Telecom News - כתבה מתעדכנת: חשיפת שקרי הפרקליטות והיועמ"ש בתיק 1000 שיש לבטלו

כתבה מתעדכנת: חשיפת שקרי הפרקליטות והיועמ"ש בתיק 1000 שיש לבטלו

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> כתבה מתעדכנת: חשיפת שקרי הפרקליטות והיועמ"ש בתיק 1000 שיש לבטלו
חשיפת פרשה מדהימה, של הפקרות בחקירת "תיק 1000" ע"י צמרת המשטרה, הפרקליטות, היועמ"ש, הטעיית בית המשפט והדחיפה של עיתונאים לקיים חקירה נגד נתניהו, בכל מחיר, גם במחיר האמת. אחרי החשיפה כאן, ובהמשך למכתבו של עו"ד חדד מהיום לבית המשפט, אין מנוס אלא לבטל מידית את תיק 1000. חשיפת הסודות של הפרקליטות והיועמ"ש בתיק 1000, מה שהם לא רוצים שאתם תדעו (ושבית המשפט ידע), צעד אחר צעד. 
עדכונים שוטפים וחשובים בתחתית הכתבה.
מאת: אבי וייס, 16.2.21, 22:15עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט

בהמשך לדווחים השוטפים על ההתפתחויות ב"תיקי האלפים" - כאן, העליתי היום עדכון מאוד חשוב, ואני חוזר עליו שוב כאן:
אלי ציפורי פרסם כאן: "סניגורו של נתניהו, עו״ד עמית חדד, בתשובה לתגובת הפרקליטות בעניין מתן אישור יועמ״ש לפתיחה בחקירה בתיק 1000: ‏״לראשונה, הפרקליטות מודה שהתאריכים שמסרה לבית המשפט, בהם אישר היועמ״ש פתיחה בחקירה בתיק 1000- אינם נכונים. ‏״עתה ברור ללא כל ספק – ׳תיק 1000׳ נפתח ונחקר בלי הסכמת מנדלבליט [בתמונה משמאל]״. 

בעבר, פרסמתי (כאן, בעדכון ב-13.1.21) את הכאוס בתאריכים של "אישורי היועמ"ש" (שאינם) בתיקי 1000 ו-2000 - כאן

בזמן אמת, לא היה בלבול מתי היועמ"ש אישר למשטרה בפעם הראשונה לחקור בתיקי 1000 ו-2000. זה היה ב-25.12.16, כפי שכתבו על זה כל "מדבררי הפרקליטות" ב-28.12.16, למשל: כאן, כאן וכאן. כשהגיע העת לעסוק בראיות ב"תיקי האלפים" בבית המשפט, נולדו להם ב"מתפרה" של היועמ"ש והפרקליטות, תאריכים אחרים לגמרי. משום שהוצגו בכת האישום ובחומר שהועבר לסנגורים של הנאשמים, אין סוף ראיות שקודמות לתאריך הזה.... 

התגובה של בנימין נתניהו לבית המשפט המחוזי בי-ם בדבר האישורים המשפטיים שקיבל בזמן אמת (לעניין קבלת מתנות מחברים) - כאן וכאן. זה לקוח מכאן

התגובה של עו"ד עמית חדד, הפרקליט של נתניהו לבית המשפט המחוזי בי-ם - כאן.

אולם, עו"ד עמית חדד פספס כנראה את הנקודה המרכזית, שלא הייתה ידועה לו בפנייתו לבית המשפט, כמופיע בתצלום כאן:
טענות עו"ד חדד

המילים: "שלב ראשון מביאים את ארי הרו, מדברים איתו על קלטות", אין המדובר בקלטות שהוא עצמו הקליט (שיחות נוני מוזס עם בנימין נתניהו, מה שמכונה "תיק 2000").

מדובר בהקלטות אחרות לגמרי, שהיועמ"ש והפרקליטות מסתירים מבית המשפט וכעת הן נחשפות כאן לראשונה.

יצוין שהחקירה הראשונה כנגד ארי הרו נפתחה באופן גלוי בדצמבר 2015 (בפרשה שמכונה 3H-גלובל), נושא שלא שייך בכלל ל"תיקי האלפים" (אבל בן כספית בעדותו מ- 11.4.16 כן מקשר נושא זה לנתניהו - כאן).

החלטות היועמ"ש בנוגע לחקירת ארי הרו נמצאות כאןא"ה במסמכים הללו זה ארי הרו. אפשר להבחין שאין כל קשר בין החלטות היועמ"ש לבין מה שנעשה בחקירות בלהב 433. כמובן בגיבוי וחיפוי הפרקליטות המלווה. 

בסוף פברואר 2016 נודע למשטרה שבמכשירים שנתפסו מארי הרו בחקירת 3H-גלובל יש 2 הקלטות של שיחות מוזס-נתניהו. ב-13.3.16 המשטרה ביקשה וקיבלה (נטען שבאישור היועמ"ש) "צו הרחבה" מבית המשפט, להאזנה לקלטות ופענוחן וזה הפך לחלק מרכזי מ"תיק 2000". טלפון נוסף נתפס מארי הרו ב- 14.7.16. אז החל עמו המו"מ להפוך אותו ל"עד מדינה" ב"תיק 2000". מכאן, שנשאלת השאלה, על מה היה הדיון אצל היועמ"ש ב-26.6.16, יותר מ-3 חודשים אחרי שהקלטות הללו כבר פוענחו ע"י המשטרה ב"תיק 2000"? כאן, ניתן לישיבה הזו, פרשנות אחרת לגמרי. 

הפרקליטות בתגובתה מ-15.2.21 לבית המשפט (כאן) נתנה הסבר די מעורפל על מה היה אמור ארי הרו להיחקר בעקבות הישיבה ב-26.6.16. ההסבר המעורפל הזה נמצא כאן. אנו נחשוף כאן את ההסבר שגילינו, ששונה לחלוטין ממה שהוצג ע"י הפרקליטות. 

אלי ציפורי פרסם בתיאום עמי את החשיפה המדהימה הזו כאן בפייסבוק, ומי שמעוניין בכל הפרטים עם המסמכים, ימצא אותם בכתבה כאן (כי בפייסבוק לא ניתן להעלות לינקים רבים ומסמכים רבים, מה שניתן לעשות בכתבה כאן).  

חשיפת הסודות המוסתרים של הפרקליטות והיועמ"ש בתיק 1000, מה שהם לא רוצים שאתם תדעו (ושבית המשפט ידע) צעד אחרי צעד:

1. יש אי הבנה מוחלטת בנושא חקירות "תיק 1000" בכלל (ישן וחדש) וחקירת ארי הרו, שנטען בבית המשפט, שהוא לא קשור לתיק 1000 (מצ"ב כאן מפרוטוקול בית המשפט).

בטענות החדשות של עו"ד חדד, פרקליטו של נתניהו מהיום (כאן), עלתה הטענה (מצ"ב צילום) שלפיה, ב-26.6.16 הוחלט ע"י היועמ"ש להביא את ארי הרו ולחקור אותו על קלטות. נטען בפרוטוקול הדיון, שזו פעולת החקירה הראשונה ב"תיק 2000". 

הפרשנות החדשה שלי: בפועל לא מדובר על קלטות בסמארטפון שלו (נוני מוזס - ביבי נתניהו, פרשת "תיק 2000"), שכן לגבי "תיק 1000" כנטען ע"י הפרקליטות, הוא נחקר רק ב- 27.3.17, פער בלתי סביר או הגיוני של 9 חודשים (!) מההחלטה.

יתרה מכך. ב-2017 נעשתה פעולת Cover (כלומר: "טיוח") למעורבותו של ארי הרו בפרשות 1000, 2000 ו-3000, כמתוא
מומי משולם בן כספיתר בהרחבה כאן וכאן, ובצו איסור הפרסום (כאן) שהוציא בית המשפט לבקשתו של סנ"צ שלמה (מומי) משולם (אותו אחד שגבה שנה וחצי קודם את עדותו של בן כספית, ראה בתמונה משמאל) צו שניתן ב-3.8.17, נאמר במפורש שארי הרו קשור לתיקי 1000 ו-2000. 
 
2. מכאן, שהוא (ארי הרו) כנראה נחקר במחצית 2016 על הקלטות של אודליה כרמון.

וזו המילה המושחרת בעדות של בן כספית מיום 11.4.16, והיא "בקלטת".

מצ"ב כאן כל הדף שלא מושחר מחקירת בן כספית במשטרה, חקירה שנעשתה ב-11.4.16, ויש בו כמה השחרות ואני מתייחס כאן רק להשחרה חשובה אחת כדלהלן:
חקירת בן כספית

המילה המושחרת כאן היא "בקלטת". 

בן כספית מדבר בחקירתו ע"י מומי משולם ואלון צרפתי על מה שיש בקלטת של אודליה כרמון, והחוקרים מלהב 433 מבינים על מה הוא מדבר, בלי שום הסבר נוסף מצדו, כי הקלטות הללו (היו כמה, לא קלטת אחת) היו כבר אצלם.

יצוין שחקירתו של בן כספית ע"י המשטרה ב-11.4.16 נעשתה בניגוד מפורש לנוהל משטרתי שקיים בנושא זה (כאן), שלא לדבר שזה סותר את הצורך באישור יועמ"ש (ובכתב, עם נימוקים) על פי חוק יסוד - סעיף 17(א) לחוק יסוד הממשלה, בגלל שהמדובר בחקירה זו במעשי ראש הממשלה, כנטען ע"י בן כספית.

 
3. לאור החשיפה כאן, שמדובר בקלטות של אודליה כרמון (וכנראה לא קלטות של ארי הרו, של שיחות מוזס-נתניהו), להלן לוח הזמנים שאספתי ממקורות גלויים לחלוטין והמסמכים הנלווים המצ"ב:
 
א. אודליה כרמון מחוברת לבן כספית לפחות מיולי 2013 כאן. בראיון אישי (בלכידהתצלום משמאל).

בנוסף, אודליה כרמון מתראיינת ב-18.3.13 בתכנית "עובדה" לאילנה דיין (כאן) וגם בתכנית "מה בוער" ב-2.5.13 (כאן). כבר אז יצאה כנגד הזוג נתניהו בטענות שונות ומשונות ובמרכזן קבלת מתנות מבעלי הון. 

הראיונות הללו נוגעים בעיקר לנשיא לשעבר משה קצב (פרשה בו היא כונתה בשם "א' ממשרד התחבורה"), אבל היא גם משוחחת על עבודתה במחיצת בני הזוג נתניהו.
 
בנקודת זמן לא ידועה, היא (אודליה כרמון) מעבירה לבן כספית (ואח"כ למשטרה) את הקלטות שלה (נגד נתניהו, עו"ד שמרון וארי הרו) והוא, בן כספית, ככל הנראה, מוסר זאת למשטרה כמודיע (שכן הפרקליטות טוענת כאן בפני בית המשפט, שהוא נחקר רק פעם אחת.

זה סימן, שבשאר המפגשים, והוא עצמו אמר בתכנית הרדיו שלו, שהיה לפחות 3 פעמים במשטרה, שהוא בא למשטרה כמודיע ולא כעד.
 
ב. כאמור לעיל, בן כספית נחקר במשטרה ב-11.4.16, והוא מזכיר שם הרבה פרטים בענייני מתנות למשפחת נתניהו כולל ממילצ'ן ובין היתר, הוא מתייחס לדבריה של אודליה כרמון, כשהמילה "בקלטת" נמחקה.

הסיבה למחיקת המילה הזו די ברורה: הפרקליטות והיועמ"ש מעוניינים להסתיר את סיפור הקלטת (או הקלטות, ליתר דיוק). להסתיר זאת מכולם. כעת זה נחשף.  
 
ג. היות והמידע והקלטות של אודליה כרמון לא מניבות המשך חקירה פלילית נגד נתניהו (כפי שאודליה כרמון ובן כספית תכננו \ דחפו), היא, אודליה כרמון, עוברת עם הקלטות שלה והסיפורים שלה לעיתונאי נוסף, גידי וייץ מהארץ, שמדווח על כך ב-16.9.16 בהרחבה - כאן. תצלום הקטע החשוב בכתבה הזו - כאן

מהדיווח של גידי וייץ עולות כמה תובנות חשובות ביותר (מצ"ב 2 צילומים כאן וכאן מתוך הכתבה של גידי וייץ, אם במקרה היא נעלמת מהאינטרנט):
1) היו כמה קלטות של אודליה כרמון.
2) כל הקלטות נמסרו למשטרה.
3) ארי הרו עומד במרכז הקלטות.
4) מנדלבליט החליט לעצור את הבדיקה ולא לפתוח בחקירה (!).
 
לסיכום המאמר של גידי וייץ: התאריך של הפרסום שלו מתאים לכך, שבן כספית נחקר ב-11.4.16, הישיבה עם היועמ"ש הייתה ב-26.6.16 והוא מפרסם את הכתבה ב"הארץ" ב-16.9.16 - כשהוא כבר יודע במועד זה, שיש החלטה של היועמ"ש לא להמשיך ולחקור את הקלטות הללו. הכל תואם מבחינת הלו"ז. 
 
ד. מיד אחריו ב-16.9.16, אתרJDN  די ממחזר את כל החשיפות של גידי וייץכאן, ובתצלום המצ"ב כאן, אם גם האתר הזה ייעלם מרשת האינטרנט, יש את אותם פרטים, שציינתי בסעיף הקודם.
 
ה. בן כספית ממתין יותר משנה ו-3 חודשים מחקירתו במשטרה (11.4.16), ויוצא בחשיפה עניקת משלו ב"מעריב", ב-30.7.17, (כשנה וחודש וכמה ימים אחרי 26.6.16 - מועד הדיון עם החלטת היועמ"ש לגבי ארי הרו), והוא מביא חשיפה הרבה יותר רחבה מזו של גידי וייץ - כאן וכאן.

מצ"ב 6 צילומים מתוך המאמר המרכזי שלו: כאן, כאן, כאן, כאן, כאן וכאן, אם במקרה המאמר הזה ייעלם מרשת האינטרנט.

מהצילומים הללו, שהוצאתי מהמאמר של בן כספית עולה:
1) לטענת אודליה כרמון, נתניהו ושמרון הכתיבו לה איך להתנהל בחקירה המשטרתית (יש לדבר כזה כמה שמות לא נעימים כגון: "הדחת עדים".... "שיבוש הליכי חקירה"..."מרמה והפרת אמונים"... ואולי עוד סעיפים ממש לא נעימים).
2) גם המשטרה וגם ליאת בן ארי סברו ,שמדובר בשוחד וגם בהלבנת הון.
3) מתברר, שחקירת הפרשה החלה בימיו של היועמ"ש וינשטיין, שהחליט לגנוז את החקירה.
4) היועמ"ש הנוכחי, עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט החליט גם הוא לעצור את החקירה. מנדלבליט עוצר עוד חקירות.
5) אודליה כרמון נחקרה הרבה במשטרה וסיפרה להם את הכל (לדבריה). חוץ מהקלטות, שמסרה למשטרה (היא ישירות, או באמצעות בן כספית).
6) החקירה של אודליה כרמון נמשכה חודשים.
7) צמרת אכיפת החוק לא מבינה מדוע מנדלבליט עוצר את החקירה.
8) תגובת היועמ"ש מנדלבליט לכתבתו של בן-כספית דווקא מצביעה, שיש חקירה, הפוך לטענות של בן כספית וגידי וייץ.
הוא (מנדלבליט) מאשר בתגובתו, שהמשטרה חוקרת, חקירה בליווי מלא של: הפרקליטות (עם פרקליט מלווה), ראש אגף החקירות במשטרה, פרקליט המדינה (עו"ד שי ניצן), ומנדלבליט אומר שבסיום החקירה תתקבלנה החלטות.
 
התגובה של מנדלבליט ב-30.7.17 מתאימה לדיון ב-26.6.16, שכנראה בן כספית לא ידע על פרטי הדיון הזה, או שפרשו לו את ההחלטה לא בצורה מדויקת.
 
ייתכן והמדליפה של בן כספית (כנראה עו"ד ליאת בן ארי), דווקא הבינה מהדיון ב-26.6.16, שמנדלבליט עוצר את החקירה, משום שהוא אישר להתחיל בארי הרו ומצפה לשיתוף פעולה ממנו, ומנלדלבליט לא מציין שם את הצורך של החוקרים והפרקליטות באישור חקירה של השניים הנוספים, שקשורים לאודליה כרמון, קלטותיה ועדויותיה: נתניהו ושמרון.
 
נתניהו ושמרון נעלמו מהחלטות היועמ"ש ב-26.6.16 ולכן הובן כנראה ע"י משתתפי הישיבה, שאין אישור מנדלבליט לחקור אותם, בנקודת הזמן הזו.

אולם, זה לא הפריע לאיש מהם, להתקדם בחקירות נגד נתניהו "במלא הקיטור" ובכל הכיוונים (1000, 2000, 3000, 4000), גם בלי אישורי היועמ"ש...

ההסברים של הפרקליטות לגבי תהליכי המעבר מתיק 1000 הישן לתיק 1000 החדש, הם אוסף של בדותות שאיש לא מצליח להבין אותן (כאן). גם לא הפרקליטים שכותבים את הניירות האלו, במצוות עו"ד ליאת בן-ארי, אלו שמנסים למכור את התירוצים הללו, כל פעם בגרסה אחרת, לבית המשפט ולפרקליטי הנאשמים בתיק זה. 

תשומת לב שבן כספית לא שינה את המאמר שלו, לאור תגובת מנדלבליט שיש חקירה. הוא נשאר עם הטענות (שעלו גם מכיוון המשטרה וליאת בן ארי) שמנדלבליט עצר את החקירה. מי משקר ומי דובר אמת? זאת נדע - כאשר כל החומר יהיה גלוי. 
 
ו. אם לא די בכך, ב-7.11.16 שודרה תכנית "עובדה" עם אילנה דיין, ותמצית התכנית פורסמה ב-YNET למחרת 8.11.16 - כאן.
 
בפרק הנמצא באתר "עובדה" (כאן וכאן) אין את הפרטים שיש ב-YNET.

יש כאן באתר "עובדה" תאריך לא נכון 5.5.16, וחתכו את הפרק המלא של "עובדה" והשאירו בו רק את הקטע של מאיר דגן.

כל השאר - נעלם.


כנראה המשטרה ו\או הפרקליטות הורו לאילנה דיין למחוק כל זכר לנתניהו מהפרק הזה של "עובדה" ומישהו התרשל וגם שם תאריך לא נכון על הפרק. הפרק הזה שודר בנובמבר 2016 (7.11.16). לא ב-5.5.16 ופרק ההמשך שודר כאמור ב-7.11.16 אבל הוזז משום מה ל-2017 ושם הוא קיים במלואו.
 
אולם, הם (המשטרה ו\או הפרקליטות) שכחו למחוק את כל העקבות למה שהיה בפרק הזה, למשל ב-YNET...

ב-YNET יש גם את תגובת ראש הממשלה המצולמת מפיה של אילנה דיין... גם הקטע הזה איננו בתכנית הזו שיש באתר "עובדה".
 
אולם, למרות המחיקה של חצי מפרק "עובדה" של אילנה דיין, העקבות הקיימות ב-YNET - מספרות לנו את הכל.
 
מצ"ב כאן צילום הקטע החשוב בענייננו (למקרה שהידיעה תיעלם מהאינטרנט) מ-YNET.

בתכנית "עובדה" אודליה כרמון מוסרת בקולה לאילנה דיין שהיא מסרה עדות לאורך 50 שעות.

הנה זה כאן:

 
עדותה של אודליה כרמון

 מדובר בהיקף עצום!!! 50 שעות חקירה זה דבר פשוט אדיר בהיקפו. הכל מוסתר!

זה מתאים בדיוק למה שפרסמו קודם גידי וייץ ובן כספית, שהיא נחקרה במשך זמן רב ("חודשים").

בנוסף, לא צריך לנחש שמי שהוביל לחקירתה של אודליה כרמון במשטרה, זה המידע שמסר בן כספית למשטרה. זה עולה מריאיון נוסף של אודליה כרמון מתאריך 21.2.18 (כאן) בערוץ 13 בתכנית "אקטואליה" עונה 1 פרק 80. בדקה 22 בסרטון הזה היא אומר במפורש שהיא "נקראה לתת עדות פתוחה". כלומר: לא היא יזמה הגעתה למשטרה. המשטרה הזמינה אותה אחרי שידעה שיש בידה מה למסור למשטרה. בדקה 25:40 מבינים שהשקפת עולמה אינה ימנית ולכן יש לה עניין פוליטי בהפלת נתניהו. בדקה 30:44 היא מציינת ש"היה כאן שרשרת של מעשי שחיתות". בדקה 44:50 היא מבהירה (אם לא היה ברור קודם), שיש לה עניין פוליטי להפיל את הימין כולו. כך, שהיה כאן שילוב של רצון להתנקם בנתניהו שנתפס בעינה כמושחת, בליווי פן אידאולוגי. 

כפרפראות אפשר לציין שב-21.6.18 אודליה כרמון מתחה ביקורת קשה על כתב האישום כנגד נתניהו, בתכנית הרדיו ב-103fm של בן כספית ואריה אלדד - כאן"כתב האישום הזה הוא פשוט בדיחה", טענה, בין היתר, בתכנית הרדיו הזו. 
 
שורה תחתונה:
1. אודליה כרמון בשת"פ עיתונאים (בן כספית, גידי וייץ, אילנה דיין) דחפו שוב ושוב את המשטרה לחקור נגד נתניהו וגם נגד שמרון והרו.

2. נעשו פעולות חקירה רבות, שלא ידועות לנו והן מוסתרות היטב (עד רגע זה).

3. כנראה, ש-2 היועצים המשפטיים לממשלה (וינשטיין ומנדלבליט), בשלבים מסוימים של החקירות הללו, הורו להפסיק לחקור (כנראה ראו שזה רכילות וזבל).

אולם, המשטרה והפרקליטות המלווה בראשותה של ליאת בן ארי, כנראה בדחיפה של שי ניצן, המשיכו לחקור, למרות ההחלטות הללו. וחקרו בקצב ולכל הכיוונים.

בסופו של המהלך, ד"ר מנדלבליט "נכנע" ללחץ הפנימי שבו הוא היה נתון (לדבריו, בקולו, בהקלטות שפורסמו ע"י עו"ד אפי נווה - כאן), בליווי הפגנות שכוונו ישירות נגדו באותה עת (מנובמבר 2016) - כאן. ואז, בדצמבר 2016, הוא מאשר חקירה כנגד ראש הממשלה (בתיקי 1000 ו-2000). 


4. כמעט כל המסמכים בנוגע ל"תיק 1000 הישן" שנבעו מהמידע ועדותם של בן כספית ואודליה כרמון, כולל איסור החקירה ואישורי החקירה הזו, לכל שלביה, מוסתרים היטב!

5. ארי הרו, כנראה, נחקר בנושא הקלטות של אודליה כרמון, וחקירתו הזו בעניין קלטות אודליה כרמון - מוסתרת גם היא היטב.

לא פלא, ש"אוחזים אותו בגרונו" (ונמוך יותר מהגרון) בנושא האישי שלו, שבו יש נגדו תיק, שנדחה הדיון בו בבית המשפט, עד שיעיד ב"תיקי האלפים" - בדיוק לפי ההנחיות של הפרקליטות.

לכן, בית המשפט הוטעה לחשוב, שהוא לא קשור לתיק 1000 (הישן או החדש).

6. בית המשפט קיבל תשובות שקריות שוב ושוב מהפרקליטות והיועמ"ש, בנוגע לתאריכים חקירת תיק 1000 (הישן והחדש), ככל הנראה, כדי לנסות להסתיר את החקירה הענקית הזו (רק 50 שעות חקירה של אודליה כרמון עצמה), נגד נתניהו, שמרון והרו.

7. הבלבול והשקרים הללו לגבי התאריכים של "אישורי היועמ"ש" פורסם כבר על ידי אלי ציפורי בקצרה וגם על ידי: כאן (בעדכון ב-13.1.21) בו פרטתי את הכאוס בתאריכים של "אישורי היועמ"ש" (שאינם) בתיקי 1000 ו-2000 וריכזתי את כל הסתירות הלל ובתאריכים - כאן
 
מדובר באוסף אדיר של מעשי הונאה, הסתרה, שקרים, סילופים וספינים, על הציבור ועל בית המשפט, מצד היועמ"ש, צמרת הפרקליטות והמשטרה, כדי להסתיר את העובדה, שתיק 1000 זה גלגול של הרבה חקירות לא חוקיות וללא אישורי היועמ"ש, בניגוד לחוקי מדינת ישראל. 

אין מנוס אלא לבטל את החלק של תיק 1000 מכתב האישום, ויפה שעה אחת קודם. 

כתבות ההמשך הישירות והמשלימות לכתבה זו נמצאות בכתבות:
"מה מסתתר בשורות שהושחרו ע"י הפרקליטות בעדות בן כספית בתיק 1000?"
"חשיפה: הפרקליטות מסתירה את המודיע של בן כספית (מאבטח\נהג מהשב"כ)!". 
מומלץ לקריאה מיד אחרי קריאת כל כתבה זו, על שלל עדכוניה כאן למטה. 
 
LIE FREE

עדכון 9.1.19: פורסם כאן ע"י חיים לוינסון ב"הארץ" (כותרת בלבד): "העוזרת של מילצ'ן תובעת את אמסלם לאחר שרמז שהדליפה את עדותה בתיק 1000.
זו התביעה השנייה שהגישה הדס קליין נגד יו"ר הקואליציה. עורך דינה הגיש אתמול כתב הגנה בתביעה שהגיש נגדו אמסלם משום שאמר כי התנצל בפני קליין בפשרה בתביעה הקודמת."

עדכון 17.2.21:
א. דווח ע"י אבישי גרינצייג: "בית המשפט המחוזי דחה את בקשת סנגורו של נתניהו, עו"ד עמית חדד, לקבל את העדות המלאה ואת החומרים המודיעיניים שהעביר בן כספית למשטרה" ההחלטה - כאן

עדכון 18.2.21:
אגלעד צוויק מ"ישראל היום" כתב כך בטלגרם והתראיין בערוץ 20: "פתחו בחקירה בלי אישור היועמ"ש: 
עוד הוכחה שמנדלבליט הטעה את ביהמ"ש לגבי אישור חקירת 'תיק 1000':
ביהמ"ש דוחה היום את בקשות סנגורי נתניהו לקבל את העדות המלאה של בן כספית וחומרי חקירה נוספים מתיק 1000 "הישן" - מפאת "חוסר רלוונטיות" ל-1000 הנוכחי.
המשמעות: ה'אישור' של מנדלבליט מיוני 2016 *לא* היה לתיק 1000 הנוכחי.
מדוע?
‏למי שהחסיר את הפרקים הקודמים:
מנדלבליט הגיש לאחרונה לביהמ"ש מזכר לפיו ביוני 2016 אישר לבצע בדיקות בתיק 1000 ->
אך השבוע הודתה הפרקליטות כי מדובר בתיק 1000 "הישן" - זה שכאמור "לא רלוונטי" כלל לתיק 1000 הנוכחי.
כלומר מנדלבליט, לשיטת הפרקליטות ובית המשפט, לא באמת אישר לחקור את תיק 1000.
‏זה לא הכל:
הפרקליטות *בעצמה* הודיעה לביהמ"ש כי ב-1000 "הישן" מנדלבליט הורה לחדול מחקירת "אפיק מילצ'ן" כי אין די בשר בסיפור.
אז כיצד המשטרה לפתע "מצאה" בשר בנושא שנאסר עליה לעסוק בו?
לדברי הסנגורים, המשטרה "עשתה דין לעצמה וחקרה 'אפיק עצמאי' זה ללא רשות כדי לנסות ולקבוע עובדות בשטח"
‏ואם תהיתם, המידע על 'טובות הנאה' לכאורה שניתנו לנתניהו ממילצ'ן לא "הגיע" פאסיבית למשטרה, אלא החוקרים עצמם הם אלו שהציפו את הסוגיה, כפי שעולה מחקירתה של הדס קליין."

הערה חשובה למה שפרסם גלעד צוויק: המשטרה קיבלה דיווח על מילצ'ן והמתנות שלו מבן כספית (ממקור שלא ברור מי הוא, וכנראה גם מאודליה כרמון) הרבה קודם לכן. לדברי הפרקליטות בתגובתה לבית המשפט, הדס קליין נחקרה בעניין מילצ'ן והמתנות לנתניהו ב-6.10.16 (כאן). אולם, בן כספית אמר זאת במפורש וברור במענה לשאלה ממוקדת בחקירתו ב-11.4.16 כמופיע בתצלום כאן:
מילצ'ן מביא מתנות לביבי

כלומר: החוקרים, שחקרו את בן כספית ב-11.4.16, כבר ידעו על מילצ'ן והמתנות, ובן כספית אישר להם את זה. לכן, הטענה של הפרקליטות, שהכל נחשף רק אחרי חקירת הדס קליין, חצי שנה אחרי מועד חקירתו של בן כספית, היא הטעייה.

אני מביא את העובדות כאן לקוראים, שלא רק שחקרו את "תיק 1000" (מתנות לביבי) כבר מ-2014 ו-2015 ובמיוחד ב-2016, היו 2 החלטות של 2 יועמ"שים - לא לחקור! את 2 ההחלטות לא לחקור - מעלימים, ואז בפרקליטות קוראים למה שמעלימים: "תיק 1000 הישן".
דהיינו: לא רק שאין החלטה של היועמ"ש לאשר לחקור חשדות כנגד נתניהו ב"תיק 1000" (מה שנדרש על פי חוק יסוד), יש החלטות הפוכות: לא לחקור. אלו החלטות מ-2 יועמ"שים, באופן עוקב (וינשטיין ומנדלבליט), אחרי שראו את שפע הזבל, ששפכו להם על השולחן ובטונות, אנשים דוגמת אודליה כרמון ובן כספית.
כלומר, את מי שצריך להעמיד דין (אחרי חקירה כמובן) זה את: שי ניצן, ליאת בן ארי-שוויקי, רוני אלשייך, מני יצחקי, רוני ריטמן, את קציני החקירות, שעסקו מעשית בנושא, בראשותו של סנ"צ מומי משולם ואת הפרקליטים המלווים מפרקליטות מיסוי וכלכלה בת"א. כולם עסקו בחקירת "תיק 1000", זמן רב ובאינסטנסיביות יתרה (רק כדי לנסות ולהפיל את נתניהו), לא רק בלי אישורי יועמ"ש, אלא נגד אי אישורי יועמ"שים לחקור! זה סגנון התנהלות המתאים למשטרים חשוכים ואפלים ביותר. לא למדינה דמוקרטית שוחרת חוק וצדק. 

עדכונים 19.2.21:
א. ריאיון נוקב ב"רדיו גלי ישראל", חשיפת מסכת השקרים שלא מספרים לכם על "תיק 1000 הישן", ריאיון שנערך עם אבי וייס ע"י אלי ציפורי כאן בלינק מדקה 1:19:49. השידור הזה הועבר גם ליוטיוב - כאן

ב. ריאיון נוקב ביותר ב"רדיו סול - Radio Sol", חשיפת מסכת השקרים שמסתירים ממכם אודות "תיק 1000 הישן", ריאיון שנערך עם אבי וייס ע"י המגישים יובל ענתבי ונהוראי זר, כאן בלינק מדקה 21:38. http://bit.ly/RadioSolAviW
פרטים נוספים וכל המסמכים שנחשפו יש כאן למתעניינים בפרטים: https://bit.ly/Tik1000.

עדכונים 21.2.21:
א. התקבלה החלטה מאוד מעניינת של בית המשפט המחוזי בי-ם להעביר חלקים מ"תיק 1000 הישן" לידי הסנגורים של נתניהו. מדובר בעיקר בחומרים של עדותה של אודליה כרמון ממחצית 2016 ושל עוד 2 אנשים שקשורים כנראה לנושא "המתנות". בהחלט תואם את מה שחשפתי לגבי מעורבותה של אודליה כרמון ובן כספית בתיק 1000, מה שהוסתר היטב עד כה ונחשף על ידי וכעת מתחיל לצאת לאור, גם מכיוון בית המשפט. יהיו לזה עוד התפתחויות, אחרי שעורכי הדין יקבלו את החומרים הללו, שהיו מוסתרים היטב שנים (מאז "כתב החשדות"), מפני עורכי הדין של נתניהו (בכוונה). ההחלטה של בית המשפט המחוזי מצ"ב - כאן.

ב. בהחלטת בית המשפט מהיום בנושא חומרים מ"תיק 1000" מוזכרים עדויותיהם של 3 דמויות חדשות ב"תיקי האלפים (בנוגע לתיק 1000, הישן והחדש): 
1. סטיבן שנאייר. מדובר באיש עסקים מניו-יורק המקורב גם לנתניהו וגם לרון לאודר (מי שהיה ועודנו יו"ר הקונגרס היהודי העולמי) שהיו מיודדים ונטען (כנראה ע"י בן כספית ו\או אודליה כרמון) שסיפק מתנות לנתניהו. לפי פרסום של בן כספית (כאן), סטיבן שנאייר היה "ציר הכסף" בין לאודר לנתניהו. סטיבן סייע לרון לאודר בגיוס תרומות בארה"ב וניהל את עסקיו בישראל (של רון לאודר). שנאייר איננו עד תביעה, כי כנראה לא שיתף פעולה עם החוקרים בחקירתו ב- 16.9.16; לאודר הוא כן עד תביעה. לא ברור מי אישר לחקור את סטיבן שנאייר בענייני נתניהו במועד זה (16.9.16).

2. סניאל סנילביץ שנחקר כמה פעמים וביום 11.7.16 נחקר חקירת המשך בנושא המתנות. סניאל (סאני) סנילביץ, לשעבר יועצו של נתניהו, נחקר נוגע למתנות מבלי שברור מי אישר לחקור אותו. סאני סנילביץ היה יועצו המיוחד של ראש הממשלה בנימין נתניהו לענייני טכנולוגיה ואינטרנט בין השנים 2006-2009, הוא התפטר במאי 2009, ולא ברור למה הוא נחקר ביולי 2016 עד עניינים מהעשור הקודם. זה מאוד מתאים לסוג המידע הרכילותי העולה מעדויותיהם של אודליה כרמון ובן כספית. סנילביץ איננו עד תביעה בתיק, כי כנראה לא שיתף פעולה בחקירה ולכן הסתירו אותו עד היום.

3. מלכה אבן חן שנחקרה ביום 4.8.16 בענייני המתנות ומילצ'ן. לא ברור מי אישר לחקור אותה בעניינים אלו. מלכה (מלי) אבן חן (פרטיה כאן) הייתה עוזרת פרלמנטרית לנתניהו כשהיה יו"ר האופוזיציה בשנים 2005 עד 2008 (במקביל לאודליה כרמון), ומ-2008 ועד אוגוסט 2010 הייתה יועצת אישית לרוה"מ (כאן). ברור שטענת הפרקליטות לבית המשפט שעניין מילצ'ן בתיק 1000 נולד רק בסוף 2016 מתנפצת מול העדויות של בן כספית, אודליה כרמון ומלכה (מלי) אבן חן, שעסקו בעדויותיהן ובהקלטות - במילצ'ן, הרבה קודם לכן. מלכה אבן-חן איננה עדת תביעה בתיק, כי היא כנראה לא שיתפה פעולה עם החוקרים ולכן העלימו אותה עד היום. 

לאור כל העולה מההחלטה של בית המשפט, מתברר שהחקירה בעניין המתנות בוצעה בהיקף נרחב, שכעת נחשף רק קצה הקרחון. השופטים מציינים שתיק 1000 הישן כולל 17 קלסרים, מסמכים נוספים במעטפה ותיקייה וקלסר מודיעין. השופטים שחררו כעת חלק קטן מזה. 

ממה ששוחרר, עולה שהיקף חקירת תיק 1000 טרם אישור היועמ"ש (אישור שניתן ב-25.12.16) וכנגד החלטות מפורשות של היועמ"ש הקודם ויינשטיין והנוכחי מנדלבליט שלא לחקור את הטענות ב"תיק 1000", שמקורן בעיקר מבן כספית ואודליה כרמון, היו בהיקף עצום וכללו אנשים מהמעגל הקרוב לנתניהו (בהחלטה מהיום נחשפו 3 אנשים כאלו, שלא היו ידועים עד היום, כמעורבים בתיק 1000). יודגש שחקירת כל מי קרוב לנתניהו, דורשת אישור חקירה ספציפי הזהה לאישור לחקירת נתניהו. מה שלא היה כאן. 

ב. אלי ציפורי העלה כאן בעקבות החלטת בית המשפט פוסט קצר בזו הלשון: "עוד התפתחות חשובה במשפט נתניהו: בית המשפט החליט להעביר חלק מחומרי תיק 1000 הישן לפרקליטי נתניהו, ביניהן תמלילי חקירת אודליה כרמון. המשמעות:
א. ליאת בן ארי ניסתה להסתיר את החומרים.
ב. כפי שאבי וייס ואני כתבנו: תיק 1000 התחיל בלי אישורי מנדלבליט עוד בעדויות כרמון ובן כספית ובן ארי עשתה בלבול מכוון בין תיק 1000 לתיק 1000 הישן, למרות שאחד הם."

גאלי ציפורי העלה כאן פוסט עדכון (כותרת בלבד): "יועץ לנתניהו ומקורב אליו נחקרו על המתנות לנתניהו עוד לפני שניתן אישור לחקירה בתיק 1000: שימו לב - מההחלטה היום עולה שיועצו לשעבר של נתניהו סניאל סנילביץ ואיש הכספים הניו-יורקי סטיבן שנאייר נחקרו בתיק 1000 עוד לפני שמנדלבליט אישר לדבריו את החקירה (דצמבר 2016). עוד הוכחה ששי ניצן ובן ארי עשו ככל העולה על רוחם כדי להפליל את נתניהו."

עדכון 22.2.21:
א. אלי ציפורי העלה כאן פוסט: "‏עוד הוכחה לתפירת התיקים: החוש הבלשי של אבי וייס גילה מי זו מלכה אבן חןמלי אבן חן תמונה חופשית מאתר לשכת המאמניםתמונה משמאל] שצויינה אתמול בהחלטת בית המשפט. ובכן, היא היתה יועצת לנתניהו (הן כיו״ר האופוזיציה והן כראש ממשלה) בין 2005 ל-2010.
כלומר, בן ארי ושי ניצן ״דגו״ ראיות על מתנות לכאורה לנתניהו הרבה לפני שהיו אישורים. ובכל פעם שהגיעו למבוי סתום הם המשיכו לדוג ראיות בניגוד לחוק ובניגוד להוראות מנדלבליט.
‏שימו לב: אבן חן היתה עוזרת של נתניהו גם בזמן שהיה יו"ר האופוזיציה, ובמקביל גם אודליה כרמון היתה העוזרת של נתניהו בכהונתו כראש אופוזיציה, בשנים 2006־2007.
כרמון היתה בין מחוללי החקירות נגד נתניהו.
מלכה (מלי) אבן חן ניתקה את הטלפון לאבי וייס."

עדכונים 23.2.21:
א. ריאיון מדהים (כ-10 דקות, של אבי וייס ביחד עם כנרת בראשי והשופט בדימוס הרן פיינשטיין) בתכנית הבוקר ב"גלי ישראל" של השדר הוותיק והמוביל אבי רצון, כולל חשיפות חדשות, שלא נשמעו עד היום, בתחום "תופרי התיקים" (הפעם בהקשר של תיק 1000: https://bit.ly/Tik1000) והשקרים הבלתי נגמרים של היועמ"ש והפרקליטות בנושא "האישורים", שלא היו ולא קיימים ב"תיקי האלפים". המציאו כאן מונח שקרי לחלוטין, ששמו "תיק 1000 הישן", והעיקר: מי המציא ובישל את סיפורי "המתנות". כל החשיפות המזעזעות, בהקלטה בלינק כאן: http://bit.ly/AviWeissAviRatzon.

מסמך אישורי היועמ"ש ד"ר מנדלבליט שהוגש לבית המשפט המחוזי בי-ם ב-5.1.21 - כאן

ב. החשיפות החדשות והמדהימות ביותר, לגבי "תיקי האלפים", שישאירו אתכם עם פה פעור, של אבי וייס, אלי ציפורי ואלוף (מיל.) דן ביטון, במסגרת "פורום קפה שפירא" בהנחייתה של גלי בת חורין, כאן ביוטיוב:


אפשרות נוספת לצפייה בשידור בן השעתיים וחצי ב"חדר מצב" - כאן

עדכונים 24.2.21:
א. אחד מאלו שצפו והקשיבו לדבריי, ושמע ממני וקרא באתר כאן למעלה שהמשטרה \ פרקליטות מחקו את הסרטון של "עובדה" של אילנה דיין מהאינטרנט (בחלק שנוגע לאודליה כרמון). אז קיבלתי לפתע את כל הסרטון. כרגע העליתי זאת לענן שלי וזה זמין מרגע ואילך לכל מי שמתעניין. יש בו את אודליה כרמון עם המסמכים שמסרה למשטרה (שמצויים בסרטון הזה), כולל הטענה המתועדת בסרטון לעצירת החקירה ע"י 2 היועמ"שים - כאן

ב. אלי ציפורי העלה כאן בעקבות כך פוסט קצר: "צפו בקטע המדהים: אודליה כרמון ואילנה דיין אומרים בתכנית ״עובדה״ בנובמבר 2016 בצורה הכי ברורה שמנדלבליט ״בלם״ את תיק 1000 ״הישן״. 
למרות שעצר הבדיקה-חקירה בעניין המתנות שי ניצן ובן ארי המשיכו לחקור בניגוד להוראתו ובניגוד לחוק יסוד לתיק 1000 ״החדש״ - שזה אותו תיק (ניתן לו אישור רק בדצמבר 2016 לפי מנדלבליט במסמך לבית המשפט).
כרמון שיתפה פעולה גם עם בן כספית וגידי וייץ בניסיון להפליל לכאורה את נתניהו.
תודה לאבי וייס."


עדכונים 25.2.21
א. פורסם כאן ע"י רביב דרוקר פרומו לתכנית "המקור" בערוץ 13 (כותרת בלבד): "בלעדי ל"המקור": העדות במשטרה של היועץ לשעבר של הזוג נתניהו.
שעיה סגל ז"ל הגיע לחקירה במסגרת תיקי האלפים, וגולל לראשונה לעיני המצלמות בחדר החקירות את מה שקרה לו בסביבת רה"מ ורעייתו: "הם אנשים אוהבי מתנות" • התחקיר ישודר בקרוב ב"המקור"."
הערה: העדות לא קבילה. מדובר בהטעיית הציבור ובביזוי המת.

ב. ריאיון מדהים (כ-14 דקות, של אבי וייס ביחד עם אלי ציפורי, התחלה בדקה 02:30 עם הקלטת אודליה כרמון בתכנית של אילנה דיין ואח"כ מדקה 12:00 עד דקה 26:00), בתכנית הבוקר ב"גלי ישראל" של השדר הוותיק והמוביל אבי רצון, כולל חשיפות חדשות, שלא נשמעו עד היום, בתחום "תופרי התיקים" (הפעם גם בהקשר של תיק 1000: https://bit.ly/Tik1000 וגם בתיק 4000: https://bit.ly/Tik4000No52) והשקרים הבלתי נגמרים של היועמ"ש והפרקליטות. העיקר: מי המקור הנוסף של בן כספית שבישל עמו את סיפורי "המתנות". כל החשיפות המזעזעות, בהקלטה בלינק כאן: http://bit.ly/AviWeissRatzon.

עדכונים 26.2.21:
אאלי ציפורי העלה כאן פוסט: "שישי אלטרנטיבי עם יערה זרדאבי וייס ואנוכי, הערב ב-19:45; והיום יחשוף אבי וייס שאחד המקורות של בן כספית למתנות לכאורה של נתניהו היה *מאבטח שב״כ* (תיק 1000 ״הישן״ שמנדלבליט הורה לעצור אבל שי ניצן וליאת בן ארי המשיכו בניגוד לחוק יסוד). איך דבר כזה עובר בשתיקה?".

ב. פורסם אתר "שישי אלטרנטיבי": ביום שישי 26/2/2021 בשעה 19:45 נעלה כאן מגזין חדשות איכותי בהשתתפות
מיטב הפרשנים ואנשי המקצוע ... לא עוד ערוצי הפייק 11.12.13 ערוצי התעמולה והשקר!
אנו מקווים להיות אלטרנטיבה ראוייה.
במוצאי שבת 27/2/2012 בשעה 21:00 ישודר שידור חוזר ומייד לאחריו יענו הפרשנים שלנו על שאלותיכם....
לידיעת שומרי המסורת שבינינו, התוכנית תוקלט לפני כניסת השבת ותשודר בשבת. באופן אוטומטי. לינק לתוכנית: כאן

עדכונים 28.2.21
אאלי ציפורי פרסם כאן פוסט חשוב: "פרקליט נתניהו עמית חדד: "רביב דרוקר מזהם את ההליך המשפטי ומבקש לשדר הדלפה אסורה".
****************
עו"ד עמית חדד מבקש מבית המשפט לאסור על רביב דרוקר לשדר את ההקלטה של שעיה סגל ז"ל על שרה נתניהו. מסתבר שדרוקר עשה תרגיל מלוכלך כהרגלו ופנה לבית המשפט בבקשה לשדר את ההקלטה המודלפת (ברור שזה מהפרקליטות או מהמשטרה) ובית המשפט למעשה אישר לו בטענה כי אין זה בסמכותו לדון בבקשה. כלומר, דרוקר, מבקש להכשיר הדלפות מגמתיות וייתכן גם פליליות, דרך בית המשפט (מדובר בתיק 1000 ״הישן״).
עו"ד חדד כותב בבקשה לעיון מחדש כי "דרוקר מבקש לעשות שימוש בהדלפה אסורה תוך שהוא מהין להגיש בקשה בגינה לבית המשפט. דומה שאוזלת היד של רשויות האכיפה ביחס לתופעה הנרחבת של הדלפות של חומרי חקירה בהליך זה הביאה לתעוזה יוצאת דופן שמקבל ההדלפה (דרוקר) פונה עם ההדלפה האסורה לבית המשפט שיתיר לו לפרסם אותה".
בהמשך כותב עו"ד חדד כי ״דרוקר הגיש לבית המשפט ראיה לא קבילה במטרה להמשיך ולזהם את ההליך המשפטי. מדובר בהמשך ישיר לתוכנית ששידר דרוקר בה הוא ראיין עדי תביעה והתיימר לבצע 'משפט ציבורי-פומבי' מקביל לזה המתקיים בפני בית המשפט. נזכיר כי המבקש (נתניהו) ייחד פרק בבקשתו להגנה מן הצדק לסוגיית ההדלפות ומשמעותן"."

ב. דלית סוטר - גב"ח מצייצת כאן: "נצ"מ (מיל.) אבי וייס מטיל פצצה! האם גורמים בכירים בשב"כ מעורבים בניסיון הפיכה שלטונית?!"


ג. הפתעות וחשיפות באולפן אונליין TV: המנחה: רמי בן יהודה. אבי וייס מגיע לאולפן לפוצץ את תיקי נתניהו. באולפן נמצא גם מאור דרעי, היועץ הפוליטי המוכר. שעתיים של חשיפות בלעדיות ומזעזעות ומענה לשאלות המאזינים:


עדכון 2.3.21: הופץ פרומו לקראת הראיון שלי מחר 3.3.21 בשעה 18:00 אצל גילה בויום (כאן וכאן). 

עדכונים 3.3.21:
א. בפניה החדשה של עורכי דינו של נתניהו לבית המשפט המחוזי בי-ם בנושא עו"ד רועי בלכר (כאן), מסתתרת פצצה נוספת הקשורה, ככל הנראה, לצמד בן כספית ואודליה כרמון.
מדובר על מידע שהתקבל עמידע מודיעיני חדש"י החוקר של בן כספית, סנ"ץ מומי משולם (בתמונה משמאל), זה שחקר את בן כספית ב-11.4.16 וכאן יש דיווח אודות פגישה נוספת עם המקור (בלי שם. סביר להניח שזה בן כספית, אחת מ-3 הפגישות במשטרה שהוא עצמו דיווח בתכנית הרדיו שלו), דיווח מהמחצית הראשונה של אוגוסט 2016.

יצויין שב-23.7.16 מתפרסמת לפתע כתבה נרחבת אודות הרי ארו בדה-מרקר - כאן עם הכותרת המדברת בעד עצמה: האיש שיודע הכל על הכספים של נתניהו..." לא צריך לנחש מהיכן התקבל המידע הזה...

בדיווח המקוצר הזה המופיע בתצלום משמאל, שנמצא בידי עורכי הדין של נתניהו, כתוב שנמסר לחוקרי להב 433 מידע נוסף כנגד נתניהו, מידע המחשיד את ארי הרו כצינור כספי לנתניהו וגם מחשיד את ארנון מילצ'ן כספק "פינוקים" לשרה נתניהו. עולה כאן שם נוסף שלא היה ידוע קודם, משה רונן, שהעביר כספים דרך ארי הרו לנתניהו ולא ידוע אם נגבתה ממנו עדות. סביר להניח שכן, אבל שמו לא הופיע בשום מסמך שהועבר להגנה. משה רונן הוא עו"ד תושב טורונטו, שהיה מאוד פעיל בתחום קשרי קנדה-ישראל ובלובי היהודי בקנדה. הוא אף עסק בגיוס כספים מעשירי הקהילה היהודית - קנדית לטובת ישראל וכנראה גם לטובת הליכוד. 

סביר להניח שנחקרו עוד אנשים, למשל "תכשיטי פדאני" ו"סוכנות הנסיעות איילה טורס". כנראה שכל החומרים הללו מוחבאים היטב תחת השם המומצא ע"י עו"ד ליאת בן ארי שוויקי: "תיק 1000 הישן". למותר לציין שכל הפעילות הזו נעשה לא רק בלי היתר היועמ"ש, אלא כנגד החלטת היועמ"ש שלא לחקור בכיוון הזה (כלומר: החומרים מבן כספית ואודליה כרמון נראו ליועמ"ש הקודם וינשטיין וגם למחליפו מנדלבליט, כלא אמינים). זה לא הפריע לעו"ד ליאת בן ארי ולחוקרי המשטרה להמשיך ב"תפירת תיק 1000" ובתוספת הלחצים של שי ניצן ("הוא מחזיק אותי בגרון", "המניאק הזה לא מחליט בתיק", כך לדברי ד"ר מנדבליט, בהקלטה של שיחתו עם עו"ד אפי נוה) ובהפגנות פראיות כנגד היועמ"ש, שהתקיימו סמוך לביתו בפ"ת, הובילו את ד"ר מנדלבליט במחצית דצמבר 2016 כן להסכים לחקירת "תיק 1000", ואז התיק הזה הפך ל"תיק 1000 החדש", כדי להסתיר את כל מה שנעשה קודם לכן, בניגוד לחוק

באלי ציפורי פרסם כאן פוסט נוקב בזו הלשון: "שבוע לפני הבחירות -  יתקיים עוד דיון חשוב בבית המשפט על הסתרת ראיות ע"י ליאת בן ארי ועוד שקרים שלה.
*********************************
במסמך שהגישו פרקליטי נתניהו יש עוד עדות לתפירת תיק 1000 בלי אישור מנדלבליטבן ארי קיבלה עדויות "ממקור" עלום מידע שקרי על העברת כספים מארי הרו לנתניהו באמצעות ״סוכנות איילה טורס״ ועל ארוחות שף שנעשו כביכול בבית ראש ממשלה; מי "המקור" שהזין כל הזמן את בן ארי ודחף את תיק 1000?
******************************************************************
שופטי נתניהו החליטו אתמול לקבל את בקשת פרקליטי נתניהו ולקיים דיון ב-17.3 בנוגע להפיכתו של ארי הרו לעד מדינה בתיק 2000. על-פי פרקליטי נתניהו ההשחרות בדבריו של עו"ד רועי בלכר, פרקליטו של הרו, "מהווה אידיקציה לכך שעו"ד בלכר היה *המקור* שמסר את המידע על הקלטות נתניהו-מוזס לפרקליטות". 
לגרסת פרקליטי נתניהו מדובר במידע חשוב ומשמעותי ביותר שכן הפרקליטות טענה שהמו"מ להפיכתו של ארי הרו לעד מדינה החל באמצע יולי 2016 אולם בהתאם למסמכים החסויים, המידע על קיומן של ההקלטות הועבר לפרקליטות כחצי שנה קודם לכן, בשלהי חודש פברואר 2016. פרקליטי נתניהו כותבים כי "מובן כי אם עו"ד בלכר הוא המקור שמסר את המידע על קיומן של ההקלטות, המשמעות היא שהמו"מ לחתימה על הסכם עד המדינה התחיל, למעשה, כמחצית השנה קודם למועד שהפרקליטות טוענת שבו הוא החל".
החשדות שעו"ד רועי בלכר הוא המקור של המשטרה יש כאן וכאן, בפניית עורכי דינו של נתניהו.
פרקליטי נתניהו ממשיכים: "מידע זה ישליך באופן ישיר על מהימנות הדברים שמסר הרו בחקירותיו, על היקפו ותוכנו של המו"מ שהתנהל עמו וכמובן – על מעשיה של הפרקליטות, והאופן בוא היא חברה להסתיר מידע מהותי זה מנתניהו". לכן, פרקליטי נתניהו מבקש להסיר את החיסיון מתעודות החיסיון הקשורות לעניין.
אלא שידידי אבי וייס שם לב לדבר אחר לגמרי שהסתתר בין המסמכים שהגישו פרקליטי נתניהו לבית המשפט. מדובר על מידע שהתקבל ע"י סנ"ץ מומי משולם, זה שחקר את בן כספית ב-11.4.2016. יש במסמך (המצורף) דיווח מהמחצית הראשונה של אוגוסט 2016 שבו נמסר מידע נוסף כנגד נתניהו (מעניין מי, שוב בן כספית?), מידע המחשיד את ארי הרו כצינור כספי לנתניהו וגם מחשיד את מילצ'ן כספק "פינוקים" לשרה נתניהו. עולה כאן שם נוסף שלא היה ידוע קודם, משה רונן, שהעביר לכאורה כספים דרך ארי הרו לנתניהו ולא ידוע אם נגבתה ממנו עדות.
במסמך מוזכרים גם תכשיטי פדאני וסוכנות הנסיעות איילה טורס וחשוב לציין שכל ה"מידע" הזה הוא ערמת שקרים. זו עוד הוכחה, כנראה, שכל החומרים הללו מוחבאים היטב תחת השם המומצא ע"י ליאת בן ארי: "תיק 1000 הישן". למותר לציין שכל הפעילות הזו נעשה לא רק בלי היתר היועמ"ש מנדלבליט אלא כנגד החלטת היועמ"ש שלא לחקור בכיוון הזה (כלומר: החומרים מבן כספית ואודליה כרמון נראו ליועמ"ש הקודם וינשטיין וגם למחליפו מנדלבליט -כלא אמינים). 
זה לא הפריע לבן ארי ולחוקרי המשטרה להמשיך בתפירת תיק 1000 ובתוספת הלחצים של שי ניצן ("אוחז אותי בגרון, המניאק הזה, כך לדברי מנדבליט בהקלטה של שיחתו עם עו"ד אפי נווה) והפגנות פראיות כנגדו שהתקיימו סמוך לביתו בפ"ת, הובילו את מנדלבליט באמצע דצמבר 2016 להסכים לחקירת תיק 1000. או אז הפך ל"תיק 1000 החדש" - כדי להסתיר כל מה שנעשה קודם לכן - בניגוד לחוק."

ג. ראיון נוקב בן כשעתיים של אבי וייס עם גילה בויום על "תפירת תיק 1000" וקצת על "תפירת תיק 4000": מי התופרים הראשיים, איך התפירה הזו נולדה, מתי היא נולדה ואיך התגלגלה עד כתב האישום ולמה, כמפורט בסרטון הלקוח מאתר הפייסבוק כאן, בריאיון המלווה בחשיפות מסעירות ומסמכים חד-משמעיים:


עדכון 4.3.21: ריאיון נוקב מלא חשיפות מדהימות ב"רדיו גלי ישראל", חשיפת מסכת השקרים שלא מספרים לכם על "עד המפתח" אילן ישועה. ריאיון בן כ-15 דקות שנערך עם אבי וייס ע"י אלי ציפורי כאן: http://bit.ly/IlanYeshua.  

עדכון 7.3.21אבישי גרינצייג צייץ כאן כך: "בית המשפט דחה את בקשת רביב דרוקר תוכנית 'המקור' לשדר את תיעוד עדות שעיה סגל בתיק 1000. "בשלב הנוכחי התוצאה היא כי לא ניתן ההיתר שנתבקש. עם זאת, אין בכך לחסום אפשרות שבמועד עתידי מתאים ניתן יהיה לעתור בבקשה מתאימה, אשר בעקבותיה יישקלו השיקולים על רקע המצב העדכני שישרור אז"."

החלטת כבוד השופט רפאל יעקובי מבית המשפט המחוזי בירושלים בעניין התכנית של רביב דרוקרכאן

עדכון 8.3.21: אלי ציפורי פרסם פוסט קצר כאן (בעקבות ההחלטה כאן, הלקוחה מהחלטת בית המשפט - כאן): "ביקורת קשה של בית המשפט על רביב דרוקר: גם קיבל הדלפה חמורה (של שעיה סגל ז״ל) וגם ניסה לרתום את בית המשפט לשידור אותה הדלפה. כמובן שדרוקר ניסה (שוב) להשפיע על מהלך הבחירות בעדות מגמתית ולא רלוונטית ונבלם ע״י בית המשפט. מעניין מה יגידו על כך כתבלביו של דרוקר - אביעד דליפמן ואיתי רום."

עדכון 12.3.21: ריאיון נוקב מלא חשיפות מדהימות וחדשות ב"רדיו גלי ישראל", על הנעשה בתיקי 1000, 2000 ו-4000. ריאיון בן כ-15 דקות (מדקה 1:21:40 עד 1:36:00), שנערך עם אבי וייס ע"י אלי ציפורי כאן: http://bit.ly/ZiporiWeiss.

עדכונים 11.4.21:
א. מכה לפרקליטות ולשופטי בית המשפט המחוזי בי-ם, משופט בית המשפט העליון בעניין ערר הסנוגרים: כבוד השופט העליון השופט שטיין מורה למדינה להעביר לידי הסנגורים רשימת חומרי חקירה נוספים. מדובר בשתי הודעות ומספר עמודים מתוך 17 קלסרים שונים בהם מאוגדים חומרי תיק 1000 הישן. כך, שופט העליון החליט שהפרקליטות תמסור לעורכי הדין של נתניהו חלקים נרחבים מעדותו של בן כספיתאודליה כרמון וכמו כן תמליל עדותו של ישראל בכר ועוד.

החלטת השופט העליון א' שטיין - כאן.

ב. בהחלטת השופט העליון יש דבר מעניין: השופט החליט לחשוף את המילה "בקלטת" שיש בעדותו של בן כספית - זו המילה בשורה 107 כמופיע בתצלום המצ"ב כאן:
חקירת בן כספית
זה חלק מכל הפסקה של עדותו של בן כספית, מה שיש בתצלום כאן.
אולם, שופט בית המשפט העליון לא התיר לחשוף את העניין של הנהגים מהשב"כ, שמופיע בשורות 93, 94 ו-99, עניין אותו חשפתי בכתבות: https://bit.ly/Tik1000 ו-https://bit.ly/BenCaspitShabak.

עדכון 25.4.21: בית המשפט העליון קיבל את ערערו של רביב דרוקר ואישר שידור ההקלטות של שעיה סגל ז"ל. ההחלטה במלואה כאן

עדכון 25.5.21: לפתע, הכתב אבישי גרינצייג העלה ב"גלובס" כתבה (כאן, או כאן, אם הכתבה נעלמת מרשת האינטרנט) תחת הכותרת: "עד המדינה וסימני השאלה: כך באמת נפתחה החקירה בתיק 2000ארי הרו, לשעבר ראש הסגל של רה"מ, הפך לעד מדינה בתיק 2000 הודות להקלטות של שיחות בין נתניהו לארנון מוזס, שביצע • אלא שמתברר כי בא כוחו של הרו הוא שמסר את ההקלטות לשי ניצן והן לא התגלו במקרה, כפי שפורסם • גלובס חושף את מאחורי הקלעים של "ראיית הזהב"."

כך, קודם לכל, הכתב כאן חושף שזה אכן עו"ד רועי בלכר, הוא המודיע בפרשת "תיק 2000" (מה שבית המשפט לא הרשה לחשוף - ראה החלטת בית המשפט כאן). בית המשפט, ראה סעיף 4 בהחלטה, אישר לחשוף רק מי קיבל את הידיעה מהמודיע. לא את שם המודיע. לכן, השם של עו"ד שי ניצן (לשעבר פרקליט המדינה) כמקבל המידע, כעת מודלף ל"גלובס". אבל לפי סעיף 7 בהחלטת בית המשפט, החלטה זו (של פרסום שם מקבל המידע) עוכבה ב-14 יום, כדי לתת שהות למדינה להחליט מה לעשות עם ההחלטה הזו, ולא פורסמה שום החלטה של הפרקליטות בעקבות כך. כעת, ההחלטה הזו של בית המשפט הופכת ללעג ולקלס, כי שם מקבל המידע נחשף (שי ניצן) ונחשף גם שם מוסר המידע (רועי בלכר).
לאור חשיפות קודמות של אותו כתב ב"גלובס", די ברור שהדלפה זו באה מהפרקליטות. כלומר: הפרקליטות הקדימה "רפואה למכה" של חשיפת שמו של עו"ד שי ניצן, כמקבל המידע, והדליפה זאת מאחורי גבו של בית המשפט לכתב "גלובס", ביחד עם מי שנאסר לפרסם את שמו, כמוסר המידע: עו"ד רועי בלכר.
בנוסף, נעשה ניסיון ע"י הכתב, בסוף הכתבה, להסיר החשד של ההדלפות מהפרקליטות. זה סוג של "הסחת דעת" הקוראים, בסגנון של בן כספית ושאר מקבלי ההדלפות מהתשקורת, כאשר במציאות הפרקליטות עצמה היא המדליפה הראשית.
מתברר, שבחומרי החקירה שנמסרו לפרקליטי נתניהו, יש החלטה של עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט בעניין המידע שהתקבל מעו"ד רועי בלכר, שבועיים אחרי קבלת המידע הזה ע"י שי ניצןכאן. מההחלטה הזו עולה שהיועמ"ש החליט רק להורות על הרחבת צו החיפוש במכשיר הסלולר של ארי הרו (בבקשה משופט, ע"י המשטרה), אבל היועמ"ש לא אישר חקירה בנושא. כ"כ עולה, שכבר אז הוחלט להסתיר את מוסר המידע ומקבל המידע, כ"חומר מדיעיני". כעת הכל נחשף ב"גלובס". מדהים. 

עדכון 23.7.21אלי ציפורי פרסם כאן פוסט: "חשיפה ‼ כך ניסה יהיר לפיד להפליל את נתניהו בתיק 1000, הסתבך בשקרים, הפליל את עצמו ולמרות זאת אותרג ע״י מנדלבליטשי ניצן וליאת בן ארי.
********************************
במאמר השבועי באתר שלי, אני חושף פרקים מדהימים מעדותם של לפידנתניהו וארנון מילצ'ן בעניין "תיק 1000"...
כנסו, קראו ושתפו: כאן

עדכון 26.7.21: חשיפת מה שהשר יועז הנדל, העד הנבצר אילן ישועה, "עד המדינה" שלמה פילבר והנאשם ארנון (נוני) מוֹזס, ממש לא רוצים שהציבור יידע, בראיון רדיו ב"גלי אשקלוןנט". ראיון של אבי וייס ע"י יוסי פרטוק, באולפן גם ליאור שוורץ ומייק אטדגי, בתכנית "שישי ללא גבולות" ב-23.7.21. כ-14 דקות, בחשיפות שלא תשמעו בכל מקום אחר. הלינק לשידור ביוטיוב כאן: https://www.youtube.com/watch?v=34w1DlLDG88. מידע נוסף ומרתק למתעניינים יש כאן: https://bit.ly/3hOCSDR.


עדכון 30.7.21: אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כאן (כותרת בלבד): "חשיפה! גיא פלג שיקר בשליחות הפרקליטות, כך עולה מחומרי החקירה.
ביולי 2019 הקריא גיא פלג תמלילים קצרים בשליחות הפרקליטות להשחרת נתניהו. אלא שהאמת היא אחרת לגמרי, וכאן אני חושף פרק נוסף מתוך חומרי החקירה בתיק 1000." מומלץ לקריאה ולהפצה.

עדכון 6.6.22: על החקירה הנגדית של שלמה פילבר בתיק 1000 ע"י עו"ד עמית חדד, בכתבת העדכונים מביהמ"ש המחוזי בי-ם, בעדכוני 6.6.22 בכתבה זו  - כאן. באופן כללי,  עמית חדד מאתר משרדוחדד הראה, שנתניהו לא ביקש להיטיב עם מילצ'ן באופן כלכלי(לא הייתה לו סמכות לכך), אלא לאפשר סופרמרקט של דעות בתקשורת - כניסת שחקנים חדשים כדי לגוון את התקשורת ולאפשר תחרות (בניגוד למצב הקיים של מונופול שמאלני בתקשורת), ולהוריד חסמים לטובת כולם. זאת, ממניעים אידיאולוגיים. הוא הראה, שאין אמת ב-17 סעיפים שונים בכתב האישום ופילבר אישר, שאכן הסעיפים לא נכונים.

עדכונים 21.6.22
א. יודגש, שיש חומרים מקוריים ממחשב "מלאכת מחשבת" של אגף המודיעין המשטרתי, שמתעדים את כל מהלכי מסירת המידע לאורך השנים, מעיתונאים שפכו למקורות מודיעין, לצמרת המשטרה ולצמרת להב 433.

הדגש במידע החדש והנוסף שנצבר ע"י אבי וייס, הוא על שנת 2017, בה נאסר ע"י היועמ"ש ופרקליט המדינה דאז לקבל ממנו מידע, מה שלא מנע בפועל את קבלת המידע, ע"י בכירי המשטרה: ניצב (בדימ.) מני יצחקי, תנ"צ קובי זריהן ותנ"צ ערן קמין, בידיעת פרקליט המדינה והיועמ"ש (דאז), רק בגלל שהמידע היה נגד נתניהו.

בנוסף, על פי "דו"ח זיילרהמצ"ב כאן, מה שעוגן בהנחיות הפנימיות של המשטרה ואגף החקירות והמודיעין, אסור לקצינים בכירים לעסוק בעצמם באיסוף מידע והפעלת מקורות מידע, למעט מקרים יוצאי דופן, שלא מתקיימים כאן, בעניינו של בן כספית

ב. השיטה של בן כספית כמו של כתבים אחרים, שפעלו כמותו, היא "להלבין" כעבור חודשים את הידיעות, שמסר כמידע סודי, בכתבות חשיפה, כביכול, על מה שהמשטרה חוקרת "על סמך מידע מהימן" - כלומר, המידע, שהוא עצמו המציא ומכר למשטרה.

בעניין זה נשאלו כל הנוגעים בדבר, כולל בן כספיתשאלות נוקבות שלא נענו כמפורט כאן.

פירוט כל החומר והמידע יוצגו בפני בית המשפט והציבור, בבוא העת ודי בקרוב. 

ג. פרקליטי נתניהו (עו"ד עמית חדד, עו"ד נועה מילשטיין ועו"ד יאיר לשם) הגישו ב- 30.5.22 "עתירה לגילוי ראיה חסויה": לחשוף את המתחזה לעיתונאי: בן כספיתהעתירה המלאה מצויה - כאןכתבה של אלי ציפורי המנתחת את העתירה הזו יש כאן

ביום 8.6.22 הוגשה 
תגובת הפרקליטות לבקשת פרקליטי נתניהו מ-30.5.22 לגילוי חומרי החקירה של העיתונאי בן כספית. הפרקליטות מתנגדת לחשיפת הראיות. התגובה של הפרקליטות לביהמ"ש - כאן.

ד. כאמור לעיל, תנ"צ ערן קמין (בוגר "קרן וקסנר", כמו גם תנ"צ יואב תלם - כאןהיה אחד מהמפעילים של "השטינקר המשטרתי" בן כספית, במשך שנים.

מצ"ב כאן חלק מהמידע, שנאסף מבן כספית ונאגר במערכת "מלאכת מחשבת" של המודיעין המשטרתי, מסוף 2016 עד סוף 2017, מידע, שנאסף מבן כספית, בין היתר, על ידו - אישית, למרות האיסור על קבלת מידע ישירות ממקורות, ע"י קצינים בכירים.

הסברים והשלמות לגבי המידע הזה יש כאן, למתעניינים. 

ה. מה עשה בן כספית עצמו עם המידע הזה שמסר?

זה מפורט כאן בהרחבה (כולל "התחנפות" ב"כתבות מלטפות" לתנ"צ ערן קמין ולניצב בדימוס מני יצחקי, שני המפעילים הראשיים שלו). 

ו. יודגש, שהוא (ערן קמין) לא היה מיועד לקידום וחשש, כך עולה מדווחים שהתקבלו מחבריו, שייאלץ אולי להעיד על תעלוליו עם בן כספית בתיק 1000 (נושא, שמונח כעת ממש על שולחן השופטים להחלטה, לאור עתירת עורכי הדין של נתניהו) וכנראה גם בתיק 2000. (הערה: ערן קמין, כמצוין לעיל, לא מופיע ברשימת עדי התביעה, כך שניתן להזמינו כעד הגנה, בבוא העת).

בכל מקרה, הוא אמור היה לפרוש ממש בקרוב, כי הוא "סוס מת" עם "חרב המונחת מעל ראשו". השיקול שלו להיות כעת אזרח ולא שוטר, היא נכונה מבחינה כלכלית ואישית שלו.

כאמור, הכתב ג'וש בריינר צייץ בטוויטר, שהוא מסוכסך עם קובי שבתאי, המפכ"ל דהיום - זה פשוט שטויות והסחת דעת מהמציאות, המגובה במסמכים רבים. 

עדכון 5.7.22: נחשף כעת שהתקבלה החלטת בית המשפט המחוזי בי-ם ב-30.6.22 בעניין "חשיפת ראיה חסויה" (עניינו של בן כספית כמודיע משטרתי), החלטה שדוחה את הבקשה של הסנגורים כלאחר יד ובנימוקים לא בדיוק ברורים. מצ"ב כאן ההחלטה במלואה.

עדכונים 14.7.22:
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: היום השני לחקירה הנגדית של הדס קליין. עו"ד עמית חדד מוביל אותה בסבלנות רבה משקר לשקר והיא נופלת פעם אחר פעם למלכודות שהיא בעצם טמנה לעצמה. בשלב כלשהו הוא שואל אותה: "לא אמרו לך שאת סוכנת?" - כאן.

באלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

כל המסמכים לנושא היותה של הדס קליין דירקטורית יחידה בחברות של האחים מילצ'ן בישראל יש כאן.

ג. ניתוח המסמכים:

ב-31.7.16 (נרשם ברשם החברות ב-22.8.16) באופן לא מוסבר מוחלף הדירקטור היחיד בחברות:
א. לימסול (החברה פעילה גם כיום).
ב. מילצ'ן תקשורת (חברה שנסגרה ב-31.10.20).
זאב פלדמן החליף את יוסי גבע (ז"ל) שהיה דירקטור יחיד בחברות הללו ושנים היה מנכ"ל קבוצת מילצ'ן בישראל, ההחלפה נרשמה ב-10.9.2007. 
כלומר הוא (זאב פלדמן) היה דירקטור יחיד מ-2007 ועד 2016 (9 שנים!!). 
זאב פלדמן, שהיה בעל ניסיון ניהולי וחשבונאי אדיר (רואה חשבון בהשכלתו, היה סגן נציב מס הכנסה, מנכ"ל ודירקטור בהמון חברות): כאן.
הוא מוחלף לפתע בהדס קליין, כישורים לא רלוונטיים ואפס ניסיון התאמה לתפקיד דירקטור יחיד בחברות של בעל הון עתיר נכסים. הגם שלא צריך כישורים מיוחדים להיות דירקטור יחיד בחברה פרטית, ההחלפה הזו מעוררת תהיות רבות, במיוחד לגבי המועד שההחלפה הזו בוצעה. 
לפי הפרוטוקול של ההחלפה של הדירקטור היחיד בחברות הללו, זה נעשה לפי בקשתו של זאב, והדס קליין שהייתה כבר קודם בעלת הרשאת חתימה בחשבונות של מילצ'ן ופאקר בישראל, קיבלה גם את הסמכות לאשר ולהחליט כדירקטורית יחידה (כשבעל המניות נמצא כמעט כל הזמן ובשנים האחרונות כל הזמן, מחוץ לישראל, בעיקר בארה"ב). 
כך, היא קיבלה ההרשאה לחתום על כל המסמכים כולל חשבונות (מורשית חתימה יחידה בלי דירקטור מפקח מעליה, רק הבעלים מילצ'ן).
אגב, זאב פלדמן החזיק במניה אחת גם אחרי שהוחלף ע"י הדס קליין וב-23.4.17 (כ-9 חודשים אחרי שהוחלף בהדס קליין) נפטר מהמניה הזו ועזב לגמרי את החברה ומילצ'ן נשאר בעל מניות יחיד עם דירקטור יחיד (הדס קליין). 
כלומר: היא (הדס קליין), לפתע בסוף יולי 2016, הופכת מחליטה ומבצעת יחידה בשליטה מלאה על כל הכספים שעברו ועוברים בשתי החברות הללו: עד 31.10.20 בשתי החברות ומאז 31.10.20 מחליטה ומבצעת בלעדית בחברה אחת: לימסול (כי השנייה נסגרה). למה? מה קרה שם עם הכספים? האם המשטרה מצאה שם משהו שמעורר צורך בבדיקה?
כרגע לא ידוע. העובדה שגם המשטרה בחקירה הראשונה שלה באוקטובר 2016 (6.10.16) חשדה בעניין זה ושאלה אותה על לימסול. 
תזכורת קריטית חשובה, בן כספית נתן עדות ביאח"ה ב-11.4.16. שם הוא שפך טונה של זבל על נתניהו מכל הכיוונים, בהמשך למידע שמסר כבר קודם לכן וגם פרסם בטוריו. זה מפורט בהרחבה בסדרת כתבות שמתחילה כאן.
בית המשפט המחוזי החליט לשמור על החיסיון של כל פעילותו עבור המשטרה בפרשה זו, שרובה קבורה במה שמכונה "תיק 1000 הישן".
כלומר: המשטרה קיבלה מבן כספית את המידע שהיה לו מהדס קליין, ממאבטח שב"כ ומאודליה כרמון באפריל 2016 ובוודאי הוא עדכן אותן (את אודליה ואת הדס) שהיה במשטרה, וזאת - לפני התאריך של המהלך הזה של החלפת הדירקטור היחיד בשתי החברות של מילצ'ן (31.7.16).
אודליה כרמון פרסמה בעצמה בהרחבה בכלי התקשורת אודות חקירתה, שנמשכה לדבריה כ-50 שעות חקירה (!). לגבי החקירה של הדס קליין - פרטיה יצאו לתקשורת בהדלפות פליליות שלא נחקרו (כמו כל ההדלפות מתיקי האלפים).
החקירה השנייה של הדס קליין הייתה ב-5.12.16, השלישית ב-13.12.16 והרביעית ב-29.12.16. כבר בחקירה השנייה, שהייתה כחודשיים אחרי החקירה הראשונה, נעשה "שיפוץ" תמוה של החקירה הראשונה וכנראה גם השנייה ונטען ע"י הדס קליין שהמקור נגרס (דבר בלתי אפשרי במערכות המחשוב של להב 433). יתרה מכך, בין 5.12.16 ל-18.12.16 הדס קליין נפגשה בחניונים (חניון ליד הבית שלה וחניון ברעננה) ומסרה לחוקרים מסמכים (דוגמה כאן). מהלך שמתאים מפגשים שוטרים עם סוכנים ולא למהלך חוקי של קבלת מוצגים ובמיוחד בתיק דגל חשוב, בחקירה נגד ראש ממשלה מכהן. 
כלומר: בידי המשטרה היו מספיק "קלפים" כדי להחזיק את הדס קליין לכאורה (לפי דברי ההגנה) כסוכנת, מאז 2016 ועד היום.
סביר להניח שהמידע על מה שנעשה בחברות של מילצ'ן וכל מה שהתנהל מסביב, ידוע היטב למשטרה ולפרקליטות ומוסתר עד כה היטב מההגנה. בדיוק כמו שהחביאו עד כה טונות של מסמכים, במקרה של העדים הקודמים (דוגמת ישועה ופילבר). 

דפצצהתודה לאלי ציפורי על המידע.
חשיפת הפתק, (בתצלום משמאל), שכתבה הדס קליין למפעיל שלה עידן מלהב 433. הפתק של הדס קלילין

למרות האמור בפתק, שיש מלאי של בקבוקים ב-2 דירות של פאקר בקיסריה ובתל אביב, לא ידוע שהמשטרה הוציאה צו חיפוש לדירות הללו. 

למה המשטרה לא בדקה את נכונות הדיווח הזה?

איך נוהלה החקירה בלי לבדוק את הפרטים הכי בסיסיים בעדותה?

כ"כ, המשטרה והפרקליטות לא עשו שום פעילות חקירתית יזומה כדי להוכיח, שהבקבוקים אכן הגיעו בסופו של דבר למשפחת נתניהו, אם בכלל....

יתכן, והם נמצאים בדירות הללו עד היום, אלא אם העובדים או אנשים אחרים - שתו אותם... או שהם נמכרו...

הקישור לצילומי 34 חשבוניות (דוגמא אחת כאן למטה), של מגוון אדיר של סוגי משקאות אלכוהוליים (בהיקף כללי של כ-134,000 ש"ח) עבור ג'יימס פאקר, שהעבירה הדס קליין ב-18.12.16 למפעיל משטרתי שלה - כאן.

אין בכך שום רמז, שאכן המשקאות נשלחו והגיעו למשפחת נתניהו, באחד משני הבתים (בלפור וקיסריה), ושיש רישום של כניסתם לאחר בדיקה ביטחונית לבתים הללו שבהם התגוררו בני הזוג נתניהו באותה עת, מה גם שיש שם סוגי משקאות מאוד מגוונים ולאו דווקא שמפניות...

בנוסף, אין כמובן תיעוד באינוונטר הרשמי של מעון ראש הממשלה, של כניסת המוני בקבוקים גדולים כאלה למתחם (בנוסף לכניסת הסיגרים...), אחרת, כאמור, מזמן הפרקליטות הייתה מציגה את התיעוד הזה בחקירה הראשית.

כ"כ, כל החשבוניות אינן מקוריות, אלא העתקים משוחזרים ולא ברורה הסיבה מדוע המקור לא הוצג.

כ"כ, לא הוצגו תעודות המשלוח למוצרים הללו, שהם מאוד יקרים, ואין שום אפשרות מבחינה מעשית, שהם יצאו מבעל העסק - ללא תעודות משלוח.

כ"כ, רואים, שבכל ראש דף במסמכים יש סימון של פקס נכנס.

כלומר, כל החשבוניות התקבלו בפקס יותר משנה וחצי ומעלה ממועד ההפקה של החשבוניות המקוריות, ולא ברור כיצד המשטרה והפרקליטות הסכימו לקבל העתקים מאוחרים בפקס ולא את החשבוניות המקוריות מזמן אמת ואת תעודות המשלוח מזמן אמת.

.דומת חשבונית הדס קליין

נראה, שהמטרה של העברת החשבוניות הללו הייתה לנסות "להלביש" אותן על משפחת נתניהו ללא כל ראיות, וסביר להניח, ששפע המשקאות המגוונים הללו, כלל לא הגיעו למשפחת נתניהו אי פעם. מהחשבוניות ניכר, שהשמפניות הן במיעוט וכאמור, אין בכך שום ודאות או ראיה, שהן נשלחו או הגיעו אי פעם למשפחת נתניהו.

עדכון 7.5.23: הוגשה בקשה נוספת ומעודכנת של ההגנה (עו"ד עמית חדד וצוותו) לקבל מסמכים הקשורים במודיע המשטרתי בן כספית. הבקשה כאן.

עדכון 26.3.24: עודכן כאן שהחוקר של הדס קליין (דני יופה) מודה שהיא אכן הופעלה כסוכנת משטרתית - כאן



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים