Telecom News - איך מקבלים תוספת שכר באי מענה לשאלות של אבי וייס? סודות מש' התקשורת

איך מקבלים תוספת שכר באי מענה לשאלות של אבי וייס? סודות מש' התקשורת

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> איך מקבלים תוספת שכר באי מענה לשאלות של אבי וייס? סודות מש' התקשורת
למה הגשתי תלונה (נוספת) ליועמ"ש כנגד שר התקשורת יועז הנדל? איך מערך הדוברות של השר ומשרד התקשורת מקבל "שכר עידוד", בכך שלא עונים על שאלותיי?? חשיפת עוד סודות, שצמרת משרד התקשורת לא רוצה שתדעו, איך מתנהלת צמרת המשרד הזה, שפועלת כל הזמן כנגד עובדיו, גמלאיו וכנגד האינטרסים של הציבור.
עדכונים בסוף הכתבה.
מאת: אבי וייס, 26.8.21, 08:00אביבית מסבנד

במשך שנים חשדתי (על סמך מידע, שקיבלתי היישר מתוך משרד התקשורת), שהטלת קנסות ("עיצומים כספיים") ע"י המשרד, קשורה קשר ישיר למועד, שבו העובדים מקבלים "שכר עידוד", שהיא תוספת של כ-20% חצי שנתית, על השכר הקבוע של העובדים.

כלומר: העובדים מראים פעילות כביכול לקראת המועד בו "סופרים ומודדים" את פעילותם, כדי לקבל "שכר עידוד" (מדובר בתוספת שכר נכבדה למשכורת).

לכן, החלטתי לפנות דרך "חוק חופש המידע" למשרד התקשורת ולקבל את הקריטריונים (המדדים) של "שכר עידוד", בכל אגפי משרד התקשורת.

הבקשה שלי מצויה כאן, מ-5.6.21. את התשובה קיבלתי רק ב-3.8.21 אחרי דחיות (די ברור למה). 

קיבלתי מענה חלקי (למה? מוסבר במענה כאן) ואת מסמך המענה לגופו של עניין, קיבלתי למעשה במסמך שנשלח אלי דרך יחידת חופש המידע, מסמך שהוכן באגף מנהל ומשאבי אנוש במשרד התקשורת.

מסמך המענה המלא אלי נמצא כאן. זה מסמך מרתק למי שמתעניין בספינים של "שכר עידוד".

למה מיד הבנתי ש"עובדים עלי" במסמך הזה ואני מכנה את הכתוב בו בלשון המעטה "ספינים"?
מפני שמי שחתום על המסמך (יניב חפר) "כיכב" אצלי בעבר. הלינקים לכתבות דאז בהן הוא "כיכב" כבר לא קיימים, כי האתר הקודם TheCom, שבו זה פורסם, נרכש ע"י אתר מתחרה, שחיסל את האתר וכל התוכן שלו. כך, שזה לא קיים יותר ברשת האינטרנט. אולם, בכל זאת נשאר זכר לפרשיות הללו גם באתר זה - כאן. השם AB הנזכר בידיעה הזו, הוא יניב חפר

יתרה מכך, אגף מנהל ומשאבי אנוש, שבו יניב חפר עובד, שהתמחה בזריקת גמלאי המשרד ל"פח האשפה" ו"שדידת כספם", התמחה ומתמחה בחלוקת "ציונים לשבח" לעצמו (למשל מה שיש כאן) ואביבית מסבנד, (בתמונה למעלה משמאל), הבוסית, דאגה לעצמה לפרס כספי נכבד כ"עובדת מצטיינת" (כאן סעיף 1), במקום שהפרס הזה יילך לעובד\ת ולא למנהלת בכירה מאוד, וגם דאגה לתוספות שכר לעצמה כדירקטורית בדואר (מהלך לא חוקי, שהצלחתי לבלום ברגע האחרון - כאן). 

אני לא יכול לסתור את כל המלל הספינולוגי הקיים במסמך מעין אוחנה עזראהזה מיניב חפר, כי אין לי מספיק נתונים, למעט בנוגע לסעיף אחד, הסעיף הכי הזוי במסמך, שבו מתברר לי, שגם אגף הדוברות במשרד, שבראשו עומדת מעין אוחנה עזרא, (בתמונה משמאל), (לשר יועז הנדל עצמו יש דובר משלו, בשם נתנאל דיין, שהחליף את הדובר הקודם, שהיה ספינולוג מקצועי - כאן), גם היא מקבלת "שכר עידוד".

על מה היא (הדוברת של המשרד, מעין אוחנה עזרא - מכת הרל"ב ואולי גם הדובר של השר) מקבלת "שכר עידוד"?

אז הנה זה, היישר מהמסמך של יניב חפר:
שכר עידוד לדוברת

אז במקרה זה, יש לי נתונים ברורים לסעיף הזה: הדוברות לא עונה, לא אחרי 2 ימים ולא בכלל ולא רק לי.

מ-2 הדוברים הנ"ל, קיבלתי מאז תחילת הקדנציה של יועז הנדל ועד היום, רק 2 תשובות וגם הן ניתנו באיחור רב, של בין שבוע לכמה שבועות.

מעל ל-80 שאלות שלי - לא נענו כלל.

כך, אי מענה לשאלותיי הופך לאפס ימים למתן תגובה, מה שמוריד את הממוצע של הימים למתן תגובה קרוב לאפס (רק בגלל שאני שולח את הכי הרבה פניות של עיתונאי לדוברות המשרד ודוברות השר).


זה די ברור, שכל "השיבוטים" (כאן וכאן), שהשר יועז הנדל שתל בצמרת משרד התקשורת ובכל תפקיד אפשרי במשרד, במקום לעבוד עבור הציבור וגם לענות על שאלותיי, הם עובדים אך ורק כדי לייצר בסיס למפלגה הדמיונית, שהוא - יועז הנדל הקים (שהיום היא חלק ממפלגה דמיונית אחרת, של אחד בשם גדעון סער, ש"כיכב" בעבר רבות באתר זה - למשל כאן, שעל מעלליו הרבים, לכאורה, אפשר לקרוא ולשמוע כאן, מאת הפעיל החברתי יואב פרנק ועל התלונה, שהוגשה על ידו כנגד השר יועז הנדל אפשר לקרוא כאן).

הדוברים הללו (של השר והמנכ"לית), החליטו לצפצף על חוקי מדינת ישראל וגם על תקנון האתיקה לדוברים (התקנון המלא כאן), שאומר דברים ברורים, למשל:
תקנון 1

תקנון 2

כך, שאם מי מ-2 הדוברים הנ"ל (מעין ונתנאל) קיבל "שכר עידוד" עבור עבודתו כדובר, אזי מדובר, לכאורה, בחשד להונאה ברורה וחשד להוצאת כספים במרמה מהקופה הציבורית (כלומר: מהכיס של כולנו).  

היות והשר יועז הנדל לא הגיב לאזהרות, ששלחתי לו בעניין אי מתן מענה לשאלותיי, הגשתי נגדו תלונה חריפה ליועמ"ש (התלונה במלואה נמצאת כאן, אישור קבלה יש כאן) ועיקרי התלונה הם בתצלום כאן:
תלונה ליועמ"ש

למי מהקוראים שלא מכיר מי זה יועז הנדל, (בתמונה משמאל), ולכן ליועז הנדלא יודע מה יקרה לתלונה שלי ליועמ"ש בעניינו (וזו ממש לא תלונה ראשונה), אזי אני מזכיר, שליועז הנדל יש "פטור" מכל עבירה, "פטור", שקיבל מ"הקליקה", בחתימתה של עו"ד דינה זילבר, בטרם שסיימה את תפקידה כמשנה ליועמ"ש (כאן וכאן).

אולם, עצם הידיעה, שיועז הנדל הפך להיות חלק מ"הקליקה", לא מרתיעה ולא תרתיע אותי מהגשת תלונות, בכל מקרה, שאני מוצא שהוא מצפצף על החוק, וכמעט כל הזמן הוא מצפצף על החוק. כמעט כל החלטה שלו - היא צפצוף על החוק ועל הציבור.

לכן, כל התנהלות המשרד היא כאוס אחד ענק

המרמה, לכאורה, בתחום "שכר העידוד" ליחידת הדוברות במשרד (שצמחה לרמה של אגף, אגף תקשורת, דוברות והסברה, מה שמהווה תוספת שכר נכבדה לדוברת המשרד, מעין אוחנה עזרא), היא בהחלט  נושא, שראוי לחקירה פלילית, אבל אני התלוננתי רק כנגד השר, כי הוא זה שיצר במו ידיו במשרד התקשורת את הנורמות הבלתי חוקיות הללו, של ספינים ו"עבודה בעיניים" בכל תחום במשרד, ולכן רק הוא נושא באחריות אישית לכיאוס המחריד הזה. 

הוא זה שהצניח כל כך הרבה "משובטים", חסרי כל ידע, השכלה רלוונטית, ניסיון או ידע מינימלי, בעולם רגולציית התקשורת. לכן, הוא (השר) גם נושא באחריות מלאה (ולא רק אחריות מיניסטריאלית) למה שהם עושים או לא עושים בתפקידם במשרד. 

בנוסף, השר יועז הנדל חסם אותו בטוויטר והגביל את יכולת התגובה שלי בדפי הפייסבוק של המשרד ושל השר. בעניין זה טרם התלוננתי רשמית, משום שיש כרגע בג"ץ שהגיש העיתונאי תומר אביטל מ"שקוף" (כאן) ואמתין עד להחלטת הבג"ץ בנושא זה. במקביל, יש דיון משפטי בסוגיה הזו בנוגע לראש העיר גבעתיים שחסם גולש בטוויטר כמתואר כאן. גם כאן, פסק הדין ישליך לגבי כל פוליטיקאי המשתמש ברשתות חברתיות ככלי לקידום המסרים שלו.

ממש בשבוע החולף, התגלה לי עוד "משובט" בצמרת המשרד, וזאת בעקבות מסמך, שקיבל סיני ליבל, על פי "חוק חופש המידע". מדובר במסמך, שעוסק באחת ההחלטות הכי הזויות, לא חוקיות, אנטי צרכניות ומופקרות של השר והמנכ"לית (בנוגע לשעות הפעילות של מוקדי השירות של כל חברות התקשורת).

המסמך, שסיני ליבל קיבל, נמצא כאן במלואו, ואותי הטריד לא התוכן ההזוי הקיים במסמך הזה, אלא מי שחתום עליו - שם חדש לגמרי שלא הכרתי ולא שמעתי מעולם על קיומו: בן צ'רטוף דאר. עוזר מנכ"לית. 

לכן, ביום 23.8.21 שלחתי פניה דחופה לצמרת משרד התקשורת (שר ומנכ"לית) בזו הלשון:
"הנדון: מושחר - סיכום דיון בנושא מוקדים טלפוניים.
שלום רב,
מעבר לסיכום ההזוי הזה (מצ"ב) של המנכ"לית, אותי מטריד השם החדש שיש כאן ושמשום מה חתום על המסמך: בן צ'רטוף דאר.
עד לאחרונה הוא היה עוזר מנכ"ל עיריית כפר סבא: https://kfar-saba.muni.il/uploads/n/1616073137.9358.pdf
איך הוא קפץ בין הלשכות?
מה הכישורים שלו לעסוק בתחומי התקשורת?
האם זה עבר איזו ועדת מכרזים, או שזו עוד "הצנחה" של חבר נוסף ב"שבט" "המשובטים", בלי שום קריטריון רלוונטי לעולם התקשורת?
אודה לעדכון."

טוב, אתם בוודאי כבר יודעים, שהקריטריון של יניב חפר "למתן מענה לפניות עיתונאים תוך 2 ימים" - לא עבד גם כאן ולא קיבלתי כל מענה ולא אקבל כל מענה.

זה מצטרף לעוד מעל ל-80 פניות קודמות, שלא נענו.

אולם, אלה שקיבלו את השאלות שלי, יקבלו על אי המענה הזה, "שכר עידוד" נאה לשכרם, הגבוה ממילא.

ככה זה עובד, מתחילת הקדנציה של השר יועז הנדל והמנכ"לית לירן אבישר בן-חורין ועד רגע זה. 

לסיכום:
רק החלפת כל צמרת משרד התקשורת באנשים מקצועיים וישרי דרך, שרק האינטרס הציבורי עומד מול עיניהם, תציל (אולי) את שוק התקשורת של ישראל, מהתחתית העמוקה שהשוק נפל אליה, בגלל מנהלים כושלים ומכשילים ורגולציה מוטעית מיסודה, שבה "איש הישר בעיניו ייעשה".

כמובן שיש צורך בהקמת "רשות לתקשורת", אבל זה לא יקרה בקרוב (או בכלל).

 
עדכונים 31.8.21:
א. היועמ"ש החליט להעביר את תלונתי כנגד השר יועז הנדל ליחידת פניות הציבור במשרד המשפטים (לא ברור למה) וזו השיבה לי (התשובה במלואה נמצאת כאן) שהיא העבירה את הטיפול למשרד התקשורת.

כלומר, הופעל כאן הנוהל הבלתי חוקי שגיליתי שקיים במשרד המשפטים, כבר במחצית העשור הקודם ופרסמתי זאת אז בהבלטה, תחת הכותרת המדברת בעד עצמה: "קליקת הפרקליטים בפרקליטות ובמש' התקשורת מכה שוב: חשודים בפלילים יחקרו את עצמם ויסגרו לעצמם את התיק!".

ב. לאור הטיפול הבלתי חוקי הזה ע"י משרד המשפטים והיועמ"ש, שבו נותנים לחשוד \ נילון לחקור את עצמו ולסגור לעצמו את התלונה בעצמו, ערערתי מיד על ההחלטה הזו (הערעור שלי נמצא כאן במלואו). 

עדכון 2.9.21: בעקבות אי מענה משרד המשפטים לערר שלי, הגשתי תלונה כנגד היועמ"ש עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט בפני הנציב (נת"ם) השופט בדימוס דוד רוזן. התלונה מצויה כאן.

עדכון4.9.21: שלחתי מענה חריף נוסף ליחידת פניות הציבור במשרד המשפטים - כאן.  

עדכון 5.9.21: התקבל אישור קבלת התלונה ע"י נבת"ם - כאן

עדכון 14.9.21: התקבלה החלטתו של השופט בדימוס דוד רוזן (נמצאת כאן) הדוחה את התלונה משתי סיבות ברורות:
1) שיקול דעתו של היועמ"ש לא עומד לביקורת והוא יכול להיעזר במי שהוא רוצה במתן תשובות.
2) יחידת פניות הציבור של משרד המשפטים לא כפופה לחוק הביקורת כך שהשופט בדימוס דוד רוזן לא יכול לבקר את החלטותיה, כמופיע בתצלום כאן:
תשובת הנציב לתלונתי

כך, נחשף כאן עוד "חור" בסמכויות שאינם, של נציב הביקורת על הפרקליטות: לא די ששיקול דעתו של היועמ"ש לא נתון לביקורת, גם המשנים ליועמ"ש לא נתונים לביקורת וכך גם יחידת פניות הציבור של משרד המשפטים לא נתונה לביקורת.
"ההלויה... מדינה למופת...."
את החוק העקום וההזוי הזה, "תפרה" שרת המשפטים דאז, איילת שקד. למי שלא יודע. 

עדכון 15.9.21: לאור המענה של נציב הביקורת על הפרקליטות, הוגשה תלונה חדשה בגין אי המענה של השר (או מי מדובריו) לנציב תלונות הציבור במשרד מבקר המדינה. התלונה במלואה נמצאת כאן.

עדכון 29.9.21: עדכון לגבי התלונה שהגיש יואב פרנק כנגד השר יועז הנדל בחשד לתיווך לשוחד, תלונה חמורה שהוגשה נגד שר התקשורת יועז הנדל ליועמ"ש - התלונה הועברה מהיועמ"ש לידי הפרקליטות - כאן

עדכון 5.10.21: נציב התלונות במשרד מבקר המדינה מאשר קבלת התלונה כנגד השר יועז הנדל ומדווח שהוא מתחיל לטפל בה - כאן

עדכון 26.10.21: התקבלה תשובה סופית מיחידת פניות הציבור של משרד המשפטים, הטוענת שאין מקום לפתיחת חקירה פלילית כנגד השר יועז הנדל בגין תלונתי. התשובה המלאה נמצאת כאן

עדכון 02.02.22: לקראת פסק דין מהפכני בעניין חסימת טוקבקים ברשתות חברתיות של נבחרי ציבור, מצ"ב כאן עמדת היועמ"ש לבית המשפט, לפני הכרעת הדין.

עדכון 22.2.22: משרד מבקר המדינה, שמזמן הפך לסניף פעיל של הפרקליטות (כאן), גרס באלגנטיות את תלונתי מ- 15.9.21 כנגד משרד התקשורת, בתחום הטיפול התקשורתי, בנימוקים שקריים המצוצים מן האצבע של דוברת משרד התקשורת. התגובה המדהימה של משרד מבקר המדינה מצויה - כאן, למתעניינים. 

עדכון 29.4.22: האם תכתובת בווטסאפ של שר צריכה להימסר למבקש לפי חוק חופש המידע? הפרטים בכתבה - כאן.

עדכון 12.3.23: סוף סוף המנכ"לית הכושלת של משרד התקשורת, לירן אבישר בן-חורין, שהושתלה במשרד עם עוד עדר של "כבשים משובטות" מהקרנות והארגונים הנכלוליים של המתחזה לשר - יועז הנדל, הולכת הבייתה. שלום ולא להתראות. מכתב הפרידה הבכייני, השקרי והפתטי שלה נמצא כאן, למתעניינים.
 
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים