Telecom News - צריך להקים יחידה בשם "מחלקת חקירות פרקליטות" (מח"פ), עצמאית לחלוטין

צריך להקים יחידה בשם "מחלקת חקירות פרקליטות" (מח"פ), עצמאית לחלוטין

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> צריך להקים יחידה בשם "מחלקת חקירות פרקליטות" (מח"פ), עצמאית לחלוטין
הנטרול המוחלט והסופי של השופט בדימוס דוד רוזן, נציב התלונות על הפרקליטות, (תהליך שהחל באדיבותה של השרה איילת שקד), ואי הקמת ועדת חקירה בנושא "תפירת תיקים" בפרקליטות, מובילים לצורך להקים יחידת חקירה דומה למח"ש, אך לתחום הפרקליטות, עצמאית לחלוטין ובכפיפות רק למערכת המשפטית. הגיעה העת לסיים את "החסינות המוחלטת", שבנו הפרקליטים והיועמ"ש לעצמם במערכת הזו, מהיועמ"ש למעלה עד אחרון הפרקליטים והיועצים המשפטיים במשרדי הממשלה וגופי הסמך הממשלתיים, למטה. 
מאת: אבי וייס, 7.7.21, 07:40מנדלבליט ויקיפדיה

1. הרקע לכאוס השלטוני בתחום לשכת היועמ"ש והפרקליטות, לרבות כל היועמ"שים בכל משרדי הממשלה ויחידות הסמך הממשלתיות:
ההכרזה על שביתה (כאן), שהכריז אמש ארגון הפרקליטים כנגד שיטת המכרזים למינויים לתפקידים המתפנים (כלומר: הם לא מוכנים, שהשיטה הקיימת של "חבר מביא חבר" תסתיים, או תשופר), תשיג את שלה (זה בטוח), כבר בימים הקרובים. שום רפורמה לא תהיה, גם בנושא זה.

כפי שמציין אלי ציפורי כאן, ההצטרפות של פרקליט המדינה, עו"ד עמית איסמן לצד השובתים - היא פתיחה רעה מאוד, לפרקליט המדינה החדש, שהבטיח רפורמות (שנראות כעת די דמיוניות). 

זו רק דוגמה אחת מני רבות, כיצד המערכת הזו, שמתחילה מהיועמ"ש ד"ר אביחי מנדלבליט, (בתמונה משמאל), בראש ועד אחרון המתמחים והיועצים המשפטיים בכל רחבי השירות הציבורי, יצרה לעצמה "חסינות מוחלטת" מפני כל התערבות חיצונית, כל חקירה, כל בדיקה, כל טיפול משמעתי, כל טיפול אתי, כל דיון להפקת לקחים. הגנה טוטאלית. מוחלטת.

כל אחד יכול לשאול את עצמו 4 שאלות פשוטות, עם 4 תשובות ברורות:

1) כמה פרקליטים (לרבות יועצים משפטיים בכל השירות הציבורי) הועמדו לדין משמעתי בעשור האחרון (בהקשר לעבודתם, לא על עניינים אישיים, לא עניינים של סכסוכים פנימיים דוגמת הטרדה מינית, התבטאויות לא ראויות והטרדות דומות, ולא כל מה שמחוץ לעבודתם)?
2) כמה פרקליטים הועמדו לברור משמעתי פנימי (או אפילו "דיון להפקת לקחים") בעשור האחרון, בהקשר לעבודתם כפרקליטים ויועצים משפטיים (לא בעניינים אחרים)?
3) כמה פרקליטים הועמדו לדין פלילי בהקשר לעבודתם בעשור האחרון? (למי ששכח, אני לא, הסיפור של עו"ד ליאורה גלאט-ברקוביץ', שהועמדה לדין על הדלפת מסמכים לברוך קרא אז ב"הארץ", היא הורשעה ב-2005. זו הייתה הפעם האחרונה. לפני 16 שנה!). 
4) כמה פרקליטים הובאו לדיון בפני "ועדת האתיקה" של פרקליטות המדינה מאז הקמתה במאי 2015 ועד היום, ובכמה מקרים\סוגיות טיפלה "ועדת האתיקה" הזו בשנה האחרונה?

התשובות ברורות: אפס, אפס, אפס ואפס. "זו כל התורה על רגל אחת". 

התוצאה של ההפקרות המחרידה הזו, מנותחת על ידי במאמר הנוקב, שפורסם על ידי בשבוע שעבר תחת הכותרת: "למה "תיקי האלפים" נראים כמו חלטורה מקרטעת של טירונים כושלים?". 

ההצלחה הטרייה האחרונה של "ארגון הפרקליטים" ונציגיו היא בהחלטת הבג"ץ מ-1.7.21 (כאן), שכפתה על השוכבוד השופט בדימוס דוד רוזןפט בדימוס דוד רוזן, בתמונה משמאל, נציב תלונות הציבור על מייצגי המדינה בערכאות (נת"ם), 2 דברים (כמפורט כאן) המנטרלים את שאריות הסמכויות הזעירות, שעוד היו לו לנציב:
1) לא ניתן לו יותר לפרסם החלטות של הבירורים, שהוא מבצע (אלא בתנאים מאוד צרים של אישורים, שהוא אמור לקבל ושאין סיכוי שיקבל). "ועד הפרקליטים" דורש כעת, שכל ההחלטות מהעבר, שכבר קיימות באתר משרד המשפטים בפורטל של נת"ם - תימחקנה. הכל יהפוך לסודי. כך, איש לא ידע שיש איזו בעיה בפרקליטות, שהנציב דוד רוזן בדק והגיע למסקנות. 
2) כל מי מהפרקליטות הנמצא בבירור אצל הנציב, עקב תלונה כנגדו, זכאי לשימוע כפול (במקום שיימוע אחד), מה שמסרבל והופך את כל תהליך הבירור ע"י הנציב לבלתי הגיוני ובלתי אפשרי.  

המצב כה חמור עד שהנציב, השופט בדימוס דוד רוזן אמר בקולו כך כאן: "אם החוק לא יתוקן, עדיף לסגור את הנציבות". והחוק לא תוקן ואין כל סיכוי שיתוקן. 

2. "הקליקה" מצאה את הדרך לגרוס כל תלונה, כולל בפני הנציב דוד רוזן, כנגד מי מחבריה ו"בני חסותה" ("המאותרגים"):
את הפטנט החדש של "גריסת תלונות" ע"י ניצול ציני של הפרצות הקיימות ב"חוק נציבות התלונות", פרסמתי בכתבה "קריסת גולן טלקום ואקספון הייתה נמנעת אם היועמ"ש לא היה גורס תלונותיי!

את התלונה הראשונה בפרשה זו הגשתי כבר ב-2018 ועד היום לא קיבלתי שום מענה, רק התחמקות ומריחות. אחרי התלונה הראשונית הזו ליועמ"ש מ-11.4.18 (בפרשה, שכבר אז כונתה על ידי בשם: "תיק 5000"), הוספתי עוד תלונות ליועמ"ש בנושאים, שהתפתחו בפרשת ה"ישראבלוף" הזו במשך השנים - מאז 2018. בסה"כ הגשתי לא פחות מ-14 תלונות המשך (מאז אפריל 2018 ועד 2021), שעל אודותן אדווח כאן בהמשך. 

כבר ב-4.11.20 כבוד השופט בדימוס דוד רוזן, נציב תלונות הציבור על מייצגי המדינה בערכאות (נת"ם) האמין לשקרים החוזרים ונשנים של עו"ד מומי למברגר, המשנה לפרקליט המדינה, במקום לברר את האמת עד תומה ולהוקיע את השקרנים, כמפורט כאן

ביום 14.6.21 שלח לי כבוד השופט בדימוס דוד רוזן את תשובתו המסכמת והחלטתו, לגבי התלונה הראשונה בסדרה זו של תלונות, מ-2018. התשובה המלאה שלו נמצאת כאן.

בקצרה, הוא נאלץ לדחות את תלונתי אליו בגלל אי מענה על תלונתי - בגלל "חורים" ענקיים בחוק. כך, שהוא מדווח לי, שהוא חסר כל סמכויות לבדוק את תלונתי.

הנה החור הראשון בחוק:
המשנים ליועמ"ש חסינים

כלומר: היועמ"ש יכול לקבור\ לגרוס כל תלונה פלילית, ע"י העברתה למשנה ליועמ"ש, שהוא לא רק חסין מפני כל תביעה פלילית או אזרחית מכל סוג (כמפורט כאן), הוא גם לא נמצא תחת שבט הביקורת של הנציב. הוא מעל אלוהים. לא נותן דין וחשבון לאיש. לא כפוף לשום חוק\תקנה\נוהל. כלום. 

הנה החור השני בחוק:
היועמש גם חסין

כלומר: אמנם, היועמ"ש נמצא בחוק ככפוף לשבט הביקורת של הנציב, אבל שיקול דעתו המקצועי - לא נמצא תחת שבט הביקורת של הנציב.

כלומר: היועמ"ש יכול להחליט להעביר כל תלונה למשנה ליועמ"ש - כדי לקבור אותה ללא כל דיווח, ושניהם לא צריכים לספק שום דין וחשבון לאיש, מה נעשה עם התלונה הזו. כך, גם הוא (היועמ"ש) מעל אלוהים. לא נותן דין וחשבון לאיש בעניין החלטותיו. לא כפוף לשום חוק\תקנה\נוהל. כלום. 

מי דחף לחקיקת "חוק נציבות תלונות הציבור על מייצגי המדינה בערכאות" כזה נכה וחסר כל סמכויות ויכולות של ממש?

ניחשתם נכון, שרת המשפטים דאז, איילת שקדידידתו מזה שנים של ד"ר אביחי מנדלבליט. אילת שקד ויקיפדיה

בכניעתה ל"קליקת הפרקליטים", הובילה השרה דאז איילת שקד (בתמונה משמאל), להתפטרות הנציבה הראשונה ומקימת נת"ם, השופטת בדימוס הילה גרסטל, שלא לדבר על "התיק שתפרו" לה (להילה גרסטל) בפרקליטות (תיק שנסגר), ואיילת שקד היא זו, שהובילה לחקיקת חוק כזה נכה ומלא חורים. 

וכעת: מה קרה לכל 14 התלונות, שבאו אחרי התלונה הראשונה שלי מ-2018, בעניין המכונה על ידי "תיק 5000"? נחשתם נכון. גם אותן גרסו, בלי לדווח לי מאומה, למה, מתי ואיך.

יתרה מכך, 3 תלונות מתוכן, שבתחילה פרקליט המדינה (דאז) עו"ד שי ניצן החליט כן להעביר לחקירת המשטרה, מעולם לא הגיעו למשטרה וגם הן נגרסו בתואנות שווא שקריות, כפי שחשפתי בכתבה: "טיוח שקרי חדש של עו"ד מומי למברגר כדי לחסום חשיפת שחיתויות!".

כשהתלוננתי בפני הנציב כבוד השופט בדימוס דוד רוזן על הטיפול הלקוי ב-14 התלונות שלי, שנגעו ל-2 פרשיות:
א) "תרמית האנטנות" המפורטת בכתבות בנספח א' כאן למטה,
ב) "תרמית פריסת הסיבים" המפורטת בכתבות בנספח ב' כאן למטה,
לאחר ברור מעמיק על ידו, קיבלתי את התשובה הנמצאת כאן מהנציב דוד רוזן. 

כל התלונות המלוות בעשרות מסמכים (כאמור, סה"כ הגשתי 14 תלונות, שנשלחו ליועמ"ש, בשנה החולפת), תלונות, שהוגשו בגינם תלונה חריפה על ידי לנציב נת"ם, כבוד השופט בדימוס דוד רוזן, אחרי שלא הצלחתי לברר מה עלה בגורלן, בנושא "תרמית האנטנות" ונושאים משיקים (דוגמת "פריסת הסיבים") - כעת הוברר לי, לאור הבירור היסודי והמסור שערך הנציב דוד רוזן - שהן נגרסו סופית.

זאת, בתרגיל ערמומי של היועמ"ש, שמנצל פרצות בחוק (הפרצה העיקרית מופיעה בתצלום כאן מתחת), שבה, בין היתר, כפי שכבר ציינתי לעיל, המשנים ליועמ"ש לא כפופים לשום ביקורת משום סוג והם "חסינים" מפני ביקורתו של הנציב, כבוד השופט בדימוס דוד רוזן
הנציבות לא יכולה לבדוק הכל

העוזר של היועמ"ש, עו"ד רועי כהן, הזכיר לנציב, דוד רוזן, שלא די שהמשנים ליועמ"ש לא כלולים בחוק הנציבות, שיקול דעתם, בדיוק כמו שיקול דעתו של היועמ"ש וכל יתר הפרקליטים, לא כפוף לביקורת של הנציב והנה התזכורת שלו לחור הענק הזה בחוק:
 התגובה לנציב

בנוסף, כדי להוסיף "חטא על פשע", היועמ"ש, והפרקליטות (ואחריהם, בחוסר ברירה - הנציב דוד רוזן), שולחים אותי להתלונן במשטרה, בזמן שלמשטרה אין כל סמכות לפתוח בחקירה כנגד מי מהפרקליטות והיועצים המשפטיים (רק היועמ"ש יכול לאשר זאת, והוא לא אישר דבר כזה בעשור האחרון, כפי שציינתי בתחילת הכתבה).

הם משום מה סבורים, שאני לא מכיר את הנחיית היועמ"ש, שיש בה הוראה ברורה בנוגע לחקירת יועצים משפטיים (ההנחייה, שמספרה הוא 9.1000, מצויה כאן) ובהנחיית היועמ"ש הזו (שבמצב המשפטי המוזר הקיים בישראל, זה בדיוק כמו חוק), כתוב כך, "שחור על גבי לבן":
חקירת יועמ"ש

הנה הנוסח, שכעת שולחים לי כ"תרגיל גריסה" נוסף - לעבירות פליליות של "הקליקה" וחבריה:
תפנה למשטרה

כדי לא להשאיר את קוראינו במתח, גם במשטרה אני מתלונן, אבל שם זה הרבה יותר גרוע. שם גורסים ומשקרים. בלי כל חשבון. מיד. הכל.

כדי למנוע כל ספק: זה לא ימנע ממני מלהמשיך ולהתלונן ולהציג את המסמכים, העדויות, העובדות - רק את האמת. 


מי שמעוניין לצלול לשיטות הטיפול המיוחדות של המשטרה בתלונות שלי כנגד "הקליקה", יוכל לקרוא על כך בכתבת החשיפה המובילה בתחום זה, שפורסמה על ידי תחת הכותרת: "אין תקומה למשטרה ולפרקליטות ללא עקירת "תרבות השקר והטיוח" מתוכן!"

למי שמעוניין בעוד פרטים על הנעשה בתחום החקירות במשטרת ישראל, עו"ד פיני פישלר הוא המוביל בחשיפות בתחום המחריד והמזעזע הזה. 

3. הצורך בהקמת "מחלקת חקירות פרקליטות" (מח"פ) עצמאית והכפופה רק למערכת המשפט.
אדגים את הצורך האקוטי במערכת בקרה וחקירה, שנמצאת מחוץ למערכת משרד המשפטים וכפופה רק למערכת המשפטית (די בדומה לגופים עצמאיים אחרים הקיימים בישראל, דוגמת ה"רשות לתחרות", שכפופה לבית הדין להגבלים עסקיים, שהוא בית משפט מחוזי), ואציג זאת בדוגמה אחת מחרידה, הממחישה את הכל:

מי פעל להטות את בחירות בישראל? עו"ד ד"ר אביחי מנדלבליט אישר, לכאורה, את ההדלפות לתקשורת ובכך ניסה להשפיע על 4 מערכות הבחירות (ונראה שדי הצליח בכך, לאור העובדה שיש כיום ראש ממשלה כלבבו).

מדובר בשערורייה המשפטית הגדולה שהייתה אי פעם בארץ (ואולי בעולם), שבה יועץ המשפטי לממשלה, מאשר במו פיו לעבור עבירות פליליות, לצמרת המשפטית של מדינת ישראל (הפרקליטות) ולמדברריה.

ועדת חקירה (כפי שאני קורא בכל כתבותיי מזה כעשור), היא צורך מיידי ואקוטי, כולל התפטרות מידית של עו"ד ד"ר מנדלבליט מתפקידו והקמת "צוות חירום" במשרד המשפטים, בראשות שר המשפטים, כדי לפרק ולשקם את הגוף העברייני, לכאורה, הזה. 

במקביל, יש לפעול להקמת "מחלקת חקירות פרקליטות" (מח"פ), שתהיה דומה למח"ש, אך תעסוק בכל המערכת, שמתחילה ביועמ"ש בקצה העליון ובאחרון היועצים המשפטיים בכל השירות הציבורי. המערכת הזו חייבת להיות עצמאית וכפופה רק להוראות החוק ולמערכת בתי המשפט. 

המקור למידע הזה, של התערבות היועמ"ש בבחירות, מגיע היישר מפיה של רינה מצליח מ"החדשות" ערוץ אלג'זירה 12 ומצוי כאן, והיא חוזרת על זה פעמיים, בריאיון מזעזע, ששידרה מ-14.9.19 וחתכתי את הסרטון מ-Mako כדי להתמקד בקטע המרכזי הזה והוא נמצא כאן ביוטיוב:


במקביל, היה צריך להשעות לאלתר (כבר אז) את רינה מצליח מתפקידה ב"החדשות", על שעברה על הסעיף הבא בתקנון האתיקה של העיתונות: "חסיון עיתונאי, 22. לא יגלו עיתון ועיתונאי מידע שנמסר להם בתנאי שישאר חסוי ולא יחשפו זהותו של מקור חסוי אלא בהסכמתו של המקור". 
כמובן שהיה ועדיין יש צורך בחקירת משטרה של השערורייה הזו!! 

במקום שתיפתח חקירה בנושא, היועמ"ש "מרח" את עורכי הדין של הנאשמים ב"תיקי האלפים", בתשובות שקריות ומתחמקות (דוגמת התשובה שיש כאן), והבג"ץ אף הוא נתן גיבוי וחיפוי להחלטת היועמ"ש, לא לחקור הדלפות פליליות ב"תיקי האלפים" (החלטת הבג"ץ - כאן).

יצויין, שמה שחשפה רינה מצליח, לא היה חדש עבורי (ועבור רבים) ועבור קוראי Telecom News. חשפתי וכמה פעמים, שהיועמ"ש ד"ר מנדלבליט הוא זה העומד בראש "מפעל ההדלפות" של "תיקי האלפים" כנגד נתניהו. 

למי שמעוניין לצלול כיצד השגתי "ראיות פורנזיות" (מדעיות, חד-ערכיות) מאילו מחשבים בלשכת היועמ"ש ובפרקליטות בוצעו ההדלפות ולמי מכלי התקשורת המדבררים את ההדלפות הללו, יוכל לקרוא זאת בסדרת כתבות חשיפה עם עשרות מסמכים, כשהכתבה המובילה שבהן פורסמה על ידי תחת הכותרת המדברת בעד עצמה: חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000.

כלומר: יש צורך בגוף (די בדומה להסדרי "התובע המיוחד" שיש בארה"ב: המוסד הזה נקרא בארה"ב בשם Special Counsel, שם יחסית חדש, שהחליף את המינוח הקודם: Special Prosecutor), שאינו תלוי ביועמ"ש, ושיכול לחקור ולהאשים גם את היועמ"ש והכפופים לו, במקרה של חשד לפלילים.

ישראל היא המדינה היחידה בעולם שבה היועמ"ש יכול לקבל החלטה על חקירה והעמדה לדין פלילי של: הנשיא, ראש הממשלה, שרים, חברי כנסת, שופטים, דיינים וכיו"ב. זאת, בזמן שאין איש בישראל שמוסמך להחליט על חקירה והעמדה לדין של היועמ"ש עצמו וכל "הקליקה" שכפופה לו: הפרקליטים והיועצים המשפטיים בשירות המדינה, מעל לאלפיים עובדי מדינה. 

די ברור, שרוב רובם של עובדי המדינה הללו, עובדים במסירות, ביושר ואף מתוך תחושת שליחות. אולם, לא ניתן להתעלם מהאמרה של לורד אקטון: "כוח נטה להשחית, וכוח מוחלט משחית באופן מוחלט. אנשים גדולים הם כמעט תמיד אנשים רעים". 

העובדה שאין ולו אחד בקרב הציבור העצום הזה, שצועק "המלך הוא עירום", היא תעודת עניות מבישה לציבור החשוב והיקר הזה. חבל שאנו לומדים את האמת על צמרת הפרקליטות, רק ממי שנתקל בה אישית ומקרוב, דוגמת: השופטים בדימוס: הילה גרסטל והרן פיינשטיין, ושרי המשפטים לשעבר: יעקב נאמן ז"ל, צחי הנגבי, פרופ' דניאל פרידמן, יוסף לפיד ז"ל, חיים רמון, בנימין נתניהו ואמיר אוחנה ושרים לשעבר נוספים - לא מעטים. יסלחו לי כל אלו שלא הזכרתי את שמם כאן, והמבקשים לתקן את המערכת החולה הזו, מזה שנים. 

כיום, ישראל היא המדינה היחידה בעולם, שמערכת היועמ"ש והפרקליטות "חסינים" מפני כל חקירה ותביעה, מכל סוג ומכל כיוון, גם בתחום המשמעתי והאתי. אפילו הנציב דוד רוזן לא יכול לעשות כיום מאומה. תיקון החוק לגבי הנציב (כפי שהוא עצמו מציע), לא יפתור את הבעיה, כי לנציב אין יכולת חקירה ותביעה וגם לא תהיה לו (בדומה למח"ש, או לגופים עצמאיים אחרים בעלי סמכויות חקירה ותביעה, דוגמת רשות נירות ערך, רשות התחרות ורשות המיסים).

מדובר בתיקון מאוד חיוני ודחוף ויפה שעה אחת קודם, אם אנו חפצים לחיות במדינה דמוקרטית, עם עקרונות ממומשים של משטר דמוקרטי מערבי, של שיוויון ועליונות שלטון החוק והצדק

נספח א':
פרשת "תרמית האנטנות".
מבחר מהכתבות הקודמות בעניין "הישראבלוף" הסלולרי, שבמרכזו שת"פ האנטנות המפוברק של סלקום-גולן-טלקום-אקספון-מרתון-We4G, מה שהתפתח לפרשה חדשה של ניסיון מכירת כל האנטנות במדינה, לחברה פרטית שבראשה יעמוד מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר: נספח ב':
פרשת "תרמית פריסת הסיבים".
מבחר מהכתבות אודות התרמית, שבה שר התקשורת יועז הנדל החליט לבנות מפלגה על הגב של משרד התקשורת באמצעות מתווה סיבים מושחת, לכאורה, שבו הוא יחלק כסף (שיילקח מהכיס של בזק) לראשי רשויות, שיצטרפו למפלגה הדמיונית שהקים. יש כאן חלק מהמאמרים המתארים את הכיאוס, השחיתות וחוסר ההגיון המוחלט, בפעילות צמרת משרד התקשורת, בכל הנוגע לתשתיות הכי חשובות של מדינת ישראל: פריסת סיבים לבתים ולעסקים הקטנים: עדכון 14.10.21: אלי ציפורי פרסם כאן: "כנרת בראשי: ״קידמו עורכת דין בפרקליטות למרות שרכשה דירה שלא כדין בתוכנית מחיר למשתכן, כי היא מחזיקה אותם בגרון בנוגע למנדלבליט״;

תשומת לב, ש"תיק 4000" לא היה מגיע לכתב אישום אם צוות פרקליטים בכירים לא היה "מחזיק את מנדלבליט" בגרון ומאלץ אותו (ככל המסתמן ממה שפורסם) לאשר את הגשת כתב האישום כנגד נתניהו

עו"ד כנרת בראשי צייצה כאן: "תעשו פרצוף מופתע, המשנה ליועמ"ש, עו"ד עדי מנחם בארביצעה, לכאורה, עבירה של ניסיון השגת דבר במרמה, זיוף מסמך וניסיון לשבש משפט בתמורה ובמקום במינימום להחקר העבירו אותה להיות ממונה בפרקליטות מיסוי וכלכלה, רוצים לדעת למה, תמשיכו. עו"ד באר מחזיקה באמתחתה את החומרים נגד מנדלבליט, היא זו שחשבה שהתיק צריך להסגר, אם להסגר בחוסר אשמה כדי שלא יוכל לקבל את המינוי המיוחל...
אף אחד לא רוצה לעצבן אותה. דין אחד לאזרח ודין אחר לפרקליט. מושחתים."

בשנת 2018 עו"ד עדי מנחם נבחרה במסגרת "הצעירים הנבחרים 2018" של דה-מרקר - כאן
בשנת 2019 עו"ד עדי מנחם הוצגה בהרחבה באתר "מקור ראשון" ע"י נטעאל בנדל בכתבה תחת הכותרת: "חמישה בעקבות אחד: הכוורת של מנדלבליט, "חמשת עוזריו הבכירים של היועץ המשפטי לממשלה פותחים צוהר לאחת הלשכות החשובות במדינה. הם מדברים על ההכרעה המתקרבת בתיקי ראש הממשלה ("לפזר את העננה במהירות"), על חקירות גל הירש ("התיק היה ראוי להיחקר"), על דינה זילבר ("עשויה מחומרים אחרים"). ראיון ראשון בימים סוערים."". 

לפי עו"ד כנרת בראשי, היא (עו"ד עדי מנחם באר) כנראה החזיקה אצלה כנראה העתק של החומר של מה שקרוי "הכספת של שי ניצן" בנוגע לתיק של עו"ד ד"ר מנדלבליט. כשד"ר מנדלבליט נכנס לתפקידו וביקש (דרך העו"ד שלו דאז, עו"ד ז'ק חן) מעו"ד שי ניצן לתת החלטה על סגירת התיק שלו מ"חוסר אשמה" - היא הייתה מעורבת במהלך של "אחיזת מנדלבליט בגרון" (כפי שהוא דיבר בקלטת ששחרר עו"ד אפי נווה). זה הפירוש הברור של הסיפור הזה: עו"ד באר גם היא (לא רק עורכי הדין שי ניצן ודינה זילבר) "החזיקה את ד"ר מנדלבליט בגרון" (או הרבה למטה מהגרון...), בגלל בקשתו לסגור את "תיק הרפז" בעניינו - מחוסר אשמה.
היא (עדי מנחם) המליצה בזמנו אז על סגירה "תיק הרפז-מנדלבליט" מ"חוסר ראיות", כך שזה סיכן ומסכן את מינויו של ד"ר מנדלבליט ליועמ"ש ומסכן את עתידו ותכניותיו להיות שופט בית משפט העליון. לא ניתן להיות יועמ"ש או שופט עם תיק פלילי שנסגר ב"חוסר ראיות". כך, שכל ניסיון לפתוח בהליכים פליליים או משמעתיים כנגדה, יכול לסכן ישירות את היועמ"ש ד"ר מנדלבליט ולכן פשוט גרסו בפרקליטות את העבירות החמורות (לכאורה) שהיא ביצעה, בתחום "מחיר למשתכן". 
תשומת לב שבעניין הזה (פרשת סגירת התיק של ד"ר מנדלבליט המפורטת בהרחבה כאן באתר "מידה"), היו מעורבים עוד כמה פרקליטים בכירים בפרקליטות דוגמת: המשנה לפרקליט המדינה לעניינים פליליים עו"ד מומי למברגר, הפרקליטה המלווה את "תיק הרפז מנדלבליט" מפרקליטות ת"א - עו"ד טוני גולדנברג, עו"ד עמית איסמן (פרקליט המדינה כיום, שדווקא סבר בזמנו שיש לסגור התיק נגד ד"ר מנדלבליט מ"חוסר ראיות") ועו"ד שלומי אברמסון (מנהל המחלקה לבדיקת תלונות נחקרים בשב"כ (מבת"ן) בפרקליטות). 


 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים