Telecom News - הבג"ץ נזף במשרד התקשורת לגבי מתכונת השימועים (המפוברקים) של המשרד!

הבג"ץ נזף במשרד התקשורת לגבי מתכונת השימועים (המפוברקים) של המשרד!

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> הבג"ץ נזף במשרד התקשורת לגבי מתכונת השימועים (המפוברקים) של המשרד!
הבג"ץ לא הזיז לאיש במשרד התקשורת, שממשיך בהרגלים הפסולים שלו. חשיפת טפח נוסף והרמת מסך מעל הכאוס הקיים בתחום הטלפוניה של המגזר החרדי ("הקומה הכשרה") ואיך ההחלטות מתקבלות בתחומים הללו, מחוץ לכל מסגרת, נורמה וחוק, בידיעת שר התקשורת, איוב קרא, שלא עושה מאומה (אולי כי הוא הולך עוד מעט הביתה).
מאת: אבי וייס, 9.3.19, 18:10השר איוב קרא

לפני כחודשיים חשפנו כאן כיצד הציבור החרדי בעצמו מתקומם כנגד הכאוס הקיים בתחום "הקומה הכשרה" (טלפוניה סלולרית וקווית לרבות מכשירים, במגזר החרדי), ופרסמנו זאת במאמר נוקב תחת הכותרת: "עצומה ענקית ומדהימה (מעל ל-52 אלף חרדים) לשר התקשורת איוב קרא".

האם השר איוב קרא (בתמונה משמאל) עשה משהו בנדון? מה פתאום! הוא כנראה מתעניין במה שהוא ייעשה לאחר שהוא יחזור להיות אזרח מן השורה, אחרי הבחירות הקרובות לכנסת, אלא אם יקרה נס.

את צמרת משרד התקשורת זה מעולם זה לא עניין. הצמרת הזו רגילה במשך שנים לעבוד בכאוס מוחלט (קוראים לזה גם בשם המוזר: "תיק 4000"). צרכי הציבור הם לא יותר ממטרד שיש להתעלם ממנו (בשונה מצרכי סלקום, למשל, שיש להיעתר לדרישותיה - במהירות האפשרית)

במאמר המוזכר לעיל (על 52 אלף החרדים בעלי מספרים ב"קומות הכשרות" בכל החברות, שחתמו על העצומה הזו לשר התקשורת, עד שהעצומה נחסמה ונסגרה), יש פרטים מדהימים והמאמר הזה מומלץ לקריאה (כהכנה למאמר הנוכחי), עם עוד כמה מאמרים, שפורסמו ב-Telecom News בחודשים האחרונים, שחושפים את הכאוס המדהים שהקיים בתחום הטלפוניה למגזר החרדי: כאן, כאן, כאן וכאן.

מאמרים אלה הם רקע והקדמה לחשיפות הטריות כאן.

הפעם נחזור לפרשה האחרונה שחשפנו (הפירוט נמצא כאן למטה בנספח, למי שפספס), אודות השימוע החדש בעניין "שירותי הפרימיום", שנוגעים בעיקר למגזר החרדי.

יש הטוענים, שהכל התחיל מפנייה של גולן טלקום למשרד התקשורת (הפנייה מצויה כאן, למתעניינים ונחשפת כאן לראשונה), אבל זה לא כל כך ברור, כי הכאוס פשוט יצא מכל פרופורציה ואי אפשר לדעת מהיכן זה התחיל ומי מניע את המערכות הללו, שפועלות מחוץ לכל חוק ונורמה של מדינת ישראל.

מה שכן ברור, שיש החלטת בג"ץ, שהוסתרה מהציבור (ההחלטה כאן, או להורדה מכאן), שבה הבג"ץ מביע את עמדתו בצורה, שאינה משתמעת לשתי פנים, איך נראים השימועים במשרד התקשורת ואני מביא כאן את הפסקה המרכזית והחשובה ביותר בדברי 3 שופטי בג"ץ:
בגץ 1

ביקשתי את תגובת משרד התקשורת לבג"ץ הזה ולא אפתיע את קוראינו, שתשובה - לא קיבלתי. ככל שאקבל, אעדכן בהתאם.

איש לא הפיק שום לקח מדברי הבג"ץ והמשרד ממשיך במסורת ד"ר רז דרורהשימועים המפוברקים וההזויים שלו. הנה השימוע האחרון (כאן), שיצא תחת ידו של "המומחה להטחת הראש לשל בזק בקיר" (בתמונה משמאל). שימוע מנותק מכל מציאות, חסר אחריות ומקומם.

זאת, מאדם, שמזמן ראוי היה להוציאו מהכיסא עליו הוא יושב ומפריע לכל שוק התקשורת. אפשר לקרוא על מעללי הסמנכ"ל לכלכלה של המשרד גם בגלובס - כאן.
בגלובס מדובר על "השתלטות עוינת", בהחלט ביטוי ציורי חריף, שממחיש את גודל החרפה והביזיון הציבורי - של המשך הימצאותו בתפקיד של אותו בעל תפקיד, שחתום על כמה וכמה שימועים מפוברקים והזויים, מאז שנכנס לתפקידו ועד עצם היום הזה.

מתי משרד התקשורת הישראלי יבין ששימוע זה לציבור, ובהגדרת הציבור אי אפשר לכלול את "ציבור בעלי ומנהלי חברות התקשורת"? הם לא הציבור, הם לא מייצגים את הציבור ואין שום חשיבות מיוחדת או בכלל למה שהם אומרים או כותבים בשימועים.

שימועים זה לציבור, לצד הביקוש ולא לצד ההיצע האינטרסנטי, שדואג קודם כל לדיבידנדים לבעלי החברה. לציבור בישראל יש המון מייצגים אוטנטיים, ובנוסף שוק התקשורת מלא חברות ועסקים כולל המון עסקים קטנים, שמתפרנסים מהתעשייה הזו. רק אותם צריך לשאול, מה דעתם לגבי שימוע (כל שימוע).

נתי כהן, המנכ"ל הנוכחי, כבר אבוד. הוא לא הבין ולא מבין ולא יבין זאת וייזכר לשמצה כמנכ"ל כושל, ספינולוג ממדרגה ראשונה וחסר יכולת ממשית בשום תחום, בדיוק כמו כל קודמיו מתחילת העשור, חבורה של כשלונות ניהוליים מחפירים ומהדהדים (שלא לומר גרוע מכך, ראה תיק 4000 וכיום זה "תיק 5000" שטרם נחקר), שהובילו את שוק התקשורת הישראלי מאסון לאסון, מספין לספין, עד כי הגענו לרמה של תשתיות של מדינה מוכת רעב באפריקה. 

בעניין השימוע שבו עסק הבג"ץ שהבאנו בתחילת הכתבה, שימוע בעניין "שירותי הפרימיום", אחד מקוראינו ביקש לפרסם את עמדתו בעניין השימוע הספציפי והחשוב הזה (חשוב במיוחד לעדה החרדית), שימוע בנושא "שירותי הפרימיום" עם תכנית לבצע רפורמה מקפת בנושא זה, והוא הסכים לחשיפת שמו אצלנו: שלמה גודמן.
העמדה המלאה שלו, שהוגשה על ידו למשרד התקשורת - מצויה כאן, ומומלצת לקריאה. 

בנוסף, אחד ממקורותינו חשף עבורנו כיצד מתקבלות ההחלטות במגזר החרדי בתחומים הללו (של "טלפוניה כשרה"), מערכת סמויה מן העין, שמפעילה מערכות טכנולוגיות השולטות במערכות הליבה של חברות הסלולר בישראל ושולטת ביבואני מכשירי הסלולר, מחוץ לכל חוק, רישיון או איזה נוהל מוכר רשמי ממשרד התקשורת.

מצ"ב 3 צילומים מתוך פרוטוקול של דיון פנימי המדבר בעד עצמו.
לחיצה על כל תמונה מגדילה אותה (סדר המסמך מלמעלה למטה):
מסמך 1

מסמך 2

מסמך 3


נספח
השימוע המסעיר את העולם החרדי
:
לקוח מכאן:
3. למה נדחה כבר 3 פעמים המועד למתן תגובות לשימוע בעניין "שירותי פרימיום"?
השימעו הזה פורסם - כאן, ב-7.1.19, ומועד מתן התגובות היה 27.1.19. אם תסתכלו באתר המשרד - כאן, תראו, שהמועד הזה נדחה כבר 3 פעמים. אין כל הסבר למה. 

אז הנה ההסבר המאוד פשוט: זה נכפה על משרד התקשורת ע"י הבג"ץ. רק שכחו לספר לכם על זה (שקיפות בעבודה הממשלה היא מילה מגונה במשרד התקשורת). אז הנה כאן הבג"ץ והנה כאן ההתייחסות לשימוע של אלה, שהובילו את הבג"ץ הזה כנגד משרד התקשורת. כאן יש את "ההודעה לתקשורת" אודות "ההתקפלות" של משרד התקשורת בבג"ץ, שהוגש כנגד המשרד. אלה מסמכים משפטיים מאוד מעניינים, למי שעוסק בנושא הזה.

אני מניח, שקוראינו לא יופתעו, שמשרד התקשורת לא השיב לפנייה שלנו למתן תגובה בעניין זה. שקיפות - אפס. ככל שהמשרד יחליט כן להגיב, נשמח לפרסם את תגובת המשרד. 

אחד מקוראינו שלח לנו את התגובה שלו לשימוע, ואנו מפרסמים זאת כאן במלואה (ללא שמו), כדי להסביר לקוראינו, שלא מבינים על מה המהומה בשימוע הזה, מה מתרחש בעולם "שירותי הפרימיום" במדינת ישראל. והנה הפנייה, שקיבלנו לפרסום, פנייה שלא זקוקה לכל הסבר נוסף ממני, כי היא ממש ברורה כשמש, ומדברת בעד עצמה בקול מאוד צלול, ואינה משקפתכמובן, את עמדת Telecom News בשום צורה:

***************************************************************************************************************
משרד התקשורת שלום וברכה,
 
הובא לידיעתי השימוע, שאתם מתכננים בתחום קווי המידע הקולי ואשר מפורסם באתר משרד התקשורת בכתובת: https://www.gov.il/he/departments/news/10012019

מטרתו המוצהרת של השימוע הוא צמצום שירותי השמעת מסרי שמע שונים אשר פעילים בעיקר בקרב הציבור החרדי. כי הדבר עולה כסף לחברות התקשורת.
 
הציבור החרדי, שברובו אינו עושה שימוש באינטרנט, רדיו וטלוויזיה, צורך את המידע והקשר הקהילתי והחברי שלו באמצעות העיתונות הראויה, הטובה והממסדית של אחד מ-4 העיתונים המגזריים בציבור (יתד נאמן, המודיע, המבשר והפלס). ולצערנו היום גם באמצעות "קווי הנעייס" וה"וצאפון" אשר פוגעים בחומות הציבור החרדי, כאשר הם נותנים תקשורת חופשית שאיננה מבוקרת ומפוקחת על ידי הממסד ומנהיגי הציבור החרדי. וכאשר לכל אחד יש אפשרות לקו טלפון שבו הוא יכול להביע את דעתו, זהו הדבר הראשון בסדיקת כוחו של הממסד, ובפריצת חומות הדת.
 
לאור כך שתקשורת חופשית היא פוגעת בשליטת הממסד בציבור החרדי, כל הכבוד לכם על זה שאתם סוגרים את ה"וצאפון" ו"קווי הנעייס".
 
כאשר סיפרו היום בכולל, שמשרד התקשורת רוצה שמי שרוצה "וצאפון" או "קווי נעייס" יצטרך לשלם על כך, ולכן ביקשו לשלוח למשרד התקשורת אימייל ולהגיד לכם שהציבור יפגע מזה. אני ראיתי צורך דווקא לשלוח מייל ולחזק את ידי משרד התקשורת.
 
אני רוצה להגיד למשרד התקשורת כל הכבוד, זה מצויין שאתם סוגרים את ה"וצאפון" ו"קווי הנעייס", כי ברור שאף אחד לא ישלם על זה, ואם זה יעלה כסף, אז יסגרו את ה"וצאפון" ו"הנייעס".
 
הציבור החרדי עומד על משמר הדת, וצריך תקשורת מבוקרת ומסוננת על ידי מנהיגי הציבור החרדי בלבד. מי שרוצה לקבל מידה יכול לקבל תקשורת נקיה עם העיתון של המגזר שלו (יתד נאמן, המודיע, המבשר והפלס). זו תקשורת ראויה, מבוקרת ומסוננת על ידי מנהיגי הציבור, שדואגים שחלילה לא יגיע לציבור דעות זרות.
 
לאחרונה יש פרצה נוראית בציבור, שכל משפחה וכל אחד יכול לפתוח קו ולומר את דעתו, הדבר פורץ את חומות הציבור החרדי ומאפשר לכל אחד לומר את דעתו. חופש הביטוי זהו דבר חילוני שאין לו מקום בציבור החרדי.
 
הציבור החרדי לא בנוי לכך שכל אחד יוכל להשמיע את דעתו ולפתוח קו, הציבור החרדי זקוק רק לתקשורת מסוננת ומפוקחת על ידי מנהיגי הקהילה דרך העיתונים הרשמיים.
 
"קווי הנעייס" הם בכלל אסון. הם מעיזים להביא ביקורת כנגד מנהיגי הציבור החרדי וכנגד גדולי ישראל ומנהיגי הדור. זהו ממש חילול השם, וכל הכבוד למשרד התקשורת שסוף סוף יסתום להם את הפה שלהם.
 
"קווי הנעייס" לא מבוקרים על ידי רבנים, לא מבוקרים על ידי מנהיגי הקהילה, וכל אחד שרוצה להביא קו חדשות שמשקף את עמדתו הפרטית, יכול לפתוח "קו נעייס". מגוון הדעות הוא אסון לציבור החרדי ומערער את הנהגת מנהיגי הקהילה. כל  הכבוד למשרד התקשורת שמתגייס לשמור על חומות הדת והמגזר החרדי, בכך שהוא סותם את הפה לכל התקשורת הלא ממסדית.
 
האיום של "קווי הנעייס" וה"וצאפון" שבהם כל אחד יכול להגיד את דעתו, הוא קריטי עבור הציבור החרדי, ויכול לאיים על המנדט הנוסף של יהדות התורה. ברוב חוצפתם חלק מקווי הנעייס מראיינים את ווידר - ראש מטה החרדים בליכוד, וגורר חרדים תמימיםלהצביע למפלגה החילונית הליכוד.

הדבר הוא כל כך נוראי שהיום התפרסם בערוץ 7 סקר ש-20% מהציבור החרדי לא מתכוון להצביע למפלגות חרדיות, וחצי מהם יצביעו לליכוד https://www.inn.co.il/News/News.aspx/394022 .
 
לאור כך, אני מצדיע למשרד התקשורת שמתגייס לשמור על הממסד החרדי, ומקדם שימוע שמטרתו לצמצם את התקשורת הלא מפוקחת בציבור החרדי. חופש הביטוי הוא אסון עבור הציבור החרדי, והוא הגורם לכך שחלק מהצבור החרדי לא מתכוון להצביע בבחירות בגלל חוסר אמון בנציגו (שביקורת עליהם אין בעיתונות הרשמית, אלא רק בתקשורת החופשית בקווי המידע הקולי), והכי גרוע אלו שמצביעים למפלגות חילוניות.

הליכוד היא "מפלגה חרדית" שאיננה מתאימה לציבור החרדי. ולכן כל הכבוד למשרד התקשורת שפועל לצנזר ולסגור את התקשורת שמאפשרת את הדעות האלו שיש דברים מלבד הממסד החרדי.
 
בנושא זה אציין לשבח את ועדת הרבנים לעניני תקשורת, אשר דואגים שתהיה לנו תקשורת מסודרת ונקיה, עבור הציבור החרדי. בעת הפריימריז בליכוד היו מספר מתמודדים מחוצפים אשר שלחו הודעות קוליות גם לכמה  אלפי מתפקדי ליכוד אשר יש להם טלפון כשר. זו בושה וחרפה שחרדים מתפקדים לליכוד, ולכן כל הכבוד לועדת הרבנים לעניני תקשורת שחסמה את הקווים של ההודעות הקוליות ששוגרו לדוגמה על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו ומשר התקשורת איוב קרא, הם החליטו שזה לגיטימי לשגר הודעות קוליות למתפקדי הליכוד מהציבור החרדי אשר מחזיקים טלפון כשר.

כאשר אדם לקח טלפון כשר, הוא בחר לתת את הסמכות לועדת הרבנים לעניני תקשורת, ואין זכות לראש הממשלה ושר התקשורת לשלוח לו הודעות קוליות בלי אישור ועדת הרבנים קודם. ולכן אני מחזק גם את ידיהם של ועדת הרבנים לעניני תקשורת שחסמו את הקווים שמהם ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר התקשורת איוב קרא שלחו הודעות למתפקדי הליכוד. גם אם אלפים מתוכם מחזיקים טלפון כשר.
 
הקולות של הציבור החרדי שייכים למפלגות החרדיות, ולא למפלגות חילוניות כמו הליכוד!
 
לסיכום - כל הכבוד למשרד התקשורת שדואג לצנזר את התקשורת הלא ממסדית והחופשית בציבור החרדי, אולי המהלך הזה ידאג אפילו לעוד איזה מנדט למפלגות החרדיות וישמור את הציבור החרדי מעט יותר תחת שליטת הממסד והעסקנים.
 
עלו והצליחו
*******************************************************************************************************************
חרדי עם סמארטפון FREE



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים