Telecom News - מש' התקשורת גרם למעבר ל"תקשורת מתחילת המאה הקודמת" עבור החרדים

מש' התקשורת גרם למעבר ל"תקשורת מתחילת המאה הקודמת" עבור החרדים

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> מש' התקשורת גרם למעבר ל"תקשורת מתחילת המאה הקודמת" עבור החרדים
משרד התקשורת התעורר מאוחר מדי: "הלחץ המסיבי", שהפעלתי בשבוע האחרון סביב חסימת קווי המידע של משרד הבריאות ל"קומה הכשרה" של המגזר החרדי, עשה את שלו, ובעיה אחת די שולית נפתרה. אך זה מאוחר מדי וכל הבעיות החמורות האחרות, של התנהלות "עסקני ועדת הרבנים לענייני תקשורת" נשארו בלתי פתירות, כולל הספין של האיכון ע"י השב"כ וחסימת "ווטסאפ קולי".
משרד הבריאות, מחוסר ברירה, נאלץ לחזור לאמצעי תקשורת של תחילת המאה הקודמת ומפעיל רכבים שכורים עם רמקולים, שמכריזים את ההודעות החשובות ברמקולים בריכוזי מגורי החרדים. פירוט שאר הבעיות שנשארו.

עדכון בסוף הכתבה.
מאת: אבי וייס, 12.4.20, 18:40דודי אמסלם

בשבוע שעבר חשפתי תחת הכותרת: "חשיפה: מי "הצליח" למנוע העברת מידע ממשרד הבריאות לאוכלוסייה החרדית?" ובכתבה שקדמה לה (כאן), את מגוון התעלולים הבלתי חוקיים של "עסקני ועדת הרבנים לענייני תקשורת" על הגב, הכיס והבריאות של הציבור החרדי בישראל.

כמה כלי תקשורת העתיקו (ללא מתן קרדיט, כהרגלם, כלמור: גנבו), את החשיפות הללו, ובנוסף שלחתי תלונות ליועמ"ש כנגד שר התקשורת ומנכ"ל המשרד, שמגבים ומחפים על השערורייה הזו.

הלחץ הזה הוביל היום אחה"צ להצלחה ולשינוי, בנקודה אחת בלבד - בפתיחת החסימות לקווי המידע של לפ"מ, קווי מידע שפתח משרד הבריאות. פירוט כל החסימות נמצא בנספח בהמשך הכתבה. קודם אפרט את הודעת שר התקשורת והמנכ"ל מהיום אחר הצהריים.

מה שר התקשורת והמנכ"ל הודיעו היום אחה"צ?
שר התקשורת דודי אמסלם, (בתמונה למעלה משמאל, זה שיצר את הבעיה ונתן לה להתקיים, בלי הפרעה, מתחילת הקדנציה שלו כשר), התעורר לפתע וצייץ: ‏"אני רואה בחומרה רבה את העובדה, שמספרים המוקצים לצורך הודעות רשמיות מטעם משרד הבריאות אינם פתוחים לכלל המגזרים.
הניסיונות לחסום מידע מהגורמים הרשמיים במדינת ישראל לציבור זה או אחר הוא בלתי נסלח.
משרד התקשורת הודיע נחרצות הן לחברות והן לועד הרבנים כי יתערב בהסכמים במידה וזה ימשך". 

בנוסף, "יו"ר השיטה הסיציליאנית" לחסימת קווים במגזר החרדי בישראל!" הלאנתי כהן הוא מנכ"ל ממשרד התקשורת, נתי כהן, (בתמונה משמאל), הוסיף מכתב משל עצמו הנמצא כאן.

ללא ספק, זה מסמך היסטורי. פעם ראשונה מזה 15 שנה, שמשרד התקשורת נותן הוראה כלשהי בתחום המספרים ב"קומה הכשרה" וקובע ,שהם צריכים להיות פתוחים לכל, פעולה, שלא נעשתה ע"י המשרד, גם כשקווים אחרים של משרד הבריאות (למשל טיפות חלב) ואפילו של ער"ן (עזרה ראשונה נפשית) נחסמו ע"י עסקני ועדת הרבנים לענייני תקשורת.

בכל מקרה, הציוץ של שר התקשורת ומכתב מנכ"ל משרד התקשורת, שהובילו לפתיחת הקו הספציפי הזה של משרד הבריאות: 03-3050111, הגיע מאוחר מדי. הנזק לציבור החרדי כבר נגרם.

וכעת אין לקווי המידע הללו הרבה תועלת, כי הציבור חרדי קיבל, אמנם באיחור, את המידע הנדרש ישירות (עיתונות, הודעות ישירות מהרבנים, תקשורת רגילה, מפגשים פנים אל פנים ובטלפון עם גורמים רבים דוגמת: "איחוד הצלה", מד"א, קופות החולים, רווחה עירונית, צה"ל, ארגוני סיוע ורווחה וכיו"ב). זאת, בנוסף ל"ניידות הכריזה" שהפעיל משרד הבריאות מאתמול בערב (ראה פירוט בנספח).  

ובנוסף, הבעיות האחרות הקיימות בהקשר הזה במגזר החרדי: חסימת ה"ווטסאפ הקולי" והאזנות הסתר לקווים - לא נפתרו.
כך, גם לא נפתרו בעיות נוספות כפי שאפרט כאן בהמשך ובנספח. 

לכן, ביום 11.4.20 שלחתי את השאלות הדחופות הבאות לצמרת משרד התקשורת, לצמרת משרד הבריאות, לצמרת משרד הפנים (שמרכז את נושא החרדים), וועדת הרבנים לענייני תקשורת בזו הלשון:
"הנדון:  קו המידע שלא מספק מידע - ממשרד הבריאות ללקוחות "הקומה הכשרה" במגזר החרדי.
שבוע, טוב ובריא,
בשבוע שעבר, בהמשך לשאלותיי כמפורט כאן למטה, נשלחה הודעה (משום מה לא אלי), הודעת דובר משרד הבריאות בזו הלשון [ציטוט]:
*******************************************************************************************************************************************
*הוסדר פתרון לשליחת הודעות מוקלטות למחזיקי טלפונים החסומים לקבלת מסרונים (SMS)*
החל מהיום (ד) משרד הבריאות מפעיל פתרון טכנולוגי מיוחד המאפשר שליחת וקבלת הודעות מוקלטות שמודיעות לאזרחים שעליהם להיכנס לבידוד, במקום הודעות טקסט במסרון (SMS), לבעלי מכשירים חסומים.
המנגנון יעבוד באופן הבא:
1. יוצא מסרון (SMS) לכולם.
2. אלה שלגביהם השליחה לא הצליחה בשל חסימת המכשיר (טלפון כשר) המערכת מזהה זאת ומקבלים שיחת טלפון ממספר 02-5080999 שמשמיעה הודעה מוקלטת זהה למסרון. את ההודעה המוקלטת ניתן לשמוע אותה שוב ושוב.
מדובר בפתרון טכנולוגי מיוחד לטובת מאות אלפי מחזיקי טלפונים חסומים (כשרים) במגזר החרדי.
*במשרד הבריאות מבקשים להודות לשירות הביטחון הכללי על השיתוף פעולה המוצלח שדרכו הצליחו להגיע לאלפי חולים והצליחו להציל חיים.*
שר הבריאות יעקב ליצמן: *אני מברך על הפתרון שהוסדר לבעלי הטלפונים הכשרים, שהושג לאחר עבודה מאומצת של משרד הבריאות לטובת הצלת חיים ומניעת התפשטות נגיף קורונה*.
מצורפת הקלטה לדוגמה.
אייל בסון
דובר מ.הבריאות
 *************************************************************************************************************************
השאלה: כמה הודעות כאלו נשלחו מאז יום ד' שעבר מהמספר הזה (02-5080999) לטלפונים ב"קומה הכשרה"?
על פי מיטב ידיעתי, ההודעה שנשלחה היא ספין.
אודה לתגובה מהירה".

תגובה לא קיבלתי. לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים שתגובה לא אקבל. די ברור למה.

עד רגע פרסום כתבה זו - הקו הזה לא פועל. אכן - ספין. 

בנוסף, ביום 8.4.20 שלחתי את השאלות הדחופות הבאות לאותו לוח תפוצה כמו המכתב הנמצא כאן מעל (משרד התקשורת, משרד הבריאות, משרד הפנים, ועדת הרבנים):
"שלום רב וחג שמח ובריא. "שערורייה ושחיתות בהסברה של משרד הבריאות למגזר החרדי בעניין הקורונה.

בעקבות איום של ועדת הרבנים של הקיצונים, שקו המידע בעניין קורונה למגזר החרדי לא יופעל ע"י על ידי משרד הבריאות (כנראה כדי שלא ישמעו קול של אישה...), שכר משרד הבריאות "קו נייעס" פרטי, במקום להקים קו מידע טלפוני של המשרד, למידע על הקורונה למגזר החרדי.

מספר הטלפון הוא: 03-5097000 (מצ"ב פרסום משרד הבריאות):
קו משרד הבריאות

בקו הנ"ל, אין אפשרות לקבל מידע נורמלי ועדכני, בהקשה על מקש 1 בתפריט, ניתן לשמוע הודעות באופן כרונולוגי.
כדי להתעדכן במצב המעודכן צריך להקשיב במשך כמה שעות! למאות ואלפי הודעות, שכבר לא עדכניות.

בנוסף לכך, בין ההודעות של משרד הבריאות משובצות כל מיני ידיעות וסתם חדשות ממקורות אחרים, ידיעות, שאינן אמינות ואין להן כל קשר למשרד הבריאות.

בהקשה על מקש 5 בתפריט, המאזין אמור לקבל את המקומות, שבהם שהו חולים.

לא ניתן לבחור לפי עיר רק לפי אזור. כך, שמי שמעוניין לקבל את המידע, למשל, לגבי ירושלים, יאלץ להאזין במשך כמה שעות! על ערים שונות כמו בית שמש ועוד.

בנוסף, במקום למחוק את המידע הקודם, שכבר עבר עליו 14 יום והוא כבר לא רלוונטי, המידע נשאר ורק מוסיף עוד האזנה של כמה שעות!

בתפריט 2 - המידע לא עדכני.

בתפריט 3 - המידע לא עדכני, כשברקע נשמעת מוזיקת מדרגות מעצבנת, ולא ניתן להבין כלום.

בנוסף, חסר מידע על הסיכון לקבוצות סיכון.

בתפריט אין כל הוראות עדכניות בעניין אופני ההדבקה ועל הזהירות להימנע מהדבקה.

בקיצור: אי אפשר להבין כלום, ואדם נורמלי (שלא לדבר על האוכלוסיות בסיכון, שהן אוכלוסיות יותר מבוגרות) לא יכול לקבל כל מידע.
כל המטרה של הקו היא, שמפעיל הקו הפרטי (שהוא אולי מקורב של...) יקבל כמה שיותר שיחות נכנסות, שעליהן הוא מקבל דמי קישורית ומרוויח כסף מכל דקה נכנסת. כך, שיש לו אינטרס ברור, שהמתקשרים יישארו על הקו כמה שיותר זמן.

משרד הבריאות צריך להפעיל קו, שיופעל ע"י הדוברות הרשמית, קו, שייתן מידע עדכני כל יום, מידע ממוקד המותאם לאוכלוסייה הזו.

מדובר בשערורייה. כי לא נוצר קו מידע עדכני, שיתעדכן בכל יום במידע הרלוונטי (ללא צורך בשמיעת היסטוריה, שאינה עדכנית, במשך שעות).

פלא שהמגזר החרדי אינו שומר על הכללים?
 
פשוט - לא מתקשרים לקו הזה. ואם מתקשרים, מנתקים אחרי זמן קצר, כי רואים שהוא חסר כל תועלת.  גם אם מקדישים זמן (צריך שעות) להאזנה, לא מקבלים שום מידע רלוונטי.

למען עצירת מגפת הקורונה ובריאות הציבור, תעשו עם זה משהו.

אנא התקשרו לקו המידע הנ"ל (03-5097000) והיווכחו בעצמכם!

**********************************************************************************************************************
השאלות:
2. מי אחראי לשערורייה הזו? מי אמור לטפל בה?
3. עד הקמת הקו הזה: כמה כניסות של שיחות היו מ"הקומות הכשרות" לקווי המידע הרגילים של משרד הבריאות?
4. אחרי הקמת הקו (מתי בכלל הוא הוקם?), כמה קריאות היו לקו הזה ומה משכן הממוצע?
5. היות ומדובר במהלכים בלתי חוקיים בקנה מידה מבהיל ומזעזע, שלא היו אי פעם בהיסטוריה היהודית, מהלכים הנוגעים לחיי אדם ולנכים רבים, שלא לדבר על הנזקים הכלכליים והאחרים, מן הדין להורות מיידית על איסור מוחלט, שוועדת הרבנים ועסקני ועדת הרבנים יהיו מעורבים בענייני תקשורת מכל סוג.
6. אודה לתגובה דחופה ביותר, לאור החומרה המיוחדת והיוצאת דופן של הנושא הזה, ובמיוחד על רקע המצוקה הנוראית הקיימת במגזר החרדי, לעת הזו". 

תגובה לא קיבלתי. לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל. די ברור למה.

מייד לאחר הפניה הזו שלחתי עוד פנייה דחופה בזו הלשון (לאותם נמענים):
"חג שמח ובריא,
בנוסף למה שיש כאן למטה, כעת נודע לי, שלפני כשבועיים, לפ"מ (לשכת הפרסום הממשלתית), כנראה במימון הוועדה העליונה לקורונה של הממשלה, הכינה את ההודעה החשובה והחיונית ביותר המצ"ב, עבור משתמשי הקומה הכשרה,
אולם ההודעה הזו לא הגיעה לאיש, כי היא נחסמה ע"י ועדת הרבנים לענייני תקשורת.
הכיצד??
די להזכיר כאן את הפסוק: "לא תעמוד על דם רעך זו מצווה המופיעה בתורה ,ספר ויקרא ,פרק י"ט פסוק ט"ז, ועיקרה עזרה לזולת, בעיקר כאשר הוא נתון בסכנת חיים.  בשנת 1998 נוסף חוק בדיוק ברוח זו, לספר החוקים של מדינת ישראל,
האם אין כאן "שפיכות דמים" ויצירת נכים בכמויות, בגלל המחדל הזה, שלא מטופל עד רגע זה?
מה נעשה כדי לתקן את החרפה הזו, שקיימת במדינת ישראל?
בברכה, אבי".

תגובה לא קיבלתי. לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל. די ברור למה.

ההודעה החשובה הזו לא הגיעה לציבור החרדי, מהקו שנועד להפיץ אותה ולכן משרד הבריאות חזר לטכנולוגיות של המאה הקודמת: כריזה ברמקולים, כמפורט כאן למטה בנספח. 

נספח
פירוט מעודכן על השתלשלות ההתרחשויות בתחום ההודעות למגזר החרדי בימים האחרונים עד ממש כעת:

כמה עדכונים חשובים:
  • כל היוזמות של ספקי מידע קולי עצמאיים, להפיץ מידע חשוב ממשרד הבריאות לציבור המאזין ושומע בטלפון הכשרנחסמו, בדיוק בימים הקריטיים ביותר להפצת המגיפה, שבהם היה הצורך הכי אקוטי - להפצת המידע החשוב ביותר - לציבור הספציפי הזה. 
  • יש קיצוניים, למשל ב"פלג הירושלמי" (שהם חלק מ"ועד הרבנים לענייני תקשורת"), שמורים לחסידיהם ובני משפחותיהם לא לקיים את הנחיות משרד הבריאות ומוציאים הנחיות סותרות משלהם - כאןההנחיות הנכונות כלל לא מגיעות לאנשים הללו, כי צינורות התקשורת אליהם - חסומים. 
  • כל קווי המידע בנושאי הקורונה (הלא ממשלתיים) - חסומים. קווי הלמידה מרחוק - חסומים. הודעת שר התקשורת ומנכ"ל המשרד - כלל לא השפיעו על כל החסימות הללו.
  • הכי חשוב: הקו הזה, שפורסם במודעות כקו מידע למגזר החרדי: 03-3080999, נחסם בחוצפה (בשבוע שעבר) חיש מהר ע"י עסקני ועדת הרבנים ומשרד התקשורת, כהרגלו, נותן לזה גיבוי וחיפוי, כפי שאפשר לראות בתצלום כאן. הוא נפתח רק היום אחר הצהריים.
יצויין ,שהמידע, שנחשף כאן, הועבר ליועמ"ש (אישור קבלה כאן), לנוכח חומרת הנחשף והגיבוי והחיפוי, שצמרת משרד התקשורת נתנה ונותנת לכאוס המחריד והמזעזע הזה - להתקיים, במצב, שכבר עלה (עקב התפרצות המגפה בכמה אזורים) בחיי אדם ויגבה עוד חיי אדם וייצר נכים רבים בעם ישראל. מביש, מחריד ומזעזע גם יחד.

הלחץ הכבד ביותר שהפעלתי (ולא רק אני) - עזר, לכאורה, בתחום אחד משלל הנושאים שחשפתי - הודעות האיכון והאזהרה הפרטניים, על פי המידע המגיע מהשב"כ.

אולם, הפתרון הזה מגיע מאוחר מדי, ממש מאוחר, כשהנזק הכבד ביותר והמחריד כבר נגרם, כמפורט בהרחבה כאן מעל.

להלן הודעת משרד הבריאות  מ-8.4.20 בצהרים:
"הודעה לציבור
*הוסדר פתרון לשליחת הודעות מוקלטות למחזיקי טלפונים החסומים לקבלת מסרונים (SMS)*
החל מהיום (ד') משרד הבריאות מפעיל פתרון טכנולוגי מיוחד המאפשר שליחת וקבלת הודעות מוקלטות שמודיעות לאזרחים שעליהם להיכנס לבידוד, במקום הודעות טקסט במיסרון (SMS), לבעלי מכשירים חסומים. 
המנגנון יעבוד באופן הבא:
1. יוצא מסרון (SMS) לכולם.
2. אלה שלגביהם השליחה לא הצליחה בשל חסימת המכשיר (טלפון כשר) המערכת מזהה זאת ומקבלים שיחת טלפון ממספר 02-5080999 שמשמיעה הודעה מוקלטת זהה למיסרון. 
את ההודעה המוקלטת ניתן לשמוע אותה שוב ושוב.
מדובר בפתרון טכנולוגי מיוחד, לטובת מאות אלפי מחזיקי טלפונים חסומים (כשרים) במגזר החרדי. 
*במשרד הבריאות מבקשים להודות לשירות הביטחון הכללי על השיתוף פעולה המוצלח שדרכו הצליחו להגיע לאלפי חולים והצליחו להציל חיים.*
שר הבריאות יעקב ליצמן: *אני מברך על הפתרון שהוסדר לבעלי הטלפונים הכשרים, שהושג לאחר עבודה מאומצת של משרד הבריאות לטובת הצלת חיים ומניעת התפשטות נגיף קורונה*. 

דוגמה להודעה כזו יש כאן. [עדכון 12.4.20, 19:10: משרד הבריאות הלך בשיטה של משרד התקשורת והפרקליטות והעלים את הקובץ שהיה בלינק שהוביל לאתר משרד הבריאות, אבל אני שמרתי אותו אצלי בענן וניתן להוריד ולשמוע אותו כאן). יצויין, שעד רגע זה (זמן העלאת הידיעה, 13:20) המספר 02-5080999 לא פועל וההודעה הזו של משרד הבריאות היא לא יותר מאשר ספין על הציבור. 

את המחדל המזעזע הזה חייבים לחקור, כי הנזק הגדול כבר נגרם (כעת כולם בבתים והבידוד נעשה מדלת לדלת, באופן פרטני). המיסרונים הפכו כעת למיותרים, ברוב המקרים. 
:
דווח ב-11.4.20 כאן: "משרד הבריאות (באמצעות לפ"מ) פתח קו מידע טלפוני לחרדים בנושא הקורונה שמספרו: 03-3050111. אבל ״ועדת הרבנים לענייני תקשורת״ (גוף בעייתי גם בימי שגרה, ומונופול חסר שקיפות ללא רגולציה ממשית של משרד התקשורת) חוסמת את הקו למכשירים כשרים. למה? כי היא יכולה". בעקבות הפרסום הקו הזה נפתח היום אחר הצהריים. 

הוכחה מצולמת ומוקלטת, שאכן הקו הזה (שהופעל דרך גולן טלקום) נחסם עד היום אחה"צ ע"י "ועדת הרבנים לענייני תקשורת" - יש כאן

ב. כנראה מחוסר ברירה (אחרי שכל קווי המידע של משרד הבריאות למגזר החרדי נחסמו), משרד הבריאות החל אמש להפעיל רכב עם מערכת כריזה, שהחל להסתבב בריכוזים חרדיים, כאן בתצלום בירושלים ובני ברק, והכריזה, שמושמעת מהרכב הזה, מוקלטת כאן:

כריזה בירושלים ובבני ברק

הניסיון לשדר את הודעות משרד הבריאות בנושא המגיפה, מטלפון 03-3050111 באמצעות רשת פרטנר - נחסם גם הוא, חיש מהר. הוכחה מצולמת ומוקלטת על חסימת הקו ע"י "עסקני ועדת הרבנים לענייני תקשורת" גם דרך פרטנר יש כאן. רק התערבות השר והמנכ"ל פתחה היום אחר הצהריים את הקו הזה. מאוחר מדי. הנזק כבר נגרם וכעת עובדים על תיקון הנזק הנוראי שנגרם למגזר החרדי, ולא רק לו (כללכל מי שהיה במגע עם הציבור הזה, בימים הקריטים של התפשטות המגיפה), בגלל החסימות הללו. 

עדכון 24.4.20: בעקבות תלונות על ניתוקים, נפילות וקשיים בטלפוניה הסלולרית לצרכי לימוד והוראה במגזר החרדי (הקשיים מפורטים כאןכאן וכאן), נשלח מכתב נוסף (שלא פורסם ברבים) של מנכ"ל משרד התקשורת לחברות הסלולר (המכתב כאן), המזכיר להן את האיסור לחסום קווי תוכן שמשמשים ללמידה במגזר החרדי. 
כ"כ דווח ששר התקשורת הקים צוות מקצועי במשרדו, למציאת פתרונות לעומסי השיחות ומתן מענה לתלמידי מוסדות החינוך החרדי הלומדים באמצעות הטלפון. ברור שמדובר בטיפול מאוחר מדי, כי את הבעיה יצר משרד התקשורת עצמו (שר ומנכ"ל). הפתרון הנכון לבעיה הוא שהם (השר והמנכ"ל) קודם לכל יתפטרו מתפקידם, עקב הכישלון הזה. הם לא מסוגלים לפתור את הבעיה שהם יצרו במו ידיהם
 
עדכון 27.4.20: אפרת פינקל צייצה: "שמעו משהו הזוי: ועדת הרבנים לענייני תקשורת כרגע דורשת שכל מחזיק טלפון כשר שרוצה להשתמש בקוי התוכן ללמידה מרחוק, יגיש טופס נפרד עם שם ומספר טלפון אישי ויציין מה המספר אותו הוא מבקש לפתוח להתקשרות. גם לזה הם הסכימו רק אחרי הוראה ברורה של משרד התקשורת, אבל זו לא הנקודה. מה כן? משתמשים ששלחו טפסים לועדת הרבנים, מדווחים כי לאחר הגשת הטופס הם קיבלו שיחה יזומה מחברה מתחרה שמשכנעת אותם לעבור להשתמש בשירותי התוכן שלה ולא במספר הקו אותו ביקשה לפתוח. שאלו את עצמכם מאיפה הדאטה הזו הגיע לחברה המתחרה. הזוי."
המצייצת אינה יודעת שזו לא "חברה מתחרה" אלא החברה של עסקני ועדת הרבנים לענייני חסמות תקשורת, שבמקרה הבעלות על החברה מתקשרת למשפחת השר ליצמן... כל תלונותיי כבר מהעשור הקודם בתחום הזה - נגרסו... 

עדכון 13.5.20תלונתי ליועמ"ש בעניין חסימות "עסקני ועדת הרבנים לענייני חסימות תקשורת" שחסמו את ההעברת ההודעות ממשרד הבריאות ואת איכון השב"כ עקב מגפת הקורונה, הועברה לטיפול המשנה ליועמ"ש - כאן
 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים