Telecom News - האם ניתן לחסל את "תפירת התיקים" ותופעת "קליקת עמ"מ 5" במשטרה?

האם ניתן לחסל את "תפירת התיקים" ותופעת "קליקת עמ"מ 5" במשטרה?

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> האם ניתן לחסל את "תפירת התיקים" ותופעת "קליקת עמ"מ 5" במשטרה?
לצורך תיקון התנהלות צמרת משטרת ישראל כדי שתחזור להיות משטרה של הציבור ולא של "הקליקה הפרוגרסיבית", שתופרת תיקים מסיבות פוליטיות, וכדי שלא יחזור, למשל, "המקרה של הדס קליין", יש צורך בצי טרקטורים מסוג D9. כתבה מס' 2 בסדרה החושפת את "קליקת עמ"מ 5", שתפרה את תיקי האלפים. מהם שלל התיקונים, שראוי לבצע לחיסול הכאוס במשטרת ישראל (וגם בפרקליטות)?
מאת: אבי וייס, 10.11.22, 07:00רוני אלשיך מוויקיפדיה

בכתבה מס' 1 בסדרה - כאן, חשפתי ובהרחבה עם עשרות מסמכים, את תופעת "קליקת עמ"מ 5" שהיא (ביחד עם המושג המכובס "מניעה מצבית") אחראית לתהום אליו נפלה צמרת משטרת ישראל בעשור הקודם, מצב הנמשך עד רגע זה, במקביל להתגבשות "הקליקה" בצמרת היועמ"ש והפרקליטות.

היוצרים, הממציאים והמחוללים ברמה העליונה במ"י (משטרת ישראל) של 2 התופעות הללו: "קליקת עמ"מ 5" ו"מניעה מצבית", הם רנ"ץ (בדימוס) רוני אלשיך (בתמונה למעלה מוויקיפדיה) וניצב (בדימוס) מני יצחקי

יודגש, שלא ניתן להבין כתבה שנייה זו, בלי קריאה של הכתבה הראשונה בסדרה.
יודגש שמשטרת ישראל, צמרת המשרד לבט"פ, היועמ"ש וצמרת הפרקליטות, קיבלו את הכתבות טרם פרסומן למתן תגובה, אולם, כצפוי וכפי שציינו בכתבה הראשונה, שום תגובה לא התקבלה. ככל שתתקבל תגובה, נעדכן בהתאם. 

כדי להמחיש עד כמה המצב חמור, גם כיום, אציג כאן רק דוגמה אחת (ולא מתוך האוסף האדיר של פאשלות משטרתיות מהשנה החולפת, החל ממבצע "שומר חומות" וכלה ב"אסון מירון". אני מתעלם כאן כרגע מהסכם השכר ההזוי, שהוביל וחתם עליו המפכ"ל הנוכחי רנ"צ קובי שבתאי, בתמיכת השר המעופף והמנותקעמר בר-לב, מה שהוביל לדמורליזציה נרחבת בקרב שוטרי מ"י).הדס קליין צילום אלי ציפורי

הדוגמה הזו, שאני מביא כאן, נוגעת לנושא טרי ביותר ואקטואלי: מהימנותה של עדת התביעה הדס קליין (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי).

ב-2 חקירות מאוד ממושכות, שערכו חוקרי יאח"ה (היחידה הארצית לחקירות הונאה, היחידה בלהב 433, שחקרה את "תיק 1000"), כשבראש צוות החוקרים של הדס קליין עמדו רפ"ק דני יופה וסנ"ץ מומי משולם, הם בעצמם חשפו בחקירות, שהחוקרים הכפופים אליהם ערכו בדיקות והם עצמם בדקו וגילו, ששום מילה ממה שהדס קליין מסרה לחוקרים במה שמכונה "פרשת תכשיטי שרה נתניהו" - אינו נכון.

תמלול מלא של 2 החקירות האחרונות של הדס קליין, שנערכו בסוף 2021 (אוקטובר - נובמבר 2021) נמצא כאן

איך מתרחש מצב, בו ברור לחוקרי המשטרה, שהדס קליין מחרטטת, בכל מה שמסרה בעדויותיה, ואיש מהחוקרים ומכל המפקדים מעליהם, לא מוציא מסמך, שבו כתוב שחור על גבי לבן, שאין לסמוך על דבריה ועדותה של הדס קליין ולכן דינו של "תיק 1000 החדש" (בדומה ל"תיק 1000 הישן") הוא סגירה, ולא הגשת כתב אישום וקיום הליך משפט, ללא ראיות?

איך לא נמצא צדיק אחד מכל אלפי השוטרים והקצינים, במערך החקירות והפיקוד של מ"י, שלא קם ואמר בגלוי: "המלך הוא עירום" ואין "תיק 1000"?

רק להזכיר, שהיה "צדיק אחד בסדום", ב"תיק 4000", שהתקשר בזמן אמת למח"ש, לדווח על עבירות פליליות, שמבוצעות בחקירתו של ניר חפץ, אבל תלונתו לא טופלה (למה? הסברים בחומרים של עו"ד משה סעדה). הצדיק הזה מלהב 433 - עדיין אנונימי. קובי שבתאי מוויקיפדיה

המשטרה הצטיינה במשך שנים בטיוח פרשיות חקירתיות ומודיעיניות כושלות, גם כשבתי המשפט מתחו ביקורת קטלנית על המשטרה ועל הפרקליטות המלווה. דוגמה בולטת היא הפרשה בה היה מעורב אפרים ברכה (ז"ל) בתיק שלא פורסם (הדף הראשון של פסק הדין החמור ביותר יש כאן). גם מה שפורסם, בסופו של דבר, בערעורים שהתקיימו סביב פרשיות אלו בבית המשפט העליון - כאן, היו אמורים להביא לסיום הקריירה של לא מעט קציני משטרה בכירים ופרקליטים בכירים בפרקליטות. במציאות קרה בדיוק ההפך: הם התקדמו. תרבות השקר ותרבות הטיוח וקבירת פשלות - ניצחו

להזכיר: 2 החקירות האחרונות הללו של הדס קליין נוהלו כשהמפכ"ל הוא רנ"צ יעקב (קובי) שבתאי (בתמונה משמאל מוויקיפדיה), לא רנ"צ (בדימוס) רוני אלשיך. ראש אח"מ הוא ניצב יגאל בן-שלום, לא ניצב (בדימוס) מני יצחקי, או מחליפו - ניצב (בדימוס) גדי סיסו, 2 החברים הכי בכירים ב"קליקת עמ"מ 5". מפקד להב 433 הוא ניצב מוטי לוי, לא ניצב (בדימוס) רוני ריטמן. ראש יאח"ה (היחידה החוקרת את "תיק 1000" בלהב 433) הוא תנ"צ אלי מקמל, לא קודמיו בתפקיד זה, בתקופת החקירות בעשור הקודם: תנ"צ ערן קמין ("המפעיל הראשי" של "המבוע" של תיק 1000 - בן כספית), תנ"צ כורש ברנור, ותנ"צ יואב תלם

כלומר: למרות שכל המפקדים הבכירים במ"י התחלפו, תרבות השקר, הטיוח, תפירת תיקים והתרבות הפרוגרסיבית של "אני ואפסי עוד", ממשיכים להתקיים במ"י עד רגע זה, למרות שכל בעלי התפקידים החשובים הללו - התחלפו.

עורכי הדין של משפחת אלוביץ' בבקשותיהם (בתצורת "טענה מקדמית") לביטול "תיק 4000" בטענת "הגנה מן הצדק" (הבקשה המרכזית שלהם כאן, בקשה משלימה טרייה - כאן), טענו, ש"תפירת התיקים" היא תוצאה של כמה סטיות חמורות בהתנהלות מ"י והפרקליטות, והפרקליטים כינו את הסטיות הללו בבקשתם "להגנה מן הצדק" בשמות: "ראיית מנהרה והטיית האישוש", "להיטות יתר", ו"הטיה מוסדית", מה שהוביל ל"שיבושי הליכי חקירה ומשפט".

אני סבור, שזה ממעיט מחומרת הבעיה.

הבעיה היא, שמדובר בהתנהלות של משטרה עבריינית ותופרת תיקים מטעמים פוליטיים, כדי למנוע/להוריד את הימין מהשלטון. זו האמת וכל האמת החמורה ביותר, שאני מכסה במאות חשיפות ואלפי מסמכים, מזה למעלה מ- 6 שנים. לא ראיתי עד היום שום מסמך סותר לחשיפותיי. 

איך פותרים את הבעיה החמורה הזו?
יודגש, שאין פתרון של "זבנג וגמרנו".

מדובר בתהליך כואב, שיכול להתמשך על פני כ-3 עד 4 שנים. 

אציג כאן רק כמה נקודות חשובות ובקצרה, לא לפי סדר חשיבות מסוים, כי הכל חשוב, נקודות הדורשות עוד עבודת מטה רוחבית, ניתוח ותכנון מדוקדקים, כולל תיקוני חקיקה מתאימים.

א. קיצוץ מידי של 2,000 תקני קצונה מיותרים והעברת ההתקנים הללו (והרכבים הצמודים לאותם תקנים) ליחידות השטח. 

רק לשם השוואה, במשטרת ניו-יורק, שמטפלת באוכלוסייה בסדר גודל של מדינת ישראל, עם בעיות ממש לא פשוטות, יש כ-34 אלף שוטרים ועוד כ-17 אלף אזרחים עובדי משטרה. במשטרת ניו-יורק יש רק 2,300 קצינים, מהם כ-1,700 בדרגה הנמוכה של סגן - מפקח (לוטננט).
כל נתוני כ"א של משטרת ניו-יורק נמצאים בגרפים כאן. הטבלאות והגרפים כאן מתעדכנים כל הזמן. 
במדינות אחרות בעולם המערבי - יש פחות קצינים למשטרות בעלות סדר גודל דומה, פחות ממה שיש במשטרת ניו-יורק, שהובאה כאן רק לצורך ההשוואה. 
במשטרת ישראל (כולל מג"ב) יש כ-32 אלף איש עם מעל ל-5 אלף קצינים. כלומר: 2,000 קצינים לפחות - מיותרים

בנוסף, אם נסתכל על הדו"ח הטרי מדצמבר 2022 על המשטרות בבריטניה - כאן, נראה שכ-90% בממוצע מכוח האדם של המשטרות ברחבי בריטניה עומד בקשר ישיר עם הציבור ונותן שירות ישירות לציבור (עמודים 15-16 בדו"ח). אין דבר כזה במשטרת ישראל. פשוט אין. המשטרה בישראל התנתקה מהציבור ונכנסה למשרדים, מזמן

בבדיקה מחקרית שנעשתה מזמן ע"י מרכז המידע והמחקר של הכנסת, נמצא שמ"י לא סובלת ממחסור בכוח אדם, בהשוואה למדינות מערביות בעולם - כאן

לכן, לפני ששר הבט"פ מגיע לממשלה עם דרישה לתוספת אלפי תקני שוטרים, קודם צריך לשנות את המבנה המעוות של משטרת ישראל ולבצע התייעלות אמיתית שמשמעותה: שוטרים למתן שירות בשטח. אין משילות בלי נוכחות פיזית של שוטרים בשטח. 

לכן, במטה הארצי של המשטרה צריך להשאיר רק ניצב אחד (סמפכ"ל - סגן מפקח כללי) ויהיו מלבדו רק עוד 8 ניצבים: 7 מפקדי מחוזות + מפקד משמר הגבול. זהו. בשלב שני המספר חייב להצטמצם ל- 4-5 ניצבים בלבד. כך זה אמור להתרחש גם בדרגות הקצונה מתחת לניצב. קיצוץ דרסטי. 


אחד הגופים הכי מיותרים במ"י זו יחידת הדוברות, שהפעילות היחידה שלה זה הפצת שקרים לציבור, וגם לפעמים סתם להדליף שקרים. המפקדים או אחד מעוזריהם הם הדוברים המוסמכים לדברר, כמו ברוב המשטרות בעולם. זה הכל. ניתן להשאיר גרעין קטן (אפשרי ביחידת פניות הציבור) שיעסוק בהפצת מידע שגרתי (פשיעה, תאונות דרכים ושאר ההודעות של המשטרה), לציבור העיתונאים ולציבור הכללי. 2-3 איש, זה הכל. 

יצוין שאת ההצעה הזו (של הפיכת "פירמידת הדרגות במ"י וקיצוץ דרסטי של תקני הקצונה המיותרים) הציע אבי וייס כבר לפני שנים, גם לבנימין נתניהו, וכמובן לשרים ולמפכ"לים, שלא טרחו אפילו לענות לאתגר ולהצעות הללו - כאן

משטרת ישראל נסחפה חזק, לאורך השנים, אחרי תהליכים שהתרחשו בצה"ל (של ניפוח מפקדות וניפוח תקני קצונה בצורה מופרזת), תופעה שנותחה בצורה נוקבת ביותר בספרו של אל"מ ד"ר עמנואל ולד (ז"ל) בשם "קללת הכלים השבורים". יאיר ציפורי ("המשטרה זה לא שב"כ"), פרסם מאמר שניתח בתחילת 2015 בחדות את המשמעויות של מה שהתרחש בצה"ל, תהליכים שהתרחשו גם במ"י - כאן.
התהפכות פירמידת הקצונה התרחשה קודם בצה"ל וזלגה במהירות למשטרת ישראל (ולגופים הנלווים דוגמת שב"ס וכב"א). התהליכים ההרסניים הללו ממשיכים - עד היום. אין יכולת לתקן את תפקוד משטרת ישראל, בלי לטפל בשורש הבעיה: היפוך פירמידת הדרגות וחזרה למבנה של משטרה שירותית, הפועלת לטובת האינטרסים של הציבור, כמו בכל העולם הנאור, משטרה המבוססת על שוטרים בשטח ולא על קצינים במפקדות ענק. 

ב. החזרת מעמד ה"סמל" שנעלם, ביטול הסכם השכר החדש של מ"י ויצירת הסכם שכר חדש, שנותן מעמד חדש ומתוגמל לסמלים.
בכל משטרה בעולם המערבי, הסמלים (ולא הקצינים), הם שדרת הפיקוד המקצועית המובילה מול הציבור, בשטח. יש לטפח את המעמד הזה הן בהכשרות, הן בסימולים של אותות על המדים והם בשכר ותנאים.

יש מדינות רבות בהם הסמלים מחזיקים ברכב צמוד, כדי לתת שירות מידי לציבור, באזור בו הם אחראים, בכל עת. הם השדרה המקצועית המובילה של כל משטרה מערבית בעולם. לא הקצינים הספונים במשרדיהם. 

הדרישה שראשי מ"י ומשרד הבט"פ לשפר את שכר הרפ"קים (רבי פקדים) היא אחד מהסימפטומים של המחלה הממארת של מ"י. יש במ"י כ-2,400 רפ"קים (מול כ-780 סנ"צים), כך שסיכויי קידומם לא גבוהים. קצין בדרגה כזו (רפ"ק) מחפש קידום, זה מה שמעסיק את רוב מחשבותיו ורצונותיו, אח"כ הוא מחפש לקדם את שכרו, אח"כ מחפש כוח פנים ארגוני, אח"כ תנאים נלווים ואולי בסוף הוא חושב על השירות לציבור. 95% מהרפ"קים הללו לא ראו, לא רואים ולא יראו אזרח, כדי לתת לו שירות פנים אל פנים. לכן, הפתרון הנכון הוא להמיר את רוב התקנים הללו לתקני סמלים עם משכורת סנ"צ, סמלים שנמצאים בשטח ונותנים שירות ישירות לציבור.  

ג. ביטול השיטה של הכשרות קצינים בחו"ל מטעם ארגונים פרוגרסיביים, לרבות "קרן וקסנר". שוטרים, סמלים וקצינים בהחלט ראוי שיעברו הכשרות והשתלמויות בחו"ל, אבל במכללות מקצועיות של משטרות לאומיות, לא באוניברסיטאות פרוגרסיביות. 

ד. הפרדה מוחלטת בין אגף החקירות והקמה מחודשת של אגף המודיעין. האיחוד בין 2 האגפים הוא זה שאיפשר את יצירת תת-התרבות העבריינית בצמרת האח"מ, מלווה בתופעות "המניעה המצבית" ו"קליקת עמ"מ 5", כפי שנחשף בכתבה הראשונה בסדרה. 

ה. הפרדה מוחלטת בין מ"י לבין הפרקליטות. זה כולל הפרדת התביעות המשטרתיות והפיכתה ליחידה עצמאית כפופת מפכ"ל או שר לבט"פ, או כיחידה עצמאית לצד הפרקליטות, במשרד המשפטים.

ו. יש לחסל את תופעת ה"תובע מלווה" מהפרקליטות. זה מלווה במחיקת וחיסול כל נוהלי היועמ"ש ופרקליט המדינה (יש מאות כאלה) הנוגעים למשטרה.
מה שנוגע למשטרה, מקומו בנהלי המשטרה, לא בנוהלי היועמ"ש והפרקליטות. הפרקליטות היא לא מעל למשטרה. בתי המשפט הם מעל לפרקליטות ולמשטרה גם יחד.

חשוב לזכור את ההיררכיה הנכונה: הפרקליטות היא לא מעל למשטרה, אלא זרוע מקבילה ומשלימה למשטרה. 

ז. קיצוץ מידי של כ-600 (ואולי בהמשך אף 1000) משרות מלהב 433 (המונה כ-1,600 איש, כולל המנהלות) והעברתן, עם הרכבים ליחידות השטח (עו"ד פיני פישלר טוען מזה שנים, שיש לפרק לחלוטין את להב 433. הוא צודק, אולם, לעניות דעתי, יש לעשות זאת בכמה שלבים זהירים).

מפקד להב 433 צריך להיות לכל היותר בדרגת נצ"מ והיחידה לא תעלה על אלף איש, כולל מנהלות, לטווח הזמן הנראה לעין. לאחר מכן - היקף היחידה יצומצם שוב, לסביבות ה-500 איש, מתוך תפיסת עולם, שהפעילות בשטח לטובת הציבור היא הערך העליון של שירות משטרתי במדינה דמוקרטית. 

ח. חריש עמוק בחטיבת המודיעין, בחטיבת החקירות, בלהב 433, בימ"רים ושאר יחידות החקירה והמודיעין - בחינת נהלים והנחיות ששונו ותיקון פרקטיקות עבודה פסולות ולא חוקיות. 

בין היתר יש צורך לעגן את המלצות "ועדת זיילר" (הדו"ח המלא - כאן) וכל מערכת הנהלים בתחומי הפעלת המודיעין, כך שלא ניתן יהיה להתעלם מהם. חלק מהנהלים יש להפוך לתיקוני חקיקה ותיקון תקנות, כך שאי מימוש ההנחיות הללו יהיה בבחינת עבירה פלילית, מצד השוטר או הקצין, שמפר את ההנחיות הללו, לא רק עבירה משמעתית, שאפשר להבליג עליה. זה גם דורש הקמת מנגנון רגולציה משמעותי ובעל סמכויות, בנושא טכנולוגיות איסוף מידע מכל סוג, ורגולציה נוקשה בתחום מימוש רמות אבטחת מידע בהתקשרויות של המשטרה עם פרטים וגופים חיצוניים. 

ט. חיזוק המשילות: הפנית משאבים וקשב לאלימות במגזר הערבי - אמל"ח פרוטקשן, אלימות ובריונות ברחוב, בין חמולות, כלפי נשים, בתחום הבנייה ובכבישים.

המגזר הערבי (בו המצב ממש קריטי) יהיה המוקד של הפניית המשאבים, שיילקחו מלהב 433 ומביטול תקני הקצונה, כאמור לעיל.

יש לבחון ביטול חלק מההמלצות של "ועדת אור" שיושמו, המלצות ומסקנות שהובילו מאז ועד היום לסירוס יכולת הפעולה של המשטרה בשטח, בכל התחומים ובמיוחד במגזר הערבי

י. הפנית משאבים וקשב לאג"מ ושיטור. העצמת האגף והשטח בציוד, באמצעים, באימונים והכשרות פרקטיות של משטרה מודרנית הנמצאת ברחוב. לא במשרדים. יש להחזיר את הסיירים לרחוב, ולצאת מהניידות ולהתחכך עם הציבור ממש ברחוב, בקניונים, ובכל מקום בו הציבור נמצא. השירות לציבור נעשה כאשר השוטר רואה את הציבור מול עיניו. פנים אל פנים. לא דרך הטלפון והמחשב. 

השוטרים צריכים להפגין משילות וזה אפשרי רק אם הם ברחוב, באירועים, בהתכנסויות, בכל מקום, עם התניידות לפי הצורך באמצעי תחבורה קלה חשמלית (דוגמת אופניים חשמליות, קטנועים, סקוטרים וכיו"ב). 

הבניה של "משמר לאומי" שאינו חלק אורגני בתוך המשטרה (דוגמת המשא"ז, שהוא על פי החוק הקיים עד היום הוא "המשמר הלאומי"), תהיה בכייה לדורות ושפיכת כסף מיותר על עוד תקני קצונה, עוד רכבים צמודים ועוד מפקדות מיותרות. 

י"א. פיתוח תו"ל (תורת לחימה) של ניהוג המון באירועים המוניים ובחירום. 

י"ב. אמ"ש (אגף משאבי אנוש) - שיפור משמעותי בשכר ובתנאי השוטרים (על חשבון הקצינים, שממילא יש לפטר ולהוציא לפנסיה לפחות 2,000 קצינים), עצירת סחף העזיבה/שימור כוח אדם מוכשר ומיומן. 

י"ג. חיזוק מעמד הספ"כ (סגל פיקוד כללי, הגוף העליון שסביב המפכ"ל) והשפעתו על מדיניות ויישומה. הטמעת כלי בקרה וניתוח מתקדמים בהפעלת כוחות השיטור, במתן שירות לציבור. 

י"ד. מניעת הפעלת עיתונאים כמקורות, ואי הפעלת כלים חודרניים כמו הפגסוס, בלי חוקים מתאימים וברורים. כל עוד אין חקיקה ברורה וחד-משמעית, השימוש בכלים חודרניים - אסור. 

ט"ו. חיסול תופעת "החקירות הפוליטיות" וחיסול מאגרי המידע שהקים מני יצחקי סביב הפוליטיקאים (מאגרי מידע הקיימים עד היום).

ט"ז. הכי חשוב זה בדק בית ותיקון בחטיבת הסיגינט - סייבר ובשלוחותיה בחטיבת המודיעין וביחידות השטח המחוזיות ובלהב 433, גופים, שאין עליהן כלל בקרה ונבנו בהן פרקטיקות בלתי חוקיות ובלתי אתיות. כדי לתקן ביחידות הללו צריך הבנה, ידע ואומץ לב ציבורי, מלווה בנחישות.
המלצות מפורטות בנושאים הללו כבר הבאתי: כאן וכאן

זה כולל קביעה, שאיש לא יתחיל לעבוד ביחידות הסיגינט-סייבר וביחידות המודיעין המלוות, מבלי שיהיה לפחות שנה ביחידות שטח ומהם לפחות חצי שנה ביחידות סיור - שיטור, יחידות הנותנות שירות לאזרחים בשטח. חשוב ביותר, שכל עובדי יחידות הסיגינט-סייבר יבינו היטב, מניסיונם האישי, ויפנימו, מה המשמעות של שירות לאזרח והגנה על זכויות האזרח במדינה דמוקרטית.

י"ז: קביעת ערך עליון של הנאמנות לתפקיד של "עובד ציבור". כל מי שלא מתאים להגדרה הזו, מקומו לא במ"י, וגם לא בפרקליטות. יש לתת את הדעת לעניין מן המעלה העליונה ביותר הזה והוא: בחינת נאמנותם של עובדי הציבור לציבור ומידת נאמנותם לרשות הציבורית שבה הם מועסקים.

י"ח. הקמת מח"פ (מחלקת חקירות פרקליטות - מפורט בהרחבה כאן), שתשולב ביחד עם מח"ש (שהניסיון לשנותה בתקופת השר אמיר אוחנה - כשל), לגוף עצמאי לחלוטין, בתוספת היחידה הקטנה לחקירות בתלונות על התנהלות השב"כ: היחידה לבירור תלונות נחקרים (מבת"ן).

זאת, עם יכולת חקירה ותביעה עצמאית, גוף הכפוף רק למערכת בתי המשפט. 

הגיעה העת לסיים את "החסינות המוחלטת", שבנו הפרקליטים והיועמ"ש לעצמם - במערכת הזו, מהיועמ"ש למעלה עד אחרון הפרקליטים והיועצים המשפטיים במשרדי הממשלה וגופי הסמך הממשלתיים, למטה. 

י"ט. יש צורך בגוף (די בדומה להסדרי "התובע המיוחד" שיש בארה"ב: המוסד הזה נקרא בארה"ב בשם Special Counsel, שם יחסית חדש, שהחליף את המינוח הקודם: Special Prosecutor), שאינו תלוי ביועמ"ש, ושיכול לחקור ולהאשים גם את היועמ"ש והכפופים לו, במקרה של חשד לפלילים מצדם. זה גוף לא על בסיס קבוע, אלא כמינוי מיוחד במסגרת יחידת מח"פ, במקרה של חשד לפלילים מצד היועמ"ש ומי מהמשנים והכפופים אליו (כולל כשיופרד, אם יופרד, תפקיד היועמ"ש).

ישראל היא המדינה היחידה בעולם, שבה היועמ"ש יכול לקבל החלטה על חקירה והעמדה לדין פלילי של: הנשיא, ראש הממשלה, שרים, חברי כנסת, שופטים, דיינים וכיו"ב. זאת, בזמן שאין איש בישראל שמוסמך להחליט על חקירה והעמדה לדין של היועמ"ש עצמו וכל "הקליקה" הכפופה לו: הפרקליטים והיועצים המשפטיים בשירות המדינה, מעל לאלפיים עובדי מדינה. 

די ברור, שרוב רובם של עובדי המדינה הללו, עובדים במסירות, ביושר ואף מתוך תחושת שליחות. אולם, לא ניתן להתעלם מהאמרה של לורד אקטון: "כוח נוטה להשחית, וכוח מוחלט משחית באופן מוחלט. אנשים גדולים הם כמעט תמיד אנשים רעים". 

העובדה, שאין ולו אחד בקרב הציבור העצום הזה, שצועק "המלך הוא עירום", היא תעודת עניות מבישה לציבור החשוב והיקר הזה. חבל שאנו לומדים את האמת על צמרת הפרקליטות, רק ממי שנתקל בה אישית ומקרוב, דוגמת: השופטים בדימוס: הילה גרסטל והרן פיינשטיין, ושרי המשפטים לשעבר: יעקב נאמן ז"ל, צחי הנגבי, פרופ' דניאל פרידמןיוסף לפיד ז"ל, חיים רמוןבנימין נתניהו ואמיר אוחנה ושרים לשעבר נוספים - לא מעטים. יסלחו לי כל אלה שלא הזכרתי את שמם כאן, והמבקשים לתקן את המערכת החולה הזו, מזה שנים. 

כיום, ישראל היא המדינה היחידה בעולם, שמערכת היועמ"ש והפרקליטות "חסינים" מפני כל חקירה ותביעה, מכל סוג ומכל כיוון, גם בתחום המשמעתי והאתי. אפילו הנציב לא יכול לעשות כיום מאומה. תיקון החוק לגבי הנציב (כפי שהוא עצמו הציע), לא יפתור את הבעיה, כי לנציב אין יכולת חקירה ותביעה וגם לא תהיה לו (בדומה למח"ש, או לגופים עצמאיים אחרים בעלי סמכויות חקירה ותביעה, דוגמת רשות נירות ערך, רשות התחרות ורשות המיסים).

מדובר בתיקון מאוד חיוני ודחוף ויפה שעה אחת קודם, אם אנו חפצים לחיות במדינה דמוקרטית, עם עקרונות ממומשים של משטר דמוקרטי מערבי, של שוויון ועליונות שלטון החוק והצדק

כ. למרות שהחוק בנוגע ל"פסילת ראיה שהושגה שלא כדין" תוקן לאחרונה בכנסת, מוצע לבחון אותו שוב - לפי עקרונות "פרי העץ המורעל". זה בפועל הכלי הכי יעיל המונע מהמשטרה ומהפרקליטות להגיש ראיות פסולות, שהושגו שלא כדין - לבית המשפט והכלי המשפטי הכי יעיל, שמגן על זכויות הנאשמים בפלילים מפני "עבריינים במדים" במשטרה ובפרקליטות. 

כ"א. כל תחום ההדרכה במ"י חייב לעבור רביזיה, שכן המערך הזה כשל בהכשרת שוטרי ישראל להיות שוטרים, עובדי ציבור נאמנים וישרים, שעובדים למען האינטרס הציבורי ולא עוסקים בבידוי ראיות, תפירת תיקים ומעקב אחרי אזרחים תמימים, רק בגלל שהם אזרחים נבחרי ציבור, או בעלי תפקידים בכל תחום.
הרביזיה חייבת להתחיל בסילוק ראשי המערך הזה: את ראש אגף הדרכה שקודם ומונה בזכות קשריו עם יוצא השב"כ (כמוהו) - רוני אלשיך, (ניצב אבשלום פלד), שיש על גבו פרשה מאוד עגומה - שטויחה, מי שהיה מעורב ב"פרשת אום אל - חיראם", שהייתה כשל משטרתי ענק, והשאלות הנוקבות ביותר, שנשלחו לכל כתובת אפשרית בעניינו - כאן, לא נענו (די ברור למה) מצמרת המשטרה והמשרד לבט"פ ומח"ש מסרבת לחקור - כאן, ואת מפקד המכללה הלאומית לשוטרים, תת-ניצב כורש ברנור, מ"גיבורי" "תיקי האלפים" ו"תופר ראשי" בתיקי 1000 ו-2000 ובתיקים רבים נוספים.
הצמד הזה (אבשלום פלד וכורש ברנור, ששניהם לא היו מעולם סיירים, או בלשים, או חוקרים בשטח, ולא עסקו מעולם במתן שירות לציבור במגע הפרונטלי והישיר), הרס את מערכת הדרכת השוטרים בכלל ומערכות האימון וההדרכה של כלל שוטרי משטרת ישראל בפרט (ותחת האף של הפיקוח של הכנסת), ובראשם ההחלטה ההזויה לקצר את קורס השוטרים מ-7 חודשים ל-7 שבועות. את התוצאות הנוראיות של ההחלטות האומללות הללו אנו רואים בפעילות המשטרה בכל יום, ובמיוחד באירועים גדולים וחמורים דוגמת "אירוע אסון מירון" ו"הפגנות בלפור". 
אם אלו הם ראשי מערך ההדרכה, לא פלא, שהמערך הזה מכשיר, במשך שנים, שוטרים וקצינים - בצורה פגומה, שגויה וחסרת כל אחריות כלפי הציבור, שמממן את המשטרה וציפה לקבל משטרה שתשרת אותו (ולא משטרה שמתעללת בציבור ונכשלת גם בחוסר מקצועיות מזוויע, בכל פעילות רחבת היקף משמעותית, וזה כמובן גם נחשף בבתי המשפט, בשנים האחרונות)

לסיכום: יש להבריא את משטרת ישראל, וכמה שיותר מהר. זו משטרה חולה ביותר, מונהגת ע"י מפקדים כושלים ביותר, שכלל לא מבינים את תפקידם, שאינה מספקת כל שירות מתאים ונדרש לאזרחי ישראל, במדינה, שאמורה להיות מדינה יהודית, דמוקרטית - מערבית ומתקדמת

 
POLICE FREE
REPAIR FREE
עדכון 14.11.22: התקבלה תגובה ממח"ש שבעקבות תלונתי בעניין ה"שטאזילנד". תגובת מח"ש - כאן

עדכון 25.11.22: פורסם כאן סרטון חשוב מערוץ 14 תחת הכותרת: "משטרת ההכלה: נקודת המפנה שהפכה את המשטרה לחסרת אונים | תחקיר מטריד."

עדכון 18.1.23מח"ש החליטו לדחות את תלונת "עד המדינה" שלמה פילבר (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי) (פילבר טוען, שלא הוא הגיש אותה למח"ש). (אבי וייס הגיש ליועמ"ש ולמח"ש במקביל תלונה משלו כמפורט כאן, באותו נושא, תלונה שכרגיל נגרסה במהירות...).
זאת, לגבי התנהלות תנ"צ כורש ברנור אליו (לשלמה פילבר) במהלך חקירתו בלהב 433, כולל תקיפה פיזית של שלמה פילבר ע"י כורש ברנור, תקיפה מתועדת ומצולמת ושהוצגה במהלך החקירה הנגדית של שלמה פילבר ב-6.6.22 בבית המשפט המחוזי בי-ם.
החלטת מח"ש כאןפילבר צילום אלי ציפורי

הערה: כך, "הקליקה" ממשיכה לשמור על חבריה וזה מחזק את הצורך האקוטי להוציא את מח"ש מידיה של הפרקליטות, כמפורט לעיל. 

עדכון 24.1.23: "השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הכריז על רפורמה במשטרה" (ראה ההודעה באתר המשרד לביטחון לאומי - כאן).
זו הצהרה בומבסטית ומנותקת מכל מציאות. מדובר במתיחה לציבור, שלא מבין את התהליכים של ניהול המשטרה, הכנת תוכניות רב שנתיות, וזו לא יותר מבדיחה מרה ועצובה, על הגב של תושבי ישראל, ביטחונם, רווחתם וזכויות הפרט שלהם.
זו לא רפורמה ולא נעליים.
רפורמה אמיתית נראית לגמרי אחרת, כמפורט כאן מעל. 

עדכון 26.1.23: פורסם כאן ב"רדיו צפון" עם יואב מינץ (כותרת בלבד), ריאיון נוקב ביותר עם עו"ד פיני פישלר: ""להכשיר 4,000 שוטרים ייקח עד 3 שנים, תוספת השכר תהיה עד 300 ש"ח נטו, אז אל תאכלו את הלוקשים האלה".
עו"ד פיני פישלר, יו"ר משותף ועדת המשטרה בלשכת עו"ד: "רפורמה זה לא רק איך משיגים כסף אלא גם איך מתייעלים, לא שמעתי על רפורמה בתרבות השקר במשטרה"."

עדכון 9.3.23: השר והמפכ"ל פרסמו את ההודעה הבאה: "סבב מינויים לקצינים בכירים: השר לביטחון לאומי ח"כ איתמר בן גביר קיבל את המלצתו של מפכ"ל המשטרה רנ"צ יעקב שבתאי על סבב ראשון של מינויים, מתוך שורת סבבים שיתקיימו בתקופה הקרובה. לתפקיד סגן המפקח הכללי ימונה ניצב אבשלום פלד. לתפקיד ר' אגף ההדרכה ימונה ניצב עמיחי אשד. לתפקיד ר' אטו"ב תמונה תנ"צ לימור נח ותקודם לדרגת ניצב".
ידעתי על הסבב הזה כבר לפני יותר מחצי שנה והתקוממתי דווקא נגד הקידום המהיר והלא סביר של לימור נח לדרגת ניצב, עקב חלקה המרכזי והמוביל ב"פרשת המימד החמישי" וברכש מערכות הפגסוס ודומיהן, והנה מחאתי החריפה (עם המידע המתאים) בעניין זה והמענה המתחמק שקיבלתי מהמשטרה - כאן.

עדכון 20.3.23: נצ"מ (בדימ.) מאיר גלבוע פרסם ב"ישראל היום" - כאן מאמר נוקב ביותר על צמרת המשטרה דהיום (כותרת בלבד): "מי אתם, מפקדי המשטרה?
השר לביטחון לאומי והמפכ"ל אחראים להצטברות המפקדים הבכירים ביותר של המשטרה שכשלו וטעו, וביחד היו אחראים לכמה כישלונות • אלו אמורים להתמודד עם האתגרים הקשים בעתיד הקרוב."

עדכון 12.5.23: השר (השר לביטחון לאומי) איתמר בן גביר פרסם כאן מסמך שהוא לכל היותר בדיחה עצובה מאוד תחת הכותרת היומרנית: "מדיניות השר לביטחון לאומי, 2024-2023 | תשפ״ד-תשפ״ה". 
זה אוסף של סיסמאות ריקות מתוכן (שהחליפו את סט הסיסמאות הקודמות של השר עמר בר-לב שקדם לו), סיסמאות כלליות שלא ישפרו שום דבר במשטרת ישראל ולא ישפרו מאומה לתושבי ישראל. פשוט מביש.

עדכון 7.6.23: פורסם ב"וואלה!" ע"י שלומי הלר (כותרת בלבד): ""שבתאי, הרסת אותנו": כך קרסה צמרת המשטרה בתוך שנתיים.
11 מתוך 19 ניצבים עזבו את הארגון מאז נכנס המפכ"ל החדש לתפקיד. פרישת כמה מהם, בנסיבות טבעיות, הייתה אמורה לגרום לריענון שורות. אולם, טריקת הדלת של רבים אחרים, תוך ביקורת קשה על שבתאי ועל בן גביר, מלמדת על המתיחות בין ראשי המשטרה. "ייקח שנים לשקם מה שעשית". 

עדכון 26.6.23: משרד המשפטים הוציא הודעה על הקמת צוות בדיקה למח"ש (כנראה כדי למנוע הקמת ועדת חקירה על מח"ש, שטרם ברור מתי תקום), צוות בדיקה פנימי עם חברים מחוץ למשרד, כשעבודת הצוות תהיה בתוך משרד המשפטים. הודעת משרד המשפטים - כאן

עדכון 28.6.23:
א. פורסמו כאן באתר "רוטר" תגובות נזעמות על דבריו של רנ"צ (בדימ.) רוני אלשיך בגלי צה"ל: "לפיה תכנית העבודה הייתה להדיח ראש ממשלה נבחר [נתניהו] מתפקידו ותרחיש הייחוס היה אולמרט".
ההקלטה של דברי רוני אלשיך ברדיו נמצאים כאן.
​זה תואם במדויק לחשיפות הרבות באתר טלקום ניוז והמרוכזים, בין היתר - כאן

ב. פורסמה הודעה רשמית מהפרקליטות בתגובה לסערה שהתעוררה עקב דבריו של רוני אלשיך: "בתגובה לפרסומים, מהפרקליטות נמסר כי כל אמירה כאילו בהחלטה על הגשת כתב אישום היו מעורבים שיקולים לא ענייניים, היא מופרכת.
כתב האישום בתיקי האלפים הוגש לפי חומר הראיות ועל בסיס שיקולים מקצועיים בלבד.
מר אלשיך לא היה שותף לדיונים בהם הוחלט על הגשת כתב אישום."

ג. פורסם כאן ב"וואלה!": מנדלבליט על דברי אלשיך: "לא משקפים את הליך קבלת ההחלטות".
היועץ המשפטי לשעבר אביחי מנדלבליט התכחש היום (רביעי) לדבריו של המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך בראיון בגלי צה"ל, שאמר על החקירות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו כי "איש לא היה יכול לנחש שבסופו של דבר ראש הממשלה לא יתפטר ויילחם מתוך המערכת". מנדלבליט טען כי "נושא המשך כהונתו של נתניהו כראש ממשלה מעולם לא עלה על הדעת שיעלה במסגרת הדיונים לצורך קבלת ההחלטות בתיקי האלפים"."

עדכון 4.7.23: ערר של אבי וייס על "גריסת תיק התלונה" שהגיש למח"ש לפני למעלה משנה, כנגד קציני המשטרה הבכירים שהיו מעורבים (לכאורה, על סמך המסמכים שנחשפו ב"טלקום ניוז"), בייזום ובהפעלת מערכת הפגסוס על שלמה פילבר - הערר הזה עבר כעת למחלקת עררים שבפרקליטות. ההחלטה והשתלשלות הטיפול האיטי ביותר בנושא חשוב זה - כאן

עדכון 2.8.23: פורסם בטוויטר ע"י Jack Russell ציוץ מדהים עם סרטון שבו בן כספית קורא (ב-2.5.22) לתיק 1000 "התיק שלי" ומתגאה במעורבותו (כמודיע משטרתי) בתיק זה ובעוד תיקים, דוגמת התיק של אהוד ברק (תיק עמותות ברק). הציוץ - כאן.
הסרטון המלא (הוסרט ע"י גיא פורן, ממקימי פורום 555 וממובילי מחאת הטייסים (שהחלו לפעול הרבה לפני שנתניהו חזר להיות רוה"מ...), נמצא כאן, או כאן.

עדכון 9.8.23: פורסם כאן ב-News1 ע"י יואב יצחק ואיציק וולף (כותרת בלבד): "ראש מח"ש התלונן ב-2017: פיקוד המשטרה בראשות אלשיך הפיץ האשמות שווא והטמיע תרבות ארגונית קלוקלת.
News1 חושף מסמך שמעיד כיצד ניסה ראש מח"ש בשנת 2017, אורי כרמל, לרתום את היועץ המשפטי לממשלה לפעול אל מול עוינות המשטרה לחוקרי המחלקה ● "מדובר בהצטברות מדאיגה המחייבת בעאורי כרמל נגד שי ניצןיני התייחסות אופרטיבית" ● עו"ד פיני פישלר אליו הגיע המסמך הגיש תלונה לוועדת החקירה בראשות השופט בדימוס הרן פיינשטיין." 

מסמך מייל פנייתו הנזעמת של ר. מח"ש דאז אורי כרמל לעו"ד שי ניצן (אז פרקליט המדינה) - בתמונה משמאל (לחיצה על התמונה מגדילה אותה). 

עדכון 25.8.23: פורסם ע"י חן ארצי סרור ב-YNET כאן (כותרת בלבד): "הנתונים מוכיחים: איכות המתגייסים למשטרה - בשפל קיצוני.
כך נראה משבר כוח האדם החמור במשטרת ישראל, שמקרין על ההתנהלות בשטח: תנאי הסף לקבלת מועמדים הוקלו משמעותית, משך ההכשרה קוצר ב-75 אחוז - ובעקבות זאת איכות המתגייסים לארגון ב-2023 ירדה משמעותית. שוטרים שעוברים קורס יוקרתי מעדיפים לשלם קנס כדי לעזוב, קצין בכיר: "מאבטח מרוויח יותר משוטר מתחיל, אז למה שאנשים טובים ייכנסו למערכת?"."

יודגש שקיצור "קורס השוטרים הבסיסי" מ-28 שבועות ל-7 שבועות הוא חיסול ההכשרה הבסיסית של שוטרי מ"י. אין דבר כזה בשום מקום בעולם. עוד החלטה מזעזעת והרסנית למשטרה ולציבור, של המפכ"ל הנוכחי. 

עדכון 27.9.23: רוני זינגר פרסמה כאן באתר "שומרים" (כותרת בלבד): "לא 100: כך דרדר המפכ"ל קובי שבתאי את המשטרה אל שפל חסר תקדים"
חיסול לאור יום בחיפה? קרוב לאלפיים שוטרים עזבו את המשטרה בשנה שעברה. התחנות לא מתפקדות, הפשיעה מזנקת (ולא רק בחברה הערבית) ורשויות נאלצות לשכור "משטרות פרטיות". תנאי הקבלה לגיוס שוטרים חדשים צנחו וגם הליך ההכשרה שונה. ואם כל זה לא מספיק, ההתערבות הפוליטית דורסת כל פיסת ממלכתיות שעוד נותרה. המשטרה בתגובה: "אמירות שקריות". תחקיר שומרים."

עדכון 14.12.23: יש רמיזות שהשר איתמר בן גביר מתכוון למנות את הסמפכ"ל אבשלום פלד כמ"מ מפכ"ל. ראה לעיל מי זה הסמפכ"ל פלד. התייחסות נוקבת ביותר לכל מהלכי השר לביטחון לאומי בן גביר - כאן

עדכון 10.1.24: פורסם כאן ב-YNET: "ראש אגף החקירות והמודיעין במשטרה הודיע במפתיע על פרישה.
ראש אגף החקירות והמודיעין במשטרה, ניצב יגאל בן שלום, הודיע במפתיע על פרישה מתפקידו. גורם המעורה בפרטים אמר ל-ynet כי בן שלום הודיע שיעזוב את המשטרה במאי. בן שלום, שכיהן בעבר כראש להב 433, הוא מקציני המשטרה הוותיקים והמנוסים ביותר, ועמד בראש כמה מהחקירות המורכבות של המשטרה ביותר בשנים האחרונות. הוא הועלה לדרגת ניצב בשנת 2018, ובאפריל 2020 מונה לתפקידו הנוכחי."

עדכון 6.2.24: פורסם ציוץ מסנ"צ בדימ. יוסי פיטוסי (עוזר לשר הבל"מ) המדבר בעד עצמו:
פרישות במשטרה

עדכון 10.4.24:  פורסם ע"י גור מגידו ב"דה-מרקר" כאן (כותרת בלבד): "בית המשפט: "אשר בבקשה ששיחדת את מפכ"ל המשטרה של ישראל". הנאשם: "זה נכון". עורך הדין הישראלי אבי לביא נמלט מפני המשטרה לארה"ב ■ בתיק שנשאר עד כה סודי, הורשע שם, לפי הודאתו, בתשלום שוחד לבכירים במערכת אכיפת החוק בישראל, ובראשם המפכ"ל ■ בישראל ידעו שעדותו של לביא מסבכת לכאורה את המפכ"ל לשעבר יוחנן דנינו, אבל הבדיקה נסגרה ■ דנינו: לא היו דברים מעולם."
בעקבות החשיפה, התנועה למשילות ודמוקרטיה פנתה ליועמ"שית ולפרקליט המדינה - כאן בפניה תחת הכותרת: "דרישה בהולה לפתיחה בחקירה נגד פרקליט המדינה לשעבר שי ניצן ותת-ניצב דהיום כורש ברנור בשל הפרת אמונים."
הסרת ההשחרות בצווי האזנת הסתר של המשטרה - מה נחשף בצווים? - לחץ כאן
חשיפות חדשות בפרשת "המימד החמישי". דרישה להקמת ועדת חקירה! - לחץ כאן
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים