Telecom News - הטעו אתכם ושיקרו שהשר בני גנץ אישר הרחבת פריסת הסלולר ל-95%!

הטעו אתכם ושיקרו שהשר בני גנץ אישר הרחבת פריסת הסלולר ל-95%!

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> הטעו אתכם ושיקרו שהשר בני גנץ אישר הרחבת פריסת הסלולר ל-95%!
שוב כלי התקשורת "נפלו בפח" ומיחזרו בחוסר הבנה מוחלט, הודעה שקרית של צמרת משרד התקשורת בגיבוי השר, בעניין הרחבת פריסת הסלולר ל-95% משטח המדינה, בעוד שההחלטה היא להורדת הפריסה מ-100% ל-95%. בפועל, מדובר במהלך נוסף במסגרת "תרמית האנטנות", שבמרכזה מצויה פרשת נתי כהן (המנכ"ל הקודם של המשרד) ועו״ד דנה נויפלד (היועצת המשפטית של המשרד), שמגבה חו״ד מפוברקת, שנתנה בעניין זה עו״ד בת שבע נחמיה-מיכאלי מהמשרד. מדובר בפרשת גיבוי למפר הדין, לכאורה, מנכ״ל, שפרש לאחר סיום תכנון ראשוני של התכנית הזו, וקפץ בלי צינון ליוזמה להפריט את האנטנות בישראל ולמוטט בכך את כל מערך רשתות הסלולר המתחרות בישראל, כדי לייצר זרם הכנסות לחברות, שקמו במיוחד למטרה הזו, והוא דירקטור מס' 1 בדירקטוריונים של החברות הללו. 
עדכונים בסוף הכתבה.
מאת: אבי וייס, 16.2.21, 10:58לירן אבישר בן חורין

צמרת משרד התקשורת, בראשותה של המנכ"לית, לירן אבישר בן-חורין, (בתמונה משמאל), שפועלת סביב השעון בשירות צמרת קבוצת סלקום, מנצלת את העובדה, ששר התקשורת בני גנץ לא מבין דבר וחצי דבר בענייני תקשורת, ומנצלת את הגיבוי והחיפוי המוחלטים של היועמ"ש עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט ויד ימינו עו"ד מומי למברגר, לכל מעשי "הקליקה" במשרד התקשורת, כדי להעביר ובמהירות אין סוף החלטות אנטי צרכניות, מהולות בשחיתות בקנה מידה מבהיל (לכאורה, חזקת החפות חלה על כולם), בהיקף שבין עשרות עד מאות מיליוני ש"ח (ואף מיליארדי ש"ח, בעניין הוט-סלקום-IBC) בכל החלטה.

ההחלטה הטריה, שנקראת כאן "תרמית האנטנות", היא בהיקף של מאות מיליוני ש"ח לשנה. 

פירוט כמה מההחלטות השערורייתיות, שנעשו בחודשיים האחרונים, תחת אפו ובתמיכתו של השר בני גנץ, יש בנספח א' כאן למטה.

מאז שהחלה מערכת הבחירות, לפחות 2 החלטות שערוריתיות מתקבלות כל שבוע, בניגוד מוחלט לצורך ב"איפוק רגולטורי" בתקופת בחירות. אבל את היועמ"ש לממשלה מנדלבליט ועוזריו - זה בכלל לא מעניין. חברי הכנסת עסוקים בעצמם וכלי התקשורת - או ששותקים, או שלא מבינים, או שמגבים את המהלכים המופקרים הללו. 

כל הפרטים על התרמית הענקית הזו בתחום פריסת האנטנות הסלולריות בישראל, יש בסדרת כתבות החשיפה, סדרה מפורטת והמלאה במסמכים בלעדיים, שחשפנו, שתומכים בכל מה שנכתב, כמפורט כאן:  פרטים נוספים על ההיבטים החוקיים והרגולטוריים של מתן שירות "שת"פ אנטנות" אפשר לקרוא  כאן וכאן, למתעניינים. 

אחזור כאן שוב על נקודה אחת בלבד, שהפרכתי אותה בכל סדרת הכתבות והיא ה"לב" של המסמך החדש מהיעוץ המשפטי של המשרד, שנחשף בכתבות הקודמות, וזה - הצורך ברישיון לשת"פ אנטנות.

יודגש, שהצורך הזה (ברישיון) הוא חד-ערכי ומעוגן בחוק ובהוראת השר (כאן). שום חרטוט משפטי מה"קליקה", לא יכול לשנות את העובדה המתועדת היטב הזו. 

כך, כל כלי התקשורת מיחזרו את ההודעה השקרית של צמרת משרד התקשורת (שר ומנכ"לית), על הרחבת הפריסה הסלולרית ל-95%, בעוד שלמעשה מדובר כאן בהקלה רגולטורית עצומה בדיוק בכיוון ההפוך: הורדת הדרישה לפריסה מ-100% ל-95%, החלטה המלווה באוסף תרגילים בלתי חוקיים, לכאורה, שנועדו לתמוך במהלכי "תרמית האנטנות", שקשורה ישירות למנכ"ל משרד התקשורת הקודם, נתי כהן. 

מה התחדש בהחלטה החדשה הזו (המפורטת כאן, כאן, וכאן)?

1. הלחץ שלי (בסיוע סיני ליבל וועד עובדי פלאפון) הצליח לקבע בהחלטה החדשה, את מה שאנו טענו כל הזמן, ולאורך כל תהליכי השימוע: שיש צורך ברישיון ל-"MOCN מצומצם". גם יש צורך באישור לשת"פ אנטנות פסיבי, על פי מסמך מדיניות השר - שלא שונה והוחלט שהוא עדיין בתוקף. 


כלומר: כל הטיעונים של הייעוץ המשפטי ונתי כהן עצמו, שהוא עוסק ב"נדל"ן" ולא בחברות הזקוקות לרישיון (כשגם שת"פ פסיבי דורש אישור), התמוטטו. פשוט כל הטיעונים הללו - קרסו. 

הנה מה שכתוב במסמך הייעוץ המשפטי המפוברק, שחתומה עליו עו"ד בת שבע נחמיה-מיכאלי:
הייעוץ המשפטי נתי כהן

בנוסף, הטענה המופיעה במסמך זה בשורה הבאה: ״ואף לא הייתה כל סמכות פוטנציאלית לקבלת החלטה שיש לה זיקה לחברה או לתחום פעילותה״, היא לב הפברוק. זאת, בנוסף לכתוב כאן בתצלום מעל, שהמשרד "לא מאסדר או מפקח על פעילות "מגדלי תקשורת", מגדלי תקשורת אינה מחזיקה או נדרשת להחזיק רישיונות מטעם המשרד לצורך פעילותה". 

תשומת לב לשיטת הפברוק הקיימת במסך הזה, שיטה המעלימה את העובדות, שנתי כהן הוא דירקטור ב-3 חברות (ולא אחת) ושכן כבר ביולי 2020 נציגי חברת "מגדלי תקשורת" ביקשו פגישה עם נציגי המשרד וזו התקיימה ביום 22.9.20. השימוע, שהסתיים כעת, הוכן בהתאמה למצגת, שהם הציגו לצמרת המשרד ולבקשות צמרת קבוצת סלקום מצמרת משרד התקשורת. 

יודגש, שתחום עיסוקם של "מגדלי תקשורת" ו"עוגנים בירוק" בבעלות חברת "תיבר" (3 החברות, שנתי כהן הוא דירטור מס' 1 בהן) הוא אנטנות לסלולר, תחום טעון רישוי ואישורים רגולטורים.

בדיוק הפוך מהכתוב בחוות הדעת המשפטית המפוברקת הזו. 

לכן, יש לנו כאן "פרשת נתי כהן ועו״ד דנה נויפלד", שמגבה חו״ד מפוברקת, שנתנה עושמילה מימון״ד בת שבע נחמיה-מיכאלי  - שזו פרשת גיבוי מפר הדין - מנכ״ל, שפרש - נתנאל כהן ללא כל צינון וקפץ למסגרת חברות, שהוכנה על ידו, בשת"פ ראשי משרד התקשורת ובראשם המשנה למנכ"ל שמילה מימון, (בתמונה משמאל), עם רגולציה מתאימה, עוד כשהיה מנכ"ל, וכעת המהלך המושחת, ,לכאורה, הזה הושלם, באישור ובברכת שר התקשורת בני גנץ.

זאת, מבלי שהשר חתם בחתימת ידו על שינוי מסמך המדיניות של השר ארדן (שנקבע כעת בשימוע, שמסמך זה עדיין בתוקף).

נאמר בהודעת המשרד לציבור כך: "המהלך הוצג לשר התקשורת בני גנץ, שבירך עליו", לא כתבו "וחתם עליו". לא ברור למה הוא לא חתם, כי הנושא הזה (של "היקף הפריסה") מבחינת החוק, הוא בסמכות השר (סעיף 12 (ב) (1) עד (4) בחוק התקשורת), ולא ניתן ל"האצלה" למנכ"לית, או למשנה למנכ"לית. 

כלומר: יש סתירה חוקית מהותית בין ההחלטה החדשה של המנכ"לית (שנעשתה בברכת השר גנץ בע"פ, מה שלא מחייב חוקית איש), למסמך המדיניות הכתוב והמחייב חוקית, ובסתירה לאמור בחוק התקשורת, ואני מניח, שסתירה זו תתברר בבית המשפט, לשם הסוגיה החוקית הזו כנראה תגיע ודי בקרוב.

למה השר בני גנץ לא חתם בחתימת ידו, על הסטייה המהותית ממסמך המדיניות שבתוקף ומחוק התקשורת? לא ידוע לנו, כי השר לא הסביר את הנקודה הזו וגם לא ענה לכל פניותינו הרבות אליו בנושא זה. 

מכאן, מתחזקת הקריאה שלנו לפתיחה בחקירה בנושא זה, כנגד כל המעורבים ב"תרמית האנטנות".

2. בניגוד לטענת הייעוץ המשפטי ונתי כהן, שאין לחברות, שהוא עומד בראשן ("מגדלי תקשורת" ו"עוגנים בירוק"), כל קשר להחלטות משרד התקשורת בשימוע, החברות הללו הגיבו לשימוע בצורה מאוד מפורטת וגם זכו למענה (שלילי) בשימוע.
הנה רשימת החברות, שהגיבו לשימוע וזכו למענה מפורט בשימוע:
מי הגיב לשימוע

העובדה, ש-2 החברות ("עוגנים בירוק" ו"מגדלי תקשורת") הגיבו לשימוע, ואף זכו למענה מפורט, מוכיחה "שחור על גבי לבן" את מעורבותן העמוקה בתהליך המופקר הזה.

ברשימת המגיבים לשימוע בתצלום כאן למעלה, חסר מגיב אחד לשימוע, שתגובתו הושמטה (בכוונה) ע"י המנכ"לית. זו התגובה המלאה שלי, הנמצאת במלואה כאן

לכן, מתחזקת הקריאה שלנו לפתיחה בחקירה בנושא זה, כנגד כל המעורבים ב"תרמית האנטנות".

סיני ליבל (בתמונה משמאל): "הסיני ליבלטענה של הייעוץ המשפטי של משרד התקשורת: ״ואף לא הייתה כל סמכות פוטנציאלית לקבלת החלטה שיש לה זיקה לחברה או לתחום פעילותה״ נסתרת בעובדה, כי בשימוע בעניין 'אבני דרך 4' התקבלה עמדת 'עוגנים בירוק', בה מר נתי כהן (מנכ״ל משרד התקשורת עד 30.6.20) - מכהן כדירקטור מיום 1.10.20 (קרי: 3 חודשיים מיום פרישתו)  - ללא קבלת כל היתר מוועדת ההיתרים. 

רק גיבוי מלא מעו״ד דנה נויפלד (היועמ"ש במשרד התקשורת), היועץ המשפטי לנציבות שירות המדינה - עו״ד רון דול, עו״ד דני חורין ממשרד המשפטים ומנכ״לית משרד התקשורת לירן אבישר בן-חורין, מאפשר כזאת 'דלת מסתובבת'.

אני מבקש להדגיש, שהטענות שלי הן כלפי: עו״ד דנה נויפלד, עו״ד בת שבע נחמיה-מיכאלי, עו״ד רון דול, עו״ד דני חורין, ולירן אבישר בן-חורין. 

כולם גיבו חוות דעת פגומה ופסולה, בעניין הפרת הדין של נתי כהן ואני לא בא בכל טענות כלפי השר בני גנץ. אין לי טענה כלפיו בעניין זה. מה עוד, שהאירוע לא התרחש בתקופתו והוא החל עוד טרם תחילת תקופת כהונתו של השר בני גנץ כשר התקשורת. 

אני חושב ומאמין ופועל בתחום הזה, כשבמוקד ההתייחסות שלי נמצא היועץ המשפטי של נציבות שירות המדינה, שמאפשר 'דלת מסתובבת' לעובדי ציבור בכירים - מאז שנת 2011, עת גיבה את ההתקשרות הקונקרטית של היועצת המשפטית דאז, עו״ד נגה רובינשטיין ( זאת שעו"ד דנה נויפלד החליפה בתפקיד), עם משרד עורכי דין, שייצגו את 'פורום חברות הסלולר' מולה, 3 חודשים לפני הצעת העבודה - שניתנה לה בזמן כהונתה!

דפוס הפרת החוק הזה, חוזר על עצמו כעת, וזה לא דבר שניתן למחוק, או להעלים, בפלפולי מילים, ניסוחים מעורפלים ושקרים חוזרים ונשנים". 

הוגש טופס עדכון תלונה ליועמ"ש בנושא זה - כאן. אישור קבלה - כאן


נספח א':
חלק מההחלטות האנטי צרכניות והמושחתות, לכאורה, בחודשיים האחרונים, של צמרת משרד התקשורת, לרבות "הצנחת "משובטים" ממפלגת "דרך ארץ" לצמרת המשרד, תוך התעלמות ו\או גיבוי של שר התקשורת:
LIE FREE
עדכון 23.2.21: גד פרץ מגלובס פרסם כאן (כותרת בלבד): "רשות התחרות שופכת מים צוננים על מדיניות שיתוף האתרים בפריפריה.
בשבוע שעבר פרסם משרד התקשורת מדיניות מרחיבה לגבי שיתוף אתרי סלולר בפריפריה בין מפעילים • רשות התחרות אינה חוסמת את המהלך ומאשרת אותו, אך קובעת כי הוא עלול לפגוע בתחרות, ומזהירה את המתחרים שיידרשו לזהירות יתירה."

עדכון 3.2.21: בניסיון לענות על השאלות הרבות שלי לגבי יכולת המעקב ובדיקת הפריסה הסלולרית, לרבות איכות הפריסה והקליטה (חווית השימוש) הסלולרית ע"י משרד התקשורת, המשרד פרסם כאן שימוע בנושא הזה תחת הכותרת: "שימוע - אופן בדיקת עמידה בתנאי הרישיון לעניין כיסוי סלולרי".

המשרד שלח הודעה לתקשורת בנושא זה בזו הלשון: "פועלים להגברת היקף הקליטה הסלולרית ברחבי ישראל. מנכ"לית משרד התקשורת, לירן אבישר בן חורין: "לכל תושב ובכל מקום – בבית, בעבודה ובדרכים  – מגיע לקבל כיסוי סלולרי איכותי"
בהמשך לפעילות משרד התקשורת להרחבת הכיסוי הסלולרי בישראל, בכוונת המשרד להגביר את אפקטיביות הפיקוח על הכיסוי הסלולרי של חברות הסלולר, על מנת לוודא עמידה בתנאי הרישיון ולהבטיח כיסוי וקליטה לכלל התושבים ברחבי הארץ.
לצורך כך, פונה משרד התקשורת לחברות בשימוע, במסגרתו שוקל המשרד לבצע שינויים ברשיונות הרט"ן, שלפיהם, בחינת רמת הכיסוי הסלולרי ודיווחי בעלי הרישיון, יתבצעו באופן עיתי, על פי פרמטרים עדכניים, אחידים ושוויוניים, אשר ישקפו את התמורות שחלו עם ההתקדמות הטכנולוגית, היקפי בנייה, הרחבת ישובים, כבישים, מסילות ברזל ומנהרות. 
החברות יידרשו לתת מידע פרטני לגבי כיסוי בטכנולוגיות מדור 3 עד 5."

עדכון 28.2.21גד פרץ מ"גלובס" ממחזר כאן את ההודעה של משרד התקשורת (כותרת בלבד): "משרד התקשורת יוזם מהפכה בירוקרטית: ביטול כ-200 רישיונות שונים.
במקום 200 רישיונות הקיימים כיום, המשרד יעבור להיתרים כלליים • שר התקשורת בני גנץ מנסה להכניס את האסדרה החדשה לדיון בוועדת שרים לחקיקה • קבלת רישיון פרטני תוסיף להיות תנאי למתן שירותי בזק שלהם חשיבות מיוחדת, כמו מפעיל בעל כוח שוק מהותי או כשמדובר במפעיל סלולרי."

יצויין שאנו פרסמנו את הידיעה הזו ב-9.8.20 תחת כותרת אחרת לגמרי: "הצעת חוק חדשה של משרד התקשורת יכולה להפוך את תיק 4000 לבדיחה. שחיתות חדשה: הצעת חוק מהפכנית, שמייתרת כמעט את כל תפקידי משרד התקשורת: בלי שום שימוע ציבורי, שום ועדה ציבורית, שום החלטת ממשלה, שום ניתוח משום סוג, העלה משרד התקשורת (לא ברור ביוזמה של מי מהמשרד) הצעת חוק מהפכנית, שמייתרת את רוב תפקידי המשרד. הצעה זו מחליפה את משטר הרישיונות של המשרד במשטר של היתרים. זו הטבה כלכלית של מאות מיליוני ש"ח לשנה לחברות התקשורת בעלות רישיון, שלאחר העברת החוק לא תצטרכנה רישיון. הטבה, ששום ניתוח כלכלי לא נעשה לגביה, ולא ברור מדוע ההצעה הזו מוצגת דווקא היום.
יש להצעה השלכות על תיק 4000."

עדכון 17.3.21גד פרץ פרסם כאן ב"גלובס" (כותרת בלבד): "אלומה מקדמת שת"פ בין פלאפון לסלקום בתחום האתרים הסלולריים. הקרן הציגה למשרד התקשורת הצעות לשיתופי-פעולה בתחום הסלולר שיביאו לחיסכון למפעילים ויסייעו בפתרון בעיית האתרים."

עדכון 18.3.21: גד פרץ פרסם כאן ב"גלובס" (כותרת בלבד): "עובדי פלאפון מתנגדים ליוזמה להוצאת אתרי הסלולר לניהול חיצוני.
בעקבות הפרסום אתמול (ג') בגלובס, על המהלך שמובילה קרן אלומה בניסיון לייצר לשיתוף פעולה בין פלאפון לסלקום באתרים, יו"ר ועד העובדים של פלאפון יחיאל שמן אומר: "זה לא יקרה. לא ניתן להפוך אותנו לעובדי קבלן"."

עדכון 19.3.21: יחיאל שמן, יו"ר ועד עובדי פלאפון העלה כאן פוסט חשוב ביותר (כותרת בלבד): "תארו לכם שיום בהיר אחד מגיע איש עסקים ורוכש את כל הכבישים בישראל. כן, את כל תשתיות הכבישים בארץ. מה לדעתכם הוא יעשה כדי לגרוף הון מהעסקה?
נכון, הוא יפסיק לסלול כבישים, יפסיק להרחיב דרכים, יעצור עבודות תשתית, יגבה עמלות נסיעה מהנהגים, ויעסיק עובדי קבלן בתנאים גרועים. מי יפגע מהמהלך? כמעט כולם: הנהגים שיתקעו בפקקים, העובדים שיפוטרו או ירוויחו משכורות רעב, והמדינה שתהפוך למדינת עולם שלישי עם תשתיות של שנות החמישים.
מי יהיה אחראי למחדל? 
מי שנתן לבעל ההון להשתלט על הכבישים, בלי מכרז, בלי רישיון, בלי פיקוח, ובעיקר בזכות פרוטקציה וקשרים בשלטון. קוראים לזה יחסי הון-שלטון.
מה אתם חושבים על זה? מקומם? לא יאומן? לא יכול להיות שדבר כזה יקרה בישראל?
בואו נעתיק את המודל הזה לענף הסלולר ונבדוק אם זה אפשרי...".

עדכון 26.3.21: התקבלה הודעת לשכת היועמ"ש, שהתלונה המעודכנת שהוגשה, הועברה לטיפולו של עו"ד מאיר לוין, המשנה ליועמ"ש משפט כלכלי. ההודעה נמצאת כאן, למתעניינים. 

עדכון 29.4.21: גד פרץ מ"גלובס" מעדכן כאן (כותרת בלבד): "שלדור נבחרה לחברת הייעוץ לצוות הבינשמרדי בנושא אנטנות סלולריות. הצוות ממשרד התקשורת, האוצר, הגנת הסביבה והפנים, שכר את שלדור כדי להציג דוגמאות כיצד מקימים אנטנות סלולריות ברחבי העולם • ישראל תידרש לאתרים סלולריים חדשים כחלק מההתקדמות לדור החמישי."

עדכון 25.6.21: כל התלונות (סה"כ הגשתי 14 תלונות שנשלחו ליועמ"ש, בשנה החולפת), תלונות שהוגשו בגינם תלונה חריפה על ידי לנציב נת"ם (נציבות תלונות הציבור על מייצגי המדינה בערכאות), כבוד השופט בדימוס דוד רוזן, בנושא "תרמית האנטנות" ונושאים משיקים (דוגמת "פריסת הסיבים") - נגרסו סופית.
זאת, בתרגיל ערמומי של היועמ"ש, שמנצל פרצות בחוק (הפרצה העיקרית מופיעה בתצלום כאן מתחת), שבו, בין היתר, המשנים ליועמ"ש לא כפופים לשום ביקורת משום סוג והם "חסינים" מפני ביקורתו של הנציב, כבוד השופט בדימוס דוד רוזן
הנציבות לא יכולה לבדוק הכל
תגובתו המלאה של השופט בדימוס דוד רוזן לתלונותיי נמצאת כאן - למתעניינים. 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים