Telecom News - 28 שערוריות חדשות במש' התקשורת: שיא עולמי: 107 שערוריות בכ-5 חודשים!

28 שערוריות חדשות במש' התקשורת: שיא עולמי: 107 שערוריות בכ-5 חודשים!

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> 28 שערוריות חדשות במש' התקשורת: שיא עולמי: 107 שערוריות בכ-5 חודשים!
שר התקשורת דודי אמסלם מתמודד היטב על התואר: "שר התקשורת הגרוע ביותר שהיה אי פעם בישראל". מתי הכאוס בצמרת משרד התקשורת ייעצר וייחקר? העיקרון: "מה שלא ביבי לא חוקרים" כנראה שולט גם כאן. השתוללות ה-Deep State ("שלטון הפקידים") במשרד התקשורת, בניגוד לכל חוק, תקנה, נורמה ומדיניות - נמשכת, כי הפקידים זיהו, ששר התקשורת חותם על כל מסמך, הזוי ככל שיהיה, בהיעדר כל יכולת שיפוט עצמאית בתחומי הרגולציה של עולם התקשורת. פירוט השערוריות בתחומים הסלולרי, הקווי, ה-OTT, תשתיות הסיבים, ועדת הרבנים לענייני תקשורת, גמלאי משרד התקשורת, הדומיינים, התדרים למדינת פלסטין ועוד. 
עוד 28 שערוריות הדורשות חקירה דחופה.  יש עדכונים בגוף הכתבה
מאת: אבי וייס, 11.12.19, 16:43דודי אמסלם

היקף השערוריות (חלקן בגוון, לכאורה, פלילי, אם לא משמעתי) במשרד התקשורת המריא לשחקים - 107 שערוריות תוך 5 חודשים (!) בתחומים הסלולרי, הקווי והסיבים, באחריותו של השר הטרי (יחסית) דודי אמסלם, (בתמונה משמאל).

היקף כזה אדיר של פשלות וכישלונות לא היה מעולם בהיסטוריה של משרד התקשורת, שפועל בהתמדה נגד האינטרסים של הציבור ובשירות אינטרסים חיצוניים.

זאת, ללא כל הפוגה, בניגוד לחוקי מדינת ישראל, וצמרת משרד זה סבורה, שהיא "חסינה" מחקירות, בגלל ההגנה של "קליקת הפרקליטים" על מעשיה והחלטותיה בכל התחומים.

תזכורת איך הגענו למסה כזו אדירה של כשלונות, הפרות חוק, תקנות, רישיון וספינים שקריים במשרד ממשלתי יחסית די קטן:
לפני כ-5 חודשים פרסמתי כאן תחת הכותרת: "עוד 4 שערוריות במשרד התקשורת: מתי תפוטר הצמרת העובדת למען סלקום?", לא פחות מ-4 שערוריות, שבאו אחרי פרסום של לא פחות מ-12 שערוריות, (שהיו באחריותו של השר הקודם איוב קרא), רק בשבועיים שקדמו ליום עזיבתו שת המשרד, וסברתי (בטעות), שקצב השערוריות יתמתן, עם כניסת שר חדש (השר דודי אמסלם), לתפקידו.

טעיתי. פשוט טעיתי. מודה בטעות. 

לא הבנתי את גודל האסון, לא חזיתי את עומק התהום, שמשרד התקשורת נפל בו מאז שדודי אמסלם מונה לשר התקשורת.


לפני קצת מעל ל-5 חודשים פרסמתי מקבץ גדול של תקלות, שערוריות והחלטות שגויות, כנגד האינטרסים של הציבור (ורובן בניגוד לחוק) תחת הכותרת: "עוד 10 שערוריות במשרד התקשורת: מתי תפוטר הצמרת העובדת נגד הציבור?".

זה המשיך בקצב הולך וגובר ולפני מעל ל-4 חודשים פרסמתי שוב מקבץ נוסף של שערוריות וחשיפות תחת הכותרת: "עוד 10 שערוריות במשרד התקשורת: מה עם הצמרת הפועלת נגד הציבור?".

זה פשוט לא נגמר. לכן, לפני כ-3 חודשיים פרסמתי שוב מקבץ נוסף של שערוריות וחשיפות תחת הכותרת: "6 שערוריות נוספות במשרד התקשורת: מתי "שלטון הפקידים" יסתיים וייחקר?".

הקצב שוב הלך וגבר ולכן לפני כחודשיים פרסמתי שוב מקבץ גדול יותר של שערורייות ומחדלים מחרידים ומזעזעים בהיקפם ובחוצפה שבהם, תחת הכותרת: "15 שערוריות נוספות במשרד התקשורת: מתי "הכאוס" יסתיים וייחקר?".

גם זה לא נגמר. לפני פחות מחודשיים, פרסמתי שוב מקבץ די ענק של שערוריות וחשיפות מדהימות וחמורות תחת הכותרת: "10 שערוריות חדשות במש' התקשורת: שיא עולמי: 75 שערוריות ב-3 חודשים!".

בחודשים שחלפו מאז הכתבה הראשונה, שפורסמה מייד אחרי כניסתו של דודי אמסלם לתפקידו, שהחלה מיומה הראשון ב"רגל שמאל", פרסמתי בכתבות נפרדות וממוקדות, עוד 24 נושאים רגולטוריים וצרכנייםשכולם "פלופים" \ שערוריות ענקיות טריות וחמורות: בחודש החולף, הצטברו אצלי לא פחות מ-28 שערוריות חדשות בו זמנית (!), במצטבר יש כאן שיא של כל הזמנים, ולכן הן מרוכזות כאן בכתבה אחת.

סה"כ תוך כ-5 חודשים, לא פחות מ-107 נושאים שונים, של תקלות והחלטות שערוריתיות, שכולן התרחשו תחת האחריות של השר דודי אמסלם, שהם במצטבר, שערורייה אחת ענקית, מזעזעת בהיקפה, כנגד הציבור והאינטרסים של הציבור.

אף לא תקלה אחת תוקנה במהלך השבועות והחודשים שחלפו, מאז כניסת השר דודי אמסלם לתפקידו, מכל החשיפות בהיקף המחריד והמזעזע הזה, תופעה, שלא הייתה מעולם בשוק התקשורת בישראל (ובספק אם הייתה אי פעם, במקום אחר בעולם). 

אדישות מוחלטת וחוסר תפקוד ברמה הכי חמורה, שניתן לצפות משר.

זו אדישות
של השר דודי אמסלם למה שנעשה במשרד, שהוא הנושא באחריות מיניסטריאלית להתנהלותו ונושא באחריות לדרדור הנמשך במצב תשתיות התקשורת בישראל ולאבדן כל חוק ונורמות - בשוק הזה. ברור לי לחלוטין (ולרבים בשוק התקשורת), שהמינוי שלו ע"י רוה"מ לתפקיד שר התקשורת, היה "מקח טעות" ענק ופלופ ציבורי ממדרגה ראשונה.

מה המשמעות של זה? 
כבר כתבתי בחשיפה הראשונה בסדרה.  זה חוזר על עצמו בכותרת כאן למעלה.

בקצרה: Deep State. כלומר: "שלטון הפקידים" כנגד האינטרסים של הציבור. 

יש עוד חשיפות, הרבה, הן תפורסמנה בקרוב עבור קוראינו.

מדובר במהלכי המשך רגולטוריים מחוץ לכל חוק ונורמה, שנעשים בחלקם ע"י אותם אנשים בדיוק, בהמשך ישיר למה שחשפתי ב"תיק 4000". רק לאחרונה חשפתי עוד שערוריות פליליות, לכאורה, בתיק 4000 שמקורן בשקרים של המשרד (למשל עניין עו"ד רשף + עו"ד נויפלד כמפורט כאן).

ה-Deep State במשרד התקשורת, זיהה מיד, שהשר דודי אמסלם חסר כל יכולת וכל הבנה לקבל החלטות מקצועיות משל עצמו, בהיעדר מטה מקצועי ובהיעדר ידע, ניסיון והשכלה רלבנטיים, בדיוק כמו השר הכושל איוב קרא, שקדם לו, וכמו קודמו, מעניינים את השר דודי אמסלם רק ספינים ריקים מתוכן בתקשורת, לצרכי "האדרה עצמית" - על כלום.

לכן, הפקידות הבכירה הזו, "מנצלת את שעת הכושר" ו"מנחיתה" על שוק התקשורת החלטות אנטי צרכניות ולא חוקיות, בקצב גובר והולך, מחוץ לכל מסגרת נורמטיבית והתעלמות מוחלטת מהציבור וממטרות קיומו של משרד התקשורת, כמשרד ממשלתי במדינת ישראל. 

כעת, תפורטנה להלן 28 החשיפות, שכבר סיימתי לאסוף מידע ולטפל בהן בחודש החולף, והן מוצגות כאן לציבור.

1. משקרים, מטייחים, מחפים על השקרים ומסגירים את כל פרטי מתלונן לוועדת הרבנים לענייני תקשורת (לרבות "חוות דעתו" על הרבנים), תוך יצירת סיכון אישי, חברתי וכלכלי חמור ביותר למתלונן:
מדובר בפרשה מזעזעת ביותר, שלא אוכל להביא את כל פרטיה כאן (כל המסמכים יגיעו לגורמי אכיפת החוק בישראל. השר מכיר וקיבל את עיקרי המסמכים, כדי שיוכל להגיב), אבל את עיקרה ומרכיביה של הפרשה הזו אני חושף כאן לראשונה.

ביום 12.11.19 שלחתי את השאלה הדחופה הבאה לשר דודי אמסלם ולידיעת צמרת משרד התקשורת:
"הנדון: חשד מבוסס מסמכים על שקרים ומעשים פסולים ביותר של משרד התקשורת בתחום ועדת הרבנים לענייני תקשורת - מה שמחייב חקירה פלילית או משמעתית דחופה ביותר.
שלום רב,
1. בנספח כאן למטה ובמסמכים המצ"ב המדברים בעד עצמם, מפורטת פרשה חמורה ביותר חדשה שבה:
א. משרד התקשורת שיקר ואח"כ הודה ששיקר, בעניין העברת פרטי התלונה של אזרח, לוועדת הרבנים לתקשורת, ללא הסכמתו.
אין זו פעם ראשונה, שמשרד התקשורת משקר בתחום הזה. השקרים הקודמים ,שנעשו בהיות השר דודי אמסלם בתפקיד שר, מפורטים בכתבה:
"משרד התקשורת ממשיך לשקר בתחום "המספרים הכשרים" ומסבך את השר!"
ב. מהתכתובת המצ"ב (והמוסברת בנספח), עולה, שעובדת בכירה במשרד התקשורת עומדת במשך שנים בקשר אישי עם ועדת הרבנים (מצ"ב 2 דוגמאות לקשר הזה: מ- 2013 ומ-2018) וכמובן במקרה הטרי שיש כאן מאוגוסט 2019 ושמה DC, מנהלת תחום פניות הציבור במשרד התקשורת, שהיא זו שהעבירה מהמייל שלה, את הפרטי התלונה המלאה של האזרח לוועדת הרבנים לתקשורת, ללא הסכמתו (ובהתחלה, המשרד שיקר לאזרח, כשטען שהתלונה לא הועברה ע"י המשרד לוועדת הרבנים).
לאור החומרה של שקר מוכח והתנהלות בלתי מתקבלת על הדעת (של העברת פרטי תלונה מלאה של אזרח לוועדת הרבנים לתקשורת ללא הסכמתו) וניסיון להסתיר ולטשטש את המעשה הזה ע"י שקר ברור שנחשף, אודה לקבל התייחסות דחופה האם השר מתכוון לנקוט בצעדי משמעת כנגד כל מי ששיקר ונתן את ידו לשקר וגם נתן את ידו למעשה הפסול הזה (גם לשקר וגם להעביר פרטי תלונה באופן מלא לצד ג' ללא הסכמתו).  
ג. בנוסף, מצ"ב כאן כתבה מכלכליסט בדיוק בנושא הנדון. עד היום, משרד התקשורת בראשותך התעלם מתחקיר נתי טוקר בדה-מרקר, התעלם מתחקיר של דני זקן בגלובס - ונראה, שיתעלם גם מהתחקיר של אביאור אבו בכלכליסט.
מה יגרום לשר ולמשרד התקשרות להתחיל לאכוף את החוק?
ד. האם שר התקשורת לא אמור לקחת אחריות מיניסטריאלית למחדלים ולאוסף העבירות הפליליות, לכאורה, והמשמעתיות המדהימות הקיימות סביב הנושא הזה ולהתפטר?
ה. אודה להתייחסותך הדחופה, זאת, לפני שהחומר המצ"ב מועבר לגורמי החקירה המוסמכים,
כל זאת, לרבות בבקשה לחקור כנגד השר, ככל שהשר לא יטפל (או ימרח) את הפניה הזו, אני ממתין פרק זמן סביר (אני ממתין כעת שבוע), לקבל מענה מתאים, כנדרש מתפקידו ואחריותו של השר, לאור העובדות המוכחות כאן "שחור על גבי לבן", שמדובר ברצף של שקרים והתנהלות חמורה ופסולה ביותר - מצד צמרת משרד התקשורת.
 
נספח: פירוט הפרשה החדשה:
מה רואים במסמכים המצ"ב?
1. האזרח החרדי AB פונה למשרד התקשורת - 'רכשתי שלשה מספרים מבזק, המספרים נחסמו לפתע ע"י ועדת הרבנים'.
2. לא רק המספרים שלו (של AB) נחסמו, אלא כל הבלוק של ה-100 מספרים, סביב המספר שרכש מבזק.
3. AB מקבל תשובה ממשרד התקשורת שהוא צריך לפנות לוועדת הרבנים לענייני תקשורת.
4. AB מנהל דין ודברים עם משרד התקשורת, וכותב דברים קשים מאד כלפי ועדת הרבנים.
5. פתאום שלשת המספרים שלו נפתחים חזרה, כאשר כל שאר ה-297 מספרים נותרים חסומים.
6. AB לא פנה לאף לא אדם אחד, חוץ ממשרד התקשורת, אז איך הוועדה ידעה איזה מספרים לפתוח??
7. AB פונה למשרד התקשורת ושואל - 'האם העברתם את הפניה שלי לוועדה'?
8. הוא מקבל תשובה מתחמקת "אתה  צריך לפנות אליהם".
9. הוא פונה שוב למשרד התקשורת  ואז מקבל תשובה ברורה: "לא העברנו ולא מעבירים".
10. עכשיו זה נהיה קצת מוזר ומאוד חשוד, לוועדת הרבנים אין יכולת נבואית, איך הם ידעו מהם המספרים שיש לפתוח?
הרי ברור, שהם קיבלו את הפרטים הללו ממשרד התקשורת. המשרד פשוט משקר.
11. AB פונה בבקשת חופש המידע, תוך הבהרה ברורה -  אין ספק, משרד התקשורת העביר את המידע, אני רק רוצה פרטים על ההעברה.
12. ופתאום מתברר, שמשרד התקשורת פשוט שיקר, שהוא "לא העביר ולא מעביר", אולם  - כל התלונה שלו, עם כל הדברים הקשים מאד, שכתב כנגד הועדה + השם שלו + תעודת הזהות שלו - הכל הועבר לוועדת הרבנים, אפילו בלי טשטוש של פרטים.
13. רק דבר אחד משרד התקשורת משחיר בתשובתו, את הפרטים של מי שהעבירה את המידע לוועדת הרבנים - בשביל "להגן על הפרטיות של העובדת במשרד התקשורת".
רק שלא טשטש את התפקיד שלה  באתר משרד התקשורת יש את השם שלה: DC.
14. יתרה מכך, בתכתובות של משרד התקשורת לאורך השנים (מצ"ב 2 דוגמאות), מתברר, שהיא (DC) אשת הקשר עם ועדת הרבנים לענייני תקשורת, ככל הנראה בשמו של איתן כסיף, סמנכ"ל בכיר ומנהל מינהל פיקוח ואכיפה (ובעבר- בשמו של גדעון שטרית, עד מינויו של איתן כסיף ב-2018)."
 
למרות שניסיתי וחזרתי וניסיתי לקבל תשובה, תשובה לא נתקבלה. ככל שאקבל תשובה, אעדכן בהתאם. אי לכך, החומר מועבר לגורמים המוסמכים לחקור נושא כזה, כנדרש מחומרת העניין, שבו משרד התקשורת החליט לסכן חיי אדם וגם את פרנסתו ומעמדו בקהילה בה הוא חי, תוך זלזול ושקרים - שמתגלים בסופו של דבר וזוכים לגיבוי ולחיפוי של השר דודי אמסלם.

מביש, מדהים ומחריד גם יחד.

עדכון 13.12.19: ראיון ברדיו "חדשות הסקופים" בנושא שננחשף בסעיף זה: כאן

עדכון 8.1.2020: הוגשה תלונה לנש"מ (כאן) וליועמ"ש. אישור קבלת התלונה אצל היועמ"ש - כאן

עדכון 6.2.20: התקבלה החלטה של היועמ"ש להעביר את העניין לפרקליט המדינה - כאן

עדכון 14.2.20: התקבלה החלטה בלשכת פרקליט המדינה להעביר את העניין לפרקליט המדינה לעניינים פליליים: כאן

עדכון 24.5.20: התקבל מכתבו של עו,ד אלון סיון מלשכת המשנה לפרקליט המדינה, לפיה הוא לא מוצא על מה התלוננתי (זה היה כנראה קשה עבורו לקריאה, כי זה היה בלי ניקוד): - כאן

עדכון 25.5.20: לאור התגובה המוזרה (בלשון המעטה) של הפרקליטות, הגשתי בקשה לעיון חוזר בתלונתי - כאן

עדכון 17.7.20: לאור "גריסת" - סגירת התלונה ללא כל הסבר או קריאת פרטיה, ע"י שלמה (מומי) למברגר מהפרקליטות, הוגשה תלונה לנציב התלונות על הפרקליטות, השופט בדימוס דוד רוזן. אישור קבלת התלונה נמצא כאן

עדכון 20.9.20: נציב התלונות על הפרקליטות, השופט בדימוס דוד רוזן, מרח אף הוא את הנושא וסגר אותו בלי כלום - כאן

2. הסתרת "העברת אמצעי שליטה בפרטנר:
נדמה, שפחד "תיק 4000" נפל על השר דודי אמסלם, כי כל מה שהוא עושה וחותם עליו במשרד התקשורת הפך לסודי, בניגוד לכל סדרי מנהל תקינים ולהוראות השקיפות בעבודת משרדי הממשלה. 

ביום 10.12.19 שלחתי את השאלה הדחופה הבאה לשר התקשות ולצמרת משרד התקשורת:
"הנדון: אישור "העברת שליטה" לפרטנר.
שלום רב
פורסם על ידי פרטנר, שהיא קיבלה אישור משר התקשורת (אולי מהמנכ"ל, זה לא ברור):
https://mayafiles.tase.co.il/rpdf/1267001-1268000/P1267679-00.pdf
היכן האישור הזה?
מה היו השיקולים שהנחו את המשרד במתן האישור הזה?
אודה להתייחסותכם".

תגובה לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל, די ברור למה.

בקצרה: נחשף עוד הליך של כאוס רגולטורי והפרות חוק, ללא כל בסיס, צורך והגיון, הכל בחסות צמרת משרד התקשורת ושר התקשורתדודי אמסלם, כנגד האינטרסים הברורים של הציבור והסתרת ההחלטות רגולטוריות חשובות מהציבור. 

3. הפלופ הצפוי של מכרז דור חמישי - 5G: 
 ביום 9.12.19 שלחתי סדרת שאלות שנייה לשר התקשורת ולצמרת המשרד, אחרי סדרת שאלות קודמת מ-19.11.19:
"הנדון: הפלופ של מכרז 5G. 
שלום רב
בהמשך לשאלות כאן, סלקום גולן טלקום ואקספון הגישו היום עתירה לבג"ץ נגד המכרז לדור ה-5:
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001310291#utm_source=RSS
האם לא הגיע העת לפטר ולסלק מיידית ממשרד התקשורת את כל מי "שבישל את הדייסה" הזו (דייסה עכורה ועבשה, שהתראתי עליה מראש וכנראה, זו אחת הסיבות, שלא הוזמנתי למסיבות העיתונאים - 2 מסיבות העיתונאים, שהתקיימו בנושא המכרז ל-5G, בהם הוצג המכרז הדפוק ביותר הזה לעיתונאים שלא הבינו איך ראשי משרד התקשורת "עובדים עליהם בעיניים")?
אודה להתייחסותכם לנוכח חומרת המצב."
*****************************************
שלום רב,
בגלובס פורסם על כוונה להגיש בג"ץ כנגד מכרז 5G
את הפלופ, שקרוי מכרז5G חזיתי במדויק ובצורה חדה למשל: כאן וכאן.
האם לא הגיעה העת, שהשר "ייקח את המושכות בידיים" ויתחיל הכל מ"אלף": מדיניות תדרים, התייעצות עם הציבור ונציגיו המוסמכים (ולא רק עם בעלי עניין וטייקונים), ניתוח צרכים, וניתוח צד הביקוש וכך הלאה,
זאת, כדי למנוע את הביזיון המחפיר הזה, שהתבשל ומתבשל ע"י כמה פקידים בסגנון ה-Deep State, במכרז ל-5G?"

 תגובה לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל, די ברור למה.

בינתיים, בגלל הבג"ץ, המכרז הכושל הזה נדחה בעוד חודש (כאן). ב-2020 כבר לא יהיה 5G בישראל... בספק אם ב-2021. 

בקצרה: עוד הליך של כאוס רגולטורי, בחסות צמרת משרד התקשורת בראשות השר דודי אמסלם, כנגד האינטרסים של הציבור, תוך הפרות חוק, תקנות ורישיון בקנה מידה אדיר. מדובר בפעילות רגולטורית מופקרת, שלומיאלית וחסרת כל היגיון, תוך התעלמות מוחלטת מהציבור ונציגיו המוסמכים.

במקרה כאן, גם המחשבה של ראשי המשרד ("קליקת אוהדי סלקום" ושות') בדמות "התחשבות בטייקונים" בתנאי המכרז - כשלה. 
דירוג ישראל
התוצאה:
מדינת ישראל ממשיכה להידרדר במדד האינדקס העולמי בתחום הסלולר. גם בחודש החולף ירדנו עוד 2 מקומות מהחודש הקודם לו וכעת ישראל ממוצבת במקום המכובד ביותר: 77, כמופיע בתצלום כאן משמאל.

זאת, מתוך נתוני אתר המדידות העולמי Speedtest בהשוואה העולמית החודשית שהאתר מבצע - Globa Index.

אנו נמצאים אחרי רוב מדינות העולם השלישי...

התודות לשרי התקשורת לדורותיהם ובמיוחד לשר הנוכחי (דודי אמסלם) שצבר עד היום לא פחות מ-107 שערוריות ופשלות ב-5 חודשים, שיא עולמי מדהים
. תואם במדויק את הנתונים של מצב תשתיות הסלור בישראל בהשוואה עולמית.

אין על משרד התקשורת הישראלי. המציאו את התחתית של התחתית של הבור אליו נפלנו. אגב, בימים אלו אני בלוס-אנג'לס, כל רחבי העיר מכוסים ב-5G עם יכולות פנטסטיות, במכשירי הסלולר התומכים (יש הרבה כאלו...). בישראל - זה חלום ליל קץ, ובכלל כעת בישראל חורף...


העולם רץ קדימה ואנו נתקענו בתשתיות התקשורת מאחור, למרות שבכמעט כל שאר התחומים, אנו Startup Nation. לאן העולם רץ? ראה מצגת כאן מארקסון. המצגת מומלצת לצפייה. 

עדכון 2.1.20: פורסם כאן: בית המשפט קיבל את בקשת סלקום, גולן טלקום ואקספון (We4G) לדחיית מכרז דור 5. לאחר שהחברות הגישו את תגובתן לתשובת המדינה, החליט בית המשפט המחוזי בי-ם להקפיא את הליכי המכרז עד להכרעה בעתירה בסוף החודש; החברות: "מטעים את בית המשפט. לא ניתן להוציא מכרז רק על סמך תקוות, ציפיות והערכות בלתי מבוססות".

4. האם לחברות התקשורת מותר להציע מחירים שונים ללקוחות שונים?
ביום 9.12.19 שלחתי את השאלה הדחופה הבאה לשר התקשורת ולצמרת משרד התקשורת:
"הנדון: ​לחברות התקשורת מותר להציע מחירים שונים ללקוחות שונים!
 פורסם בלינק כאן, שלחברות התקשורת מותר להציע מחירים שונים ללקוחות שונים:
https://finance.walla.co.il/item/3328350?utm_source=twitter&utm_medium=sharebutton&utm_term=social&utm_content=twitter&utm_campaign=socialbutton
מה עמדת משרד התקשורת בנדון ומה ייעשה המשרד כדי להתאים את הוראות רישיונות חברות התקשורת להחלטה הזו?
אודה להתייחסותכם להחלטה החדשה הזו".

תגובה לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל, די ברור למה..

אגב, "עד המדינה" שלמה פילבר "חגג" על ההחלטה הזו בטוויטר - כאן וכאן

5. עשיית צחוק באכיפת "חוק 6 הדקות":

ביום 7.12.19 שלחתי פנייה דחופה לשר התקשורת ולצמרת משרד התקשורת בזו הלשון:
"הנדון: 
חוק 6 הדקות.
פורסם בלינק כאן, שהמשרד החל לנסות ולאכוף את "חוק 6 הדקות":
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001309506
הכיצד המשרד אוכף את חוק 6 הדקות כשבכלל אין חוק כזה לחברות התקשורת והוא "סורס" בגיבוי (או בחיפוי, אפשר לבחור לבד את המילה המתאימה), של שר התקשורת?
אודה להתייחסותכם לבדיחה החדשה הזו".

תגובה לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל, די ברור למה.

כרגע, "אין דין ואין דיין". "איש הישר בעיניו ייעשה". 

6. מה עם "הישראליות" של רוכשי בזק החדשים, מול "הישראליות המזויפת" של בעלי הוט וסלקום?
ביום 7.12.19 שלחתי לשר התקשורת, לצמרת משרד התקשורת ולצמרת מועצת הכבלים והלוויין את הפנייה הדחופה הבאה:
"הנדון: החלטת המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לווין מס' 2019/12-1 מיום 19.9.2019:
בהחלטת מועצת הכבלים והלוויין המצ"ב כאן בלינק:
https://www.gov.il/BlobFolder/policy/05122019/he/television%20decision%201_12_2019.pdf
יש עיסוק נרחב (שלא לומר אובססיבי) בעניין ה"ישראליות" של רוכשי השליטה החדשים בקבוצת בזק - כאן ההתייחסות לקבוצת בזק נעשית דרך השינוי "להעברת שליטה ואמצעי שליטה (בעקיפין) בבעל הרישיון לשידורי טלוויזיה באמצעות לוויין", כלומר: שינויים ברישום הבעלים ברישיון של YES.  
יותר מ-80% משמונת העמודים של ההחלטה וההמלצה של המועצה, עוסקים בכל ההיבטים האפשריים של "הישראליות" של הרוכשים.
השאלות:
1 למה "הישראליות" בקבוצת בזק - חברת YES מטרידה את מועצת הכבלים והלוויין, בזמן שחוסר "הישראליות" של הבעלים של קבוצת הוט (פטריק דרהי), כלל לא מטופלת (לא נעניתי לכל שאלותיי – כאן בסעיף 10)?
2. למה סוגיית "הישראליות" בקבוצת בזק - חברת YES מטרידה את משרד התקשורת ומועצת הכבלים והלוויין, בזמן שהבעלים של קבוצת סלקום (וכיום גם IBC), (אדוארדו אלשטיין), הוא בכלל ארגנטינאי, ש"הלבינו" את מוצאו, בתרגילים אפלים ומוזרים (בלשון המעטה), בחתימת ראשי משרד התקשורת, כמפורט למשל כאן ובמיוחד כאן
3. היכן מסמכי ההחלטות של משרד התקשורת עצמו בעניין זה, של השינויים בהעברת אמצעי שליטה, בחברות קבוצת בזק עצמה?
אודה להתייחסותכם".

בהערת אגב אציין, שלעומת משרד התקשורת, מועצת הכבלים והלויין עובדת בשקיפות ראויה לציון חיובי (הכל יחסי, כמובן. גם במועצה מסתירים די טוב מסמכים רגישים ומסמכים מעצבנים...). 

תגובה לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל, די ברור למה.

בקצרה: נחשף עוד הליך של כאוס רגולטורי והפרות חוק, רישיון צווים ותקנות, ללא כל בסיס משפטי, הכל בחסות צמרת משרד התקשורת ושר התקשורת דודי אמסלם, כנגד האינטרסים הברורים של הציבור, תוך הסתרת החלטות מהציבור וב"שירות הקליקה" - שנותנת חסות להפרות חוק, תקנות ורישיון - של חבריה וחברי חבריה (בדגש על קבוצת סלקום ושות'). 

7. עוד שירותים לא חוקיים וללא רישיון בתחום ה-OTT:
ביום 7.12.19 שלחתי את הפניה הבאה לשר התקשורת, לצמרת משרד התקשורת ולצמרת מועצת הכבלים והלוויין:
"הנדון: שירותי OTT של חברת YES. 
מה עמדת שר התקשורת לעובדה, (שיש בלינק כאן), שחברת YES יצאה בשירותים חדשים בשם Yes+, של OTT ללא רישיון וללא כל התייחסות לחוק התקשורת, לתקנות ולרישיון של החברה?
https://www.tgspot.co.il/yes-plus-internet-tv-review/?utm_source=mivzakimnet&utm_medium=popular&utm_campaign=mivzakimnet
מהם הצעדים, שהשר עומד להורות למועצת הכבלים והלוויין לנקוט, כנדרש בחוק התקשורת (שכן, השר הוא זה החתום על הרישיון של YES) לנוכח הפרות החוק והרישיון הללו?".

תגובה לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל, די ברור למה.

בקצרה: נחשף עוד הליך של כאוס רגולטורי והפרות חוק, רישיון צווים ותקנות, ללא כל בסיס משפטי, הכל בחסות צמרת משרד התקשורת ושר התקשורת דודי אמסלם, כנגד האינטרסים הברורים של הציבור, תוך הסתרת ההחלטות בנושאים הללו.

עדכון 3.1.2020: על פי הודעת משרד המדע והטכנולוגיות (ההודעה כאן), ייבנה בישראל לוויין תקשורת חדש בתעשייה האווירית (ובכך מתבטל הצורך בלווייני "חברת חלל", בטווח הזמן היותר ארוך). לפי ההודעה של משרד המדע והטכנולוגיה, לוויין התקשורת הקרוי "דרור 1" - החתימה על פיתוח הלוויין היא למעשה יישום החלטת הממשלה, שאישרה את מסקנות הוועדה המיוחדת לבחינת תכנית החלל האזרחית, ועדה שהוקמה במשרד המדע והטכנולוגיה. ההודעה הזו מחזקת את המחדלים שחשפנו סביב ההסכמים של "חברת חלל" עם חברת YES (שתי החברות היו בזמנו בשליטת שאול אלוביץ'), ומסקנות הוועדה הקודמת לענייני לוויני החלל לתקשורת של ישראל, ועדה שבראשה עמד "עד המדינה" שלמה פילבר, אלו הסכמים ותהליכים פסולים, מושחתים (לכאורה) ומוטעים, שאמורים היו להיחקר במסגרת "תיק 4000", ולא נחקרו. 

8. המשך והרחבת שדידת התשתיות הפסיביות של בזק, בחסות משרד התקשורת ובשירות "הקליקה": 
ביום 7.12.19 שלחתי את הפנייה הבאה לשר התקשורת ולצמרת משרד התקשורת בזו הלשון:
"הנדון: אסדרת גישה מהירה לתשתיות בזק:
פורסם ב-2 עיתונים מקוונים (ראה להלן) אודות הסדרה חדשה לגישה ממוחשבת של מתחרותיה של בזק באשר למיקומי התשתיות הפסיביות של בזק:
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001309217
https://www.hon.co.il/%D7%A8%D7%92%D7%95%D7%9C%D7%A6%D7%99%D7%94-%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94-%D7%91%D7%AA%D7%A9%D7%AA%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%96%D7%A7-%D7%9E%D7%AA%D7%97%D7%A8%D7%95%D7%AA%D7%99%D7%94-%D7%99%D7%95%D7%9B/
 
חיפשתי באתר משרד התקשורת ולא מצאתי החלטה כזו, או הודעה לתקשורת כזו, ובכלל זה חיפשתי ב:
  1. תיק שירות שימוש הדדי בתשתיות פסיביות.
  2. החלטה - תיק שירות שימוש הדדי בתשתיות פסיביות
  3. "תיק שירות שימוש הדדי בתשתיות פסיביות" – החלטה.
  4.  תיק שירות סיטונאי  
  5. תיק שירות סיטונאי - SLU 
  6. תיק שירות סיטונאי – שימוש בתשתיות פיזיות
  7. אסדרת השירותים הסיטונאים החלטה - SLU ושימוש בתשתיות פיזיות
  8. מענה להתייחסויות לשימוע משני תיק שירות "שימוש בתשתיות פיזיות"   
  9. "תיק שירות שימוש הדדי בתשתיות פסיביות" - החלטה
  10.  עמידה בדרישות ביטחון ליישום אספקת שירות  לפי תיק שירות שימוש הדדי בתשתיות פסיביות
השאלות:
א. מי קיבל את ההחלטה הזו והיכן אפשר למצוא אותה?
ב. האם שר התקשורת אישר את ההחלטה? אם לאו, היכן ההסמכה, שהשר נתן למישהו אחר להחליט במקומו (ההסמכה - אצילת סמכויות בסעיף 5 (ב) לחוק התקשורת היא רק למנכ"ל או למשנה למנכ"ל בהסכמת המנכ"ל)?
ג. החוק קובע "הדדיות" וכך גם התקנות וכל ההחלטות בנושאי תשתיות פסיביות. היכן ההחלטה המקבילה, שחלה על מתחרותיה של בזק?
ד. מה משרד התקשורת עשה במקרים שבהם המתחרות של בזק נכנסו לתשתיות בזק ללא תיאום וללא פיקוח, וגם לא שילמו על השימוש בתשתיות הללו של בזק? למה, למשל, לא הופעל סעיף 38 (או סעיף אחר מתאים) לחוק התקשורת במקרים הללו ולא ננקטו עיצומים כספיים מתאימים כנגד המפירים את ההוראות?
אודה להתייחסותכם הדחופה".

תגובה לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל, די ברור למה.

כרגע, "אין דין ואין דיין". "איש הישר בעיניו ייעשה". 

9. המשך התעלמות מגמלאי משרד התקשורת.
ביום 7.12.19 שלחתי את השאלה הדחופה הבאה לשר התקשורת ולצמרת משרד התקשורת:
"הנדון: גמלאי משרד התקשורת
שבוע טוב
מה עמדת שר התקשורת לפניית הנציגות של גמלאי משרד התקשורת, לנציב שירות המדינה- המצ"ב?".

תגובה לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל, די ברור למה.

גם גמלאי משרד התקשורת מעניינים את דודי אמסלם, שר התקשורת - כשלג דאשתקד. זאת, בנוסף לבעיית גמלאי רשות השידור

מביש ומקומם, שזה שר התקשורת במדינת ישראל. אפס רגישות והתייחסות לגמלאי משרד התקשורת

עדכון 8.1.2020: נציגי הגמלאים של משרד התקשורת הגישו תלונה (המצויה כאן), לרשם התאגידים במשרד המשפטים והדליפו את עצם הגשת התלונה לגלובס (כאן) שפרסם זאת עם תגובה מתחמקת ממשרד התקשורת. 

עדכון 6.2.20: נציגות הגמלאים של משד התקשורת הגישה תלונה נוספת לרשם התאגידיפ במשרד המשפטים (תלונה המצויה כאן), בעניין הבחירות המתוכננות למועצת עמותת גמלאי הדואר (שכביכול מטפלת בכאלף גמלאי משרד התקשורת, שאינם קיימים במציאות). 

10.הפרטת תחום הדומיינים בישראל:
נושא הדומיינים מככב רבות באתר, ושר התקשורת אדיש לחלוטין (איך לא) לצורך לטפל בנושא, ברמה הכי בכירה בישראל (לפחות ברמת ועדת שרים, או מליאת הממשלה).. 

ביום 30.11.19 שלחתי את השאלות הבאות לשר התקשורת ולצמרת משרד התקשורת:
"הנדון: Ethos paid $1.135 billion for .Org:
בהמשך למייל הנמצא כאן למטה (שנשלח לאיגוד האינטרנט הישראלי)
אבקש לשאול:
האם למדינה - באמצעות משרד התקשורת - יש עמדה כלשהיא בנושא זה?
הרי משרד התקשורת חבר בארגון העולמי - אייקן - וראוי שתהיה לו עמדה בנושא !!!...
זאת - בהקשר לסוגיה - למי הבעלות החוקית בישראל על סיומת ישראל ברשת האינטרנט העולמית ? והאם ראוי כי מפעיל הסיומת הישראלית יפעל על פי היתר מהמדינה?

אודה להתייחסותכם
***************************************
ראה הפרסום כאן למטה וכן את הכתבות כאן:
https://www.internetsociety.org/news/press-releases/2019/ethos-capital-to-acquire-public-interest-registry-from-the-internet-society/
 
https://domainnamewire.com/2019/11/29/ethos-paid-1-135-billion-for-org/
 
השאלות:
1. האם איגוד האינטרנט הישראלי (סניף של איגוד האינטרנט העולמי) ילך בדרך דומה וימכור את המרשם הישראלי שבניהולו לגורם משקיע חיצוני, במטרה לאפשר 'אינטרנט לכל אחד' בישראל? ...
2. האם בדרך דומה יימכר 'מחלף האינטרנט הישראלי' ויופעל ע''י גורם משקיע חיצוני?
אודה להתייחסותכם לתהליכי ההפרטה של משאבי האינטרנט העולמי.".

את תגובה משרד התקשורת לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל, די ברור למה.

התגובה מאיגוד האינטרנט הייתה מאוד קצרה: "תשובות איגוד האינטרנט הישראלי: 1. לא. 2. לא".

מסתבר, על פי התקדים בארה"ב, שסיומת ישראל שווה לפחות 25 מיליון דולרים!. למה למדינה - משרד התקשורת - אין עמדה כלשהיא בנושא זה? הרי משרד התקשורת חבר בארגון האינטרנט העולמי - אייקן - וראוי שתהיה לו עמדה בנושא!

בנוסף, ביום 16.10.19 שלחתי למשרד רוה"מ, לשר התקשורת, לצמרת משרד התקשורת, ולשר המשפטים את השאלה הבאה:
"הנדון: 
החלת ריבונות מדינת ישראל על תחום הדומיינים:
תזכורת
הנהלת איגוד האינטרנט הישראלי הודתה במסמך רשמי (שמצוי כאן, בתחילת העמוד השני), שאיגוד האינטרנט מפעיל את "מרשם הדומיינים", שלא בהיתר של המדינה.
ראה צילום מצ"ב.  
היעלה על הדעתשתשתיות האינטרנט (שהן כיום התשתית הכי חיונית לקיומה של חברת מודרנית) ינוהלו מחוץ לכל היתר או פיקוח של המדינה?
זאת, בשונה ממה שקורה במולדת האינטרנט (ארה"ב) וכל שאר המדינות בעולם?
אודה להתייחסותכם".
***************************************************************************************************
שלום רב,
היום [10.9.19] רוה"מ (בנימין נתניהו) הכריז על כוונת ממשלת ישראל להחיל את ריבונות מדינת ישראל על בקעת הירדן, מיד לאחר הבחירות לכנסת ה-22.
מדוע, בהזדמנות זו, מדינת ישראל לא תחיל את הריבונות של המדינה על תחום "מרשם שמות המתחם הלאומי" (Domain Names)?
לא צפוי כל קושי בעניין זה מול נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, משום שבארה"ב מאז ומתמיד תחום "שמות המתחם" היה ונמצא בריבונות הממשל האמריקאי ואך לאחרונה חברת Neustar זכתה במכרז ובחידוש החוזה, מכרז מטעם משרד המסחר והתקשורת האמריקאי - NTIA, להמשיך ולנהל את תחום הדומיינים של ארה"ב בסיומת .US כמופיע בהודעה לעיתונות - כאן.
כך, שאין סיבה שבישראל התחום הזה ימשיך להימצא מחוץ לשליטת הריבונות של ממשלת ישראל.
אודה לתגובתכם".

תגובה לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל, די ברור למה.

בקצרה: עוד הליך של כאוס רגולטורי והפרות חוק ותקנות ללא כל בסיס, תכלית או הגיון, הכל בחסות צמרת משרד התקשורת, משרד רוה"מ ושר התקשורת דודי אמסלםכנגד האינטרסים של הציבור. כרגיל, מסתירים מהציבור את כל תהליכי קבלת ההחלטות הנוגעות לציבור ולאינטרסים הציבוריים.

כרגע, "אין דין ואין דיין". "איש הישר בעיניו ייעשה". 

11. העלאת מחירי ערוץ הספורט באופן שרירותי ופתאומי:
ביום 28.11.19 שלחתי לשר התקשורת, לצמרת משרד התקשורת ולצמרת מועצת הכבלים והלוויין את השאלה הבאה:
"הנדון: שאלה בעניין מחיר ערוץ הספורט:
מצ"ב שאלה בעניין העלאת מחיר ערוץ הספורט (השאלה כאן למטה).
מה התייחסותכם לנושא?
*******************************************
מכתב ששלחתי למועצת הכבלים והלוויין אתמול:
לכבוד יו"ר מועצת הכבלים והלווין שלום רב,
אתמול קיבלתי את החשבונית החודשית שלי מהוט והופעתי לגלות שערוצי ספורט 1(צרלטון) העלו את המחיר מ-67 ש"ח לחודש ל- 75 ש"ח. 
באיזה זכות אישרת להם את העלאת המחיר?
מילא אם היו מעלים ערוץ באיכות 4K הייתי מבין, אבל הם לא שינו אף דבר בשנה האחרונה. מאיזה סיבה יש להם להעלות את המחיר?
לתגובתך אודה,
כותב בשם כל אוהדי הכדורגל בישראל".


תגובה לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל, די ברור למה.

בקצרה: עוד הליך של כאוס רגולטורי והפרות חוק, רישיון ותקנות ללא כל בסיס, תכלית או הגיון, הכל בחסות צמאשר ביטוןרת משרד התקשורת ושר התקשורת דודי אמסלםכנגד האינטרסים של הציבור. 

אגב, העניין הזה עדיין לא נגמר ולא ייגמר בקרוב, כי יש כאן חילופי האשמות.

לפי הפרסום ב-YNET כאן, ובכלכליסט - כאן, הדלפות שנעשו ללא כל פרסום באתר משרד התקשורת ובחוסר שקיפות מוחלט לציבור, מועצת הכבלים והלוויין מגלגלת את האשמה ביוקר חבילות הספורט ללקוחות החברות בערוצי הטלוויזיה חזרה ל-HOT.
זאת, אחרי שחברת הכבלים HOT טענה כי מחירי זכויות השידור של מפעלי הספורט זינקו בגלל רגולציה, טוען כעת (לפי ההדלפות) יו"ר מועצת הכבלים והלוויין ("בהטלת תפקיד", אשר ביטון, בתמונה משמאל): "חלק לא מבוטל מהאמרת המחירים נובע מהחלטות HOT לשדר תוכן ספורט שאין היא חייבת בשידורו".

לכן, כרגע, "אין דין ואין דיין". "איש הישר בעיניו ייעשה". 

12. מי יתקין אנטנה סלולרית על כל בית חדש בישראל?
ביום 27.11.19 שלחתי לשר התקשורת את הפנייה הבאה:
שלום רב,
על פי הפרסום כאן, לשר יש רעיון מבריק ומקורי: אנטנה סלולרית על כל בית חדש:
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001308841#utm_source=Apps&utm_medium=SharedTo
השאלות:
1. על פי איזה חוק השר רוצה להציע הצעה כזו?
2. היכן הצעת החוק בעניין הזה?
3. מי היה שותף להצעת החוק הזו?
4. האם הדיירים הם שימממנו (במחיר רכישת הדירה) את הקמת האנטנה במקום חברות הסלולר?
5. האם מדובר בעוד בדיחה של השר, רק שהשר שכח שכעת לא 1 באפריל? גם לא פורים?
אודה להתייחסותך".

תגובה לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל, די ברור למה.

לקראת 1 באפריל 2020 - נדווח לקוראינו מה יצא מהבדיחה החדשה של שר התקשורת דודי אמסלם

13. בהמשך לסעיף 2 לעיל, עוד תרגיל בלתי חוקי בשירות פרטנר.
ביום 27.11.19 שלחתי את השאלה הדחופה הבאה לשר התקשורת ולצמרת משרד התקשורת:
"הנדון: הורדת "הישראליות" ברישיון של פרטנר: 
שלום רב
על פי הפרסום של גלובס, בוצע שינוי מהותי ברישיון של פרטנר:
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001308726
השאלות:
1. מי אישר זאת?
2. היכן האישור הזה נמצא?
3. לפי איזה חוק זה אושר?
4. מי היה מעורב באישור?
אודה להתייחסותך".

תגובה לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל, די ברור למה.

בקצרה: עוד הליך של כאוס רגולטורי והפרות חוק ותקנות ללא כל בסיס, תכלית או הגיון, הכל בחסות צמרת משרד התקשורת ושר התקשורת דודי אמסלםכנגד האינטרסים של הציבור, תוך הסתרת החלטות חשובות מהציבור. 

כרגע, "אין דין ואין דיין". "איש הישר בעיניו ייעשה". 

14. מי אחראי לביזיון של החלטות ITU בנושא תדרים למדינת פלסטין?
ביום 27.11.19 שלחתי את השאלות הדחופות הבאות לשר התקשורת ולצמרת משרד התקשורת, לאחר חזרת משלחת משרד התקשורת, שהשתתפה בוועידת ITU (ארגון התקשורת הבינלאומי) בוועידה העולמית, שהתקיימה לאחרונה במצרים:
"הנדון: החלטות ITU בעניין "מדינת פלסטין" בתחומי התקשורת והתדרים:
בוועידת ITU האחרונה התקבלו החלטות חמורות בעניין "מדינת פלסטין" (מצ"ב צילומי ההחלטות: כאן, כאן וכאן)
ראה החלטה 12 בנושא הפלסטינאי בעמודים 210-212 בסיכום כנס הרדיו העולמי בשארם אל שייך.
למיטב ידיעתי, משרד התקשורת לא דיווח לציבור על כך.
https://www.itu.int/en/ITU-R/conferences/wrc/2019/Documents/PFA-WRC19-E.pdf
השאלות:
1. מי אחראי לביזיון המחפיר הזה?
2. מדוע הוא מוסתר מהציבור בישראל?
3. מה נציגי משרד התקשורת עשו בכנס הזה כדי למנוע את ההחלטות הללו (אם בכלל ניסוי למנוע אותן)?
4. האם מדינת ישראל \ משרד התקשורת מתכוון לציית להחלטות הללו?
4. אם לאו, מה שר התקשורת מתכוון לבצע כדי לטרפד את ההחלטות הללו?
אודה להתייחסותך".

תגובה לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל, די ברור למה.

בקצרה: עוד הליך של כאוס רגולטורי, הכל בחסות צמרת משרד התקשורת, משרד החוץ, משרד רוה"מ ושר התקשורת דודי אמסלםכנגד האינטרסים של הציבור בישראל, תוך הסתרת ההחלטות הללו מהציבור. 

כרגע, "אין דין ואין דיין". "איש הישר בעיניו ייעשה". 

15. התעלמות מכל ביקורת (אם זה מזכיר לכם את הפרקליטות - כנראה לא טעיתם):
ביום 19.11.19 פניתי לשר התקשורת ולצמרת משרד התקשורת בשאלה הבאה:
"הנדון: בקשת התייחסות לדבריו של בכיר לשעבר במשרד התקשורת.
שלום רב
בגלובס פורסמה כתבה מאוד נוקבת מצד בכיר לשעבר במשרד התקשורת.
מה תגובת השר לכתבה המאוד משמעותית וחשובה הזו בגלובס?
האם לא הגיעה העת להסיק מסקנות, לרבות מסקנות ברמה האישית, כנגד מי מראשי משרד התקשורת, לנוכח המצב העגום הזה בפעילות ראשי המשרד?".

תגובה לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל, די ברור למה.

אטימות מוחלטת לביקורת. 

כרגע, "אין דין ואין דיין". "איש הישר בעיניו ייעשה". 

16. התייחסות לשימוע בנושא תיקוני רישיונות לא חוקיים:
ביום 18.11.19 פניתי לשר התקשורת ולצמרת משרד התקשורת בפנייה הבאה:
"הנדון: התייחסות לשימוע: כאן (בנושא "מסרונים מזויפים"):
בהתייחסות לשימוע אבקש לציין:
א. לא ראיתי שום האצלה של שר התקשורת למנכ"ל משרד התקשורת, לעדכן \ לשנות דבר מה ברישיונות של בעלי "רישיון אחוד".
ב. הנוסח של השינוי (מצ"ב עם הדגשה באדום). לא תואם לחוק ולתקנות.
תיקון לרישיון
אין שום חובה לשמוע את דבריה של חברה כלשהי, השיקולים בשינוי תנאי רישיון כולם במתחם הציבורי, כמפורט בחוק ובתקנות ואין לחברה מסוימת שום יתרון על כל אזרח ובכלל לא צריך על פי שום חוק לשמוע את החברה בעדיפות על פני הציבור ונציגיו המוסמכים (או בכלל). 
לכן יש לתקן את הנוסח הבלתי חוקי הזה (של טיוטת התיקון לרישיון).
הסבר נוסף  - מצוי כאן".

 תגובה לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל, די ברור למה.

בקצרה: עוד הליך של כאוס רגולטורי והפרות חוק ותקנות ללא כל בסיס, תכלית או הגיון, הכל בחסות צמרת משרד התקשורת ושר התקשורת דודי אמסלםכנגד האינטרסים של הציבור, תוך התעלמות מוחלטת מחוקי מדינת ישראל. 

17. החזרת תדרי דור 3 על ידי גולן טלקום בניגוד לחוק ולרישיונות של גולן טלקום וסלקום:
ביום 19.11.19 שלחתי את השאלות נדחופות הבאות לשר התקשורת ולצמרת משרד התקשורת:
"בדו"ח של גולן טלקום כאן למטה ובמסמך המצ"ב כתוב: "הגידול ברווח התפעולי נבע בחלקו כתוצאה מרישום רווח חד פעמי בסך 117.7 מיליון ש"ח אשר נבע מביטול התחייבות בגין חוזה מכביד על תדרי דור 3, אשר הקצאתם בוטלה".

אבקש לשאול:
1. מי אישר את הביטול של הקצאת התדרים, שנתנו לגולן טלקום במכרז התדרים?
2. לפי איזה חוק  תקנה \ מדיניות שר זה נעשה?
3. היכן ההחלטה הזו פורסמה?
אבקש לקבל את ההחלטה הזו (ככל שישנה, גם ללא פניה דרך חוק חופש המידע, שתיעשה אם לא אקבל ההחלטה).
4. הכיצד גולן טלקום ממשיכה להיות ספק סלולר ללא תדרי דור 3, כמופיע ברישיון שלה?
5. היכן תאגיד השיתוף של דור 3, והרישיון לתאגיד הזה, שנקבע שיקום ומזמן (עד 15 לפברואר 2018), ע"י שר התקשורת?
5. מי אישר לא להעניש את גולן טלקום על אי מילוי תנאי הרישיון שלה (והרישיון של סלקום, בסעיפים המקבילים) בנוגע לשיתוף תדרי דור 3?
6. מי נתן ונותן "חסינות" לגולן טלקום ולסלקום - על אי מילוי ההחלטה של השר והמנכ"ל, על הקמת תאגיד דור 3?
ממתין להתייחסות ולמסמכים המתאימים".

תגובה לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל, די ברור למה.

בקצרה: עוד הליך של כאוס רגולטורי והפרות חוק, רישיונות ותקנות ללא כל בסיס, הכל בחסות צמרת משרד התקשורת, ושר התקשורת דודי אמסלםכנגד האינטרסים של הציבור, תוך הסתרת החלטות מהציבור וצפצוף על כל נורמה של שקיפות ציבורית. 

כרגע, "אין דין ואין דיין". "איש הישר בעיניו ייעשה". 

18. עוד יוזמה מבורכת של "מחלקת השיווק של סלקום ושות' בע"מ" (כלומר: צמרת משרד התקשורת הישראלי).
ביום 12.11.19 שלחתי את השאלה הדחופה הבאה לשר התקשורת ולצמרת משרד התקשורת:
"הנדון: עוד יוזמה של "מחלקת השיווק של סלקום ושות' בע"מ: גלובס: "חדשות טובות לחברות הסלולר: ישלמו עשרות מיליוני שקלים פחות עבור ערבויות":
שלום רב,
על פי הפרסום בגלובס (כאן), צמרת משרד התקשורת ממשיכה לקחת את הסמכויות של שר התקשורת (במקרה כאן נדרש על פי החוק גם להתייעץ עם שר האוצר):
הכותרת של הידיעה מדברת בעד עצמה: "חדשות טובות לחברות הסלולר: ישלמו עשרות מיליוני שקלים פחות עבור ערבויות"
היכן שר התקשורת נמצא והיכן האינטרס הציבורי והאינטרסים של קיום חוקי מדינת ישראל?
אודה להתייחסותך".

תגובה לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל, די ברור למה.

בקצרה: עוד הליך של כאוס רגולטורי והפרות חוק ותקנות, הכל בחסות צמרת משרד התקשורת ושר התקשורת דודי אמסלםכנגד האינטרסים של הציבור ועל חשבון הכיס של הציבור, כדי לתת הטבות למקורבים לצלחת ולטייקונים "דלי האמצעים". 

כרגע, "אין דין ואין דיין". "איש הישר בעיניו ייעשה". 

19. החלטות מוזרות (בלשון המעטה) על פריסת הוט ביו"ש.מנכ"ל משרד התקשורת נתי כהן
ביום 9.11.19 שלחתי את השאלות המטרידות הבאות לשר התקשורת ולצמרת משרד התקשורת. 
"הנדון: פריסת הוט ביו"ש:
שבוע טוב
בהודעה המצ"ב מדווח מנכ"ל משרד התקשורת [נתי כהן, בתמונה משמאל] לכל ראשי הרשויות ביו"ש אודות הפריסה של הוט ביו"ש.
השאלות:
1. היכן פורסמה החלטה כזו ומי היה מעורב בקבלתה?
2. היכן אישור שר התקשורת בנוגע לנושא (כי זה בתחום אחריות השר, רק של השר)?
3. לפי איזה חוק \ תקנה \ סעיף ברישיון - הוט (ן\או הוט טלקום) מספקת שירותי OTT ושירותי טלוויזיה על רשת הסלולר?
אודה להתייחסותך".

תגובה לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל, די ברור למה.

כרגע, "אין דין ואין דיין". "איש הישר בעיניו ייעשה". 

20. עוד חסימות מרגיזות ומקוממות של ועדת הרבנים לתקשורת לגופים ציבוריים וממשלתיים ללא כל בסיס חוקי ובגיבוי וחיפוי של שר התקשורת:
בתאריך 10.11.19 שלחתי עדכון לסדרת שאלות חוזרות וונשנות אודות חסימות מרגיזות של מספרים ע"י ועדת הרבנים לתקשורת, תוך התעלמות רבתית של שר התקשורת מהכאוס וההפקרות החוגגת בתחום הזה.
השאלות נשלחו שוב ושוב לשר התקשורת, לצמרת משרד התקשורת ולוועדת הרבנים לענייני תקשורת:
"הנדון: חסימת מספר טיפת חלב במוצקין:
שלום רב,
החסימות ממשיכות "כאילו כלום" ולהן 2 חסימות מרגיזות חדשות:
א. חסימת מספר פרטי:
המספר 07722XXXXXX הוא וואטספ קולי של חברים, שנחסם מהקומה הכשרה ללא שום סיבה מוצדקת ולא רק שזו קבוצת חברים, אלא מידי פעם כשיש הודעות לא ראויות ואפילו סתם שמדברים על אנשים בצורה לא ראויה אני ועוד 2 חברים מאזינים להודעות מבקרים ומוחקים. כך, שאין שום סיבה לחסום ונבקש שאם אפשר לפתוח את המספר הזה תודה!
במקרה הצורך המספר שלי הוא 0527: YS. <@gmail.com>
ועוד 2 החברים העוקבים אחרי ההודעות ומוחקים
050-419
0527-123.
 
ב. חסימת מספר ציבורי:
ועדת הרבנים לענייני תקשורת חסמה את הקו של 'הדף היומי'.
ביום ההילולא של מייסד לימוד 'הדף היומי', בחרה ועדת הרבנים לענייני תקשורת לחסום את הקו בו מועברים שיעורי הדף היומי של הרב נפתלי וסרמן לאלפי מאזינים (חרדים בארץ).

פרטים נוספים כאן.
 
עד מתי שר התקשורת יהיה אדיש להפקרות המוחלטת הזו?
ממתין להתייחסות.
******************************************************************

שלום רב,
בהמשך לפנייה הקודמת עולה שההשתוללות ממשיכה
מצ"ב כאן דיווח על חסימת קווים של 1) קו הפעילות של ארגון יד עזרא ושולמית ברכסים, 2) קווי הבריאות של עיריית מודיעין עילית ובכלל זה שירותי בריאות לנשות העיר.

הייתכן?
******************************************************************

בבדיקה שנעשתה כיממה לאחר הבדיקה הקודמת (מצ"ב קובץ הבדיקה) - עדיין המספר חסום.
הייתכן?
********************************************************************

שלום רב ושבוע טוב,
1. מה עמדת שר התקשורת ח"כ דודי אמסלם בעניין חסימת קו טיפת חלב בקריית מוצקין – 077-2259145 ע"י עסקני "ועדת הרבנים לעניינים תקשורת".
2. מצ"ב כאן הוכחה לחסימת הקו.
3. מה בכוונת שר התקשורת לעשות, לנוכח המשך ההפקרות בתחום "הקומה הכשרה"?
ממתין להתייחסות".

תגובה לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל, די ברור למה.

בקצרה: עוד הליך של כאוס רגולטורי והפרות חוק, רישיונות ותקנות ללא כל בסיס, הכל בחסות צמרת משרד התקשורת ושר התקשורת דודי אמסלםכנגד האינטרסים של הציבור תוך התעלמות מהחוק והסתרת ההחלטות השערוריתיות שמאפשרות לכאוס הזה להימשך, תוך הפקרת שוק התקשורת לחלוטין. 

כרגע, "אין דין ואין דיין". "איש הישר בעיניו ייעשה". 

21. הסכם סודי ובספק חוקי, לפינוי תדרים, שהיו עד כה בשימוש ממשלתי בלבד לטובת שימוש ציבורי.
ביום 7.11.19 שלחתי לשר התקשורת ולצמרת משרד התקשורת את הפנייה הבאה:
"הנדון: הודעה - משרד התקשורת חתם על הסכם לפינוי תדרים, שהיו עד כה בשימוש ממשלתי בלבד לטובת שימוש ציבורי:
סוף שבוע טוב
בהודעה המצ"ב מדווח אשר ביטון על פינוי תדרים לשימושים אזרחיים.
השאלות:
1. היכן יש החלטה כזו?
2. היכן מדיניות שר התקשורת בנוגע לתחום התדרים הזה (ולכל שאר תחומי התדרים בישראל)?
3. איזה גוף אישר את ההחלטה הזו, כנדרש בחוק?
4. היכן מדיניות השר לגבי "יישומי כלים בלתי מאויישים"?
אוד להתייחסותך.
*************************************************************************
אודות כנס UVID 2019:
אשר ביטון, מנהל אגף תכנון והנדסת ספקטרום במשרד התקשורת, דיבר היום בפאנל רגולציה, שנערך במסגרת כנס 2019 UVID, על שינויים רגולטוריים צפויים בתחום הרחפנים. בכנס, שהתקיים ביוזמת "ישראל דיפנס" ואופטימום ושנערך היום ב"אווניו" בקריית שדה התעופה, סיפר ביטון, שתדרים, שעד כה היו זמינים לשימוש ממשלתי בלבד, יפונו לטובת שימוש ציבורי. ההסכם לפינוי התדרים שנחתם ייכנס לתוקף בימים הקרובים. ביטון אמר: 'שמח לבשר על חתימת הסכם לפינוי תדרים עם גופי ממשלה כך שיתאפשר בהמשך לפתוח תדרים חדשים בתחום 5.8 ג’יגה הרץ (לאחר סיום פרויקט ההגירה) לטובת יישומי כלים בלתי מאויישים'."
 
תגובה לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל, די ברור למה.

בקצרה: עוד הליך של כאוס רגולטורי והפרות חוק ותקנות ללא כל בסיס, הכל בחסות צמרת משרד התקשורת ושר התקשורת דודי אמסלםכנגד האינטרסים של הציבור. כך, השר וראשי משרד התקשורת מסתירים מהציבור את כל ההחלטות החשובות ובכלל לא מבצעים שימועים להחלטות חשובות ולא טורחים להתייעץ עם הציבור ו\או נציגיו המוסמכים בנושאי רגולציה שנוגעים לכלל הציבור. 

כרגע, "אין דין ואין דיין". "איש הישר בעיניו ייעשה". 

22. האם אכן יש תהליך להורדת הפריסה האוניברסלית מעל בזק?
ביום 4.11.19 שלחתי את השאלה הבאה לשר התקשורת ולצמרת משרד התקשורת:
"הנדון: הורדת הפריסה האוניברסלית מעל בזק:
שלום רב,
פורסם בדה מרקר (כאן), שבזק תקבל הקלות בחובת הפריסה האוניברסלית שלה בתחום הסיבים האופטיים.
  1. היכן החלטת הממשלה בנדון, מדיניות שר בנדון, שינויי חקיקה בנדון, הצעת תקנות בנדון?
  2. מתי תיפסק ההפקרות המוחלטת בתחום פריסת הסיבים לבתים ללא כל רישיון או היתר וללא אישור שר כנדרש בחוק התקשורת, בסלקום ובפרטנר?"
תגובה לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל, די ברור למה.

ברור כשמש שבזק לא תהיה יחידה בדרישה להורדת הפריסה האוניברסלית, כפי שפורסם בגלובס - כאן

בקצרה: עוד הליך של כאוס רגולטורי והפרות חוק ותקנות ללא כל בסיס, תכלית או הגיון, הכל בחסות צמרת משרד התקשורת, ושר התקשורת דודי אמסלםכנגד האינטרסים של הציבור, תוך הסתרת תהליכי קבלת החלטות הנוגעים לציבור והתעלמות מוחלטת מהפרות החוק והרישיון של סלקום ופרטנר. 

כרגע, "אין דין ואין דיין". "איש הישר בעיניו ייעשה". 

23. עליית מדרגה בתעלולים של ועידת הרבנים לענייני תקשורת: חסימת מספרים פרטיים, שאין בהם שום דבר עסקי או אחר.
ביום 4.11.19 שלחתי את הפנייה הדחופה הבאה לשר התקשורת ולצמרת משרד התקשורת:
"הנדון: עליית מדרגה בתעלולי ועדת הרבנים לענייני תקשורת על הציבור החרדי: 
שלום רב,
  1. אתמול ועדת הרבנים לענייני תקשורת חסמה ככה סתם אזרח חרדי. מצ"ב כאן קובץ הקול המלא של התלונה שלו.
  2. ניסיון לשחרר את החסימה לא הצליח, כי זה ששולט על החסימות (עסקן הוועדה), התנער מאחריות לעניין, בתשובה שקרית.
  3. המתלונן: MS: "נדהמתי שהקו שלמעלה מעשור בבעלותי נחסם הבוקר לשיחות מטלפונים כשרים, אשתי לא הצליחה להתקשר לילדים או לבית. התקשרתי ליהודה דוואק ולטענתו אין לו קשר לוועדה. שמעתי על התנהלות עסקני הוועדה, אבל עד שזה פגע בי - לא האמנתי".
  4. מה בדעת שר התקשורת לעשות כדי להפסיק את ההפקרות הזו?"
תגובה לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל, די ברור למה.

בקצרה: עוד הליך של כאוס רגולטורי והפרות חוק, רישיונות ותקנות ללא כל בסיס, הכל בחסות צמרת משרד התקשורת ושר התקשורת דודי אמסלםכנגד האינטרסים של הציבור תוך התעלמות מהחוק והסתרת ההחלטות השערוריתיות שמאפשרות לכאוס הזה להימשך, תוך הפקרת שוק התקשורת לחלוטין, למעשים מופקרים ובריוניים. 

כרגע, "אין דין ואין דיין". "איש הישר בעיניו ייעשה". 

עדכון 4.1.20: פורסם באתר החרדי "בחדרי חרדים" כאן: "שיא חדש של אטימות: ועדת הרבנים חסמה קו לניצולי שואה. ביקורת רבה נשמעה לאחרונה נגד ועדת הרבנים לענייני תקשורת, בגין חסימת קווים חיוניים שאין כל הצדקה לחסום. אלא של'בחדרי חרדים' נודע כי בימים האחרונים נחסם קו חיוני המסייע לניצולי השואה | בן משפחה: "יש להם בכלל לב? האם זה החסד היהודי? הם הרי אמורים לייצג רבנים!".

24. התחמקות מתשובה ותשובה לא נכונה ולא לעניין, מצד לשכת שר התקשורת.
בהמשך לסעיף 20 לעיל, בעניין חסימת מספר הטלפון של מרפאת טיפת חלב בקרית מוצקין, חלה התפתחות מאוד מוזרה, ודי חריגה: קיבלתי מענה מלשכת השר לפנייתי.

אולם, התגובה של לשכת השר הייתה מקוממת (שלא לומר: לא נכונה לחלוטין), ולכן ביום 3.11.19 שלחתי לשר התקשורת דודי אמסלם את הפנייה הבאה:
"הנדון: חסימת מספר טיפת חלב במוצקין.
זו לא תשובה.
ממתי טלפונים של גופים ממשלתיים (דוגמת טיפת חלב של משרד הבריאות) ושל עיריות חרדיות (דוגמת הקווים של עירית מודיעין עילית) זקוקים לאישור מוועדת הרבנים לענייני תקשורת?
לפי איזה חוק \ תקנה \ סעיף רישיון נעשה דבר כזה?
זה כאוס נמשך ובלתי מתקבל על הדעת.
אני ביקשתי תשובה של השר, לא תשובה של ועדת הרבנים לענייני תקשורת (אליה פניתי בנפרד).
**************************************************************************************************
מאת: רינה עמר, מנהלת לשכת שר התקשורת.

תגובה, שקיבלנו מועדת הרבנים מחלקת פניות ציבור, לעיונך.
"מבדיקה, שנערכה נמצא כי לא הגיעה שום פניה אל המוקד בבקשה לקבל אישור על כזה קו.
ככל ויגיע כזו פניה למוקד אזי נוכל לטפל בה באופן מקצועי ותועלתי".

תגובה לא הצלחתי לקבל מהשר, לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל, די ברור למה.

במקום לפתור את הבעיה, מנהלת לשכת שר התקשורת דודי אמסלם, שולחת אותי בתשובתה למוקד ועדת הרבנים, כדי שאני אבקש מהם לאשר את הקו של טיפת חלב בקריית מוצקין. הייעלה על הדעת דבר כזה במדינת ישראל? מי הם בכלל, שיאשרו קו טלפון של גוף ציבורי ממשלתי?? מהיכן החוצפה ועזות המצח הזו, של הוועדה ושל לשכת השר??

בקצרה: עוד הליך של כאוס רגולטורי והפרות חוק, רישיונות ותקנות ללא כל בסיס, תכלית או הגיון, הכל בחסות צמרת משרד התקשורת ושר התקשורת דודי אמסלםכנגד האינטרסים של הציבור, תוך התעלמות מהחוק והסתרת ההחלטות השערוריתיות שמאפשרות לכאוס הזה להימשך, תוך הפקרת שוק התקשורת לחלוטין, למעשים מופקרים ובריוניים. 

כרגע, "אין דין ואין דיין". "איש הישר בעיניו ייעשה". 

25. אי טיפול בתלונה בעניין פרשנות של המשרד להגדרת "ניתוב".
ביום 2.11.19 שלחתי את הפנייה הבאה לשר התקשורת ולצמרת משרד התקשורת:
"הנדון: תלונה כנגד אמיר בירן בעניין פרשנות שלו להגדרת ניתוב:
שבוע טוב,
בהמשך למייל הקודם בנושא, מה תגובת השר למצ"ב?
************************************************************
המתלונן: סיני ליבל [בתמונה משמאל] סיני ליבל
הנושא: רישיון חברות הסלולר.

התלונה: הנילון ממציא פרשנות למילה ניתוב באופן שמיטיב עם חברות הסלולר ופוגע במיליוני מנוי הסלולר הנאלצים לשמוע פרסומות של סלקום בזמן ניתוב השיחה לנציג במוקד הטלפוני".

תגובה לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל, די ברור למה.

הדאגה לסלקום בצמרת משרד התקשורת, גדולה מכל חוק, תקנה או רישיון.  

כרגע, "אין דין ואין דיין". "איש הישר בעיניו ייעשה".   

26.מה זה: "תצהיר כוזב של דודי אמסלם מ-2016"?
ביום 30.10.19 שלחתי את השאלה הבאה לשר התקשורת:
"הנדון: : מה זה "תצהיר כוזב של דודי אמסלם מ-2016?":
שלום רב,
על פי דבריו של הכתב עמית סגל באולפן "החדשות" (ערוץ 12) כאן:
https://t.co/ySOs4ngomJ
בדקה 1:14 הוא מדבר פתאום על תצהיר שקרי של דוד אמסלם ב-2016.
זה מופיע בתמלול כאן (מצ"ב בתצלום).
במה מדובר?
מדוע השר לא הגיב על ההכפשה הזו (ככל שהייתה הכפשה)?"

הפעם כן קיבלתי תשובה, ותשובה מהירה. תוך יום (ב-31.10.19) קיבלתי מענה מרינה עמר, מנהלת לשכת שר התקשורת כדלהלן:
"מדובר בשאלות ותהיות של הכתב. בכתבה הנ"ל, הביא עמית סגל את שמו של השר אמסלם כדוגמא. ותהה, מה היה קורה אילו השר אמסלם היה מגיש תצהיר כוזב.
השר התייחס לנושא בפוסט, שעלה בפייסבוק ביום 27 באוקטובר וכתב כך:
"מה שמותר לליאת בן ארי (תצהיר שקרי), אסור כמובן לדודי אמסלם (מה שכמובן מעולם לא קרה ולא יקרה!)...
ומה שמותר לאיתן כבל (לקבל סיקור חיובי מידיעות בתמורה לחוק ישראל היום), אסור כמובן לרה"מ (שאצלו אפילו לא היה סיקור חיובי...).
עולם הפוך - לזה בדיוק קוראים אכיפה בררנית!".

לא בדיוק הצלחתי להבין את תשובת השר לשאלה שלי.
אני שאלתי את השר על טענה לגבי תצהיר שקרי מ-2016 וקיבלתי תשובה על פוסט של השר מ-27 לאוקטובר 2019...
כאילו זה המענה לשידור של עמית סגל מ-25 לאוקטובר 2019.
איך פוסט שלו מ-27 לאוקטובר 2019, שמתייחס לשידור מ-25 לאוקטובר 2019, שמדובר בו על תצהיר שקרי מ-2016 – מסתדרים בהיגיון של התשובה הזו? כנראה השר מבין זאת טוב ממני, את הבדיחה התפלה והמסתורית הזו. 

27. האם הוטל ​קנס (עיצום כספי) על יבואן של משבשי תדרים סלולריים ואזניות אלחוטיות?
ביום 28.10.19 פניתי לצמרת משרד התקשורת ולשר התקשורת בזו הלשון:
"האם המשרד הטיל (או מתכוון להטיל) עיצום כספי על יבואן בתחום מכשירי השיבוש הסלולריים ואוזניות אלחוטיות?
אם כן – היכן ההודעה על העיצום הזה?
האם המשרד סיים להטיל עיצומים על כל אלה המצפצפים כל יום, כל השנה, על החוק, התקנות והרישיון שלהם (דוגמת סלקום ושות'), שהמשרד רוצה לדאוג להכנסות של עובדי אגף פיקוח ואכיפה, ונטפל לזוטות, העיקר שיירשם שהאגף הטיל עיצומים כספיים על מישהו, - ככה סתם, כי מפחדים להתעסק עם ההפרות הגדולות, של השחקנים הגדולים?"

תגובה לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל, די ברור למה.

צמרת משרד התקשורת סבורה, שאם תסתיר את כל החלטותיה מהציבור, זה לא יתגלה ולא ייחשף. קדחת

28. מה יהיה עם הפרות החוק בעניין ה-OTT בקבוצת החברות הבנות של בזק?
ביום 28.10.19 שלחתי לשר התקשורת ולצמרת משרד התקשורת את הפנייה הבאה:
"הנדון: יס כחלק מקבוצת הבנות של בזק, ממשיכה לעבור לאינטרנט, עם טריפל, הפעם גם עם אפל.
 פורסם היום, שחברת YES (בשת"פ חברות נוספות ב"תאגיד החדש" שנולד ללא חוק, שכולל את: בזק בינלאומי, יס ופלאפון), השיקה שירותי OTT וטריפל נוספים וחדשים, הפעם בשת"פ עם אפל.
היכן האישור לשירותים הללו, ברישיון של YES  או ברישיונות של החברות האחרות בקבוצת הבנות של בזק - או בכל מקום אחר?
אין תחתית להפקרות הרגולטורית בשוק התקשורת?".

תגובה לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים, שתגובה לא אקבל, די ברור למה.

בקצרה: עוד הליך של כאוס רגולטורי והפרות חוק, רישיונות ותקנות ללא כל בסיס, הכל בחסות צמרת משרד התקשורת ושר התקשורת דודי אמסלםכנגד האינטרסים של הציבור, תוך הסתרת כל תהליכי העבודה הרגולטוריים מהציבור. 

כרגע, "אין דין ואין דיין". "איש הישר בעיניו ייעשה". 

לסיכום
החלטת שר התקשורת דודי אמסלם (כפי שפורסמה כאן), זמן קצר אחרי שנכנס לתפקידו, על כך, שהוא לא יחליף מנכ"ל, כי מדובר ב"מנכ"ל מקצועי", התקבלה ללא כל בדיקה וללא כל עיון במסמכים כלשהם, הנוגעים לנושא הזה.

כך, השר דודי אמסלם הציב את עצמו כמוביל בתחרות של: שר התקשורת הגרוע ביותר שהיה בישראל אי פעם. 

למעשה, אין לשר כל מטה מקצועי, שמסוגל לנתח מסמכים רגולטורים והחלטות של צמרת משרד התקשורת, או שמסוגל לבדוק אם הצמרת של משרד התקשורת היא "מינוי מקצועי", או "קליקה", שיש נגדה עשרות רבות תלונות (ולא רק ממני), שלא לדבר על מעורבותה ב"תיק 4000", שהפרק הטרי שלה מס' 37 פורסם בתחילת השבוע כאן.

כך, השר הפך את עצמו בפועל לחלק בלתי נפרד מה"קליקה" ונושא באחריות מיניסטריאלית מלאה למעשיה ולהחלטותיה של "הקליקה" הזו.

קשה להאמין, אבל תוך ימים ספורים אחרי שנכנס לתפקידו, למאיוב קראעשה מהיום הראשון, השר דוד אמסלם, נפל בדיוק לאותם בורות של קודמו בתפקיד, השר הכושל לשעבר - איוב קרא, (בתמונה משמאל), והחל להתנהל בדיוק כמוהו, אם לא יותר גרוע ממנו (מנקודת ראות ציבורית).

תזכורת לקוראינו, כיצד השר הכושל איוב קרא נפל, ממש מהימים הראשונים בתפקידו, לידי "הקליקה". אפשר לראות זאת במבחר של 5 כתבות מובילות מתוך כ-420 כתבות, שפרסמתי אודות מעשיו והחלטותיו (השגויות) של איוב קרא: בדומה ל-3 המנכ"לים שקדמו לו, מנכ"ל משרד התקשורת דהיום (נתי כהן) כנראה בטוח, שהקוד האתי לעובדי המדינה (גם כאןלא חל עליו ועל החלטותיו. גם לא קובץ הכללים הנהלים וההנחיות למנכ"לים בשירות המדינה. הוא מצוי מעל לכל (חוק, תקנות, החלטות ממשלה וכנסת, נהלים, מדיניות שר, תקשי"ר וכיו"ב).

יש עוד כמה בצמרת המשרד הדוגלים בהשקפת עולם האנרכיסטית הזו.

כל שר הנותן לזה יד - שותף לכאוס והופך, לכאורה, ל"שותף בפועל" לתהליכי "תפירת תיקים" במדינת ישראל לאנשים הלא נכונים ולשיבוש שלטון החוק במדינה דמוקרטית.   

נתי כהן, מנכ"ל משרד התקשורת, לא מבין בכלל את תפקידו, סמכויותיו, אחריותו והמסגרת הציבורית-רגולטורית, שבה הוא פועל כמנכ"ל. זו לא סטייה מקרית, אי הבנה מקומית רגעית, או מעידה חד-פעמית. זו דרך החשיבה וההתנהגות שלו מהיום בו נכנס לתפקידו ועד עצם היום הזה, של "אני ואפסי עוד".

בדיוק כמו קודמיו, מתחילת העשור ועד היום.


קיוויתי, בטעות, לאחר התפטרות השר הכושל היוצא איוב קרא, ומינוי שר תקשורת ללא מחויבויות ל"קליקות" וללא תלות ב"קליקות" השולטות במשרד הזה ועושות ככל העולה על רוחן (ותורמות, כמעט מידי יום, ל"חיזוק" "תיק 4000" המפוברק כנגד נתניהו), שיחל קודם כל בניקוי צמרת משרד התקשורת, מכל המנהלים הכושלים המצויים שם ויבין, שהם חייבים ללכת הביתה וכמה שיותר מהר.

זה עדיין לא קרה וכנראה גם לא יקרה בקרוב, בטווח הזמן הנראה לעין.

הכי חשוב: אין היכן להתלונן! ה"קליקות" שולטות גם בנש"מ (נציבות שירות המדינה), בה "גורסים תלונות" בסיטונות ובנימוקים "מצוצים מהאצבע" (מצ"ב כאן להדגמה). בדיוק כמו שנעשה בצמרת "הקליקה" בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש, שם מופעל העיקרון: "מה שלא מוביל לביבי - לא חוקרים". 

נראה, עד כה, שמאוד מהר השר דודי אמסלם "נפל במלכודות" של "הקליקה".

פיטורי 7 זוטרים (6 מלשכת השר ועוד אחד ממשרדׂ התקשורת) בתחילת דרכו כשר, זה לא "ניקוי אורוות". 

"ניקוי אורוות" זה בדיוק מה ששר המשפטים (אמיר אוחנה,
 בתמהשר אמיר אוחנהונה משמאל) ביצע עד כה במשרד המשפטים ונקווה, שיהיה לו את הכוחות והאומץ הציבורי להמשיך בפעילות החשובה הזו, להחזיר את משרד המשפטים ל"דרך המלך", של עבודה בשירות הציבור ולא בשירות "הקליקות". 

רק כך, ניתן (אולי) לשקם את ההריסות של משרד התקשורת הישראלי ושוק התקשורת הקווי והנייד, משרד, שאמור היה מזמן להיות "רשות לתקשורת", כמקובל בעולם הנאור. משרד הדואג רק לאינטרסים של הציבור, מה שלא מתקיים היום

הפתרון המיידי (גם ללא הקמת "רשות לתקשורת", מהלך הדורש תהליכי חקיקה לא פשוטים) לבעיה האקוטית הקיימת במשרד התקשורת היה די פשוט:
 השר דודי אמסלם אמור היה וצריך היה לבטל (או להקפיא עד לביטול), את כל העברת הסמכויות, שביצע השר הקודם איוב קרא לצמרת המשרד (נקרא "אצילת סמכויות" - יותר פרטים כאן), עד שהוא (איוב קרא) נשאר כמעט בלי סמכויות. הוא פשוט חתם על כל מסמך שהגישו לו. לא הבין בכלל על מה הוא חותם.

אולם, השר דודי אמסלם ממשיך בדיוק באותו קו ובאותו מצב כאוטי, של היעדר מימוש הסמכויות של השר בתחומים הכי רגישים לציבור ולשוק התקשורת. 

על ידי כך (בהקפאת "אצילת הסמכויות"), השימועים וההחלטות, שמשרד התקשורת הוציא בשנתיים האחרונות, ניתן היה ש"יוקפאו", עד שהשר (דודי אמסלם) יבדוק את הנושאים הללו בעצמו ובסיוע "מטה מקצועי" בלתי תלוי, ויקבל בעצמו החלטות - המבוססות על חוקי מדינת ישראל ולא על "חוקי הג'ונגל" וחוקי "רפובליקת בננות".

זה לא קרה וכנראה גם לא יקרה - בקדנציה של השר דודי אמסלם, שנקווה שתהיה קצרה ככל הניתן

אם לא ייעשו תיקונים דחופים, כולל החלפת הצמרת של המשרד, הארגון הנוכחי של המשרד לא יכול לתפקד יותר לאורך זמן, במסגרת המשפטית הנוכחית ונדרשת מהפכה אמתית למשרד הכושל והמכשיל הזה, כי לא ניתן להשלים עם התהום ששוק התקשורת נפל לתוכו, כתוצאה מרגולציה שגויה, כאוטית וכושלת.

לא נראה כרגע, שאיזה מהלך של תיקון יתרחש, או עומד להתרחש, בעתיד הקרוב וככל הנראה נצטרך להמתין לשר התקשורת הבא, אם לא ייעשו השינויים האקוטיים הנדרשים - ממש כעת.

היות והשר דודי אמסלם, כעולה מהצהרתו הנמהרת, שנעשתה ללא כל בדיקה מינימלית, כבר החליט ש"הכל בסדר" בצמרת משרד התקשורת, אזי לא נותר לנו אלא לשרת את ציבור הקוראים ולהציג לציבור הקוראים הרחב שלנו, את האמת ורק את האמת, על הנעשה בשוק התקשורת הישראלי, מה שמסתירים מהציבור מאחורי אין סוף של ספינים שקריים.  

אני ממליץ לכל ראש ממשלה, ככל שיהיה, לבצע "ניתוח דחוף" בחולה המדמם הזה, שנמצא במצב גסיסה מזה כמה שנים טובות (למעשה זה "צמח" במצב של "מוות קליני" ב"הנשמה מלאכותית"), חולה, ששמו משרד התקשורת הישראלי. 


לכן, הטיפול הכושל ברגולציית עולם התקשורת בישראל והטיפול הכושל וחסר האחריות של ראשי משרד התקשורת וגופי הסמך של המשרד בתחום השמירה על האינטרסים הציבוריים וקיום החוק במדינת ישראל (בדגש על חוק התקשורת ותקנותיו), מחזקים את הצורך הדחוף בהקמת "רשות לתקשורת", רשות עצמאית, שתפעל לטובת הצרכנים ולא נגד הצרכנים ולטובת בעלי ההון וה"מקורבים לצלחת" של מקבלי ההחלטות, בניגוד מוחלט לחוק ולאחריות המוטלת על משרד ממשלתי חשוב ובעל כוח כלכלי עצום כלפי השחקנים הגדולים בשוק. 

ראוי, שבנוסף להקמת ''רשות תקשורת לאומית'', יש להקים גם ''ועדה קבועה בכנסת לענייני תקשורת''. גם בארה''ב יש ועדה בקונגרס לענייני תקשורת. לעניות דעתי, יש להוציא את נושא התקשורת מועדת הכלכלה של הכנסת, שעמוסה בנושאים כלכליים מגוונים ואינה מסוגלת להתמחות בתחום התקשורת. היקף תחום התקשורת בישראל הוא מעל 20 מיליארד ש''ח והוא טכנולוגי מאד ורווי בנושאי רגולציה, שמחייבים התמחות מקצועית ייחודית - גם בכנסת ובוועדותיה. 

28 ויקיפדיה WIKI

 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים