Telecom News - למה שר התקשורת ממשיך להסתיר את החלטות משרד התקשורת מהציבור?

למה שר התקשורת ממשיך להסתיר את החלטות משרד התקשורת מהציבור?

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> למה שר התקשורת ממשיך להסתיר את החלטות משרד התקשורת מהציבור?
חשיפת עוד 4 פרשיות, ששר התקשורת יועז הנדל (והמנכ"לית החדשה לירן אבישר בן-חורין) לא מעוניינים שתדעו, בנושאי תדרים, רכישת גולן טלקום ע"י סלקום, קבוצות הבנות בבזק והרפורמה בחברת דואר ישראל. שקיפות ושמירה על שלטון החוק בישראל על ידי השר - זה לספינים בלבד. 
עדכונים בגוף הכתבה.
מאת: אבי וייס, 1.7.20, 19:28יועז הנדל

שאלתי את שר התקשורת, יועז הנדל, (בתמונה משמאל): "האם יש תאריך מתי יחל עידן השקיפות במשרד התקשורת (כמו שהצהרת ב"מעריב") ובמקרים רבים נוספים, מאז כניסתך לתפקיד ועד היום". את התשובה המלאה אספק בכתבה הבאה.

בינתיים אציג 4 נושאים, שהשקיפות בהם לא קיימת במשרד התקשורת הישראלי, די ברור למה:

א. היכן ההחלטות בענייני תדרים הנוגעות לעסקת רכישת גולן טלקום ע"י סלקום?

ביום 29.6.20 שלחתי לשר התקשורת יועז הנדל ולידיעת צמרת משרד התקשורת (כולל המנכ"לית החדשה לירן אבישר בן-חורין) את השאלות הדחופות הבאות:
"הנדון: היכן ההחלטות?
שלום רב
1. על פי פרסום בגלובס (גם מצ"ב), החברות גולן טלקום ו\או סלקום לא תידרשנה להחזיר תדרים כתוצאה מהרכישה של גולן טלקום ע"י סלקום.
2. היכן ההחלטות הללו?
3. האם ועדת התדרים העליונה אישרה זאת?
4. על פי סעיף 5ט ל"פקודת הטלגרף האלחוטי", "מי שרואה את עצמו נפגע מהחלטה של ועדת התדרים או של חבר הוועדה, שנאצלה לו הסמכות לפי סעיף 5ח, רשאי לפנות לגורם המחליט בבקשה לעיון חוזר בהחלטתו".
למי עלי להגיש את הערר, ככתוב בחוק (על ההחלטה שלא ידוע מי קיבל אותה ומתי, אם בכלל)?
5. מתי יחל עידן השקיפות במשרד התקשורת (כמו שהצהרת ב"מעריב")?
6. אודה להתייחסותך".

תגובה טרם קיבלתי. לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה אעדכן בהתאם.
קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל. די ברור למה (זה גם מוסבר בהרחבה בנספח א' כאן). 

איך מתנהל תחום התדרים (ספקטרום) במשרד התקשורת ולמה החשאיות הזו - תוכלו לקרוא בהרחבה בנספח א' כאן למטה.

ב. האם שר התקשורת אמור או צריך לאשר את רכישת גולן טלקום ע"י סלקום?
ביום 1.7.20 שלחתי לשר התקשורת יועז הנדל ולידיעת צמרת משרד התקשורת (כולל המנכ"לית החדשה לירן אבישר בן-חורין) את השאלות הדחופות הבאות:
"הנדון: בקשת הבהרה לידיעה: שר התקשורת ביקש הבהרות לפני שיאשר את עסקת סלקום-גולן.
שלום רב
1. פורסם בגלובס (כאן), ש: "שר התקשורת ביקש הבהרות לפני שיאשר את עסקת סלקום-גולן".
2. אבקש לשאול אם ההבהרות כללו את הנקודות הבאות:
א. שקילת האינטרסים הציבוריים ככתוב בסעיף 11 ב"תקנות התקשורת (בזק ושידורים) (הליכים ותנאים לקבלת רישיון כללי אחוד)", שזה הרישיון של גולן טלקום בינלאומי, ולגבי סלקום על פי "חוק התקשורת" סעיף 4(ב).
ב. התייחסות לכך, שגולן טלקום וסלקום לא קיימו שת"פ אנטנות על פי החוק, התקנות והרישיונות (כמפורט כאן).
ג. התייחסות לכך, שסלקום מפרת חוק גם בתחום ה-OTT וגם בתחום ה-FTTH - פריסת הסיבים לבתים (ובעוד נושאים, שאין בצדם אפשרות לעונש של 3 שנות מאסר, כמו במקרה של הפעלת שירות ללא רישיון, כמו כן בתחומי ה-OTT וה-FTTH).
תזכורת: על פי חוק התקשורת, חוק החברות וחוקים נוספים, חברות "מפירות חוק" אין שום חובה לאשר להן מיזוגים ורכישות.
3. אודה להתייחסותך".

תגובה טרם קיבלתי. לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה אעדכן בהתאם.
קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל. די ברור למה (זה גם מוסבר בהרחבה בנספח א' כאן). 

בכוונה לא התייחסתי כאן להפרות החוק המרובות מהעבר של גולן טלקום ובמרכזן פירוק רשת האנטנות שלה. התייחסתי רק למרכיבים של ההחלטה הנוכחית, החלטה של השר, ש"דגל שחור" מונף מעליה, משום שמדובר ב"התנקשות" ישירה באינטרסים של הציבור ומתן פרס ועידוד למפירי חוק

מי הביא לשר יועז הנדל את ההמלצה לחתום על המיזוג (סלקום-גולן טלקום) כמחטף מהיר? 
א. המנכ"ל היוצא, נתי כהן, ממש ערב פרישתו, מי ששימש מיומו הראשון ועד האחרון כ"יו"ר קליקת אוהדי סלקום ושות' בצמרת משרד התקשורת".
ב. היועצת המשפטית של משרד התקשורת, עו"ד דנה נויפלד, אחרי "האקזיט" של עשרות מיליוני ש"ח "שעשתה לביתה" בעסקת סלקום-IBC (כמפורט כאן וכאן), חזרה לתפקיד האהוב עליה: התנכלות לקבוצת בזק ותמיכה מוחלטת בסלקום \ IBC, כהמשך ישיר להיותה "עדת מפתח" ב"תיק 4000" כנגד בזק ונתניהו (אצלה זה הולך תמיד ביחד). 

תלונה הוגשה ליועמ"ש בדרישה לפתוח בחקירה פלילית על מה שמתרחש בתחום אישור המיזוג סלקום-גולן טלקום. אישור קבלת התלונה ע"י היועמ"ש נמצא כאן - למתעניינים. עדכון 6.10.20: החלטת פרקליט המדינה (אליו הועברה התלונה מהיועמ"ש) - כאן.

מומלץ לשר יועז הנדל לקרא טרם ההחלטה, כמה מסמכים ובכלל זה: מסמך המנכ"ל דפרופ' אייל וינטראז שלמה פילבר - כאן, חוות הדעת הכלכלית- רגולטורית של סמנכ"ל בכיר לכלכלה דאז הרן לבאות - כאן, חוות הדעת הכלכלית של פרופ' אייל וינטר מהאוניברסיטה העברית בי-ם (בתמונה משמאל) - כאן.

בזמן אמת, דעתי הייתה שונה - כאן (הייתי בעד האישור), ודעתו של עו"ד עו"ד אבי רימון היייתה שונה משלי - כאן. מומלץ לקריאה, לפני קבלת ההחלטה. 

על פי חשיפה של גד פרץ מגלובס מהיום, העיכוב של אישור המיזוג (בין סלקום לגולן טלקום) נובע ממאבקים פנימיים בתוך "הקליקות" שיש משרד התקשורת (זו הכותרת בגלובס): "שר התקשורת שם ברקס למיזוג הגדול של שוק הסלולר. יועז הנדל שלח את אנשי המשרד לבצע השלמות נוספות לפני ההחלטה בנושא מיזוג סלקום וגולן טלקום • זאת לאחר שבכירים במשרד מחו על כך שהמנכ"ל היוצא נתי כהן הזדרז להמליץ על אישור העסקה, בניגוד להמלצות של חלק מהבכירים שחשבו שצריך לקבוע תנאים לאישורה".

עדכון 13.8.20: פורסמה הודעת משרד התקשורת (כאן): "שר התקשורת, חבר הכנסת יועז הנדל אישר היום את עסקת המיזוג בין חברת סלקום לגולן טלקום בכפוף לתנאים.
לאחר בחינה יסודית ומעמיקה של הבקשה למיזוג החברות, ולאחר שהדרג המקצועי במשרד מסר את המלצתו לשר, החליט היום שר התקשורת, חבר הכנסת יועז הנדל, לאשר את עסקת המיזוג בין חברת סלקום לחברת גולן.
 במסגרת התנאים לאישור המיזוג פעל המשרד להבטיח, בין היתר, כי תנאי השירות הסלולארי ללקוחות גולן ישמרו.
 המשרד סבור כי המהלך לא יפגע ברמת התחרותיות בשוק התקשורת וימשיך לפעול על מנת לשמור על "מגרש משחקים" מאוזן המאפשר תחרות הוגנת בין השחקניות השונות בשוק."

ג. הצורך לבטל את השימוע בעניין הרפורמות בדואר ישראל.
את ההתנהלות הפלילית, לכאורה, בכל הקשור לקשרים בין צמרת משרד התקשורת לצמרת חברת הדואר בהקשר של גמלאי המשרד, חשפתי כמה פעמים ולאחרונה בכתבה: "חשיפה: איך מי שאמורים לטפל בגמלאי מש' התקשורת "נרכשו" ע"י חב' הדואר".

אולם, את השר יועז הנדל, שגם היום יצא בהצהרות וספינים בעניין "שמירת שלטון החוק בישראל", זה בכלל לא מעניין, שהוא בעצמו נוהג בדיוק ההפך. כל יום. 

ביום 1.7.20 שלחתי לשר התקשורת יועז הנדל ולידיעת צמרת משרד התקשורת (כולל המנכ"לית החדשה לירן אבישר בן-חורין) את השאלות הדחופות הבאות:
"הנדון: בקשת התייחסות: הכובע הכפול של ראש הוועדה להסדרת הדואר.
שלום רב
1. פורסם בכלכליסט (כאן) ש: "הכובע הכפול של ראש הוועדה להסדרת הדואר: דניאל רוזן פעל להקמת קבוצה שתרכוש חלק מדואר ישראל, זמן קצר לפני שמונה לוועדה; אחרי המינוי, אמר שותפו יצחק קאול לרוכשים הפוטנציאליים: זה הזמן להשפיע; הוועדה העניקה לדואר הקלות שיפגעו בצרכנים".
2. אבקש לשאול אם חברי הוועדה נדרשו למלא טופס ניגודי עניינים, והאם השר בדק זאת לפני שיצא בהצהרות לציבור בנושא זה (כאן)?
הרי זה לא מקרי, שהשרים איוב קרא ודודי אמסלם לא רצו לטפל בתוצאות והמלצות הוועדה הזו.
למה השר יועז הנדל החליט שכן?

3. האם לא מן הדין לבטל כעת את הוועדה ותוצאות פעילותה?
4. אודה להתייחסותך לנוכח חומרת המצב".

תגובה טרם קיבלתי. לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה אעדכן בהתאם.
קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל. די ברור למה (זה גם מוסבר בהרחבה בנספח א' כאן). 

יצויין, שבעבר הזהרתי וכמה פעמים בצורה חריפה ושאינה משתמעת לשתי פנים, גם את צמרת משרד התקשורת (וגם את הרשות להגבלים עסקיים, בנושאים סציפיים), מפני חוות דעת והמלצות, שיש מאחוריהן אינטרסים עסקיים זרים ופסולים.

התוצאה של ההתעלמות הזו: משרד התקשורת, הרשות לתחרות, היועמ"ש והפרקליטות מטעים את שופטי בית המשפט העליון בשבתם ב"בג"ץ בזק", כמפורט כאן, כאן וכאן

לא הקשיבו לי (וגם כרגיל לא ענו. בצמרת משרד התקשורת חושבים שאם לא עונים, הבעיה נעלמת...).

כעת זה צף שוב והפעם די בחריפות ע"י כלכליסט. האם הפעם זה ישפיע? 

מתוך היכרות רבת השנים את הנעשה בצמרת משרד התקשורת הישראלי - בספק רב. 

עדכון 9.7.20
: פורסם בכלכליסט כאן מאמר עדכון עם הכותרת הבאה: "הנדל מטאטא את ניגוד העניינים סביב הדואר.
דניאל רוזן גיבש המלצות לרפורמה בדואר במקביל לניסיון לרכוש את החברה, אך במשרדי התקשורת והמשפטים מסרבים לבדיקה מעמיקה: "ההבהרות שלו מספיקות"."

ד. הסכמה שבשתיקה לאיחוד חברות הבנות בקבוצת בזק.
אחד הנושאים הכי חריפים ב"תיק 4000" ו"בבג"ץ בזק", שטרם הוכרע, זה נושא "ההפרדה המבנית" בקבוצת בזק. אולם, בינתיים מתקבעות העובדות והעובדה, שצמרת משרד התקשור שותקת, מצביעה על כך, שצמרת משרד התקשורת מסכימה למהלכים הללו.

ביום 9.6.20 שלחתי לשר התקשורת יועז הנדל ולידיעת צמרת משרד התקשורת את השאלות הדחופות הבאות:
"הנדון: איחוד 3 החברות הבנות בקבוצת בזק: פרויקט ה-CRM הגדול בשוק התקשורת יוצא לדרך.
 שלום רב
1. פורסם היום בגלובס (כאן), שהשלב הכמעט האחרון ב"מיזוג" 3 החברות הבנות בקבוצת בזק (פלאפון, YES ובזק בינלאומי), שכולל בתוכו את האיחוד של הלקוחות והטיפול בלקוחות - יצא לדרך.
2. האם ההליך הזה אושר ע"י משרד התקשורת ושר התקשורת?
3. אודה להתייחסותך".

תגובה טרם קיבלתי. לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה אעדכן בהתאם.
קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל. די ברור למה (זה גם מוסבר בהרחבה בנספח א' כאן). 

המסקנה ברורה: משרד התקשורת אישר בפועל את איחוד 3 החברות הבנות בקבוצת בזק: פלאפון, YES ובזק בינלאומי. זה רק עניין של זמן עד ש-3 הרישיונות של החברות הללו - יאוחדו.

גד פרץ מגלובס מדווח (כאן) שמשרד התקשורת לא גיבש עמדה ברורה בנושא, בגלל חילוקי דיעות בין הקליקות במשרד. כותרת הכתבה: "דוח ההפרדה המבנית בבזק מותיר את המצב ללא שינוי. שר התקשורת צפוי לקבל את הדוח ההפרדה בימים הקרובים • מחבר הדוח, המנכ"ל היוצא נתי כהן, לא הצליח לגשר על הפערים בין חברי הצוות ולכן כלל את העמדות של כולם, כך שהדוח לא מכיל מסקנה חותכת".

גד פרץ מסכם את הטיפול בנושא בציוץ הבא (ואני מסכים עם כל מילה): "שנה וחצי של עבודת הצוות לבחינת ההפרדה המבנית הסתיימה בלא כלום. אחרי הרבה בורקסים ומיץ פז שירדו לטמיון, מתברר שמה שהיה הוא שיהיה. רשות התחרות ממשיכה לעסוק בתאוריות, האוצר מגלה עניין אבל לא דוחף, ואגף הכלכלה במשרד ממשיך להתאמן בכדרור ראשה של בזק בקיר".

אין לי ספק, שכל הסיפור של ביטול "ההפרדה המבנית" בבזק תקוע רק בגלל "קליקת חסידי סלקום ושות' בצמרת משרד התקשורת".

עניינית: אין שום סיבה הגיונית או אחרת, שלא לאשר את איחוד ומיזוג כל החברות בקבוצת בזק ולהתאים את חוק התקשורת ותקנותיו, למה שנעשה וקיים בכל העולם הנאור, חוץ מבישראל

נספח א':

למה משרד התקשורת פועל בתחום התדרים (ספקטרום) בכזו חשאיות ואי שקיפות?

חובה, להדגיש, לחזור ולציין, שמשרד התקשורת פועל מזה שנים בחוסר שקיפות מוחלט בתחום הזה, גם בניגוד לחוק וגם בניגוד להחלטת ממשלה מפורשות ודו"ח מבקר המדינה בנושא.

כמובן, זה נעשה בניגוד להצהרות שר התקשורת יועז הנדל על שקיפות (כאןכאן וכאן). הצהרות בדבר שקיפות, שהן לא יותר מספינים על הציבור, כי המשרד עליו הוא ממונה פועל בחשאיות מוחלטת. אפס שקיפותחסמב"ה (חבורת סוד מוחלט בהחלט).   
אפרט כאן רק חלק מההחלטות, שמשרד התקשורת לא מבצע:

א. אין יכולת לערער ולהתייחס להחלטות בתחום התדרים. זאת, כי שום החלטה של ועדות התדרים לא מפורסמת בשום מקום (אלא אם יש צורך לבצע שימוע ופרסום צו, וזה מתבצע כבר אחרי ההחלטה בוועדות התדרים). 

בחוק ("פקודת הטלגרף האלחוטי") יש סעיף מיוחד לעניין ההתייחסות להחלטות בענייני תדרים והנה הסעיף (לחיצה על התמונה מגדילה אותה):
מי שרואה את עצמו נפגע

הסעיף אומר: "מי שרואה את עצמו נפגע מהחלטה של ועדת התדרים... רשאי לפנות..." . איך אדם כלשהו יכול לדעת שהוא נפגע מהחלטת ועדת התדרים ולערער על כך, אם שום החלטה לא מפורסמת?

תמהני. 


ב. אי מילוי החלטות ממשלה בתחום השקיפות בענייני תדרים:
יש כמה החלטות ממשלה בנושא ואביא את העיקריות:
1)  "הגדלת השקיפות והיעילות הכלכלית בתחום ניהול התדרים" - כאן
הסעיף המרכזי בהחלטה מצוי כאן:
שקיפות

2) "הגברת התחרות בענף הסלולר"- כאן
הסעיף המרכזי בהחלטה מצוי כאן:
שקיפות 2

אין השוואות תקופתיות של מחירים, אין נתוני רמת השירות ואין נתוני מחירים. יש רק פירוט שנתי של התלונות והעיצומים הכספיים שהוטלו. 

יש מדינות שאת נושא "רמת השירות" \ "חוויית השימוש" מנבצע הרגולטור לתקשורת בעצמו, או באמצעות חברת מחקר (למשל בבריטניה מבצעת זאת עבור הרגולטור לתקשורת - Ofcom -  חברת מחקר בריטית בשם SamKnows שזכתה במכרז). בארה"ב ובמדינות נוספות בעולם (דוגמת אוסטרליה, ניו-זילנד), זה מבוצע גם כן ע"י אותה חברת מחקר בריטית (שנבחרה לבצע זאת עבור ה-FCC). בארה"ב זה מבוצע גם ע"י חוקרים עצמאיים, למשל המחקרים השוטפים של חברת Opensignal שפרסמה (כאן) לציבור בארה"ב, את דו"ח "חווית השימוש" ברחבי ארה"ב בתחום הסלולר דור 5, עם נתונים נכונים לתחילת יוני 2020. מומלץ לקריאה לכל אחד, איך מציגים נתונים השוואתיים כאלו מאירי עיניים לציבור הרחב, מה שאין בכלל בישראל, בגלל רשלנות משרד התקשורת, שעובד עבור החברות ולא עבור הציבור.  

ג. התעלמות מדו"חות מבקר המדינה בתחום הספקטרום (התדרים).
היו כמה דו"חות מאוד קשים של מבקר המדינה בתחום הספקטרום במשרד התקשורת. הדו"ח החמור ביותר נמצא כאן - למתעניינים. שום סעיף ברשימת הליקויים בדו"ח הזה לא תוקן, עד היום, כמעט 8 שנים מאז שהדו"ח הזה פורסם. 

ד. התעלמות מוחלטת מהציבור, מנציגיו המוסמכים ומהכתוב בחוק, בהחלטות הממשלה והכנסת, במסמכי המדיניות ובתקנות, תוך הסתרת החלטות, שלעיתים מעוררות חשד לפלילים:
זה מפורט בהרחבה בהרבה כתבות (136 כתבות וחשיפות) ואביא כאן רק 3 כתבות מובילות, שמדברות בעד עצמן: האם המנכ"לית החדשה של משרד התקשורת, לירן אבישר בן-חורין (בתמונה משמאל), תתקן אלירן אבישר בן-חוריןת כל הליקויים, שפורטו כאן?

אין שום סיכוי. היא כבר תפסה את המעמד של "יו"ר קליקת אוהדי סלקום ושות' בצמרת משרד התקשורת.

היא לא מצייגת את הציבור המשלם את שכרה וכל התנאים הנלווים למנכ"ל. תשכחו מזה.

היא בצד של הטייקונים ובעלי ומנהלי החברות המפוקחות.

בטוב זה לא יכול להיגמר. פרטים נוספים אפשר למצוא בתיק 4000 (או בתיק 5000 שטרם נחקר)...  

HIDING FREE



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים