממנה את התדרים שלא נוצלו שנים, כנדרש בחוק, בתקנות וברישיונה, היא מקבלת "מתנת ענק" מכספי הציבור. 

למעשה, מיום הקמתה ועד עצם היום הזה, גולן טלקום הפרה כמות אין סופית של חוקים, תקנות, הנחיות והוראות רישיונה, ואף התנהגה בצורה חסרת אחריות כשלא שילמה חובות לספקי תקשורת אחרים, במשך חודשים ושנים. החברה קיבלה "חיסיון" מכמה בעלי תפקידים: שרים, מנכ"לים ואף מסמנכ"ל הפיקוח והאכיפה - שמילה מימון (בתמונה משמאל למעלה), שבכל 6 השנים של קיומה של חברת גולן טלקום, היא קיבלה ממנו קנסות נמוכים ומגוחכים רק פעמיים, בנושאים שוליים לגמרי, מול אלפי ההפרות, שנרשמו במשרד התקשורת ב-6 השנים הללו לחובת גולן טלקום: פעם אחת הוא הטיל 11 אלף ש"ח קנס על חריגה בפתיחת שעות המוקד הטלפוני בחול המועד סוכות (כאן), ופעם שניה הטיל 15 אלף ש"ח קנס על אי דיווח בזמן אודות תעבורה רבעונית בקישור הבינלאומי של גולן טלקום (כאן). 

למה שמילה מימון החליט דווקא כעת על החזרת 46 מיליון ש"ח לגולן טלקום? כי המנכ"ל נמצא ב"נבצראיוב קראות". פשוט מאוד. אפשר להשתולל בלי כל פיקוח ואחריות.

אנו נמצאים היום במצב, שבו בצמרת משרד התקשורת יש 2 טייסי חלל: השר איוב קרא (בתמונה משמאל), והמנכ"ל בפועל (שמילה מימון), אבל כל אחד טס בחללית נפרדת והקשר של 2 החלליות הללו עם המציאות על הקרקע ועם מגדל הפיקוח: ניתק

במציאות, שאני מכיר: המכרז מ-2012 היה לתדרים לחברות סלולר עם רישיון סלולרי, שאמורות היו להפעיל את התדרים הללו ברשת סלולר ועל הרשת הסלולרית הזו לגייס לקוחות ולתת להם שירות סלולרי, בתדרים הללו.

אולם, גולן טלקום לא הייתה ואיננה חברת סלולר, היא לכל היותר MVNO, או "חברה לא מוגדרת", שמפעילה הסדר "נדידה פנים ארצית" על רשת סלקום, בלי לשלם לה את כל התמורה, מיום הקמתה ועד עצם היום הזה. אפילו "הסכם שת"פ אנטנות", שיש לגולן טלקום עם סלקום, הוא לא חוקי ולא קיים בפועל, אפילו לא בדימיון של שמילה מימון.

הוט-מובייל אכן עמדה בכל תנאי המכרז מ-2012 ולכן אגרות התדרים הוחזרו לה כחוק בתחילת 2017. מולה, גולן טלקום לא קיבלה את ההחזר הזה בתחילת 2017, כי היא נחשבה בתחילת 2017 כמפירת חוק סדרתית ולכן אי אפשר להחזיר לה את הכסף, ששילמה בעקבות המכרז, כי המכרז היה לחברת סלולר המקימה רשת סלולרית עם התדרים הללו, בפריסה ארצית, מה שלא קרה ולא יקרה. על פי החוק והתקנות שיש בישראל, מי שלא משתמש בתדרים, שהוקצו לו, יש להחרים (להפקיע) ממנו את התדרים ולא להחזיר לו את דמי התדרים (כעת בסך 46 מיליון ש"ח), ממה ששילם עבורם. 

אבל, זה בכלל לא משנה ולא אכפת לשמילה מימון. לא פלא, שההחלטה הזו לא קיימת אלא בהודעת הדובר. פניתי מספר פעמים למשרד התקשורת בשאלה: היכן ההחלטה עצמה, החתומה ע"י שמילה מימון? ולא קיבלתי תשובה, לא שלא נסיתי וחזרתי וניסיתי. ככה אפשר יהיה בעתיד (אם תיפתח חקירה), לטעון, שהדובר לא הבין את ההחלטה, או פרסם דברים על דעת עצמו. 

הדרך הציבורית הנכונה ללכת בה בנושא הזה אמורה הייתה להיות כזו:
  • להביא את הנושא לדיון ב"ועדת התדרים העליונה" לבחון (לאחר קבלת חוות דעת מהיועמ"ש לממשלה), האם התדרים שהוקצו במכרז אכן שימשו ליעדם ובהתאם להגדרות החוקים והתקנות הנוגעים לתחום התדרים, ומה לעשות - אם לאו.
  • לקיים שימוע ציבורי (או איזה הליך מקביל, פתוח ויותר ציבורי, למשל ע"י ועדת המכרזים שבחרה לתת לגולן גולן טלקום תדרים, במכרז ב-2012), ולבחון באם אכן יש הצדק להחזיר את הכסף עבור התדרים הללו כעת, לגולן טלקום. 
אולם, כל זה לא קרה. העיקרון של "אי השקיפות" בכל פעילותו של שמילה מימון, היא לא דבר חדש. בכל פעם, ששמילה מימון נאלץ לחשוף עקב התערבותנו, מסמכים, שהוא חתום עליהם, גיליתי בהם חיש מהר: תחמונים, שקרים, הפרות חוק בלתי פוסקות, אפליה חמורה באכיפה ואף זיופים.

לא פלא, שהמסמך הזה (של ההחלטה על החזרת דמי התדרים לגולן טלקום) לא פורסם. מאז כניסתו לתפקיד המנכ"ל בפועל, שמילה מימון לא פרסם החלטות ומסמכים משמעותיים רבים, למשל העצירה של "הבאנדל ההפוך" בבזק, וממש כעת מוסתרים מהציבור כמה נושאים מאוד חשובים, שדלפו לתקשורת דוגמת: הקלות בפריסה האוניברסלית ל-Unlimited (כסיוע לסלקום, ששוקלת את רכישתה), ופניית סלקום למשרד התקשורת בבקשה לדחות את העברת שידורי הערוצים במסגרת "עידן +" ל־HD בכמה חודשים, כדי שיהיה אפשר למצוא פתרון לבעיה, שהיא מתמודדת עימה ב"סלקוםtv" (דוגמה לשירות ללא רישיון, בחסות שמילה מימון).

זה די ברור, ש"סוכן המכירות של חברות הסלולר" ירצה להסתיר את הנושאים הללו ואת תהליכי קבלת ההחלטות המקצועיים בנושאים הללו מהציבור שמשלם את משכורתו, הרכב הצמוד שלו והנהג הצמוד שלו. הוא לא שונה בעניין הזה משלמה פילבר, רק שהוא פועל בכיוון ההפוך.

העובדה, שכלי התקשורת לא שואלים שאלות קשות דוגמת: הכיצד 46 מיליון ש"ח מכספי הציבור "עפים ברוח" לכיס של בעלי גולן טלקום, ללא כל מסמך רשמי גלוי? היא תופעה מאוד מדאיגה. ההפקרות של משרד התקשורת בהתייחסות אל כספי הציבור מזמן לא הייתה בדרגת חומרה כה גבוהה.  

עדכון 12.2.18: חברת פרטנר הגישה באוקטובר 2017 נגד שר התקשורת, המנכ”ל בפועל של משרד התקשורת ונגד חברת גולן טלקום בג"ץ ובעתירה נאמר (בין היתר| כי פרטנר טוענת שמצד אחד גולן טלקום נקנסת על הפרת הוראות רישיונה (בסך של 28 מיליון ₪) ומנגד מקבלת עבור אותה תקופה הטבה משמעותית עבור תוצאות ההפרה הנרחבת של החוק והרישיון שלה (בסך של 46 מיליון ₪). לפי העתירה, ההחלטה להחזיר את אגרות התדרים ניתנה בהעדר סמכות והיא לוקה בחוסר סבירות קיצוני. טרם נקבע מועד לדיון בעתירה (בפני 3 שופטים). 

עדכון 23.5.18: בג"ץ דחה עתירת פרטנר למנוע החזרת 46 מיליון ש' לגולן טלקום. בג"ץ קבע כי מבחינה חוקית למשרד התקשורת יש סמכות לקבל החלטה כזאת. בפסק הדין נכתב כי "הפרות רגולטוריות כדוגמת זו שביצעה גולן יכולות להיענות בתגובה ממשית בדמותו של חילוט ערבות משמעותי. השיטה המוצעת על-ידי פרטנר מוסיפה לכאורה סנקציה נוספת לצדו של החילוט, באופן שעלול להוביל לכאורה למצב של סנקציה כפולה המוטלת על המפעיל. כפי שכבר הודגש, מעבר לקושי שהדבר מעורר במישור של שיקולי הוגנות, יש בכך גם חתירה תחת התכלית של חיזוק שחקנים שונים בשוק על-מנת לשמור על האינטרס הציבורי שבקידום התחרות".

עדכון 8.10.18: גולן טלקום משכה עתירתה [מספר 7464/17] נגד שר התקשורת, מנכ”ל משרד התקשורת והמשרד עצמו בנושא חילוט של כ- 28 מיליון ₪ מתוך כספי הערבות שהפקידה גולן טלקום לשם הבטחת מילוי התנאים הרגולטוריים על פי רישיונה. בהחלטת בית-המשפט העליון בשבתו כבית-משפט גבוה לצדק מ- 8.10 נאמר כי: “בגמר הדיון, בהמלצתנו, חזרה בה העותרת מעתירתה. העתירה נמחקת בזאת. אין צו להוצאות”. כך "ירד המסך" מסיפור פירוק רשת האנטנות של גולן טלקום והקנס בתצורת חילוט ערבות שקיבלה משרד התקשורת. 

שורה תחתונה
שר התקשורת איוב קרא מינה בפזיזות את שמילה מימון כמ"מ המנכ"ל, כשרק באתר זה יש 238 כתבות על הספינים של שמילה מימון, החל מהיום, שהובא למשרד התקשורת ע"י ידידו עדן בר טל (ללא כל קשר לכישורים שנדרשו לתפקיד סמנכ"ל בכיר פיקוח ואכיפה), ועד עצם היום הזה. גם כיום, כפי שחשפנו כאן, שמילה מימון ממשיך בדיוק באותו קו: "לא סופר איש ממטר" ורק האינטרסים של חברות הסלולר מעניינים אותו. האינטרס הצרכני והציבורי בכלל לא מצוי במתחם ההגיון והאחריות הנובעת ממילוי תפקידו הציבורי החשוב כמ"מ מנכ"ל.

רק לשם השוואה, הרגולטור הבריטי לתקשורת Ofcom עדכון בשבוע החולף את מדיניות האכיפה שלו וההתייחסות לספקי התקשורת בבריטניה (המסמך העיקרי המלא מצוי כאן, שאר המסמכים מצויים כאן וכאן, הסברים לעדכונים - כאן וכאן). איזה הבדלים, פשוט "שמיים וארץ" מבחינת תהליכי העבודה והשקיפות בעבודת הרגולציה בבריטניה, שהיא כולה מוכוונת צרכנים וטובת הציבור ב-100%. 

השר איוב קרא, במקום להציל את משרד התקשורת ושוק התקשורת, ממשיך לפזר ספינים בקצב, כדי להאדיר את שמו. כך גם החל את דרכו בתפקיד (ולא בפעם הראשונה) כממלא מקום המנכ"ל - שמילה מימון. 

אתר זה זיהה במהירות ובצורה שלא משתמעת לשתי פנים את תבניות ההתנהגות המחפירות והפליליות של שלמה פילבר, 3 שבועות אחרי שנכנס לתפקידו ב-2015 וזאת פורסם בהבלטה (מי שלא מאמין - שייקרא זאת כאן). אם היו מקשיבים לי אז (וקודם לכן מקשיבים למבקר הליכוד, שזיהה את הדפוס ההתנהגותי הפסול הזה של פילבר - הרבה לפני, אבל גם אותו לא לקחו ברצינות), אזי לא היינו מגיעים למשבר הנוכחי. 

המהלך האנטי-צרכני של שמילה מימון, כפי שחשפנו כאן, "לפזר באוויר" 46 מיליון ש"ח (לכיס של חברה אחת), ללא כל בסיס חוקי או הגיוני, מחזק את הצורך הדחוף בהקמת "רשות לתקשורת", רשות עצמאית, שתפעל לטובת הצרכנים ולא נגד הצרכנים ולטובת בעלי ההון וה"מנקורבים לצלחת" של מקבלי ההחלטות, בניגוד מוחלט לחוק ולאחריות המוטלת על מנכ"ל משרד ממשלתי חשוב ובעל כוח כלכלי עצום כלפי השחקנים הגדולים בשוק. 
 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים