הסוף להטרדות הטלפוניות? טלפון שיטריד את מוקדי החירום ינותק!
ועדת החוקה חוק ומשפט אישרה לקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק למניעת הטרדות למוקדי חירום ציבוריים של ח"כ ניסן סלומינסקי, עמר בר-לב ומירב מיכאלי, מאת: מערכת Telecom News
| |
|
Hallo 015 מציעה הקמת מוקדי שירות עסקיים במחיר אחיד ומוזל
Hallo נכנסה לתחום מוקדי השירות כאשר הקמתם היא ללא התחייבות למספר שלוחות או לזמן. מאת: מערכת Telecom News
| |
|
שירות משולב חדש של חדרי שיחות וידיאו ארגוניים בענן ובמודל תשלום בענן
עולם שירותי שיחות הווידיאו העסקיות מתקדם במהירות ובינת השיקה את ActionRoom - "שירות מנוהל" לחדרי וידאו חוזי ארגוניים. זה שירות היברידי ראשון מסוגו בארץ מבוסס ענן בעלות חודשית קבועה. מאת: מיכאל פנחס
| |
|
האם אפליקציות לשירות עצמי תחלפנה את מוקדי השירות הטלפוני?
מחקר מראה, שאפליקציות לשירות עצמי הן אטרקטיביות לצרכנים. רוב הלקוחות יהיו מוכנים לעשות הרבה כדי להימנע משיחה למוקדי שירות לקוחות ותמיכה טכנית. 10 המלצות ליישום לעסקים וספקיות התקשורת. מאת: שלומי אנג'י
| |
|
איך לחבר 17,000 עובדים בעולם שידברו ויראו זה את זה כאילו הם בחדר אחד?
האם ניתן לחבר עשרות אלפי עובדים ומנהלים המבוזרים בכל העולם כך שידברו בקלות זה עם זה ויעבדו ביחד באמצעות מכשיר הקצה שלהם (סמארטפון, מחשב נייד וכד')? תשובה מפתיעה של Vidyo הישראלית. מאת: מיכאל פנחס
| |
|
10 עובדות על פתרון PTT (פעם קראו לזה "מירס") על רשת הסלולר בדור 4
עובדים ומנהלים בעסקים וארגונים רבים שומרים על מערכות ה-PTT ("ווקי טוקי") שלהם. האם יש יתרונות בשימוש ב-PTT כשעולם הסלולר עבר לדור רביעי (LTE)? תשובה מפתיעה. מאת: מיכאל פנחס
| |
|
למה צריך בכלל להקיש על מקשים כדי להגיע לשלוחה המבוקשת?
עסקים וארגונים מפעילים מערכת IVR, שדי מעצבנת את כל מי שפונה ומחייג אליהם. הצורך בהקשה על מספרים ושמיעת תפריטים קוליים יהפוך לנחלת העבר בפתרונות Visual IVR, במיוחד עבור משתמשי הסלולר. מאת: מיכאל פנחס
| |
|
איך מגינים על מוקדי שירות המטפלים בכספים מהונאות ברמת המרכזיה?
ההגנה על מוקדי שירות, שמטפלים בתשלומי לקוחות והעברות כספים של שותפים ומפיצים, מפני איומי סייבר היא משימה מורכבת. אפשר לפתור את הבעיה ברמת המרכזיה במוקד השירות. מאת: מיכאל פנחס
| |
|
פתרונות תקשורת לניהול קשרי לקוח "כל ערוצי" לעסקים – כיצד הם עובדים?
התמיכה בלקוחות עוברת כיום ממצב של "רב ערוצי" (Multichannel) למצב של "כל ערוצי" (OmniChannel). כיצד מתאימים את מערכות התמיכה בלקוחות וקשרי הלקוחות לצרכים של העולם הנייד החדש? מאת: מיכאל פנחס
| |
|
פתרונות מחשוב, תקשורת ושיתוף אחודים בענן לעסקים - האם הם כדאיים?
עסקים מוצפים בפתרונות תקשורת ומחשוב מתקדמים, לרבות בענן. אחד הפתרונות הוא תחום שירותי תקשורת, מחשוב ושיתוף אחודים: UCaaS-Unified Communications as a Service. מי מספקו והאם הוא כדאי? מאת: מיכאל פנחס
| |
|
העתיד של עולם התקשורת הקולית והווידיאו מפותח בפתח-תקווה: WebRTC
חשיפת פלטפורמת התקשורת של הדור הבא - WebRTC לאודיו ולווידיאו בשם Kandy, שמפותחת במרכז המו"פ של GENBAND בפ"ת, על בסיס רכישת פרינג (Fring), שבוצעה בסוף 2013, עם מעל ל-20 מיליון משתמשי קצה. מאת: אבי וייס
| |
|
מערכת IVR - Interactive Voice Response – אילו פתרונות מוצעים בשוק?
מערכות IVR נמכרות בשוק הישראלי בכמה תצורות: כפתרון IVR עצמאי, כפתרון נלווה לפתרון Contact Center וכפתרון נלווה לשירותי תקשורת בענן. מאת: מיכאל פנחס
| |
|
למי מתאימים פתרונות דבר-שדר (PTT) של מובייל טורנדו כחלופה למירס?
מירס קיימת בשוק התקשורת כבר שנים רבות. אולם, הצורך בשירותי PTT ניידים לא נעלם. מובייל טורנדו נכנסת למשבצת הזו עם פתרון חדש. מה החידוש והאם הוא מתאים לעסקים ולארגונים בישראל? מאת: מיכאל פנחס
| |
|
נחשף שירות Hosted IPT במסגרת Business Cloud Services של בזק
בזק החלה להפעיל שיווקית את סט שירותי הענן שלה בחוות שירותי ענן, וחשפה את אחד השירותים החדשים והמלהיבים ביותר - שירות Hosted IPT - שירות טלפוניה עסקית בענן. מהם החידושים ולמי זה מתאים? מאת: מיכאל פנחס
| |
|
פתרון לגילוי ומניעת הונאות בטלפוניית IP מפוקוס טלקום. מה החידוש?
הטלפוניה העסקית, בעצם היותה שירות IP, חשופה למתקפות סייבר, גנבות מידע ושיחות ולהונאות. פוקוס טלקום (Focus Telecom) מציגה פתרון חדש מבית TransNexus. למי זה מיועד והאם זה כדאי? מאת: מיכאל פנחס
| |
|
מס' פרימיום כפתח להלבנת הון והונאות: משהו שמש' התקשורת לא חשב עליו
ניתוח: מש' התקשורת, שלא מבין את האפשרויות בתחום ומונע ע"י החלטות פזיזות, פתח דלת ענקית להלבנת הון והפסד מסים, להונאות ומיני מחלות, שלא יהיה לו דרך לטפל בהן. פירוט שיטות הונאה בכתבה. מאת: ניר סמיונוביץ
| |
|
Astricon 2015 – אז מה חדש ב-Asterisk - אסטריסק ולאן מתקדמים מכאן?
נושא אבטחת מע' מותקנות תפס בכנס מקום של כבוד, כאשר הכנס הכיל חדשנות ברמת המוצרים החדשים וברמה הטכנולוגית והוצגו בו מוצרים ישראלים. ARI היה הכוכב של הכנס. Asterisk עוברת להילוך גבוה. מאת: ניר סמיונוביץ
| |
|
טלפוניית IP מבית גוגל - Hangouts: האם היא הפתרון לעסקים?
גוגל החליטה להרחיב לכל סוגי העסקים והארגונים את שירותי התקשורת והטלפוניה הממותגים שלה תחת השם Hangouts עבור מחשבים נייחים, ניידים וסמארטפונים. סקירת החידוש ולמי הוא מתאים. מאת: מיכאל פנחס
| |
|
חבילות תקשורת לעסקים של בינת-עסקים בתשתית Unlimited
בניגוד לאי הוודאות לגבי פריסת Unlimited במגזר הביתי, במגזר העסקי החלה בינת-עסקים לספק חבילות של פתרונות תקשורת וטלפוניה עסקית על תשתית Unlimited. מאת: מיכאל פנחס
| |
|
Boffice-בזק, All-In-Box-הוט, One Box 365-אודיוקודס+מיקרוסופט: ניתוח
תחום שירותי תקשורת מנוהלים All-In-One הפך להיות פופולרי. בשוק יש מתחרים בתחום: בזק, HOT ופתרון משולב של אודיוקודס ומיקרוסופט המסופק בכמה עננים הקיימים בישראל. מה הפתרון המתאים לעסקים? מאת: מיכאל פנחס
| |
|
|