Telecom News - תיק 1000: חקירת יאיר לפיד והמשך עדכונים בתיקי האלפים

תיק 1000: חקירת יאיר לפיד והמשך עדכונים בתיקי האלפים

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> תיק 1000: חקירת יאיר לפיד והמשך עדכונים בתיקי האלפים

תיק 1000: חקירת יאיר לפיד והמשך עדכונים בתיקי האלפים
מאת: מערכת Telecom News, 12.6.23, 15:43
לפיד צילום מסך


הכתבה עוסקת בחקירת יאיר לפיד (בתמונה משמאל, צילום מסך) ובהמשך העדכונים בתיקי האלפים מ-12.6.23 עד 24.6.23, כולל בנושא העדות המתוכננת בווידאו של מילצ'ן בלונדון/ברייטון וכולל המסר של השופטים על היעדר הבסיס לשוחד בתיק 4000.

עדכונים חשובים לגבי יאיר לפםיד ומילצ'ן מ-2.4.24 ו-4.4.24 בתחתית הכתבה.


הכתבה האחרונה מדיוני ביהמ"ש: תיק 2000: חקירת אליהו ג'סליט. תיק 1000: חקירת מרגלית ממן, ישראל אמינוב וראם גור, והמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-31.5.23 עד 11.6.23 - כאן. (כוללת גם עדכונים לגבי יאיר לפיד).

הכתבה: תיק 1000: חקירת משה אשר ועו"ד ליאת גרבר מראשות המיסים ומאיר בינג ממשרד האוצר והמשך עדכונים בתיקי האלפים ב-30.5.23 - כאן.

 

פרטים על יאיר לפיד ותיק 1000 בכתבה: שוחד, מרמה והפרת אמונים? יאיר לפיד היה צריך להיחקר וכנראה לקבל כתב אישום כאןכ"כ, מסמכים רבים יש כאן.

הוכנה ע"י מתנדב מצגת מדהימה ומעודכנת בנושא עדותו של יאיר לפיד בתיקי האלפים, מבוססת על סדרת החשיפות הנרחבת (שנעשתה ע"י אבי וייס בשת"פ עם אלי ציפורי) המסתיימת בכתבה כאן: https://bit.ly/Taxes1000.
מומלץ לצפייה ולהפצה בכל דרך אפשרית לציבור הרחב שלא מכיר את האמת.
לינק להורדת קובץ המצגת: https://bit.ly/LapidTik1000.
סרטון יוטיוב של המצגת כאן: https://youtu.be/-p13ATH3tV0.

במסמך הנמצא כאן ניתן להבחין בהגנה הטוטלית שעו"ד ליאת בן ארי מספקת ליאיר לפיד, כנגד כל מי שמתלונן נגדו.

12.6.23: 
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: יאיר לפיד מגיע היום לבית המשפט כעד תביעה במשפט נתניהו. כמו כל עד הוא יפגוש את צוות הפרקליטות בחקירה הראשית ואחר-כך את צוות ההגנה בחקירה הנגדית. הקו של לפיד צפוי והוא כמובן לא נכון. יהיה מעניין - כאן.

ב. אלי ציפורי צייץ:
ציפורי
המסמך המלא של פניית ההגנה לבית המשפט - כאן.

גשידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" - כאן

ד. אלי ציפורי פרסם מביהמ"ש:
ציפורי
ציפורי

ה. אלי ציפורי מדגיש מביהמ"ש את הנקודות החשובות בחקירה הראשית של עד התביעה מס' 56: ח"כ יאיר לפיד ע"י עו"ד ד"ר אלון גילדין (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי):גילדין צילום אלי ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
הערה: החקירה הראשית הקצרצרה יכולה להיות בגלל, שכנראה, הפרקליטות לא רצתה, שלפיד יסתבך בגרסאות ובתשובות סותרות.

ו. חקירה נגדית של יאיר לפיד ע"י עו"ד עמית חדד (בתמונה משמאל, צילום מסך):חדד צילום מסך
אלי ציפורי הדגיש את הנקודות החשובות מביהמ"ש:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי

בנושא זה כתבה עו"ד כנרת בראשי בטוויטר:
כנרת

אלי ציפורי המשיך להדגיש את עיקרי הדברים בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

ראוי להביא לסיכום הפארסה של עדות לפיד היום, שחדד כינה אותו "גדול מספרי הסיפורים" ("פעם הפגישה הייתה בבלפור ופעם בקבינט ופעם בכניסה לקבינט ופעם היא רשמית ופעם שיחת מסדרון"). את הפרסום של בועז גולן בטוויטר:
בועז גולן
הערה: ובגלל משהו "שולי", שקשה ללפיד להיזכר בו, הגישו כתב אישום נגד נתניהו. 
וגם דברי השופט בר-עם מבטאים זאת: השופט בר-עם: "אמרת שנתניהו פנה אליך בעניין הפטור של מילצ'ן כי הוא רצה לסמן וי ולהראות למילצ'ן שהוא מפנה אליך את העניין אבל לא כדי לתת לך הוראות". לפיד: "נכון".

איך השר (דאז) יאיר לפיד העלים \ מחק את פגישותיו עם ארנון מילצ'ן (ידידו האישי, שלו ושל אשתו, ומעסיקו הישיר בעברו) מהיומן שלו כשר האוצר? הנה כאן היומן מהשבוע הקריטי של הפגישה המרכזית במרתף ביתו של יאיר לפיד והנה כאן היומן המלא שלו (בלי שום זכר לפגישותיו עם ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר).  

ז. אלי ציפורי סיכם גם הוא בטוויטר את העדות של לפיד של "לא יודע, שכחתי, לא זוכר, לא חרוט בזיכרוני, לא אמרתי, זה לא היומן שלי":
ציפורי
ציפורי

גם עו"ד כנרת בראשי סיכמה בטוויטר את הדיון היום:
כנרת

ח. משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" - כאן
לאחר סיום הדיון היום עם לפיד (יתחדש מחר עם המשך החקירה הנגדית של לפיד ע"י עו"ד עמית חדד) דנים בנושא העדות של מילצ'ן בלונדון: עו"ד חדד מבקש לדעת מה קורה עם עדות מילצ'ן. האם יהיה שופט אנגלי? מי יממן את הנסיעה? שופטת אומרת שלא יהיו מצגים על המסכים ושיהיו צוותים גם פה שיגישו את זה. פתאום קם עו"ד יוני תדמור וגילדין זז הצידה.
תדמור: "אין חובה שיהיה שופט אנגלי. בית משפט זה בית משפט. בדיוק כמו שהצדדים ישבו פה. אנו פועלים על הדבר הזה. אתמול אישרתי את הוצאות ההגנה, וביום רביעי נפרסם איפה זה יהיה בדיוק ואיפה הדברים עומדים". חדד: "אנו מכירים את הדברים אחרת. מבקשים לקבל אסמכתא מהבריטים. זה מטריד אותי, כי אני נמצא במדינה אחרת. ממה שאני רואה יש מנגנון שלם. גם בית המשפט העליון התייחס לכך. עשו קיצור דרך מסוים. אני רוצה לדעת שאני צועד על קרקע בטוחה. ניקח מושג כמו אזהרה. איך אפשר להזהיר בן אדם שנמצא בחו"ל? ויש עוד דברים. יש תקנות ויש חוק. אנו לא ממציאים שום גלגל. לבוא לעשות זאת בלי פנייה לבריטים, בלי שופט אנגלי? אנו מבקשים לדעת". השופט בר-עם: "אפשר להציג לנו אישור מהיועמ"ש שהכל היה כדין?" תדמור: "ההגנה מעלה לראשונה את הטענה הזו. כך נהגנו תמיד". חדד: "תביא אישור לבית המשפט". שופטת: "צריך אישור של הרשויות בבריטניה". תדמור: "בהחלט. אנו נבדוק את זה". חדד: "שיעבירו לנו את האישור ואני מבקש שיזרזו זאת וגם מבקש אישור התקציב למימון הנסיעה". תדמור: "המחלקה הבינלאומית בפרקליטות מטפלת בעניין".
גילדין: עדיין לא הכנו את העדה ציפי לבני". הערה: כנראה ביום ד' לא יהיה דיון. 

אלי ציפורי הדגיש בעניין זה בטוויטר:
ציפורי

ט. יוסי באום צייץ בטוויטר כאן את הסיפור המלא אודות "שירותו הצבאי" של יאיר לפיד

י. יוסי באום צייץ בטוויטר כאן אודות פארסת "עדות" ארנון מילצ'ן הצפויה להתקיים בלונדון. 

י"א. יוסי באום צייץ כאן בטוויטר אודות הגילויים שאינם חדשים ואינם מפתיעים של אלדד יניב בערוץ 14 לגבי תדרוכים של ראשי החוקרים במשטרה נגד נתניהו.

י"ב. בנושא זה (של אלדד יניבאלי ציפורי צייץ כאן לגבי חשיפת תנ"צ כורש ברנור ע"י אלדד יניב כבר לפני שנים (ב-2016 - למשל כאן).  

י"ג. פורסם ב-TOV - כאן, ריאיון עם סמדר הילה שמואלי תחת הכותרת: "מי אתה באמת אלדד יניב? היועצת לשעבר של אהוד ברק מדברת "האמת היא לא נר לרגליו - היזהרו מאפקט בנט!"."

י"ד. טל רימר קיבל תשובה מיחידת תלונות הציבור וחופש המידע במשטרת ישראל לגבי היקף צווי האזנות הסתר על פי "חוק נתוני תקשורת". התשובה המלאה - כאן

13.6.23:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: אתמול הופיע יאיר לפיד לראשונה במשפט נתניהו כעד תביעה. החקירה הראשית הייתה קצרצרה (25 דקות בלבד) והחקירה הנגדית עלתה על כל הציפיות כבר מהרגעים הראשונים. 16 נקודות עיקריות מיום העדות הראשון והמביך מאוד של לפיד - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ג. אלי ציפורי מדווח מביהמ"ש:
ציפורי

דשידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" - כאן

ה. חקירה נגדית של יאיר לפיד ע"י עו"ד עמית חדד.
אלי ציפורי
פרסם בטוויטר מביהמ"ש:
ציפורי
ציפורי
המסמך של תגובת האוצר לאראל סג"ל - כאן.

ציפורי
ציפורי
ציפורי
כלומר, לפיד הודה על דוכן העדים, שקיבל מהמשטרה חומרי חקירה מסווגים בעניינו (תדפיסי עדותו) שעל פי חוק אסור להוציאם מהמשטרה!!!
מה פתאום יש מצב שעד מקבל חומרי חקירה???

עו"ד כנרת בראשי העירה בטוויטר:
כנרת

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

גם עו"ד כנרת בראשי הדגישה בטוויטר:
כנרת

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

אלי ציפורי סיכם את עדות לפיד בטוויטר:
ציפורי

מכתב ממשרד החוץ (כאשר יאיר לפיד היה שר החוץ) לגבי שירותו הצבאי של יאיר לפיד, עוד שקר בערמת השקרים - כאן
הקטע מספרו של יאיר לפיד לגבי שירותו הצבאי - שקר נוסף בערמת השקרים - כאן
הפוסט השקרי של יאיר לפיד - כאן
תגובת משרד האוצר (ופעמיים) לגבי אזכור מילצ'ן ע"י יאיר לפיד בשאלון ניגוד העניינים שלו - כאן
מסמך פניית רותם למקורבו של שר האוצר (הלל) בעניין הארכת הפטור ממיסים  שמילצ'ן ביקש, לבקשת יאיר לפיד - כאן
היועמ"ש עו"ד וינשטיין נגד מקורבו של יאיר לפיד - כאן
יאיר לפיד סייע למקורבו (למרות הוראות עו"ד וינשטיין) - כאן

תזכורת: יאיר לפיד עבד אצל ארנון מילצ'ן בהוליווד ארה"ב פעמיים, ב-1986 וב-1997. לא פעם אחת ב-1995, כטענתו בכל גרסותיו.
יאיר לפיד היה מחובר חזק לארנון מילצ'ן כל השנים ויש כאן דוגמה לחיבור הזה ב-2005 (הכותרת: "מילצ'ן קרוב להשתלטות על רשת; יוזם העסקה - יאיר לפיד. המפיק הישראלי לשעבר צפוי לרכוש את אחזקות "ידיעות אחרונות" בזכיינית ערוץ 2; לפיד יזכה בתפקיד ניהולי ובמניות.") המיזם הזה בסוף לא מומש, אבל מצביע על הקשרים ההדוקים והנמשכים, כל השנים, ביניהם.

ו. חקירה נגדית של עד התביעה אלי ענבר (עד תביעה 57) רו"ח בקבוצת מילצ'ן ע"י עו"ד ישראל וולנרמן, (בתמונה משמאל מאתר משרדו), לאחר שהפרקליטות ויתרה על חקירה ראשית.וולנרמן מאתר משרדו

משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" - כאןוולנרמן: "נשאלת במשטרה לגבי רכישות שמפניה ומשקאות והשבת שאתה יודע שמילצ'ן שותה לא מעט. איך אתה יודע?". ענבר: "בפגישות שהיו לי איתו הוא תמיד היה שותה". וולנרמן: "ליווית את מילצ'ן בבניית הבית שלו?". ענבר: "כן. כשנה וחצי". וולנרמן: בתקופה הזו היית נפגש איתו פעם פעמיים בחודש שהיה בארץ?". ענבר:"כן". וולנרמן: "בכל פגישה הוא הציע לכם שמפניה?". ענבר: "לא אמרתי מדי פגישה. הציע והגיש, בערב גם". וולנרמן: "דיברת על זאב פלדמן". ענבר: "כן והיו אנשים אחרים. הוא הציע שמפניה. לא ראיתי סיגרים אולי כי הוא התחשב בי כי אני רגיש לזה".

ולנרמן: "הרקע לעריכת הטבלאות עבור מילצ'ן זה כדי שהחשבונית לא תשולם בלי ידיעת מילצ'ן?". ענבר: "כן". וולנרמן: "ולכן הכל תועד בטבלאות?". ענבר: "הדס העבירה למילצ'ן כדי שיאשר. שהיה בארץ אישר כנראה בהקראה". וולנרמן: "הנוהג היה שלא משלמים עם הרכישה, אלא רק אחרי האישור, צ'ק או העברה בנקאית. לא במזומן". ענבר: "כן". וולנרמן: "אתה לא חושב על שינוי בהרכב ההוצאות בין 2009-2008?". ענבר: "לא נתתי את דעתי על זה. מניח שלא היה שינוי". וולנרמן: "אני מראה לך תשלום לאסתי קנר עבור תשלום של סיגרים בדיוטי פרי. זה מה שהובא לידיעתי". ענבר: "כן". וולנרמן: "ידעת שלמילצ'ן הייתה חברה בשם ריג'נסי?". ענבר: "השם מוכר לי". וולנרמן: "ויש דו"חות על זה?". ענבר: "היו דו"חות שהוכנו, אבל אין לי את זה". וולנרמן: "נשאלת בחקירה על ספק בשם קבינט ואמרת שאתה לא מכיר". ענבר: "כן". וולנרמן: "ואתה בעצם לא מכיר שום ספק ששילמו לו במזומן". ענבר: "לא מכיר".

עדותו ומסמך "ריענון העד" של אליהו (אלי) ענבר ועוד מסמכים בעניינו יש כאן

אלי ציפורי פרסם בטוויטר לגבי עדות ענבר היום:
ציפורי

ז.התקיים שוב דיון על לונדון. השופטת אמרה שאף פעם לא היה דיון שצוותי ההגנה והתביעה היו בחו"ל. עו"ד חדד אמר שיש למילצ'ן כמה גרסאות ותהה איך יתבצע ריענון הגרסאות.

ח. פורסם כאן בטוויטר: "ועדת חוקה בראשות שמחה רוטמן הצביעה כעת ברוב של 8 מול 2 על קריאה להקמת ועדת חקירה ממשלתית בנושא הפגאסוס".
הנושא מועבר כעת לממשלה באמצעות שר המשפטים - לביצוע. 

ט. עוד סקופ של המומחית למשפט בינ"ל פרופ' טליה איינהורן (בתמונה משמאל מוויקיפדיה):טליה איינהורן מוויקיפדיה

החקירה של ארנון מילצ'ן בלונדון ע"י משטרת ישראל והפרקליטות (בצוות מורחב שכלל גם את ראש אח"מ דאז), שנעשתה בספטמבר 2017 בשגרירות ישראל בלונדון, נעשתה ככל הידוע לנו כעת, שלא כחוק ובניגוד מוחלט לחוק הבריטי.
גם "ריענון העד" שנעשה לו לאחרונה ע"י עו"ד ליאת בן ארי - בספק רב אם עונה על דרישות החוק הבריטי.

ההנחיות החוקיות
מצויות כאן תחת הכותרת: Request for Mutual Legal Assistance in criminal matters: guidelines for authorities outside of the UK (accessible version), Updated 3 May 2023
 וההנחיות הללו היו בתוקף גם ב-2017.

הקטע החשוב ביותר
מצוי כאן וכולל בתוכו את הפסקה הבאה:
מגע עם עד

כלומר: אסור היה (לכאורה) למשטרת ישראל ולפרקליטות לעמוד בקשר ישיר או עקיף עם ארנון מילצ'ן לגבי מיקום חקירתו ועדותו בבריטניה, לפני שמתאמים זאת קודם כל עם שלטונות החוק הבריטיים. לא מוכר לנו מהכתובים שום תיאום כזה ואישורים של הבריטים לכך - לחקירה באזהרה של מילצ'ן.
(הערה: איך אפשר להזהיר אדם שנמצא בחו"ל?)

יתרה מכך, על פי התקנות הללו, השלטונות הבריטיים יכולים לפסול מתן עדות של עד בבריטניה, אם יש חשד שהעדות נוגעת לעניינים פוליטיים ומנימוקים רבים נוספים באותה מדינה שמבקשת, כמפורט
כאן

על פי התקנות הברורות של הבריטים המצויות בחוברת מאירת העיניים
כאן, כל תיאום חייב לכלול בקשה, שתוגש לשלטונות הבריטיים 8 שבועות מראש - כאן, לפני מועד גביית העדות המבוקשת. גם דרישה זו (הנוגעת גם לעדות בווידיאו) - לא קוימה. למעשה המשטרה והפרקליטות לא קיימו (לכאורה) שום סעיף בחוברת הזו. 

תשומת לב שיש לעדכן את הרשויות הבריטיים גם אם לא הגישו "בקשה לסיוע משפטי" - כאן

בנוסף, בעניין מתן עדות של עד בבריטניה (לאחר האישורים הנדרשים שם, ככל שיינתנו), יש לעמוד בסטנדרטים החוקיים של הבריטים, למשל מניעת הפללה עצמית ועוד כללים משפטיים מאוד נוקשים, שלא ידוע אם קוימו בחקירתו של ארנון מילצ'ן בלונדון, ובהליך של "ריענון העד".

בקיצור: עוד סירחון שטעון בדיקה וחקירה דחופים, ומי (לכאורה) החליט לעבור על החוק והנהלים בבריטניה, בחקירתו של ארנון מילצ'ן באזהרה בלונדון ב-2017 וכנראה אף ב"ריענון העד" שנעשה לו אך לאחרונה.

לכן, להערכתנו יש בעיה חוקית קשה (לכאורה) בשימוש ובהצגת עדותו של ארנון מילצ'ן בבריטניה ב-2017 וב"ריענון העד" שנעשה לו אך לאחרונה שם, כי הם בוצעו לכאורה באופן לא חוקי שם. 
UK FLAG FREE

בנוסף, עוד תגלית מדהימה של פרופ' טליה איינהורן: לא ניתן להיכנס לבריטניה ללא ויזה מתאימה לצורך גביית עדות, וכניסה לבריטניה ללא ויזה מתאימה היא עבירה חמורה על חוקי הכניסה וההגירה של בריטניה, שנמצאים בלינק - כאן.

העניין הזה חל, ככל המסתמן, גם על אנשים נוספים שכנראה נוסעים לבריטניה בעניין העדות של ארנון מילצ'ן (דוגמת עיתונאים, ככל שיטוסו לשם, צוותים טכניים לעניין שידורי הווידיאו מבריטניה לישראל, שרה נתניהו ואולי אף הדס קליין). 

לכן, נשאלת כאן השאלה: איזו סיבה נתנו ב-2017 ולאחרונה "בטיסת הריענון" עו"ד ליאת בן ארי, השוטרים והפרקליטים האחרים לשאלה, מה מטרת ביקורם בבריטניה? האם הם הוציאו ויזה מיוחדת או האם הם ענו - שופינג או ביקור תיירותי?

אם לא הוציאו ויזה מיוחדת (לא דווח על הוצאה כזו), הם עברו לכאורה על חוקי ההגירה הבריטיים. הנושא של הוצאת ויזה לצורך חקירות וגביית עדות בבריטניה הוא תהליך מיוחד בשגרירות הבריטית וכפוף למתן אישור ע"י משרד המשפטים הבריטי.

כאמור, גם צוותי ההגנה הנוסעים לבריטניה בעניין זה, נדרשים להוציא ויזה מתאימה.

עבירה כזו, שייתכן ונעברה בידי השוטרים והפרקליטים וחלילה תיעבר החודש ע"י כל מי שיגיע לבריטניה לרבות צוותי ההגנה כדי לחקור את מילצ'ן, היא עבירה על חוקי ההגירה של בריטניה. ישראלים בכניסתם לבריטניה פטורים מוויזה רק כאשר הם נכנסים לבריטניה למטרות תיירות או עסקים. כניסה למטרות חקירה וגביית עדות דורשת אשרת כניסה מיוחדת. 

יודגש שזו חשיפה שלישית בעניין "גביית עדויות בבריטניה". למתעניינים בחשיפה הראשונה, היא נמצאת בסרטון היוטיוב - כאן וגם בכתבה כאן (סעיף י' מ-24.5.23). 


אלי ציפורי פרסם בנושא זה בטוויטר:
ציפורי

פרופ' טליה איינהורן הדגישה בטוויטר:
טייה איינהורן

14.6.23:
איוסי באום פרסם כאן ציוץ מפורט בטוויטר (כותרת בלבד): "הדס קליין שמה למילצ'ן דברים בפה?
אין זה סוד שההגנה טוענת ללא הרף על אינדיקציות שהדס קליין מתדרכת את מילצ'ן בנוגע לעדותו. זה מרתק, בואו נבדוק:
(1/5) הערב פרסם @guypch2news כי ב'רענון עד' שערכה הפרקליטות למילצ'ן בשבוע שעבר, טען כי היה סבור שנתניהו בדק את נושא המתנות עם היועמ"ש."

ב. נשלחה תזכורת למשרד המשפטים הבריטי בעניין מתן עדותו הצפויה של ארנון מילצ'ן בלונדון. התזכורת - כאן

גאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: כל התכונות הרעות של יאיר לפיד התחדדו ביומיים של עדותו במשפט נתניהו בתיק 1000: הרדידות, הקלישאתיות, היהירות ובעיקר - ההמצאות וההתחמקויות. 8 נקודות עיקריות מעדות לפיד שהסתיימה אתמול - כאן.

ד. אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי
המסמך במלואו - כאן

ציפורי
ציפורי

15.6.23
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: מכל ההסברים המגוחכים של יאיר לפיד ושל להקת המעודדים והמעודדות שלו בתקשורת, בעקבות עדותו במשפט נתניהו (תיק 1000), היה עניין המתנות מארנון מילצ'ן. אלא שיש פה עולם הפוך לגמרי. בואו נראה - כאן.

באלון רונן צייץ כאן (עם סרטון): "7 שנים קודם לחתונה של הבת של מילצ'ן, לפיד כבר עבד על הקמת מפלגה, עד רמת ראיונות למועמדים.מילצ'ן צילום מסך
ואת זה לא אני אומר, את זה אומר *בן כספית* בסרט שהוא עשה על לפיד."

כ"כ אלון רונן צייץ כאן בליווי סרטון: "ועוד משהו: לפיד העיד בבית המשפט שהחלק של מילצ'ן בכניסתו לפוליטיקה היה שולי.
בסרט של בן כספית אולמרט מתאר איך ב-2008 לפיד הגיע אליו לפגישה להתייעץ איך נכון להיכנס לפוליטיקה.
עם מי לפיד הגיע לפגישה? עם מילצ'ן..
*בן כספית* מכנה את מילצ'ן "*הפטרון* של לפיד".

למתעניינים בפרטים על "השיטה" של בן כספית - כאן

ג. עורכי הדין של נתניהו פנו בדחיפות לבית המשפט בעניין עדותו של ארנון מילצ'ן, (בתמונה משמאל, צילום מסך), שכנראה תהיה בברייטון בדרום בריטניה. הם צרפו לפנייתם את הקובץ השלם של החוק הבריטי (שלקחו מאתר Telecom News, אחרי התגליות והחשיפות, המפתיעות, של פרופ' טליה איינהורן ואבי וייס הנמצאות, כאן מעל...). מסמך הפנייה הדחופה של עורכי הדין חדד, וולנרמן ומילשטיין נמצא כאן

אלי ציפורי פרסם בנושא זה בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
צימפורי
ציפורי

ד. הפרקליטות הגיבה במהירות לפניית עורכי הדין של נתניהו (סעיף ג' לעיל) ובפרקליטות טוענים, שתואם אולם בברייטון מחוץ לבית המשפט וללא שופט בריטי - כאן

בנושא זה תהה אלי ציפורי בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
ציפורי
ציפורי

פרופ' טליה איינהורן סיכמה בטוויטר:
טליה איינהורן

ה. בפרקליטות הגיבו לבקשת ההגנה לקבל מסמכים בנושא יאיר לפיד מרובי בוטבול (בכיר במשרד האוצר\רשות המיסים, עניינו עלה בדיון כאן) ובפרקליטות טוענים שיש קודם כל לפנות אליו ולקבל את התייחסותו לבקשה - כאן

16.6.23:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: בעדותו של יאיר לפיד, עד תביעה במשפט נתניהו, שהיתה קצרה אך דרמטית, התברר מה שנכתב כאן לאורך זמן: יאיר לפיד כשל בלשונו, הסתבך בין גרסאות, התחמק מתשובות לעניין והביא את השופט בר-עם להעיר לו - כאן.

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: לקראת עדות מילצ'ן: מפעל ההדלפות של הפרקליטות יצא לדרך. עדותו של ארנון מילצ'ן לא תתקיים בלונדון אלא בברייטון. עד כה הפרקליטות לא סיפקה את האישורים הדרושים לביצוע העדות על אדמת אנגליה. השופטים הציבו לו"ז לפרקליטות בנושא. שגגה רודפת שגגה - כאן.

הערת מערכת: ״מגיע לחושפי 'ריענון העד' ארנון מילצ'ן, מה שפורסם ב"טלוויזיה", פרס נובל לפיזיקה. הם המציאו "מכונת זמן", שיוצאת לחלל ומגיעה ל"חור שחור",  שנמצא במרכז הגלקסיה של שביל החלב (שמערכת השמש וכדור הארץ שמקיף אותה היא חלק ממנו), שם אפשר להניע (כנראה), את הזמן קדימה ואחורה בלי שום בעיות״.

17.6.23:
אדוד פרסם כאן ציוץ (כותרת בלבד, התוכן בתמונה כאן): "אחרי אינספור!! השקרים והתפירות במשפט הקושרים -
האם עדות מילצ'ן היא שתפיל (סוף סוף) את פושעי הפרקליטות והמשטרה?".

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

18.6.23:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: בעדותו של יאיר לפיד, עד תביעה במשפט נתניהו, שהיתה קצרה אך דרמטית, התברר מה שנכתב כאן לאורך זמן: יאיר לפיד כשל בלשונו, הסתבך בין גרסאות, התחמק מתשובות לעניין והביא את השופט בר-עם להעיר לו - כאן.

ב. איך מסתירים ומעלימים תפירת תיקים ושאר מעשים פסולים של המשטרה והפרקליטות? 
הוכנה ע"י מתנדב מצגת מדהימה ומעודכנת בנושא "תעודות חיסיון", מבוססת על סדרת החשיפות הנרחבת (שנעשתה ע"י אבי וייס בשת"פ עם אלי ציפורי) המסתיימת בכתבה כאן: https://bit.ly/BenetCachlon. מומלץ לצפייה ולהפצה בכל דרך אפשרית, לציבור הרחב שלא מכיר את האמת. 
לינק להורדת קובץ המצגת ולהפצתה: https://bit.ly/PoliceConfidentiality
סרטון יוטיוב של המצגת, קל לצפייה ולהפצה: https://youtu.be/ZZ1QtrMGaWs

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
מסמך הפרקליטות - כאן.

ד. קבוצת העיתונאים שקיבלו כבר פעמיים סירוב לאשר להם להגיע לבריטניה לכסות את עדותו של ארנון מילצ'ן שם, פנו שוב לבית המשפט בבקשה לאשר להם להגיע לבריטניה לכיסוי דיון שם. פנייתם לביהמ"ש - כאן. תגובת הנשיאה (לבקש תגובת הפרקליטות עד 20.6) - כאן

הערת מערכת: העיתונאים, שביקשו לנסוע לבריטניה, רובם מערוצי התעמולה ומעיתוני השמאל, לא מסקרים בכלל באופן "תדיר" את המשפט בירושלים, במיוחד לא את האמת - החקירות הנגדיות החושפות את השקרים, שנאמרו בחקירות הראשיות. אבל כמובן רוצים לטייל בבריטניה. יש להדגיש, כי אלי ציפורי הוא העתונאי היחיד, שמקפיד להגיע לכל דיון של ביהמ"ש ולהקליד אותו עבור הציבור שוחר האמת.

ה. ההגנה מתעקשת לקבל מסמכים, שלא נמסרו לה עד כה ובכלל זה אישורי יועמ"ש בתיק 1000 ומסמכים הקשורים בבן כספית. פניית ההגנה לבית המשפט - כאן

ו. עדכונים מתיק 3000: פרוטוקול הדיון בביהמ"ש המחוזי בת"א מיום 8.6.23 - כאן. החלטת כבוד השופטת המחוזית טלי חיימוביץ בעניין 2 בקשות של ההגנה לקבלת מסמכים (דוחה את 2 הבקשות) - כאן

ז. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ח. פרופ' טליה איינהורן צייצה כאן: "טענת הפרקליטות, כביכול אישור הרשות הבריטית המוסמכת לחקירת מילצ׳ן באנגליה ניתן ב-״שיח פנימי״ שחל עליו חיסיון מחשש לפגיעה בשיתופי פעולה עתידיים עם מדינות אחרות, מביכה, שלא לומר מופרכת. בדין הבריטי הוראות מפורטות לגבי אופן הגשת הבקשה לרשות המוסמכת (בכתב!) וגם האישור בכתב, לא בשיח."

19.6.23:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: העדות של מילצ'ן אמורה להתחיל באנגליה ב-25.6. איך הגענו למצב שבו יוצגו (אם יוצגו) מסמכים רשמיים הנוגעים לעדות, 5 ימים בלבד לפני תחילתה? נראה לי שפשוט ניסו לעקוף את החוק האנגלי. מי שרגיל לצפצף על החוק בישראל ועל בתי המשפט, חושב שזה יצליח גם שם - כאן.

ב. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
הערה: ניתן לומר, שכרגע זה לא מסמך "אבוד" אלא מסמך שלא קיים, בגלל אי ציות של הפרקליטות לחוקי בריטניה, בלי שום קשר לנתניהו.

ג. ההגנה הגיבה בתקיפות להודעת הפרקליטות, שטרם הגישה אישור מבריטניה לגבי עדות ארנון מילצ'ן. התגובה של ההגנה לבית המשפט - כאן
אלי ציפורי פרסם בנושא זה בטוויטר:
ציפורי

ד. הפרקליטות הגישה לפתע בקשה לביהמ"ש לבצע "ניסוי כלים" של שידורי וידיאו מהאולם, שנשכר באיזה בית מלון בברייטון, לביהמ"ש המחוזי בירושלים.Brighton FREE

הפרקליטות מבקשת אישור לבצע את הניסוי הזה ב-21.6.23 או ב-23.6.23. הפנייה במלואה כאן.

לא ברור אם צוות הפרקליטות לרבות הצוות הטכני, שהתמקם שם, צוות שנסע לבריטניה והגיע לברייטון, (בתמונה משמאל), הצהיר בכניסתו לבריטניה בביקורת הגבולות, שמטרתו לבצע משימה של כיסוי דיון משפטי מרחוק, מה שדורש ויזה מיוחדת, שלא ברור אם הצוות הזה ביקש וקיבל משגרירות בריטניה בישראל. 

מי בדיוק שכר את צוות המולטי מדיה? האם הוא ישראלי (דורש ויזה מיוחדת) או אולי מקומי?

איך עושים ניסוי כלים למהלך עתידי שלא אושר בכלל ע"י ביהמ"ש?

לא ברור מי שכר את המלון הזה. היכן הסכם השכירות של המלון? האם המלון נשכר ע"י הפרקליטות? או האם נשכר ע"י  מילצ'ן, (בתמונה למטה, צילום מסך), או מי מטעמו

מי ממשרד החוץ עבד בעניין זה? האם שר החוץ והשגרירה בלונדון מודעים לכך ובקיאים בנושא זה?מילצ'ן צילום מסך

האם צוות ההגנה יסכים להופיע בבית מלון?

אלי ציפורי פרסם בטוויטר בנושא זה:
ציפורי

הדוד צייץ כאן: "לאחרונה נוהלה תכתובת (מצ"ב באנגלית + תרגום) עם שגרירות בריטניה בישראל, לשם קבלת התייחסות רשמית למחדל המחפיר של הפרקליטות בנושא עדות מילצ׳ן באנגליה. למעט אישורי קבלה, לא הגיעה עד כה כל תשובה עניינית.
התכתובת נשלחה גם לשר החוץ @elicoh1 אלי כהן ו- @IsraelHebrew - ככל שתתקבל תשובה נפרסם כאן."
התכתבות המלאה (אנגלית עם תרגום לעברית) יש כאן

20.6.23:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: יום אמורה הפרקליטות לחזור עם מסמכי האישור של הרשויות הבריטיות לעדות מילצ'ן, אחרי התשובה המוזרה והתמוהה ביום ראשון (18.06.2023) שאין למעשה בידיה אישורים אלא "שיח פנימי" שבעיניה הוא חסוי ולכן היא לא יכולה למסור אותו לבית המשפט - כאן.

ב. אבי וייס פרסם בפייסבוק: חברה פרטית להעברת הווידיאו מברייטון מאולם שלא ברור מי שכר אותו בבית המלון עם חברת הפקות פרטית לא ידועה?? פתח למניפולציות של העדות המשודרת!!!! וכך כתב דוד כבר ב-20.5.23 (עוד לפני שידענו שזה בכלל לא לונדון - אלא בברייטון, בסמוך למגורי ארנון מילצ'ן): "מסמך הפרקליטות בעניין עדות מילצ'ן בלונדון = נורת אזהרה לסנגורים. שליטה בלעדית של התביעה בתעבורת הווידאו לאולם המשפט, מעלה חשש כבד למניפולציות מצידה (או בעברית עכשווית: אנומליות טכנולוגיות...) במקום בו יש תיווך, מישהו גוזר קופון... פרטים נוספים יש בציוץ שלו כאן

בהקשר זה אבי וייס הדגיש בטוויטר:
אבי וייס

ג. היום מעיד בביהמ"ש המחוזי בתיק 4000 עד תביעה זוטר אבנר בורוכוב, שהיה סגן ראש מערכת החדשות בוואלה! בתקופה הרלוונטית. החקירה הראשית היא" ע"י עו"ד יעל שחף והחקירה הנגדית ע"י עו"ד בעז בן צור. זה "עד אווירה" בדרג נמוך (לא היה בעל סמכות החלטה), שמספק "עדות שמועה", שהובא ע"י הפרקליטות כדי ללכלך על נתניהו בלי ראיות ולספק כותרות משמיצות למדבררי הפרקליטות בערוצי השמאל.
אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ד. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

21.6.23:
א. בית המשפט ביטל היום את שמיעת עדותה של עו"ד איה בן-פורת ממשרד התקשורת (עדה ב"תיק 4000"), לאחר שהשופטים נזפו אמש בצדדים בדיון, שנערך בלשכת השופטים ושלא פורסם, משום מה, שמביאים לבית המשפט עדים לא רלוונטיים דוגמת העד אבנר בורוכוב, מאתמול. לכן, התביעה בהסכמת ההגנה הסכימו לוותר על עדותה של העדה הזו ולא יתקיים היום דיון בביהמ"ש המחוזי. 

מלא החלטה על ביטול הדיון \ ביטול מסירת העדות ומה הייתה העדות המוסכמת ע"י הפרקליטות וההגנה בעניינה של עו"ד איה בן-פורת (עדת תביעה 59) - כאן. הפרוטוקול שבוטל עקב ההחלטה הזו - כאן

אלי ציפורי פרסם בטוויטר בנושא זה:
ציפורי  
ציפורימילצ'ן

ב. הפרקליטות העבירה הבוקר לבית המשפט מכתב, שאפשר לכנות אותו "ישראבלוף" מושלם, שלפיו ארנון מילצ'ן, (בתמונה משמאל), לראשונה "מתנדב להעיד בדיון משפטי" בברייטון ולכן לא צריך אישורים מהבריטים. המסמך המלא של הפרקליטות נמצא כאן.

יש סיכוי סביר והגיוני, שבהיעדר התנגדות נמרצת של ההגנה (שטרם הביעה עמדתה בעניין המכתב הזה), שה"ישראבלוף" הזה יאושר ע"י השופטים ובשבוע הבא תישמע עדותו של ארנון מילצ'ן מאולם בבית מלון בברייטון - דרום אנגליה. יש לחכות לעמדת עו"ד עמית חדד (בתמונה משמאל, מאתר משרדו).חדד מאתר משרדו

אלי ציפורי פרסם בנושא זה בטוויטר:
ציפורי

ג. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

המסמך החריף ביותר של עו"ד עמית חדד על היעדר אישורים ומסד עובדתי ברור - כאן.

מתוך המסמך:

חדד
חדד
חדד
חדד
חדד
חדד

אלי ציפורי הדגיש בטוויטר:
ציפורי

ד. הערת המערכת: כנראה, שיהיה צורך להפיק סרט הוליוודי (לא חשוב מאיזו חברת הפקות...) המספר איך המפיק האגדי והמצליח ארנון מילצ'ן הפך חיש מהר מעד תביעה, שיש לו קשיי בריאות קשים המונעים ממנו לטוס לישראל (אבל זה לא הפריע לו לטוס לאיים אקזוטיים באוקיאנוס השקט ול-LA), לעד המפחד להגיע לישראל כי מאיימים עליו (מי? לא ידוע), וששוב שינה כיוון והפך לעד המסרב להגיע לישראל להעיד, לא חשובה הסיבה, ולפתע, הפך לעד המתנדב להעיד מברייטון (ליד ביתו) בבית מלון פרטי עם חברת הפקות פרטית (שלא ברור כיצד תקבל אישורים להיכנס למערכת המחשוב והפס הרחב של בתי המשפט בישראל, כדי להקרין את השידור היוצא מברייטון - על המסכים בבהמ"ש המחוזי בי-ם וכמובן להעביר את מה שייאמר ע"י השופטים כאן בישראל - לברייטון וחזרה...). זאת, מבלי להתייחס למניפולציות שיכולות להיעשות בהעברת שידורי וידאו בהפקה פרטית...

ה. פרופ' טליה איינהורן הדגישה בטוויטר:
טליה איינהורן
טליה איינהורן

ו. אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

ז. הפרקליטות מסרה לבית המשפט הסבר די עקום ולא מובן למה העיתונות קיבלה הדלפה על ברייטון (חלף למתן עדות בלונדון), עוד לפני שההגנה קיבלה זאת מהפרקליטות - כאן

ח. ביהמ"ש דחה את בקשת העיתונאים (ראה סעיף ד' מ- 18.6.23 לעיל), לסקר את עדות ארנון מילצ'ן בברייטון וקבע שהעיתונאים יסקרו אותו מישראל - כאן

טדוד פרסם כאן בטוויטר (כותרת בלבד): בהמשך לשאלות שהופנו לשגרירות בריטניה בעניין עדות מילצ'ן
https://twitter.com/David35861378/status/1670842233224937482
הנה התשובה שהתקבלה היום מהשגרירות ("אין תגובה")." תצלום התגובה של השגרירות - כאן

י. הפרקליטות החליטה בדיוק כעת להגיש כתב אישום (בכפוף לשימוע) כנגד 3 מיועצי התקשורת של רוה"מ שנטען שהטרידו את "עדי המדינה" שלמה פילבר. הודעת הפרקליטות - כאן
יצוין שבזמן אמת הועלו בטלקום ניוז שאלות כבדות ביותר בנוגע לסיפור המשונה הזה, כמפורט כאן. פרטים נוספים למתעניינים: בכתבה כאן וגם כאן, בחלק התחתון של הכתבה. 

22.6.23:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: לא מדובר ברשלנות, או בחפיפניקיות או בסתם עצלנות. הפרקליטות ניסתה בזדון לעקוף את החוק האנגלי, כפי שהיא עושה עם החוק הישראלי. זו תרבות של שקר וצפצוף על חוקים - כאן.

ב. ההגנה הגישה לבית המשפט המחוזי בקשה חדשה מעודכנת בעניינו של רובי בוטבול (ראה סעיף ה' מ-15.6.23 לעיל), ובהגנה עומדים על כך שהתכתובת של העוזרת של יאיר לפיד עימו (עם רובי בוטבול) במחצית 2013 תיאסף בצו של בית המשפט ותוגש לבית המשפט. הפנייה במלואה - כאן

ביום 25.3.24 עו"ד עמית חדד עדכן את בית המשפט והתביעה בעניין המסמכים שקיבל מרובי בוטבול (כיום סמכ"ל בכיר ברשות המיסים) - כאן. המסמכים הללו מוכיחים ששר האוצר דאז יאיר לפיד באמצעות עוזריו, כן טיפל בבקשת ארנון מילצ'ן להארכת הפטור שלו ממיסים, בניגוד לנטען ע"י יאיר לפיד

ג. שופטי ביהמ"ש המחוזי התעלמו מפניות ההגנה ואישרו את גביית העדות של ארנון מילצ'ן בברייטון החל מיום ראשון הקרוב - כאן
תאריכים ושעות תחילת הדיונים המשפטיים, שישודרו מברייטון - בריטניה בשבועיים הקרובים - כאן.
תמלול שידור העדות של ארנון מילצ'ן מברייטון (חקירה ראשית, נגדית וייתכן אף חקירה חוזרת) בימים א' - ה' בשבועיים הקרובים, ייעשה ע"י אלי ציפורי, שיהיה באולם ביהמ"ש המחוזי בי-ם, בו תוקרן העדות הזו בשידור חי מברייטון - לצפייה בערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס. מומלץ לסמן תזכורות בערוץ היוטיוב הזה, לכל שידור. 

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

דמהו הקו המקשר בין עדותו המבולבלת של יאיר לפיד לעדותו הצפויה של ארנון מילצ'ן בברייטון? 
הוכנה ע"י מתנדב מצגת מדהימה ומעודכנת בנושא תיק 1000 והשלכותיו, מבוססת על סדרת החשיפות הנרחבת (שנעשתה ע"י אבי וייס בשת"פ עם אלי ציפורי) המסתיימת בכתבה כאן: https://bit.ly/YairLapid1000
מומלץ לצפייה ולהפצה בכל דרך אפשרית, לציבור הרחב שלא מכיר את האמת. 
לינק להורדת קובץ המצגת ולהפצתה: https://bit.ly/LapidMilchen
סרטון יוטיוב של המצגת, קל לצפייה ולהפצה: https://youtu.be/OzSkNyWoLWg

פצצה: השופטים: אין בסיס לאישום השוחד נגד נתניהו בתיק 4000


אמרנו לכם
תיק 4000 תיק תפור
BAG FREE

ה. ברוך קרא פרסם בטוויטר (גם אביעד גליקמן) על הדיווח בערוץ 13:
ברוך קרא

הערת מערכת: זו באמת פצצה, שנחשפה דווקא בערוץ 13 (מדברר הפרקליטות). שם סיפרו לצופים כל השנים האחרונות את ההפך, (כזבים: שתיק 4000 הוא בטון יצוק, נעול, חזק ויציב, שכל עד מחזק את תזת הפרקליטות. שוחד, שוחד, שוחד), בערוץ זה לרוב לא דיווחו מהחקירות הנגדיות, (שהפריכו את תזות הפרקליטות) ולא סיפרו על הפארסות והשערוריות של הפרקליטות. זה גם אירוני שהערב ערוץ 13 הוא זה שדיווח על קריסת השוחד. גול עצמי.

ואלי ציפורי פרסם בטוויטר בהקשר למסר של השופטים לפרקליטות בדלתיים סגורות (בסיום עדותו של "עד האווירה" אבנר בורוכוב) לקראת ביטול עדותה של עו"ד איה בן-פורת:
ציפורי

הערת מערכת: כפי שאבי וייס הסיק לגבי תוכן הפגישה בדלתיים סגורות לאחר עדות אבנר בורוכוב בתיק 4000, לשופטים נמאס מעדים שוליים שלא תורמים מאומה (חוץ מכותרות מכפישות) ושלא היה להם קשר ישיר עם נתניהו, ולכן בוטלה העדות של עו"ד איה בן פורת.
כעת מסקנה זו עולה בקנה אחד עם המסר של השופטים לפרקליטות לגבי קושי בהוכחת אישום השוחד ע"י העדים המרכזיים (שכן היה להם קשר ישיר לנתניהו) שכבר העידו.

ז. אלדד יניב פרסם בהקשר הזה בטוויטר:
אלדד יניב

הערת מערכת: עדכונים שונים לגבי תיק הצוללות ובמיוחד לגבי הכלים החודרניים שנעשה בהם שימוש במסגרתו - כאן.

אלדד יניב

ח. עו"ד כנרת בראשי פרסמה בטוויטר:
כנרת

ט. פרופ' טליה איינהורן פרסמה בטוויטר:
טליה איינהורן

י. עו"ד אוריאל חור ניזרי פרסם בטוויטר:
אוריאל חור ניזרי

י"א. ד"ר יפעת בן חי-שגב (עדת תביעה, שהגדירה עצמה אשת שמאל) פרסמה בטוויטר:
יפעת בן חי שגב




י"ב. טליה מן פרסמה בטוויטר:
טליה מן

הלינק לסרטון - כאן.

י"ג. למען הדיוק ההיסטורי, הראשון בין כל כלי המדיה הציבוריים שראיין לעומק את אבי וייס מחוץ למעגל של אנשי המקצוע שהיה וקיים שנים רבות סביב Telecom News, היה דווקא כתב מהצד השמאלי של המפה, מעיתון ההסתדרות "דבר", ארז רביב שמו, כתב ישר ואמיץ, שהעז להציג את עמדת אבי וייס בעיתון הזה והנה הכתבה שכתב עליו ממש בתחילת 2018, לרבות התגובה השקרית והשחצנית של המשטרה למה שאמר אבי וייס בכתבה הזו: davar1.co.il/123205/.

י"ד. אבי וייס סיכם בפייסבוק: אחרי 7 שנים מתישות, עשרות אלפי שעות עבודה בהתנדבות מלאה ואלפי מסמכים - האמת ניצחה. אכן, השופטים במסר לפרקליטות: אין בסיס לטענות שוחד כלפי נתניהו בתיק 4000. "אמת מארץ תצמח" (באמצעות מאבק של לוחמי הצדק).


ט"ו. עו"ד אשר מכלוף פרסם בטוויטר:
אשר מכלוף עו"ד

ט"ז. בהמשך לציוץ של עו"ד כנרת בראשי כאן, לא רק פוליטיקאים ידועים נחקרו בתיק 3000 (דוגמת יובל שטייניץ ובוגי יעלון, שפטפט בלי סוף בנושא). נחקרו בפרשה ההזויה לא פחות מ-265 עדים והופעלו 2 מקורות אחד מהם קבוע (נושא מרתק בפני עצמו שנחשף אצלי רבות ולעומק), והופעלו כלים חודרניים רבים לרבות הפגסוס ועוד טריקים כמלוא הטנא, לא בדיוק חוקיים. ברשימת המפורסמים שנחקרו בתיק זה אפשר לציין את: צבי האוזר, אהוד ברק, עוזי ארד, יוסי פלד, שלומית ברנע-פרגו, יוסי כהן, בני גנץ, ציפי לבני, שאול מרידור, זאב בנימין בגין, רם בן-ברק, דן מרידור, שאול מופז, אבי ניסנקורן, יאיר לפיד ועוד. סה"כ 265. לתפארת מדינת ישראל...

23.6.23:
א
אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: כבר לפני 6 שנים, אבי וייס ואנוכי אמרנו כי באישום המכונה 'תיק 4000', אין תיק. ביומן הבוקר 18.05.2022, לפני יותר משנה, אף דיווחנו מבית המשפט על "מותו של תיק 4000". אתמול, סוף סוף, דיווח על זה גם השופר ברוך קרא - כאן.

ההמשך לגבי ההתפתחויות בתיק 4000 בלבד, בכתבה: לאחר שנים שאבי וייס ואלי ציפורי התריעו: אין שוחד בתיק 4000 - אבי וייס ואלי ציפורי ניצחו! שעוסקת בנושא התפנית של השופטים בעניין אישום השוחד בתיק 4000 ובהמשך עדכונים הנוגעים לתיק 4000 מ-22.6.23 והלאה - כאן.

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: חשיפה. פרוטוקול החקירה במשטרה: הדס קליין על שרה נתניהו. קטעים מחקירתה של הדס קליין במשטרה, חקירה שהתקיימה בסוף חודש ינואר 2017, הנחשפים לראשונה לציבור הרחב. הקטעים מתייחסים ליחסיה של הדס קליין עם שרה נתניהו - כאן.

ג. אבי וייס פרסם בטוויטר:
ציפורי

ד. עלה מאמר די הזוי של גידי וייץ כאן ב"הארץ" (כותרת בלבד): "רגע לפני עדות מילצ'ן, השופטים נתנו לנתניהו מתנה. ייתכן שאת העסקה היא הרחיקה". נראה מהכתבה שגידי וייץ עבר כנראה תדריך אצל עו"ד ליאת בן ארי, שנמצאת בלחץ לקראת עדותו של ארנון מילצ'ן בברייטון. 

ה. שוחררו מספר פרוטוקולים מדיוני תיק 3000 במחוזי ת"א: 30.5.236.6.23, 8.6.23, 15.6.2322.6.23

ו. שוחררו 5 פרוטוקולים מהדיונים בבית המשפט המחוזי בי-ם בתיקי האלפים: 23.5.23, 24.5.23, 29.5.23, 30.5.23, 31.5.23

24.6.23: אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

עדכון 2.7.23: טל רימר פרסם כאן ציוץ: "האם יאיר לפיד שיקר תחת עדות בבית המשפט?!? מידע חדש שחושף כעת מעלה חשד כבד לעדות שקר של יאיר לפיד!!".
המסמך המלא - כאן

18.7.23: הוגשה תלונה נוספת ליועמ"שית (חמישית במספר). לא ידוע מה נעשה בתלונות הקודמות והיכן הן נגרסו - כאן

20.7.23: התלונה הועברה (כרגיל) מהיועמ"שית לפרקליט המדינה - כאן

עדכון 20.8.23: נחשף תצלום נוסף של יאיר לפיד המוכיח את חיבתו העמוקה לסיגרים. התצלום משמאל (לחיצה על התצלום מגדילה אותו). יאיר לפיד וחברים.
יאיר לפיד היה חובב סיגרים מובהק, כאן בתמונה שנראה שצולמה ב-2005 - משחק קלפים (עם סיגר אחד ביד ועוד סיגר על השולחן ממש לידו) עם שניים מידידיו דאז: במרכז עמוס אהרוני, ומשמאל יענקל'ה טל (עם סיגר בפה) - הבעלים של מסעדת "המסבאה", אז שכנה ברחוב דיזנגוף ת"א (כיום בנמל ת"א), מרכז בילוי שעינת שרוף, ידידת בני הזוג לפיד, הייתה מופיעה בו באותה עת (מצ"ב כאן קטע הלקוח מאתר המסעדה).

שני החברים המצולמים עם יאיר לפיד משמאל, הסתבכו, כל אחד בנפרד, בעניינים מרתקים, שלא שייכים כרגע לנושא ששמו יאיר לפיד ורמת אמינותו.

המשך הדיון בתיק 1000 בכתבה: תיק 1000: חקירה ראשית של ארנון מילצ'ן בווידאו מברייטון בבריטניה והמשך עדכונים בתיקי האלפים מ-25.6.23 והלאה - כאן.

עדכון 2.4.24: 
ביום 25.3.24 עו"ד עמית חדד עדכן את בית המשפט והתביעה בעניין המסמכים שקיבל מרובי בוטבול (כיום סמכ"ל בכיר ברשות המיסים) - כאן. המסמכים הללו מוכיחים ששר האוצר דאז יאיר לפיד, באמצעות עוזריו, כן טיפל בבקשת ארנון מילצ'ן להארכת הפטור שלו ממיסים, בניגוד לנטען ע"י יאיר לפיד

בהקשר זה פרסם אלי ציפורי בטוויטר: איזה בום במשפט נתניהו בנוגע ליאיר לפידמסמכים חדשים חושפים: לפיד קידם גם קידם את ענייניו של חברו מילצ׳ן בעניין הארכת הפטור ממס - בניגוד להצהרותיו בתקשורת ובעדותו בבית המשפט. מסמכים חדשים של רשות המסים שנחשפים היום לראשונה מעידים, שיאיר לפיד כשר האוצר קידם גם קידם את בקשתו של מילצ'ן להארכת הפטור המס לאחר פגישתם במרתף ביתו בצפון ת"א - בניגוד לעדותו בבית המשפט והצהרותיו בתקשורת. המסמכים מעידים שרותם רולף, העוזרת של לפיד שנכחה באותה פגישה, ניהלה תכתובת ענפה עם רשות המסים ואגף התקציבים באוצר בנוגע לקידום בקשת מילצ'ן, וזאת בניגוד להצהרותיו של לפיד כאילו הוא "גלגל אותו מהמדרגות".באורח לא מפתיע הפרקליטות ויתרה על עדותה של רותם רולף, למרות שהיא ברשימת עדי התביעה. המידע החדש מחייב את ליאת בן ארי ושות' לפחוח בחקירה תחת אזהרה נגד לפיד בחשד לפעולה שלטונית בניגוד עניינים חמור (לפיד הוא חברו של מילצ'ן) וגם בחשד לעדות שקר – מה שהיה צריך לקרות כבר בחקירות תיק 1000.  בניגוד ללפידנתניהו לא ביצע שום פעולה שלטונית לטובת מילצ'ן ולמרות זאת נתפר נגדו תיק 1000. כמובן שלפיד נהנה מחסינות כחלק מהפוליטיזציה של הפרקליטות. המסמכים המלאים של רשות המיסים שנחשפו היום לראשונה מעידים: תשתית ברורה להעמדתו לדין של יאיר לפיד על קידום ענייניו של מילצ׳ן חברו.

עדכון 4.4.24:
אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הפוליטיזציה של הפרקליטות: ליאת בן ארי העניקה חסינות דה-פקטו ליאיר לפיד למרות שהיו לה ראיות מוצקות לחקירתו תחת אזהרה ולהעמדתו לדין בנוגע להארכת הפטור לבקשת מילצ'ן; המסמכים שחשפתי השבוע מחדדים שלפיד מוחזק בגרונו - כאן.

בהקשר זה אלי ציפורי גם פרסם בטוויטר: הפרקליטות וליאת בן ארי מחזיקים את יאיר לפיד בגרונו: ראיות מפלילות להעמדתו לדין ועדות רצופה שקרים בבית המשפט: השבוע חשפתי מסמכים, שחידדו את שערוריית יאיר לפיד והפוליטיזציה של הפרקליטות. תזכורת: לפיד נפגש עם חברו ארנון מילצ'ן במרתף ביתו בצפון ת"א יחד עם עורך דינו של מילצ'ן, פיני רובין והעוזרת של לפיד, רותם רולף. למרות שלפיד טען בתקשורת שהוא גלגל את מילצ'ן מכל המדרגות ובבית המשפט טען שאמר לו לא, כל העדויות של משתתפי הפגישה המוזרה מעידים על כך, שלפיד אמר לנוכחים שהוא יבדוק או יטפל בבקשה של מילצ'ן. התכתובות הענפות בין העוזרת שלו רולף לבין רשות המסים ואגף התקציבים באוצר, מעידות כאלף מונים, שלפיד בדק גם בדק, טיפל גם טיפל בבקשתו של מילצ'ן וכל העניין התפוצץ כיוון שנתניהו פיטר את לפיד בגלל חוק ישראל היום. אין זה פלא, שליאת בן ארי ויתרה על עדותם של עו"ד רובין ורולף - כי שניהם היו מפלילים את לפידרולף פתאום נמצאת בחו"ל ולא יכולה להגיע, טיעון משונה, אם לוקחים בחשבון שאצל עדים אחרים התעקשו להביאם או להעידם מחו"ל. אין זה פלא, שבן ארי העניקה חסינות דה-פקטו ללפיד מפני חקירתו תחת אזהרה והעמדתו לדין כיוון שלפיד הפליל, לכאורה, את נתניהו כשאמר שראש הממשלה אמר לו ש"החוק טוב", אמירה אגבית ולא משמעותית ובוודאי שאיננה פעולה שלטונית כפי שעשה לפידלפיד הוא עוד דוגמא מובהקת וחמורה במיוחד לפוליטיזציה של הפרקליטות. עוד דוגמא מובהקת וחמורה לרדיפה של נתניהו ולריצת האמוק להפילו באמצעים בריוניים ולא חוקיים. שי ניצן וליאת בן ארי ניצחו על התזמורת והפכו פוליטיקאי אחר פוליטיקאי למוחזקים בגרונם. בהחלטה של רגע, היועמ"שית ופרקליט המדינה יכולים להחליט על פתיחה חקירה נגד לפיד על עדות שקר ועל הפרת אמונים, אבל נוח להם להחזיקו בגרונו. לפיד, שנהג לבקר את מערכת המשפט, הפך פתאום למגן הכי נלהב שלה. 

Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




7-8.5.24 - ChipEx2024


7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

23.5.24 - Google Cloud Summit 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים