Telecom News - איך ממשיכים להסתיר שחיתות במסגרת "מדיניות השקיפות" של השר הנדל?

איך ממשיכים להסתיר שחיתות במסגרת "מדיניות השקיפות" של השר הנדל?

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> איך ממשיכים להסתיר שחיתות במסגרת "מדיניות השקיפות" של השר הנדל?
חשיפת עוד 5 פרשיות חמורות (בתחומי הסלולר, אתר וואלה!, שירותי VOD וחברת הדואר) של הסתרת מסמכים והחלטות בצמרת משרד התקשורת (שר, מנכ"לית), שהחליטה לחסום את המידע של כל מה שיכול להעיד על שחיתות, לכאורה, בהחלטות ובפעילות. יועז הנדל החליט לנהוג ב"שקיפות מוחלטת" מיומו הראשון כשר התקשורת. כלומר: להסתיר כל מה שניתן מהציבור! 
עדכונים בגוף הכתבה
מאת: אבי וייס, 7.11.20, 17:25מנכ"לית משרד התקשורת

אמש חשפנו עוד פרשה מחרידה ומזעזעת של "שקיפות", לכאורה, בהתנהלות צמרת משרד התקשורת, במהלך חצוף הנגוע בפלילים, לכאורה. זו מהתלה אורווליאנית, שפורסמה תחת הכותרת "שקיפות", ע"י השר יועז הנדל והמנכ"לית לירן אבישר בן-חורין, (בתמונה משמאל).

רוב כלי התקשורת ביצעו Cut & Paste להודעה השקרית והמטעה הזו. 

"עידן השקיפות", שהכריז עליו (כמופיע בצילום כאן למטה), השר יועז הנדל בטקס כניסתו לתפקיד שר התקשורת, הסתיים במהירות הבזק, כבר באותו יום של ההכרזה הזו:
שקיפות שר התקשורת

בנספח א' כאן למטה, מפורטים עשרות המקרים הרבים, שחשפנו (כנראה יש עוד עשרות החלטות ומעשים רגולטוריים שלא הצלחנו לחשוף), חשיפות של החלטות ומסמכים רגולטוריים, שהשר והמנכ"לית מסתירים מהציבור (בכוונה).

כל עשרות ההחלטות והמסמכים, שחשפנו, שנמצאים בנספח א', עדיין מוסתרים מהציבור, למעט מקרה אחד שבו ממש בפעולה כוחנית, הצלחתי להוציא מהמנכ"לית, שתפרסם את הפרוטוקול של ההחלטה של "הוועדה המייעצת" בקשר לקנס, שהוטל על קבוצת הוט. אז התברר, שהיא הסתירה לא פרוטוקול אחד, אלא 2 פרוטוקולים (!).

חשיפת הפרוטוקולים הללו הוכיחה את מה שטענתי כבר קודם לכן, לאור ניסיוני ועוד לפני שראיתי את הפרוטוקולים, שאימתו לחלוטין את מה שטענתי, שהקנס הזה על קבוצת הוט הוא פברוק אחד ענק ובלתי חוקי לחלוטין. לא פלא, שהסתירו את 2 הפרוטוקולים הללו במשך חודשים ארוכים (מעל ל-9 חודשים) מהציבור וממני.

התוצאה האומללה של החשיפה הזו היא, שמאז אין יותר קנסות במשרד התקשורת, קנסות הדורשים אישור "הוועדה המייעצת". התוצאה: אין פרוטוקולים להסתיר... כך, הסלוגן "איש הישר בעיניו ייעשה", התקבע למציאות עגומה ביותר בשוק התקשורת, הכל בגלל ההתעקשות שלי לחשוף את הפרוטוקולים של ההחלטות הבלתי חוקיות הללו (פרוטוקולים, שעל פי חוק התקשורת חייבים להיות גלויים). 

כעת, אנו חושפים עוד 5 פרשיות של הסתרת מסמכים והחלטות ע"י צמרת משרד התקשורת:

1. הסתרת אישורי שר התקשורת יועז הנדל בעניין מכירת אתר וואלה!

ביום 30.10.20 שלחתי לשר התקשורת יועז הנדל, (בתמונה משמאל), ולצמרת חה"כ יועז הנדלמשרד התקשורת את השאלה הדחופה הבאה:
"הנדון: היכן אישור השר?
שלום רב,
1. פורסם כאן כך: "משרד התקשורת אישר את עסקת בזק-ג'רוזלם פוסט למכירת 'וואלה חדשות'. לאחר דיונים במשרד התקשורת, חתם השר יועז הנדל על אישור ההסכם של חברת בזק למכירת מלוא אחזקותיה של ג'רוזלם פוסט בחברת הבת וואלה. הרוכש: איל התקשורת אלי עזור, שישלם עבור העסקה כ-65 מיליון שקל". 

2. היכן האישור?

3. למה הכל נעשה בשיטת החסמב"ה (חבורת סוד מוחלט בהחלט) בצמרת משרד התקשורת?".

תגובה טרם קיבלתי. לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה אעדכן בהתאם.
קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל. די ברור למה (זה גם מוסבר בהרחבה בנספח א' כאן).

הסיבה המרכזית להתעלמות ולהסתרה של החשיפות ואי מענה לשאלות שלי (כולל התעלמות מהחשיפה על חשד למעילה, לכאורה, של השר עצמו בכספי המשרד, חשיפה מלפני כחודש - כאן), ולהסתרה של העובדות המזעזעות הנחשפות בעשרות כתבות כמפורט בנספח א' כאן למטה, שכוללות סדרת החלטות רחבה ביותר, שהתקבלו בחשאי ע"י צמרת משרד התקשורת, היא די ברורה: השר והמנכ"לית רוצים להסתיר החלטות, שיכולות להוביל, לכאורה, לחקירה פלילית כנגד צמרת המשרד, שהם עומדים בראשו.

זה כנראה הלקח העיקרי שהשר יועז הנדל למד מ"תיק 4000". 

2.  המשך מתן הגיבוי והחיפוי על מעשי קבוצת סלקום, הפעם בתחום הפצת הספאם. 

ביום 28.10.20 שלחתי לשר יועז הנדל ולצמרת משרד התקשורת (וגם לצמרת חברת סלקום) את השאלות הבאות:
"הנדון: אכיפת החוק, החלטות בתי המשפט והוראות הרישיון על סלקום.
שלום רב,
1. בהמשך לכתבה "סלקום ממשיכה לצפצף על הרגולטור ובתי המשפט בנושא הפצת ספאם!" שלח סיני ליבל את התלונה המצ"ב למשרד התקשורת.

2. מה עמדת שר התקשורת, יועז הנדל, אחרי כל כך הרבה החלטות שיפוטיות כנגד סלקום, בעניין הספאם של סלקום?

3. מתי השר מתכוון לאכוף את החוק, הוראות הרישיון ופסקי הדין על סלקום?

4. ממתין לפרסום הנחיית השר לסלקום בנושא זה (וגם בנושאים צרכניים חשובים אחרים, דוגמת ההסכם של סלקום למנויי דור חמישי - 5G כמפורט כאן)."

תגובה טרם קיבלתי. לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה אעדכן בהתאם.
קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל. די ברור למה (זה גם מוסבר בהרחבה בנספח א' כאן).

כך, צמרת משרד התקשורת, ממשיכה לתת גיבוי וחיפוי (גם בתחום הספאם) ועובדת בשירות מלא עבור האינטרסים הכלכליים והאחרים של צמרת קבוצת סלקום \IBC

3. הסתרת המסמכים של טיפול השר יועז הנדל בנושא עומסים כבדים ביותר וניתוקים בהיקף מחריד, שקשורים באנטנות סלולר הנמצאות באזורי מגורים של המגזר החרדי והצעות החלטה המוצעות על ידו לפתרון הבעיות הקשות הללו.

ביום 5.11.20 שלחתי לשר התקשורת, יועז הנדל, ולצמרת משרד התקשורת את השאלות הבאות:
"הנדון: היכן המסמכים של טיפול השר והצעות השר בנושא עומסים על אנטנות סלולר הנמצאות באזורי מגורים של חרדים?
שלום רב,
1. פורסם היום כך ב"ביזנעס" (כותרת ראשית בלבד): "קו מאז’ינו || הקרב החרדי על חומות הסלולר.
האנטנות העמוסות ביותר: בשכונות המגורים של המגזר החרדי • דוד שלומוביץ בתחקיר מעמיק ונטול כפפות על העומסים שקרעו לגזרים את הלמידה מרחוק במגזר החרדי בתקופת הקורונה • האם חברות הסלולר חוסמות חלק מקווי התוכן כדי להימנע מתשלומים גבוהים? • מה ישחרר את העומס: מעבר של החרדים מדור 3 לדור 4 – או ביטול דמי הקישוריות? • וגם: מה יעשו מפעילי מכונות הפחיות והשערים האוטומטיים ביום שמשרד התקשורת יגרוט את רשת דור 3? • חרדים, ניתוקים וקישוריות."

2. במאמר זה מפורטות פניות של שר התקשורת לגורמים רבים, דוגמת ראש המטה לביטחון לאומי - מאיר בן שבת, ויש מסמכים נוספים עם נתונים מאוד רגישים וחשובים של משרד התקשורת, שמעולם לא פורסמו בשום מקום.

3. בנוסף, במסמכים הללו של השר, יש גם הצעות מהצעות שונות, לרבות הצעות להקצאות כספים ממשלתיים בהיקף ניכר ומהלכים רבים נוספים, כדי לפתור את הבעיות החמורות ביותר המוצגות במסמכים הללו.

4. לא ברור על סמך מה חוברו המסמכים הללו והוצגו ההצעות הללו של השר, שנחשפו בכתבה, ומהיכן ההצעות והצעדים הללו נלקחו (שכן לא בוצע כל שימוע, או איזה הליך של דיון גלוי בנושאים הללו). 

5. אודה להתייחסותכם הדחופה, לאור ההיקף העצום של הסתרת מידע מצד צמרת משרד התקשורת בעניינים הרגישים והחשובים הללו." 

תגובה טרם קיבלתי. לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה אעדכן בהתאם.
קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל. די ברור למה (זה גם מוסבר בהרחבה בנספח א' כאן).

4. למה חוקי התקשורת לא מופעלים על ספקי שירותי VOD?

ביום 3.11.20 שלחתי לשר התקשורת, יועז הנדל, לצמרת משרד התקשורת ולצמרת מועצת הכבלים והלוויין את השאלות הבאות:
"הנדון: החלת חוקי התקשורת על קבוצת RGE.
שלום רב,
1. פורסם היום כך בגלובס: "קבוצת RGE משיקה פלטפורמת סטרימינג עצמאית לילדים ולנוער. הפלטפורמה החדשה תיקרא BIGI והיא תציע את התכנים של ערוץ הילדים, עולם המשפיענים ותכנים מהארץ ומהעולם המיועדים לילדים • הפלטפורמה הוקמה לאחר שערוץ הילדים שבבעלות החברה, ירד משידור בהוט וב-yes."

2. האם קבוצת RGE קיבלה רישיון שידורים ב-VOD, כלומר  "רישיון לשידורים לפי דרישה" ככתוב בחוק התקשורת?

3. האם נקבע גובה התמלוגים, שקבוצת RGE תשלם על פי החוק?

4. אודה להתייחסותכם הדחופה, מכיוון שהשירות הזה כבר החל (כאן)."

תגובה טרם קיבלתי. לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה אעדכן בהתאם.
קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל. די ברור למה (זה גם מוסבר בהרחבה בנספח א' כאן).

זה ברור שלא אקבל תגובה. כי אם מפעילים את "חוק התקשורת" על קבוצת RGE, קודם צריך להפעיל את החוק על קבוצת סלקום, שמפעילה שירותי VOD מזה שנים, ללא כל רישיון וללא כל תשלום תמלוגים ל"הפקות מקור ויצירה ישראלית"... וזה לא יקרה, למי שפספס את העיקר. זאת, כי צמרת משרד התקשורת עובדת כל הזמן ובאינטנסיביות סביב השעון, בשירות צמרת קבוצת סלקום\IBC

5. העלמת תגובות חשובות מהשימוע בתחום הרפורמה המתוכננת בחברת הדואר, עליה החליט שר התקשורת יועז הנדל:

ביום 1.11.20 שלחתי את השאלות הבאות לשר התקשורת, יועז הנדל, ולצמרת משרד התקשורת:
"הנדון: היכן נעלמו חלק מהתגובות לוועדה מייעצת לשר התקשורת לבחינת שירותי דואר בתחום השמור?
שלום רב,
1. בסיכום המעודכן של "הוועדה מייעצת לשר התקשורת לבחינת שירותי דואר בתחום השמור" בנספח א', יש רשימה של 16 מגיבים לשימוע.

2. בפרסום של המשרד (כאן, מפורט כאן) יש רק 12 תגובות.

[יודגש, שאין כל הסבר להיכן נעלמו שאר התגובות. תגובות, שהמגיבים ביקשו לא לפרסם, במלואן או בחלקן, נמצאות בפרסום הזה - אך מושחרות במה שהמגיבים ביקשו לא לפרסם. כאן מדובר בהעלמה מוחלטת של 4 תגובות, ללא כל הסבר]. 

3. היכן נעלמו כל שאר התגובות?".

תגובה טרם קיבלתי. לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה אעדכן בהתאם.
קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל. די ברור למה (זה גם מוסבר בהרחבה בנספח א' כאן).

זה ברור שלא אקבל תשובה. זאת, כי בין התגובות לשימוע, שהעלימו אותן (בכוונה), נמצאות התגובות של קבוצת "דפוס בארי - מסר", שמשום מה הרשו לקבוצה זו להתמודד במכרז על הפרטת חברת הדואר.

נושא מטריד ביותר זה, שמקורו בהחלטות שגויות ביותר של שר התקשורת, יועז הנדל, מפורט במאמר החשיפה שפרסמנו: "איך התאפשר למתחרה המרכזי של חב' הדואר להשתתף בהליך הפרטת החברה?

עדכון 8.11.20: קיבלתי היום מעורכי הדין של מסר בשם חברת מסר את תגובתם לשימוע, תגובה שהוגשה למשרד התקשורת והם כלל לא ביקשו להסתיר אותה ומשום מה תגובה חשובה ביותר זו של חברת מסר לא פורסמה ע"י המשרד.

יצויין שזו תגובה מאוד חריפה, הנמצאת במלואה - כאן.

כלומר: הסתרת התגובה הזו נעשתה בכוונה ע"י צמרת משרד התקשורת.
זאת, כדי להסתיר 2 עובדות מהציבור:
א) להסתיר ולטשטש את הפאשלה של השר יועז הנדל ושל כל מי שעסק בתהליכי ההפרטה של חברת הדואר, שאיפשרו לקבוצה המתחרה הראשית והיחידה של חברת הדואר בישראל, להשתתף במכרז להפרטת חברת דואר ישראל, מהלך שמשמעותו הברורה (אם "קבוצת מסר - דפוס בארי" יזכו במכרז): חיסול התחרות בשוק הדואר.
ב) להסתיר את התגובה החריפה של מסר לשימוע, שלמעשה דרשה לבטל את השימוע וכל ההחלטות סביבו, מטעמים רבים לרבות בגלל הסתרת מסמכים מרכזיים וחשובים בתחום זה, ע"י צמרת משרד התקשורת (לא משהו חדש, למי שקורא את אתר טלקום ניוז...).

ניתוח הנושא החמור הזה - ייעשה בכתבה נפרדת.
הכתבה פורסמה כאן.  

עדכון 12.11.20: לאחר פרסום הכתבה כאן ולאחר פנייתנו לצמרת המשרד (כאמור כאן מעל) בעניין הסתרת תגובות, משרד התקשורת העלה כאן לאתר המשרד 3 תגובות שהוסתרו עד היום (מתוך ה-4 שהוסתרו): א) תגובת חברת אניה - כאן. ב) תגובת חברת דפוס בארי - כאן. ג) תגובת חברת מסר - כאן

מה שמוכיח שלא הייתה כל סיבה להסתיר תגובות, גם אם הן לא בדיוק נעימות ומלטפות, לצמרת המשרד. 

נספח א':
הכתבות המרכזיות והחשיפות המרכזיות אודות הסתרת מסמכים והחלטות (בכוונה) ע"י צמרת משרד התקשורת דהיום: שר ומנכ"לית: לסיכום:
זה שמדבר על שקיפות
נוהג בחסר שקיפות קיצוני בכל התנהלותו. 

מביש ברמות-על, שזה שר התקשורת במדינת ישראל. 

רק החלפת כל צמרת משרד התקשורת באנשים, שרק האינטרס הציבורי עומד מול עיניהם, תציל (אולי) את שוק התקשורת של ישראל, מהתחתית העמוקה שהשוק נפל אליה, בגלל מנהלים כושלים ומכשילים ורגולציה מוטעית מיסודה, שבה "איש הישר בעיניו ייעשה".
 
כמובן, שיש צורך בהקמת "רשות לתקשורת", אבל זה לא יקרה בקרוב (או בכלל). 
 מתוך ה-4 המוסת
HANDS FREE



 
 
Bookmark and Share
+ שלח משוב


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים