Telecom News - תיק 1000: יום שלישי בחקירת נצ"מ מומי משולם והמשך עדכונים בתיקי האלפים

תיק 1000: יום שלישי בחקירת נצ"מ מומי משולם והמשך עדכונים בתיקי האלפים

דף הבית >> משפט תיקי האלפים >> תיק 1000: יום שלישי בחקירת נצ"מ מומי משולם והמשך עדכונים בתיקי האלפים

תיק 1000: היום השלישי בחקירת נצ"מ מומי משולם והמשך עדכונים בתיקי האלפים
מאת: מערכת Telecom News, 22.2.23, 10:33
מומי משולם צילום אלי ציפורי


לאחר שהפרקליטות קפצה מתיק 4000 התפור לתיק 1000 המפוברק וחזרה לתיק 4000, התחדש הדיון בתיק 1000, אך רק במסגרת חקירת נצ"מ מומי משולם. כתבה זו עוסקת בחקירת עד התביעה נצ"מ מומי (שלמה) משולם (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי), ובהמשך העדכונים בתיקי האלפים מ-22.2.23 עד 26.2.23 כולל.

הכתבה לגבי היום השני בחקירת עד התביעה נצ"מ מומי משולם והמשך עדכונים בתיקי האלפים ב-21.2.23 כאן

הכתבה לגבי היום הראשון בחקירת עד התביעה נצ"מ מומי משולם והמשך עדכונים בתיקי האלפים ב-20.2.23 כאן

הכתבה לגבי היום השלישי והאחרון בחקירת עד התביעה חוקר בכיר ברשות ני"ע יריב עמיעד בתיק 4000 והמשך עדכונים בתיקי האלפים ב-14.2.23 - כאן. (יש בה לינקים ל-2 הכתבות הקודמות לגבי 2 ימי חקירתו). הכתבה כוללת גם את החקירה קצרצרה של 2 נהגים ממשרד ראש הממשלה קובי לוי ובועז אסייג ב-15.2.23.

הכתבה לגבי היום השמיני והאחרון בחקירת עד התביעה תנ"צ יואב תלם בתיק 1000 והמשך עדכונים בתיקי האלפים ב-7.2.23 כאן. (יש בה לינקים ל-7 הכתבות הקודמות לגבי 7 ימי חקירתו בתיק 4000).

הכתבה האחרונה לגבי הדיונים בביהמ"ש בתיק 1000: משפט תיקי האלפים: חקירת זאב פלדמן יועץ המס של ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר ב-14.11.22 כאן. בכתבה יש לינקים לכתבות הקודמות העסקות בימי החקירות בתיק 1000 וגם כתבות נוספות בנושאי תיק 1000.

נצ"מ מומי משולם היה חוקר בכיר בתיק 1000 ועסק גם מעט בתיק 2000. כ"כ, מחשיפות ממוסמכות באתר Telecom News עולה, שגם (כמו הבוס שלו באותה עת, ערן קמין) הוא קיבל מידע מהעיתונאי בן כספית מה שהוביל לתפירת תיק 1000. ראה למשל כאן וכאן וקטעי המסמכים הנוגעים אליו - כאן

22.2.23: חקירה נגדית של נצ"מ מומי משולם ע"י עו"ד עמית חדד (בתמונה משמאל, מאתר משרדו).
אאלי ציפורי עמית חדד מאתר משרדופרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: חוקרים את החוקרים ‼ אתמול העיד ניצב משנה מומי משולם על מסע הפישינג נגד נתניהו, על חוקר שניהל רומן עם אחות של חשוד, על החקירה המוזרה של גיל שפר, על פעלולי החקירה בעינינו של ארי הרו, ועל האיש שנתן את מספרי התיקים. זה התחיל בטונים גבוהים - כאן.

החלטות היועמ"ש בנוגע לחקירת ארי הרו נמצאות כאן. א"ה במסמכים הללו זה ארי הרו. אפשר להבחין שאין קשר בין החלטות היועמ"ש לבין מה שנעשה בחקירות בלהב 433. כמובן בגיבוי וחיפוי הפרקליטות המלווה. 

במשידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" כאן: (ממשיכים עם החקירה לגבי ארי הרו).
עו"ד עמית חדד: "כורש לא אהב את התשובות של ארי הרו". מומי: "יכול להיות". חדד: "כורש רוצה דברים אמיתיים בתמורה לביטול התיק". מומי: "כן". חדד: "ארי הרו מתעקש שהעבודה של כרמון הייתה לגיטימית" מומי: "הוא טען שהמסמך שהציגו לו מזויף" חדד: "יש כתב אישום על זה?" מומי: "היועץ החליט שלא". חדד: "ארי הרו שולל את כרמון ואת 'ביביטורס' ואתם הולכים לדברים אחרים, מחוץ לבדיקה של היועץ. אתם אומרים לו מה אתה יודע דברים פסולים. אני הולך לסגור איתך תיק. תביא סחורה". מומי: "מאשר, זה מצוין". חדד: "כלומר, כורש מבקש לקבל ממנו כל עניין פלילי ב-10 שנים". מומי: "מצוין". חדד: "כורש מבקש סחורה של דברים פליליים. אומר לו 'זה כמו שוק'. מה אני נותן ומה אתה נותן". מומי: "זה מעולה". חדד: "הוא אמר שאין לו מה לתת". מומי: "אז מה אם אמר?" חדד: "למרות שהחרב מונחת על צווארו הוא אמר אין לי". מומי: "אתה יודע כמה פעמים אמרתי לו שיגיד את האמת?" חדד: "הוא אמר שהוא מספר את האמת ואין לו מה לתת. שכל הסיפורים העיתונאיים הכל שטויות הכל בולשיט. ארי הרו אומר שהוא מכיר שמילצ'ן נתן לנתניהו סיגרים ולשרה נתניהו שמפניות. אתם אומרים לו שהוא נותן אוויר. לא נתת שום תמורה". מומי: "זה שיח בחדר החקירה". חדד: "האם באמת חשבתם שהכל אוויר?" מומי: "זה לא קשור לאמת ולשקר".

חדד: "אתה שאלת על מעטפות מזומנים". מומי: "בסדר גמור". חדד: "הוא אמר לך שלא. מעטפות של כספים מעולם לא מצאתם. מי אמר לך לחקור?" מומי: "ישפאקר ומילצ'ן פרוטוקולים. תבדקו אותם". חדד: "מי אמר לך? מי אישר לך?" מומי: "זה היה בפרוטוקולים". חדד: "בהמשך סיפר הרו על פאקר (בתמונה משמאל בצד ימין) וארוחת ערב. ארי הרו לא מספר על שותפות עסקית בין פאקר למילצ'ן (בתמונה משמאל בצד שמאל)". מומי: "לא זוכר". חדד: "תאשר לי שבשלב זה לא התעכבתם על הקשר הזה". מומי: "לא התעכבנו". חדד: "אמרת לו שאתה מרגיש שאתה צריך לחלוב אותו". מומי: זה סוג של שיח"."חדד: "אתם מבקשים ממנו שוב ושוב להביא סחורה". כורש שוב חוזר על דימוי של שוק, של "באזר". מומי: "זה מעולה". חדד: "אתם מקיימים שיחת עדכון עם רועי בלכר". מומי: "לא זוכר". חדד: "זוכר שסיכמתם שבלכר יעביר מסמך עם נקודות?". מומי: "לא זוכר". חדד: "העמדה שלכם ושל הפרקליטות הייתה שהוא לא סיפק את הסחורה". מומי: "באותה נקודת זמן לא הייתה החלטה. רק שנה מאוחר יותר היועץ החליט לחתום איתו על הסכם 'עד מדינה' בקשר לתיק 2000". חדד: "אתה אומר לו שזה לא מספיק מה שאתה נותן". מומי: "מצויין". חדד: "אתה דיברת עם רועי בלכר אחרי". מומי: "לא זוכר". חדד: "אתה אומר בתמליל שדיברת עם רועי בלכר". מומי: "לא זוכר". חדד: "מזכר לא ערכת?". מומי: "לא זוכר. הפרקליטות צפו בהכל בחדר הבקרה".

הערה להדגש: בשלב הזה החוקרים לא מעוניינים בשום שמפניות וסיגרים. הם רצו "סחורה" בדמות של מעטפות מזומנים. עבורם שמפניות וסיגרים היו "אוויר".

יוסי באום פרסם בטוויטר שרשור ציוצים מרתק המתחיל כאן, על כל ההקשרים מאחורי הקלעים של "תיק 1000 הישן", כמבוא ל"תיק 1000 החדש". כ"כ יוסי באום פרסם שרשור ציוצים חשוב המתחיל כאן, בעניין צווי האזנת הסתר בתיק 3000 ב"פרשת המשנה לראש המל"ל". פרטים נוספים מיוסי באום על פרשה מחרידה זו - כאן.

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

ג. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייסכאן: חדד: "מתיק 2000 אתם ממשיכים לתיק 1000. אנו רואים שכל חורשי רעתם של נתניהו אתם קוראים לחקירה ואת דורשי טובתם - אתם לא חוקרים". מומי: "מופרך לחלוטין". חדד: "החוקרת אומרת להרו שהוא מנסה לגונן על מישהו או משהו". מומי: "זה סוג של שיח בחקירה". חדד: "אני רוצה להציג את כל ההודעות שגביתם מארי הרו. אין בהן אף מילה אחת על מתנות שקיבל נתניהו, אף מילה על מילצ'ן וסיגרים". מומי: "בסדר. זה לא מעניין ולא רלבנטי. הפרקליטות מלווה". חדד: "אלו תשובות מחוצפות, ביהמ"ש צריך לתת מכות בראש". מומי: "אתה לא תדבר אלי בצורה כזו. עומד בפניך קצין משטרה". חדד: "מתי התמליל הגיע לפרקליטות?" מומי: "לא יודע". חדד: "כל הסיפור שסיפרת לנו זה לא נכון". מומי: "זה לא רלבנטי. הפרקליטות מלווה אותנו בכל צעד". חדד: "מאיפה אתה יודע? אתה נמצא בחדר הבקרה"? מומי: "יצאתי כמה פעמים. הם היו בחדר הבקר מעודכנים און ליין. הם לא צריכים את העדות הכתובה". חדד: "זה לא מופיע בעדות הכתובה של ארי הרו". מומי: "אני יודע שזה הגיע ליועץ".

שופטת: "משולם, בוא נדבר על עובדות. האם נכחת שהפרקליטות עדכנה את היועץ. האם נכחת באירוע אחר?" מומי: "יכול להיות שאנו דיברנו על הנושא הזה בישיבות". שופטת: "אנו מדברים על עובדות". מומי: "אז אני לא זוכר". חדד: "לא כתבתם בהודעה הכתובה את עניין מילצ'ן והסיגרים וזה מראה שלא ראיתם בזה דבר חשוב". מומי: "לא בנקודת הזמן הזו". חדד: "אתה אמרת לו - תעזוב את השמפניות והסיגרים, ועובדה שזה לא נכתב בהודעה הכתובה. בצו של ארי הרו הוא נחשד בשוחד". מומי: "זו טעות סופר". חדד: "האם יש נחקרים שהחלטתם לזמן בעקבות ההודעות של ארי הרו?" מומי: "לא זוכר". חדד: "ועד מרץ 2017 לא קוראים לארי הרו. היועץ לא התרשם מהחומרים. הוא לא אפשר לכם להתקדם, ואז בן כספית, שלטענתי היה המקור שלכם, הוציא כתבה. ב-18 בספטמבר יש כתבה שלו שמותחת ביקורת על מנדלבליט. הוא כותב: פנו אלי גורמי משטרה וביקשו סיוע וחומרים שאליהם הגעתי במהלך תחקירי העיתונאיים על הנעשה סביב נתניהו". מומי: "לא קורא תקשורת. תשאל את בן כספית". השופט:"הוא יהיה פה". חדד: "הוא חייב להיות פה. בן כספית הוא לא ברשימת עדי התביעה". מומי: "תשאל את בן כספית על הדברים שהוא כותב". שופטת: "אתה זוכר שבצמרת גורמי האכיפה משוכנעים כפי שנכתב בכתבה, לסגור את התיק הזה ללא חקירה באזהרה של פשע?" מומי: "אני זוכר שבנושא של אודליה כרמון היינו צריכים להמשיך והיועץ לא אפשר לנו". חדד: "וזה גרם לכעס". מומי: "אנו לא יריבים. כפופים להחלטות הייעוץ". חדד: "אז מה שבן כספית מתאר זה מדויק". מומי: "תשאל את בן כספית".

אחרי כל העררים והבקשות, מהחקירה של בן כספית בלהב 433 הסנגורים קיבלו רק בדלי חלקים קטנים של החקירה הענקית שלו, בין השחרות ענקיות - כאן. החקירה שלו (כנראה בתצלום כאן) כללה 6 עמודים בגוף ההודעה ועוד 51 עמודים כנספחים, סה"כ 57 עמודים (!).   

ד. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייסכאןחדד: "אתה מספר שבאוגוסט 2016 נפגשת עם אדם שמסר דברים על נתניהו". מומי: "זה תחת חיסיון". היועץ נתן אישור". חדד: "האם יש לך אישור בכתב?" מומי: "לא קיבלתי אישור בכתב. יש אישור בפרקליטות". חדד: "אותו אדם מספר, שאדם אחר מוכן להעיד שיאיר נתניהו ישן בדירה של פאקר. מראה לך מסמך שכתוב פה על העניין הזה". מומי: "לא כתבתי את זה". חדד: "החשד היה שפאקר מממן את שהות יאיר נתניהו במלון. אני מניח שאתה פגשת עיתונאי ושהוא מסר לך שהוא יכול לתת לך את אחד הנהגים שיספר על זה. זה רועי רוזן [הנהג]" מומי: "הוא אמר דמות, ונתן אח"כ את הפרטים של רועי רוזן". חדד: "זה קורה באוגוסט. אתה יודע שעיתונאי התקשר להדס קליין וסיפר על התחקיר של יאיר נתניהו בידיעות אחרונות. אתה מבין חוק. בוא תסביר לי את העבירה. מה החשד? הוא לא עובד ציבור". מומי: "היועץ אישר לנוי מצב של טובת הנאה לבנו של רוה"מ". חדד: "בנו של רוה"מ יכול לישון איפה שהוא רוצה. הוא בגיר. תסביר לי איזו עבירה יש בזה". מומי: יש מימון מאבטחים. מה שעלה זה לבדוק טובות הונאה של פאקר לבני משפחת נתניהו. זו החלטה של היועץ". חדד: "את המאבטחים מממנת המדינה. אתם ידעתם מה התדירות". מומי: "רצינו לבדוק. היועץ אישר".

אישורי היועמ"ש (המושחרים כמעט לגמרי) בעניין החקירה סביב מלון הדירות רויאל-ביץ' בת"א נמצאים כאן. יש כאן פעמיים בהפרש של כשבוע הודעה שהיועמ"ש מאשר רק בדיקת סטטוס לדירה (!) ולא יותר. זה לא הפריע לחוקרי להב 433 בגיבוי וחיפוי הפרקליטות המלווה, לבצע עשרות פעולות (כאן וכאן) כולל חקירת כ-15 איש, הוצאת צווי חיפוש (דוגמה כאן) ותפיסות רבות של מסמכים, הקלטות וכיו"ב. שום קשר לאישור היועמ"ש. 
אמנם הוצא צו חיפוש הזוי הקשור למלון - כאן, אבל זה היה רק הסחת דעת מהעיקר: החוקרים והפרקליטות חיפשו את ראשו של נתניהו דרך בנו יאיר

הוגשה תלונה נוספת (שביעית) ליועמ"שית, הפעם בנושא "קבוצת סייעני \ סוכני המוסד" - כאן. תגובת היועמ"שית (שהתלונה הועברה לפרקליט המדינה) - כאן

אלי ציפורי חידד בטוויטר: 
ציפורי

חדד: "איזה חשד יש נגד נתניהו? איזו עבירה מצאתם פה?" מומי: "היועץ אישר". חדד: "יכול להיות שהחשד שהוא מממן את השהייה שלו?" מומי: "יכול להיות". חדד: "למי דיווחת?" מומי: "מניח שלראש יאח"ה ולפרקליטות" חדד: "מני יצחקי - מה הקשר שלו?" מומי: "היה ראש אח"מ. הוא היה בישיבות". חדד: "מתקיימת אצל היועץ ישיבת עדכון. מי היו?" מומי: "כורש ברנור, פרקליטות, מני יצחקי, פרקליט המדינה, ועוד. לא זוכר". חדד: מצאתם נתיב חדש. יאיר נתניהו ישן בדירה של פאקר. באותה ישיבה ניתן אישור לחקור את רועי רוזן. הדרך היחידה זה לחקור את סיפור המלון. בסופו של דבר תגיעו לקליין. אין לכם אישור לחקור את הסיגרים והשמפניה בשלב זה". מומי: "לא ראינו שום בעיה לחקור על זה. היועץ לא העיר על זה דבר. שי ניצן העלה את העניין והיועץ אישר. מבחינתנו הייתה לגיטימציה". חדד: "אז למה לא ביקשתם לחקור את מילצ'ן?" מומי: "לא היה צורך בשלב זה". חדד: "אתם שאלתם שאלות רבות על רומן, חבר של יאיר. למה אתה שואל על זה?" מומי: "לא זוכר".

חדד: "הנהג לא מבסס את התיאוריה שלכם על מימון השהייה של יאיר נתניהו בדירה, ואז נעשתה פניה למנדלבליט לאישור לקבל פעולות חקירה נוספות" מומי: "זה הגיוני". חדד: "בוא נראה מה אתם קיבלתם: 'מקובל על היועץ שתבוצע בדיקה עם המלון בנוגע לסטטוס הדירה שבה דובר". האם הוא ישן והאם הוא מממן". מומי: "לא מכיר. זה רשום בצורה עמומה". חדד: "לא עמומה ולא כללית. יש לפניכם מסמך תחום. אם אתם רוצים מעבר לזה, תעבירו פירוט. האם ביקשתם פעולות נוספות?" מומי: "מניח שביקשנו אישור". חדד: "אין אישור נוסף של היועץ". מומי: "יכול להיות". חדד: הבדיקה היית התחומה על סטוטוס הדירה, לא טוהר המידות ולא דבר אחר". מומי: "לא כתוב". חדד: "אתם מוציאים 4 צווים לתפיסת מצלמות ועוד, פושטים על המלון, חוקרים אנשים לחקור את הפשע המחריד על יאיר נתניהו". מומי: "הפרקליטות מעודכנת על כל פעולות החקירה". חדד: "חקרתם את מנכ"לית המלון, גביתם הודעה, לא מצאתם משהו מעניין במצלמות האבטחה וב-19 לספטמבר אתה מגיע למלון עם 2 חוקרים". מומי: "שוחחנו עם 2 עובדים". חדד: בוא נראה את המזכר של צחי חבקין. חשוב לנו להראות שאין קשר בין הצווים האלה" הפרקליטות מתנגדת להצגה.

ה. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייסכאןחדד: "רוצה להראות שפעולות החקירה חרגו מהאישור. אין שום עבירה". חדד: "יש 2 צווים.הדס קליין, צילום אלי ציפורי אין שום אינדיקציה בחומר שמילצ'ן מממן את הדירה לפאקר. האישור תחום רק לבדיקת הסטטוס". נמשך הדיון על הצווים. חדד: "נחזור למזכר של חבקין. דיברת עם חבקין. הוא לא הזכיר את מילצ'ן. תאשר לי שגם המנכ"לית לא חיברה את זה למילצ'ן ומי שמשלם את דמי הניהול הזה רואה החשבון סלומון". מומי: "כן". חדד: "אתם שאלתם אם הדס קליין (בתמונה משמאל, צילום אלי ציפורי), הייתה מתאמת והתשובה הייתה שלא. למה שאלתם פתאום על הדס קליין?" מומי: "ממש לא". חדד: "אומרת לך המנכ"לית שקליין לא מעורבת בכלל (הערה: מעורבות לגבי השהייה של יאיר נתניהו)". מומי: "אוקיי". חדד: "לכן, הדס קליין לא נדרשת בכלל. גם היא לא נותנת לך קצה חוט שמילצ'ן מממן את הדירה". מומי: "כלום". חדד: ואתם חוקרים את ואלרי פקיד קבלה ועוד עובד קבלה וגם שניהם לא מזכירים ברמז את מילצ'ן". מומי: "נכון". חדד: "וכל הסיפור שפאקר מממן דירה ליאיר נתניהו הוא מופרך". מומי: "לא רצינו להמשיך ולהעמיק את הבדיקה ולכן לא סיימנו את החקירה".

חדד: "יאיר נתניהו הוא לא עובד ציבור. אבל עובד ציבור הגיע לשם. למה את זה לא בדקת?" מומי: "הצגנו את זה בפני היועץ. עניין ראש המוסד (ראש המוסד היה אז יוסי כהן)". חדד (בציניות): "לא צריך לפגוע בפרטיות של מישהו. אתם החלטתם לבדוק את יאיר נתניהו ולא את איש הציבור - הגיוני".

יודגש שכל עדותו של ולרי סימוב, הקונסיירז' (השוער) של מלון הדירות ברויאל ביץ' ת"א, שנמסרה לסנ"צ מומי משולם ורפ"ק צחי חבקין, הועלמה לחלוטין והוא לא מופיע ברשימת העדים בתיק 1000. כך גם הועלמו כל תוצרי מצלמות האבטחה של המלון, שנתפסו בצווי חיפוש. די ברור למה. 

קצת רקע ומסמכים מקוריים לגבי יוסי כהן והחקירה שהובילה אליו יש בסרטון היוטיוב כאן.

מהפרוטוקולים עולה שיוסי כהן התארח במשך השנים לא רק ברויאל-ביץ' בת"א, אלא גם בדירת ארנון מילצ'ן בהרצליה, בווילה של מילצ'ן בבית ינאי ובווילה של ג'יימס פאקר בקיסריה - כאן.

אלי ציפורי פרסם בעניין זה בטוויטר:
ציפורי

ו. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייסכאןחדד: "אנו רואים שהוצאתם צו לחיפוש של הדס קליין ויונתן חסון". מומי: "כן. רצינו לבדוק את המיילים בקשר לדירה". חדד:"מה שאתה אומר זה לא נכון. אני אומר לכם, שהעיתונאי הפנה אותם ליונתן חסון ולהדס קליין". מומי: "אני דוחה טענה זו". חדד: "אתה לא זוכר שהפרקליטות אישרה לך להוציא את הצווים האלה?" מומי: "לא זוכר". חדד: "למה לא להוציא צווי חיפוש לפאקר אם הוצאת לכולם?" מומי: "כי פאקר לה היה בארץ". חדד: "גם מילצ'ן לא היה בארץ". מומי: "יש חברה שמשותפת להם שקשור אליה זאב פלדמן". חדד: "אתה אומר דברים לא נכונים. זו הייתה חברת לימסול. לא תכפל [חברה של זאב פלדמן], וחברת מילצ'ן תקשורת. החברות הללו לא קשורות לפלדמן". מומי: "ידענו על קשר. בדק את זה עידן אדירם. הבנו שהדס קליין בשלב זה, אז הוצאנו גם על חברות של מילצ'ן". שופטת: "למה לא הוצאת על החברות של פאקר?" מומי: "לא יודע, לא זוכר". חדד: "אני אומר לכם שהבאתם אותם לשאול על השמפניות והסיגרים". מומי: "לא נכון". חדד: "בן כספית לא אמר לך את זה?" מומי: "לא ידעתי". חדד: ולקובי זריהן?" מומי: "תשאל אותו". 

חדד: "ארי הרו לא מספר לכם על קשר עסקי בין מילצ'ן לפאקר. תאשר לי שרואה החשבון סלומון שיתף פעולה. הצגתם לו צווים ודרשתם ממנו לקבל מידע". מומי: "אוקיי". חדד: "סלומון סיפר שפאקר העביר התשלומים דרך עו"ד ששמה בת אל. תראה מה קורה. אתם שואלים מה הטלפון של הדס קליין ולא של בת אל". מומי: "אוקיי". חדד: "הייתה לכם איזו אינדיקציה שמילצ'ן שותף למימון?" מומי: "הייתה אינדיקציה שיש להם שותפות בחברה". חדד: "איפה??? אותו רואה חשבון זו שותפות עסקית?" מומי: "בדקנו את זה". בר-עם: "את הנתונים קבלתם על הדס קליין לפני כן?" מומי: "לא קיבלתי שום נתונים על הדס קליין. אנו שומעים לראשונה את השם בחקירות רויאל ביץ'. פרקליט המדינה אמר לבדוק את נושא המתנות. אחרי אותה פגישה עם האלמוני, עלה השם פאקר והיועץ אישר לבדוק". שופטת: "השאלה למה שחקרתם את המלון לא שאלתם על המתנות?" מומי: "לא הייתה מניעה לשאול". חדד: "יש לכם ראייה שפאקר שילם על דירה. המסקנה היא שזה פאקר בלבד". מומי: "נכון". חדד: "אתם מביאים לחקירה את הדס קליין ויונתן חסון. אתה לא קיבלת אישור. השאלה אם היועץ אישר. החקירה לא מתועדת. יש רק הודעה כתובה של 8 עמודים. אתה זוכר מי חקר אותה?" מומי: "לא זוכר". חדד: "8 עמודים לא משקפים את מה שקרה שם. תסכים איתי"? מומי: "ייתכן". חדד: "אתה נכנס לחדר החקירות". מומי: "אני חושב שאחרי זה. דני יופה החוקר הכיר לי אותה". חדד: "מי עוד היה?" מומי: "לא זוכר". חדד: "יש רשימת שאלות שהפרקליטות העבירה לכם?". מומי: "זה תלוי חוקר". חדד: "אתה זוכר מי הגיע ראשון?" מומי: "אני חושב קליין". חדד: "לפי ההודעות הכתובות החקירה של הדס קליין הייתה באחת ומשהו ושל יונתן הייתה לפני". מומי: "יכול להיות".

ז. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייסכאןחדד: "קליין מספרת שהייתה שיחה בחדר שלך עם עוד חוקר והיה שם עידן אדירם ועוד מישהו ממפלג מודיעין. אתה התעקשת שאתה לא מדבר עם נחקרים מחוץ לחדר חקירות ובטח לא ביוזמתך". מומי: "הכוונה שאני לא מבצע חקירות מחוץ לחדר החקירות". חדד: "בשיחה הזו מה שאמרת לנו שכל מה שאמרת לקליין לא לדבר אם אף אחד". מומי: "זה מה שאני זוכר". חדד: " אתה זוכר כמה זמן הייתה השיחה?" מומי: "לא". חדד: "הצגת מסמכים?" מומי: "לא". חדד: "זה לא תקין שיושבים עם עד במשרד". מומי: "אין בעיה". חדד: "יושבים בחדר עידן אדירם, דני יופה יושב עוד מישהו לדברי קליין, ואף אחד לא חשב להעלות מזכר?" מומי: "אין צורך במזכר". חדד: "בוא נראה מה קליין אומרת על השיחה: שהציגו בפניה פרוטוקול של מילצ'ן. הוסבר על שיבוש חקירה ומישהו דיבר בקול, ומבקשים ממנה להתייחס. היה או לא היה?"  מומי: "לא היה בחדר שלי. יכול להיות שזה היה מחוץ לחדר. עידן אדירם לא היה חוקר במשרד שלי". חדד: "בניגוד למה שאמרת, היא אומרת שהפחידו אותה, עידן אדירם". מומי: "אני לא מכיר סיטואציה כזו".

חדד: "ידעת שהיא פרוטקטורית של מילצ'ן?" מומי: "מה זה פרוטקטורית? אני זוכר שהיא הייתה קשורה לחברה שלו". חדד: "אתה אומר שהיא לא דוברת אמת". מומי: "לא מכיר את זה". חדד: "אין לנו תיעוד משום דבר". מומי: "אם עידן הציג לה את זה אז היה צריך לכתוב את זה". חדד: "יכול להיות שישב איזה איש מודיעין?" מומי: "למה שישב איתה?" חדד: "ואם אני אגיד לך, שבן כספית היה המקור שלכם לפני העדות וגם אחרי העדות?" התנגדות הפרקליטות- חיסיון. חדד: הרמת קול עליה?" מומי: "לא זוכר סיטואציה כזו". חדד: "היה לכם אישור לחקור את ענייני המס של הדס קליין?" מומי: "לא". חדד: באותה הזדמנות מסרת את הטלפון הנייד לך להדס קליין?" מומי: "לא זוכר". חדד: "קליין לא הגיעה עם הטלפונים שלה". מומי: "לא מימשנו את הצו". חדד: "היא אומרת שהיא מקבלת שכר מתכפל אבל זה טכני. השאלות מתרכזות בפאקר. עוברים לדירה של פאקר וליאיר נתניהו ופתאום שואלים אותה אם פאקר ומילצ'ן נתנו מתנות. וזה בניגוד לאישור היועץ". מומי: "יש אישור בפרוטוקול". חדד: "היועץ לא אמר לשאול על מתנות של מילצ'ן. שאלת את הדס קליין מי העלה את השאלה הזו. החוקרים העלו זאת". מומי: "בסדר גמור".

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי

ח. עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייסכאןחדד: "בחקירה הראשונה היא תיקנה כל מיני דברים והשינויים שהיא עשתה הם מהותיים. השינויים הם במהות, במספרים בתשובות, לפעמים היפוך". מומי: "אני לא יודע אילו שינויים אתה מדבר". חדד: "ההודעה הכתובה של הדס קליין מסתיימת בשלוש ועשרה. היא מספרת שנחקרה עד שעה עשר בלילה". מומי: "אין לי הסבר לכך". חדד: "מה היה בשעות האבודות?" מומי" לא יודע, לא זוכר".

חדד: "בוא נעבור לחקירת יונתן חסון. נכחת באחת החקירות". מומי: "זוכר שהייתי באחת החקירות". חדד: "אתה יודע שגם הוא הגיע בלי טלפון?" מומי: "לא יודע". חדד: "גם בעניין של חסון לא מימשתם את הצו לתפוס את הטלפון". מומי: "כן". חדד: "יונתן אומר שדני יופה הביא אותו מהשער. אמרנו שהיא הגיע הראשונה, אז איך הוא הולך לאסוף אותה במקביל? אולי היא היית אצלך?" מומי: "יכול להיות". חדד: "בוא נגיע להודעה של חסון. אני אומר לך שיש שאלות כלליות, אח"כ פאקר ואז קורה משהו מוזר. קורה אחרי שההודעה מסתיימת שואלים אותו על המתנות של פאקר ומילצ'ן לנתניהו". מומי: "זה לא חריג". חדד: "אם הצו לא מומש הוא פקע אחרי 30 יום. אח"כ מוציאים עוד צווי חיפוש על רשימת חברות, לזאב פלדמן, לימסול ועוד". מומי: "היו לנו אישורים לבדוק את טובות ההנאה".

חדד: "זה לא מסתדר. כי מילצ'ן חסר. לכן הצווים לא יכולים להיות מכוונים לטובות הנאה בלי מילצ'ן. קיבלתם 8 ארגזים ושום דבר לא קשור לחקירה. אין צו אישי נגד ארנון מילצ'ן ואין צו נגד פאקר". מומי: "נכון". חדד: "משלב זה עד דצמבר לא קורה שום דבר בתיק. זה נושא שנאמר לכם לחקור רק אחרי". מומי: "לא נאסר עלינו לחקור". חדד: "אני אומר לך בתקופה הזו יש תפיסות אצלכם ביחידה. הם כועסים שהיועץ לא מאפשר לכם לבדוק את הכיוונים הללו". מומי: "לא מכיר את זה". חדד:  "ב-30 לנובמבר אלדד יניב אומר שכל מיני אנשים, כורש ברנור ואחרים, הם יהפכו את השולחן על מנדלבליט, הם מתדרכים עיתונאים. ברנור היה מעורב בתיק זה?" מומי: "בוודאי". חדד: "אתם הרגשתם שהיועץ לא נותן לכם להמשיך עם החקירה?" מומי: "ממש לא". חדד: "אתה יודע שאלדד יניב הגיש עתירה נגד היועץ?" מומי: "לא מכיר את זה". חדד: "ידעת שהיו כל הזמן הדלפות על זה?" בדקת את ההדלפות הללו?" מומי: "למה שנבדוק? יש אנשים ערכיים אצלנו". חדד: "קיבלת מכורש אישור לחקור את מילצ'ן?" מומי: "דיברנו על זה בישיבה אצל היועץ". חדד: "בדצמבר אין שום צו לחיפוש פעיל. לא הוצאת צווים לחיפוש מסמכים אישיים של מילצ'ן ופאקר". מומי: "לא הוצאנו".

חדד: "הדס קליין מספרת לנו שהיא סיכמה על הבאת החשבוניות במצג שווא לשרה שוחט". מומי: "זה לא צו שמופנה להדס. היא יזמה". חדד: "אתה לא עונה על השאלה". פרקליטות: "צו החיפוש היה לכל המסמכים הקשורים לארנון מילצ'ן". חדד: "הצו מופנה לתכפל. הוא מופנה לחברות" מומי: "כתוב כל מסמך ששייך למילצ'ן. אני לא הנחיתי אותה לשקר". בר-עם: "שרה שוחט היא מנהלת החשבונות של ארנון מילצ'ן". חדד: "היא לא שייכת לתכפל. אבל אני מראה לך שהא כותבת שזה במענה לבקשתכם". מומי:"היא ניסחה את זה כך. היא הציעה את זה". חדד: "יש 200 מסמכים פרטיים. רואים שה מסמכים פרטיים של מילצ'ן". שופטת: "כתוב שהמסמך חסוי (זו אחת החשבוניות).

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

אלי ציפורי סיכם בטוויטר:
ציפורי

לסיכום: יום העדות השלישי של נצ"מ מומי משולם חשף, שלא רק נוהלה חקירה שלא על פי החוק כנגד נתניהו ובנו, אלא נחשף (לטענת מומי מושלם), שהוחלט  ע"י היועמ"ש לא לחקור את ראש המוסד (דאז יוסי כהן) לגבי השימוש בדירה של פאקר במלון רויאל ביץ', בעוד שנגד יאיר נתניהו בוצעה חקירה מקפת ביותר כאילו זה פשע מחריד (לפי דברי עו"ד חדד), כאשר יאיר הוא אזרח ויוסי כהן הוא עובד מדינה בכיר.

קצת רקע ומסמכים מקוריים לגבי יוסי כהן והחקירה שהובילה אליו יש בסרטון היוטיוב כאן

ט. עדותו של נצ"מ מומי משולם נקטעת בסיום היום לטובת העדות של רפ"ק שלומי חכמון, חוקרו הראשי של שלמה פילבר בתיק 4000. עדות משולם תתחדש אחרי פגרת מרץ בגלל חודש שבתון של השופטים. בתחילת אפריל יתקיימו רק 2 דיונים לפני הפסח. עו"ד חדד העריך שחקירתו הנגדית של משולם תהיה בין 4 ל-6 דיונים, ונוית נגב, פרקליטת מוזס, העריכה את משך חקירתה ב-4 דיונים.

י. פורסם, שהפרקליטות הגישה היום בקשה לאפשר לארנון מילצ'ן להעיד במשפט נתניהו בשיחת וידאו. בבקשה נרשם: "נוכח תרומתה הפוטנציאלית של עדות מילצ'ן לבירור האמת ולקביעת ממצאים עובדתיים, סירובו של מילצ'ן להגיע לישראל לצורך מתן עדות והסכמתו להעיד בהיוועדות חזותית, וקיומם של אמצעים טכנולוגיים, שיאפשרו לביהמ"ש הנכבד ולבעלי הדין לצפות בעדות ולהציג לעד שאלות, ולנאשמים להיות בקשר עם באי כוחם ולהציג באמצעותם לעד שאלות - מתבקש ביהמ"ש הנכבד לאשר את גביית עדותו של מילצ'ן בדרך של היוועדות חזותית". 

מסמך הבקשה של הפרקליטות - כאן

הערה: הסנגורים אמורים להתנגד נחרצות. אין חוק המאפשר זאת ואין תקדים כזה בישראל.

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי
ציפורי
 
י"אאבריאל בר יוסף - מי שהיה המשנה לראש המל"ל, הגיש באמצעות עו"ד ז'ק חן ועורכי דין נוספים, "בקשה לעיובר יוסף צון בחומר חקירה", בקשה דחופה, שהוגשה לביהמ"ש המחוזי בת"א, עקב כך שהתגלה לו ולרעייתו עליזה, שבנוסף לצווים שבהם הופעל הפגסוס על החשודים בתיק 3000 (6 צווים), הוצאו כנגדו 2 צווים לקבלת המיילים שלו ושל אשתו עליזה בר יוסף מאתר "וואלה!".

זאת, בטיעון שהוא עוסק בהפצת חומרי תועבה של קטינים" (ראה בתצלום משמאל). עבירה חמורה ביותר בחוק. הצו הורה לספק למשטרה ובסתר את המיילים שלהם, כ-9 שנים אחורה (!)

הטענה השקרית הזו שימשה גם כבסיס להוצאת 4 מתוך 6 צווי האזנת הסתר בתיק 3000, שבהם הופעל הפגסוס.
מדהים. 

הבקשה שהוגשה לבית המשפט המחוזי במלואה - כאן

פרשה זו היא המשך ישיר להתפתחות שחשפנו תחת הכותרת: "שערורייה: בוצעה האזנת סתר בפגסוס לראש הממשלה נתניהו ללא אישור כחוק".

אלי ציפורי פרסם בטוויטר:
ציפורי

י"ב. בתוכנית "הערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" במסגרת הסיכום היומי - כאן, אבי וייס חשף 4 נושאים חשובים וחמורים ביותר:
1) אישורי היועמ"ש (מה שטוען נצ"מ מומי משולם) הם בגדר בדיחה מאוד ירודה והמסמכים הללו, שנחזים להיות אישורי יועמ"ש, לא מאפשרים את החקירה הענקית שנערכה לאורך כל שנת 2016 ב"תיק 1000" שחלק מהחקירה הלא חוקית הזו - מכונה "תיק 1000 הישן" - כאן.
2) הסנגורים לא קיבלו את כל התהליכים החקירתיים, שנעשו עקב האישורים שאינם. כלומר אישורי יועמ"ש (מה שמוזכר בסעיף הקודם), ואת המסמך העיקרי, של מציאת נוכחות אינטנסיבית (פעם עד פעמיים בשבוע) של ראש המוסד דאז (יוסי כהן) במלון רויאל-ביץ' בת"א גם ובעיקר כשפאקר לא נמצא בארץ - העלימו הכל - כאן.
גם אין כל זכר להחלטת היועמ"ש שלא לחקור את ראש המוסד דאז (שהיה אז עובד מדינה בכיר), מול ההשקעה העצומה והמקיפה בחקירה של אותו נושא בדיוק (השימוש בדירה של פאקר) סביב אזרח בגיר (יאיר נתניהו). 
3) בן כספית היה ציר מרכזי בתפירת "תיק 1000" (הישן וגם החדש) וזה מפורט לפרטי פרטים בכתבה כאן.
מצ"ב דיון ספציפי בעניין זה שנערך ב- 15.6.22 בבית המשפט המחוזי בי-ם (מטרת הסנגורים שחזרה על עצמה שוב שובו, הייתה להסיר את "תעודות החיסיון" מעל המסמכים הקשורים לבן כספית, בקשות שטרם נענו בחיוב ע"י בית המשפט) - כאן
ריכוז הפארפרזות (תקצירים) של המיידעים שקיבלו הסנגורים בתיקי האלפים נמצא כאן. רוב הידיעות (כמעט כולן) הגיעו מבן כספית ומספר מצומצם של ידיעות הגיעו מארי הרו ומעדים נוספים. 
4) תנ"צ קובי זריהן מי שהיה באותה תקופה רח"ט מודיעין, היה מעורב בכל מהלכי "תיקי האלפים" ואף היה מעורב מקרוב וברמה אישית, בכל המהלכים והאישורים המופקרים, שלא נחקור כראוי, אם בכלל, של "שערוריית המימד החמישי" ובהפעלת בן כספית כמקור משטרתי. עוד עליו: כאן וכאן

23.2.22אלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: ניצב משנה מומי משולם המשיך להתפרץ אתמול, מול עו"ד חדד. ההתפרצויות מעידות על כך שיש לו ממה להתחמק, והוא מנסה ככל יכולתו ולא מצליח. החקירה של ארי הרו, המעקב אחרי יאיר נתניהו, שיחות לא מתועדות עם הדס קליין - הכל מתפוצץ לו בפנים. חוקרים את החוקרים‼ - כאן.

24.2.23
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: הפרוטוקולים מדברים ‼ עבירה מס' 5 שעליה אחראי יואב תלם: הפגשה של שאול אלוביץ' עם אשתו האזוקה בניגוד לנהלי המשטרה. התירוץ של תלם: "האיזוק נראה לי בעייתי, ההפגשה זה להעצים את המורכבות שבה הוא נמצא" - כאן.

באלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת:  בן כספית: כך הפעיל את המשטרה והפרקליטות כדי להפיל את נתניהו, כך השחית את התקשורת. ההפעלה, העבירות על החוק, הדיווחים, היפוך התפקידים, המקורות, חיסולי החשבונות, ההלבנה, העדות המצונזרת, היחסים עם הפרקליטות, ההסתרה, התירוצים, השקרים. תמונה מבעיתה של יחסי שחיתות - כאן.

26.2.23
אאלי ציפורי פרסם בבלוג שלו כתבה תחת הכותרת: עבירה מס' 6 עליה אחראי יואב תלם: יוזמה להפוך את איריס אלוביץ' לעדת מדינה תוך איומים שדמו של בעלה בראשה ("תגרמי לו נזק בלתי הפיך"). ההסבר של תלם: "בעלה נמצא פה והם ביחד כסוג של 'פאוור קאפל' עם חלוקת עבודה, חשודים בשוחד לראש הממשלה, ואני מצפה ממנה לבוא ולשקול האם היא רוצה לשנות את הכיוון" - כאן.

ב. פורסמו עוד 2 פרוטוקולים של חקירתו הנגדית של תנ"צ יואב תלם בבית המשפט המחוזי בירושלים: 31.1.23, 1.2.23

ההמשך בכתבה: תיק 4000: היום הראשון בחקירת רפ"ק (גימ.) שלומי חכמון והמשך עדכונים בתיקי האלפים ב-27.2.23 - כאן.
 
Bookmark and Share
Back שלח לחבר הדפס


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




7-8.5.24 - ChipEx2024


7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

23.5.24 - Google Cloud Summit 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים