נעמה סיקולר חשפה את המדליפה של עדות יאיר לפיד מחקירות המשטרה בתיק 1000: מירב לפידות, שהייתה אז דוברת המשטרה. שערוריה ציבורית מדהימה ומזעזעת בהיקפה ובחומרתה. מאת: אבי וייס ואלי ציפורי
חשיפה האמורה לזעזע את "אמות הסיפים": איך כתב מוביל בתקשורת, סייע ברשלנות מקצועית מחרידה ל"תופרי התיקים" בפרקליטות לתפור את "תיק 4000" נגד נתניהו, תוך הטעייה חמורה של הציבור. מאת: אבי וייס ואלי ציפורי
נטרול מוחלט של השופט בדימוס דוד רוזן, נציב התלונות על הפרקליטות, ואי הקמת ועדת חקירה בנושא "תפירת תיקים", מובילים לצורך להקים יחידת חקירה דומה למח"ש, אך לתחום הפרקליטות, עצמאית לחלוטין. מאת: אבי וייס
שר התקשורת, יועז הנדל, שפוטר (למי ששכח) ע"י השר בני גנץ, חוזר ומתגרה בסמכויות ובאחריות שר הביטחון גנץ ע"י התערבות שלו ושל צמרת משרד התקשורת בתחום, שבו יש לשר הנדל סמכויות מאוד מצומצמות. מאת: אבי וייס
התשובה ברורה: ההחלטות על הגשת "תיקי האלפים" (1000, 2000 ו-4000) נעשו ע"י הפרקליטים ויועמ"ש שאין להם ידע וניסיון רלוונטי לניהול תביעות משמעותיות בתחום "הצווארון הלבן" בבתי המשפט המחוזיים. מאת: אבי וייס
חשיפה מה שמנכ"לית משרד התקשורת ("המוצנחת") מסתירה מהציבור: כיצד היחידה המרכזית והגדולה, אם לא העיקרית במשרד התקשורת, קרסה לתוך עצמה בחודשים האחרונים, מה שהוביל להפקרות המוחלטת שיש בשוק. מאת: אבי וייס
מה שלא תקראו באף כלי תקשורת הגון, עיתונאים שממשיכים להגן על ההונאה הענקית במצוות הפרקליטות. במדינות מתוקנות, זה היה מביא את כל המעורבים - לחקירות באזהרה ולהעמדה לדין פלילי. מאת: אבי וייס ואלי ציפורי
עדותו של אילן ישועה, מנכ"ל "וואלה! תקשורת" בשנים 2006 עד 2019, היא "מחדל יום כיפור" של האתיקה העיתונאית בליווי "שתיקת הכבשים" של כל מאות העיתונאים והמנהלים, שעברו במשך השנים ב"וואלה!". מאת: אבי וייס
"מדד איכות השירות" משווה את איכות השירות של חברות התקשורת. כך, שהצרכן הישראלי יוכל לבחור בספקית התקשורת שלו לפי איכות השירות, ולא רק על בסיס המחיר. המסמך מכיל גרפים צבעוניים מאירי עיניים. Telecom News
צמרת מש' התקשורת החליטה (שוב) לתת על חשבון הציבור ורמת השירות מתנה של מאות מיליוני ש"ח בשנה. זאת, בטענות שקריות וממוחזרות, שנועדו להוריד את היקף השעות בהן הציבור מקבל שירות ממוקדי שירות. מאת: אבי וייס
הן תחויבנה לעדכן מנויים קיימים וחדשים במעבר לחשבונית דיגיטלית. תישמר לצרכן האפשרות לקבל את החשבונית בדואר. גילאי 65 ומעלה יוחרגו מההחלטה. מאת: מערכת Telecom News
סיפור בלתי יאומן אך קשור להתנהלות צמרת משרד התקשורת בשנים האחרונות: הוקמו 2 חברות סלולר פיקטיביות ("גולן טלקום" ו"מרתון-אקספון-018-We4G") ונבנתה סביבן רגולציה פיקטיבית ומופקרת. מאת: אבי וייס
רשות התקשוב הממשלתי במשרד הדיגיטל הלאומי מיישמת פלטפורמה טכנולוגית בשם Glassbox, שמנתחת את האינטראקציות הדיגיטליות של משרדי הממשלה עם האזרחים הפונים לקבלת שירות ומידע ממשרדי הממשלה. מאת: אבי וייס
הכיאוס, האדישות וההתעלמות מהמציאות, הפכו למאפיין של התנהלות שר התקשורת (איתן גינזבורג), המנכ"לית (לירן אבישר בן-חורין) ויו"ר מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו (יוליה שמאלוב ברקוביץ'). מאת: אבי וייס
בדיוק כמו ההתנהלות ב"אסון מירון", כך כעת, במבצע "שומר חומות", משרד התקשורת לא שמע, שיש דבר כזה, לא יצא לבדוק עמידות רשתות התקשורת באזורי הלחימה, לא פתח חפ"ק\חמ"ל לטיפול בהשלכות של המבצע. מאת: אבי וייס
בניגוד לכל החלטות הממשלה, חוק התקשורת ותקנותיו, צמרת משרד התקשורת מסרבת לעבוד בצורה מסודרת, עם תכנית שנתית, יעדים מדידים וניתוח השפעת כל החלטה רגולטורית על הציבור (מה שמכונה בשם RIA). מאת: אבי וייס
תופעה חדשה למניעת הטרדת משרד התקשורת בתלונות של הציבור: הטרלת הפונים בהודעות שווא, עד שיתייאשו. דיווח מניסיון אישי שלי ושל חיים חביב, מה קרה אחרי שהגשנו תלונות צרכניות למשרד התקשורת. מאת: אבי וייס
איש ממשרד התקשורת לא היה מעורב בהכנות ל"מבצע מירון" בהיבטים של פריסת רשתות התקשורת בכלל והסלולר בפרט. איש מצמרת המשרד לא היה במירון, לא פיקח על רשתות התקשורת ולא עשה מאומה לטובת הציבור. מאת: אבי וייס
"תפירת תיקי האלפים" ו"שקרים לדוד רוזן" הן שתי פנים, שמקורן במקום אחד: התפתחות תרבות השקר, הטיוח, המריחה, החפיפניקיות והספינים בגופי אכיפת החוק הכי חשובים בכל מדינה שוחרת חוק וצדק. מאת: אבי וייס
הוגשה תלונה לראשות נירות ערך אודות החשדות החמורים, שהתעוררו לאחרונה נגד "עד המפתח" של התביעה ב"תיקי האלפים", אילן ישועה. הסתירות בעדותו וריבוי ההסתרות והגרסאות לגבי ההקלטות דורשים חקירה. מאת: אבי וייס
בהקלטה הנמצאת בידי ושתוצג ככל שיידרש לשופטים, אילן ישועה מדבר בקולו ואומר, שהיה מעיד גם בחקירה תחת אזהרה. המשמעות: עו"ד בן-ארי, התובעת הראשית ב"תיקי האלפים", משקרת והטעתה גם את היועמ"ש. מאת: אבי וייס
תלונות טריות, שהתקבלו מלקוחות חברות התקשורת, מצביעות על הכשל העמוק בהתנהלות צמרת משרד התקשורת, ששכחה מה תפקידה הראשון: לפעול לטובת ציבור הצרכנים (ולא לטובת ציבור הטייקונים ובעלי החברות). מאת: אבי וייס