הבחירות לכנסת ה-24 יצאו לדרך. אולם, רוב אם לא כל חברות התקשורת בתחומים הקווי, הטלוויזיה והסלולר, תפעלנה ביום הבחירות "במתכונת שבת" בניגוד לחוק ולתקנות של ועדת הבחירות. מאת: אבי וייס
קורס ראשון בארץ למשתמשים בפלטפורמת השיתוף TEAMS של מיקרוסופט ומבקשים לצור אינטגרציה מלאה למערכות הטלפוניה שלהם באמצעות שימוש בכלי Audiocodes, שפותחו לשם כך. מאת: מערכת Telecom News
למה שורר מצב בלתי נתפס בו יש כ-150,000 לקוחות עסקיים "פראיירים" בשירותי הסנטרקס של בזק ועוד שליש מכמות זו בסלקום? למה הם עדיין תקועים עם הדבר המיושן, היקר, הפגום וחסר הערך העסקי הזה? מאת: מיכאל פנחס
עוד שימוש, שאושר ע"י מיקרוסופט, הוא ביכולות ה-Broadcast-העברת מסרים ממנהלים בכירים לעובדים. ע"י העמדת היישום הייעודי הזה למקומות עבודה ועובדים, החברה מקווה לתמוך בבריאות הציבור ובבטיחותו.Telecom News
חשיפת פתרונות חדשניים וחכמים, שכבר פועלים בארץ בתחום מוקדי שירות לקוחות (Contact Centers), ונמצאים כיום בכל התחומים, בכל פלחי השוק, כאשר רובם מפותחים בישראל. מאת: אבי וייס
כל מה שמנהל ובעל עסק צריכים לדעת על מוקדי שירות טלפוני לחירום ולהצלה (וגם על מוקדי שירות טלפוני לעסקים וארגונים) בישראל. ובמיוחד, האם המוקדים יאוחדו ויספקו שירותים המתאימים למאה ה-21? מאת: מיכאל פנחס
המערכת המשודרגת מבוססת בינה מלאכותית פועלת נגד מתקפות של מאות אלפי שיחות מטרידות ממקורות פרטיים ומהרשות הפלסטינית החוסמות אפשרות מאזרחים לפנות למוקד החירום ולקבל סיוע. מאת: מערכת Telecom News