Telecom News - האם בזק זקוקה לרישיון לפריסת סיבים לבתים והאם בוצע ניסוי כזה ברישיון?

האם בזק זקוקה לרישיון לפריסת סיבים לבתים והאם בוצע ניסוי כזה ברישיון?

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> האם בזק זקוקה לרישיון לפריסת סיבים לבתים והאם בוצע ניסוי כזה ברישיון?
"הרמת מסך" מעל אחת התעלומות הרגולטוריות שיש רק בישראל: כמעט לכל הבתים בישראל מגיעים סיבים של בזק, אבל הם לא מחוברים לבתים, למרות שניתן היה לחבר אותם מאז 2014. משרד התקשורת הצליח לסבך את השוק בפלונטר שאי אפשר לצאת ממנו בקלות בטווח הזמן הנראה לעין.
מאת: אבי וייס, 20.1.18, 20:34השר איוב קרא

רבים שואלים אותנו, לאור פרסומים רבים בכלי התקשורת וגם כאן: מתי נקבל חיבור של סיבים לבתים שלנו? התשובה מאוד פשוטה: הייתם אמורים לקבל חיבורי סיבים לבתים החל משנת 2014, עת חברת IBC המוכרת לשוק בשם המותג Unlimited, החלה לחבר בתים בחיבורי סיבים ובזק הקדימה אותה בתחילת פריסת סיבים לבתים באופן מהיר, כפי שחשפנו ב-2014 במאמר: "שיגעון הסיבים החל: בזק והוט ב"אטרף" פריסת סיבים לנסות לחסום את IBC".

למעשה, בסוף 2013 החלה בזק לפרוס סיבים לבתים בגישת ה-FTTH/FTTB ותוך שנה, עד סוף 2014, כיסתה כבר כ-1 מיליון בתי אב. (קצת יותר ממחצית בתי האב בישראל). את התכנית הזו חשפנו כאן, ובלי כל קשר לחשיפה, בזק העלתה לנושא הפריסה הזו, פורטל מאיר עיניים המיועד לציבור הרחב, תחת שם המותג Bfiber.

אולם, גם Unlimited וגם בזק נעצרו בפריסה הזו, בגלל הרגולציה (ובעיקר בגלל החלק של הרגולציה המכונה בטעות "שוק סיטונאי"). העצירה של התכניות של בזק התרחשה ב-2015, כפי שחשפנו כאן במאמר: "עוד תשתית תקשורת מרכזית בישראל נתקעה - Bfiber של חברת בזק". בזק התקדמה בפריסה לאט וכיום היא מכסה כמעט את כל הבתים בישראל (רק ב-2017 בזק פרסה 4,059 ק"מ של סיבים אופטיים ברחבי הארץ ובכך כמעט סיימה באופן מלא את הפריסה הארצית שלה בסיבים אופטיים לבתים). 

בשנתיים האחרונות, פרטנר החלה לפרוס סיבים לבתים בשירות המכונה בשם Partner Fiber ואף יש לו פורטל יפה, וסלקום החלה אף היא להיכנס ממש לאחרונה לתחום הזה. אולם, הפריסה של סלקום היא מאוד מצומצמת (בגלל שסלקום מנהלת מו"מ כבר כמה שנים טובות, לרכוש או להיכנס כשותפה במיזם Unlimited), ובכל מקרה, היקף פריסת הסיבים של פרטנר וסלקום גם יחד הוא מאוד מצומצם, כפי שחשפנו בכתבה: "איך שמילה מימון הפך פריסת 121 ק"מ של סיבים אופטיים להצלחה מדומה".

התכניות של שר התקשורת איוב קרא (בתמונה למעלה משמאל), לנסות ולקדם את הנושא באמצעות איזו "ועדה רב-תכליתית" שהקים, היא לא יותר מבדיחה לא משעשעת, כמפורט במאמר: "עוד ועדה לעניין עידוד פריסת הסיבים - מהתלה המתאימה ל-1 באפריל".

מה התחדש כיום?
במסגרת המאמר "חשיפת התרגיל והשקרים לגבי הרישיונות לפרטנר וסלקום בחיבורי סיבים לבתים" חשפנו כיצד משרד התקשורת הסתבך בשקרים של עצמו וייצר שיטה חדשה ברגולציה הישראלית (שאין לה שום בסיס באיזה חוק או תקנה), שלפיה רישיונות לחברות התקשורת לביצוע ניסוי ("ניסוי טכנולוגי" או "ניסוי שיווקי") הם סודיים ולכן אינם מתפרסמים באתר משרד התקשורת.

מדובר באבסורד, לפחות בכל הנוגע לבזק (וגם לפרטנר, שכל פרטי הניסוי שלה נמצאים בפורטל, שהיא פתחה לנושא זה תחת השם: Partner Fiber).

בזק הרי קיימה מסיבת עיתונאים בה השתתפתי (וגם היו בה נציגים ממשרד התקשורת) באוקטובר 2014, ובזק פתחה אתר מיוחד לנושא זה וגם כתבה בגלוי באתר שלה כך:
Bfiber

כלומר: בזק בעצמה פירסמה לציבור, שהיא ביצעה ניסוי בפתח-תקווה והיא מרחיבה אותו לעיר נוספת. אז מה סודי כאן?? 

כעת, מגיע הכאוס לשיא חדש. אזרח עירני, שנכנה אותו כאן בשם AB (השם ידוע למשרד התקשורת), החליט בעקבות החשיפות הללו, לפנות ישירות למשרד התקשורת, בסדרת שאלות, שבמהלכה נחשף השקר הגדול העומד מאחורי השמילה מימוןהסתרה הזו (שלחברות פרטנר וסלקום אין רישיון לשירותים החדשים והן, למעשה, קיבלו "חסינות" מהחוק משמילה מימון, המנכ"ל בפועל של משרד התקשורת, בתמונה משמאל).

כך יצא, שגם בזק וגם מתחרותיה יצאו בניסוי טכנולוגי לפריסת סיבים לבתים ללא כל רישיון (עבירה מסוג פשע על פי חוק התקשורת). גם הוט הפסיקה את תהליך פריסת הסיבים שלה ברחבי הארץ כשראתה, שמתחרותיה: בזק ו-Unlimited תקועות עמוק בבוץ. 

כשבמשרד התקשורת הבינו, שהם שלחו תשובה לא נכונה לשאלה הראשונה של AB (הוא שאל על בזק והמשרד ענו לו על כל החברות הפורסות סיבים לבתים), נשלחה תגובה נוספת (למעשה נשלחו 2 תגובות זו אחר זו) ל-AB ממשרד התקשורת:
"1. במענה לפנייתך אבקש להשיבך כדלהלן: כעפ"י המידע שיש בידי המשרד, בזק טרם החלה לשווק תשתיות ע"ב סיבים לבתי לקוחות למעט מספר אתרים במסגרת פיילוט/ניסוי.
2. נכון להיום אין לחברת בזק חובת פריסה של סיבים אופטיים לבתים פרטיים".

זו תגובה מדהימה ושקרית בפני עצמה, שסותרת את כל מה שיש ברגולציה הישראלית. לעניות דעתי ולאור 2 המסמכים כאן:
http://www.moc.gov.il/sip_storage/FILES/7/3687.pdf
http://www.moc.gov.il/sip_storage/FILES/7/277.pdf
ההחלטה של אי דרישה של "פריסה אוניברסלית" מבזק בתחום הסיבים האופטיים לבתי הלקוחות, סותרת את החוקים והתקנות הקיימים (וגם סותרת את הרישיון של בזק). בחוק התקשורת (סעיף 4ו) ובתקנות התקשורת, אין שום מילה באיזו טכנולוגיה או "רשת גישה" בעל רישיון מפ"א יספק את שירותיו לציבור ב"פריסה אוניברסלית". לכן, החלטה שכזו דורשת (לפחות), שהיא תובא להחלטת השר ולאישור השר באופן פומבי לאחר שימוע ציבורי, דרך "הוועדה המייעצת". זה לא קרה. 

לאחר תשובה שקרית ומדהימה זו, שלח AB שאלה נוספת למשרד התקשורת, רק בנוגע לבזק בזו הלשון: "האם לאחר הניסוי יש חובת פריסה בכל הארץ בסיבים אופטיים?".

תגובת משרד התקשורת: "בהמשך לפנייתך הנוספת להלן, אבקש להשיבך, שרק לאחר סיום הניסויאם וכאשר תוגש בקשה לרישיון, ייבחנו כל תנאיו".

כך נחשף שקר חדש נוסף של משרד התקשורת: מה פתאום בזק זקוקה לרישיון לפריסת סיבים (בשונה מרישיון לניסוי)? הרי בסך הכל צריך לעדכן לה את הרישיון הקיים, שכבר מכיל בתוכו (מזה שנים) היתר קבוע לפריסת סיבים לצרכים עסקיים מגוונים ולשירותים רבים, שבזק מספקת באמצעות סיבים, בכל רחבי הארץ. על פי המצב החוקי שיש, בזק לא זקוקה להגיש שום בקשה לרישיון, שייבחנו כל תנאיו, כמו שמשרד התקשורת המציא לפתע רגולציה חדשה על בזק (אחרי שהמציא רגולציה חדשה לעניין הסתרת רישיונות לניסוי "סודיים", שאינם קיימים...). 

יודגש, שנשארנו ללא מענה לשאלה: למה בזק צריכה רישיון לפריסת סיבים? הרי הרישיון שלה כבר מכסה פריסת סיבים! לא בחוק, לא בתקנות ולא ברישיון של בזק, אין שום מגבלה או הגדרה לעניין סוג תשתית הגישה ללקוחות. לכל היותר אפשר לקרוא לזה "שירות חדש" וזה דורש "תיק שירות", שזה לא רישיון חדש, אלא עדכון טכני פעוט של רישיון קיים, עבור שירות חדש \ מעודכן

שורה תחתונה
אין בשום מדינה בעולם "הגנת ינוקא" (כמו שיצר שמילה מימון במו ידיו, כמתואר על ידו בבהירות בראיון בגלובס), על חברות תקשורת ענקיות ובעלות תשתיות מגוונות דוגמת סלקום, שנמצאת בשוק התקשורת הישראלי מזה כ-24 שנה (ופרטנר הנמצאת בשוק כ-19 שנה).

לא פלא, שישראל הידרדרה לתחתית הרשימה של הפס הרחב בעולם, גם בתחום הסלולרי (ובמדידה הטרייה של Speedtest (כאן) ישראל הידרדרה (במקום להשתפר, כמו שקורה בכל העולם המערבי ואף הערבילמקום 55 בהשוואה העולמית, נכון לדצמבר 2017.

כל עם ישראל משלם על המחדל הזה ובזק "חוגגת" ותמשיך "לחגוג" על כספי הציבור, למרות כל הטלטלות, שהיא עוברת בשנה האחרונה, בגלל ההפקרות הרגולטורית והפיגור הרגולטורי הקיימים בישראל. הרווחיות העודפת של בזק היא קרוב ל-16 מיליארד ש"ח בעשור וחצי האחרון, רק בגלל משרד התקשורת הישראלי. 

בעולםעוברים כעת בקצב מהיר לחיבורים של עד 10 גיגה לבתים (כעת עובדים ומפתחים חיבורים של 100 גיגה לבתים), בעוד שבישראל החיבור המכסימלי של 100 מגה בבזק, הוא בקושי חצי מזה (ללקוחות "השוק הסיטונאי"). 

"השוק הסיטונאי" נבנה באירופה רק כדי לסייע בתחרות לחברות קטנות, צעירות, זריזות וחסרות תשתיות. לא בשביל חברות ענק ותיקות, בעלות תשתיות ואיטיות, דוגמת סלקום ופרטנר

כךכולנו נתקענו מאחור בשוק הקווי, בגלל רגולציה שגויה, שקרית, עקומה ובלתי חוקית, שנועדה לספק את הרצון של סלקום ופרטנר (בתמיכה מלאה של שמילה מימון), לחסוך בהוצאות על הפריסה, שהן צריכות להשקיע, כדי להתחבר לאנטנות שלהן ולהתחבר ללקוחות שלהן, מה שיכלו לבצע בשיטת מתקדמות וזולות לפריסת סיבים שיש בשוק העולמי (וגם בישראל, בפריסה שמבצעות הרשויות המקומיות). 

משרד התקשורת (לרבות מועצת הכבלים והלוויין והרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו) הצליחו בשנתיים וחצי האחרונות בנושא אחד בלבד: לדאוג לכך, ש"דמי הכיס" של אזרח די נחבא אל הכלים בשם שאול אלוביץ', יגדלו בכ-3 מיליארד ש"ח על חשבון הכיס של כולנו. כמיליארד ש"ח עברו במסלול של מנכ"ל המשרד ושות' מול בזק וכ-2 מיליארד ש"ח עברו ועוברים במסלול של מועצת הכבלים והלוויין מול Yes (נושא, שטרם נחקר כראוי).

אספקת שירותים לציבור ללא רישיון, בגיבוי צמרת משרד התקשורת, היא נושא חמור ביותר הראוי לחקירה פרלמנטרית. 

מוטב היה, ששר התקשורת יעסוק כעת בדבר הכי חשוב למשרד התקשורת: פיזור מועצת הכבלים והלוויין ואיתור מנכ"ל ראוי, מקצועי והגון ("עובד ציבור" ולא "עובד על הציבור") למשרד התקשורת. זאת, בנוסף להפסקת "שוד משאבי הציבור" וההפקרות הנמשכת של מתן שירותי תקשורת בלי רישיונות, בסיטונות. 


לכן, הטיפול הכושל ברגולציית עולם התקשורת בישראל והטיפול הכושל וחסר האחריות של ראשי משרד התקשורת וגופי הסמך של המשרד בתחום השמירה על האינטרסים הציבורייים וקיום החוק במדינת ישראל (בדגש על חוק התקשורת ותקנותיו), מחזקים את הצורך הדחוף בהקמת "רשות לתקשורת", רשות עצמאית, שתפעל לטובת הצרכנים ולא נגד הצרכנים ולטובת בעלי ההון וה"מקורבים לצלחת" של מקבלי ההחלטות, בניגוד מוחלט לחוק ולאחריות המוטלת על משרד ממשלתי חשוב ובעל כוח כלכלי עצום כלפי השחקנים הגדולים בשוק. 

עדכון 29.1.18: כצפוי, בזק הפסידה בבג"ץ מול "קליקת הפרקליטים" בעניין עבודת קבלני סלקום ופרטנר בתשתיות שלה. במקום לתקוף את אי הסמכות של ההחלטה, בזק טענה טענות שונות ומשונות שבג"ץ (כצפוי) לא קיבל. שר התקשורת, איוב קרא, מסר בתגובה: "אני מברך על ההחלטה. אנו נמשיך לפעול לקידום התחרות ופרישת תשתיות רחבות פס במדינת ישראל לרווחת הציבור, ונעשה הכול להעלות את ישראל בתשתיות אינטרנטיות לרמה גבוהה וטובה יותר". כמובן שאין כל קשר בין הצהרת השר למציאות. 
 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים